Pytanie o szermierzy.

All Posts
Forum IndexPytania & odpowiedzi [Mordheim]

#1: Pytanie o szermierzy. Author: Klefi Post Posted: Śr paźdź 30, 2013 06:38 PM
    ----
Witam,

Mam pytanie odnośnie zasady specjalnej szermierzy. Jest napisane że mogą przerzucić każdy nieudany rzut podczas szarży, ale mając normalny miecz. Czy dając szermierzom miecz i pistolet mogą oni dalej używać swojej zasady specjalnej?

#2: Re: Pytanie o szermierzy. Author: Adasko , Location: Września / Poznań Post Posted: Śr paźdź 30, 2013 07:58 PM
    ----
Tak, ale tylko dla ataku mieczem

#3: Pytanie o szermierzy. Author: Klefi Post Posted: Śr paźdź 30, 2013 08:54 PM
    ----
To genialnie Very Happy Dzięki!



Forum IndexPytania & odpowiedzi [Mordheim]
Page 1 of 1