Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5

All Posts
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 36 37 38
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#106: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Sb May 10, 2014 11:47 PM
    ----
OK, sprawa wyjaśniona.

#107: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: softiron , Location: Katowice Post Posted: Pt May 16, 2014 10:04 PM
    ----
1. przy czarach, jak się uda je rzucic często mamy zapis: "uderza w cel powodując trafienie o SILE X czy to oznacza, ze trafienie juz mialo miejsce i rzuca sie tylko obrazenia?

2. jeśli mam broń, która mówi, ze "Uderza jako ostatni" i szarżuję, co daje mi ""Uderza jako pierwszy" - to wzajemnie zasady się znoszą, ale jesli do tego mam jeszcze skilla który daje ""Uderza jako pierwszy", to czy dalej jest zniesione, czy jako, ze mam 2x pierwszy i 1x ostatni, to zostaje pierwszy (np Szybkosc Asuryana lub czar Pierwsze Uderzenie?

3. Jeśli wykonuję szarżę lotem,, np z wampirzej transformacji to szarżę taką można próbować przejąć?

4. a jeśli jest to szarża wiedźmim lotem?

#108: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt May 16, 2014 10:13 PM
    ----
1. Tak, zaklęcia trafiają automatycznie.
2. Umiejętności/Zdolności/Cechy oręża dające 'Uderza jako pierwszy' lub 'uderza jako ostatni' nie sumują się. A więc nawet jeśli masz 2x 'uderza jako pierwszy' i raz 'uderza jako ostatni' to cechy znoszą się.
3. Jeśli model znajduje się w strefie przejęcia szarży, to tak.
4. Jak wyżej.

#109: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb May 17, 2014 04:56 AM
    ----
A ja mam takie pytanie. W jaki sposób i kiedy rozprasza się czary pozostające w grze. Przykładowo gram Łowcami Czarownic i udało mi się rzucić cztery modlitwy (po dwie na model) przeciwnikowi nie udało się ich rozproszyć. W turze przeciwnika może to zrobić kośćmi mocy - to oczywiste ale powiedzmy ponownie mu się nie udało. I teraz jest moja tura, czary trwają, przeciwnik może rozproszyć czar pozostający w grze, a czy ja mogę go ponownie rzucić skoro się nie modliłem. Jak to jest z kolejnością?

#110: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb May 17, 2014 05:11 AM
    ----
Zaklęcia pozostające w grze rozprasza się na koniec fazy magii. W twojej fazie, po zakończeniu rzucania zaklęć możesz rozpraszać pozostające w grze czary przeciwnika za pomocą niewykorzystanych kostek mocy. Z kolei przeciwnik może rozproszyć przy użyciu pozostałych kostek rozproszenia te zaklęcie pozostające w grze, które nie były rzucone w bieżącej fazie magii.

Czyli najpierw rzucania zaklęć, a na koniec fazy magii rozpraszanie.

#111: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: wujass Post Posted: Pn May 18, 2014 08:08 AM
    ----
Cały czas źle grałem, bo wszystkie czary rozpraszaliśmy zaraz po rzuceniu Very Happy

#112: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 18, 2014 08:10 AM
    ----
wujass wrote:
Cały czas źle grałem, bo wszystkie czary rozpraszaliśmy zaraz po rzuceniu Very Happy
No, to zależy jakie czary. Bo wyżej rozmawialiśmy o zaklęciach, które 'pozostają w grze' w kolejnych rundach po rzuceniu, jeśli nie udało się ich rozproszyć zaraz po rzuceniu.

#113: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: softiron , Location: Katowice Post Posted: Pt May 23, 2014 08:22 PM
    ----
jak liczyć punkty gniewu w potyczce na wielu graczy? np 5?

#114: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt May 23, 2014 08:23 PM
    ----
Z sumy modeli przeciwników.

W potyczce wieloosobowej, trudniej zdobywa się punkty gniewu.

#115: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Krnabrny Post Posted: Sb May 24, 2014 04:15 PM
    ----
Pytanie następujące. Wykupuję stronnika: Wilczy Jeździec grając CHD. W tej samej fazie po bitwie jako że rozdział ekwipunku następuje po wykupieniu postaci, mogę go od razu z przedmiotów rozmontować i przekazać wilka np. jednemu z bohaterów ?

Plus takie pytanie poboczne - czy jest przewidziana jakaś zmiana w tej bandzie ? Nie ukrywam że brak hobów jako bohaterów i nawet brak takiej możliwości trochę kłóci się z klimatem, może jakiś Khan by się przydał ?

A tak jeszcze bardziej pobocznie to dzień dobry.

#116: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb May 24, 2014 07:00 PM
    ----
1. Możesz.

2. Kłóci z jakim klimatem? Zielonoskórzy to byli niewolnicy i nigdy nie beda bohaterami na równi z Krasnoludami Chaosu. Hobgobliny czy gobliny mogą być bohaterami gdy nie ma lepszych/silniejszych od nich. W przyszłości powstaną drużyny złożone z goblinów i hobgoblinów.

3. Dzień dobry Smile

#117: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Krnabrny Post Posted: Sb May 24, 2014 07:30 PM
    ----
1. Dziękować o to mi chodziło, jednak przesiadka z 2 cali ruchu na 9 powinna szybko dać efekty. Dodatkowo nie trzeba się babrać z dostępnością.
2. Hobgobliny nie są traktowane jak niewolnicy obecnie przecież, ale ok rozumiem punkt widzenia.

Co do bandy Hobgoblinów to można by łatwo zrobić Horde ichnią z Khanem na czele, w sumie zasady do modeli już są przez ciebie napisane. Mieszanie Hobgoblinów z innymi goblinami to zły pomysł chyba Very Happy

Kolejne nowe pytania:

Czarownik nie ma w liście ekwipunku pancerzy. Czy czarownik może nosić pancerz kosztem utraty możliwości rzucania czarów jeśli pancerz występuje na liście ekwipunku bohaterów ?

W zapisie łowcy niewolników jest zapis który nie określa jasno czy łowca który rzucał na tabelkę poważnych obrażeń może łąpać niewolników. Logicznie patrząc spełnia 2 wymagania podane w zasadach:
- Nie generował kostki eksploracji
- W handlu nie brał udziału

Pytanie ostatnie ale najważniejsze. Czy będzie opcja sprzedania niewolników których się rekrutowało? Taka chodząca lokata kapitału.

#118: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb May 24, 2014 10:09 PM
    ----
Krnabrny wrote:
Mieszanie Hobgoblinów z innymi goblinami to zły pomysł chyba Very Happy
Nie zamierzam mieszać hobgoblinów z goblinami. To będą osobne kompania. Wilczy jeźdźcy - złożona z hobgoblinów oraz kompanie Leśnych Goblinów i Nocnych Goblinów.

Krnabrny wrote:
Czarownik nie ma w liście ekwipunku pancerzy. Czy czarownik może nosić pancerz kosztem utraty możliwości rzucania czarów jeśli pancerz występuje na liście ekwipunku bohaterów ?

Nie. Czarnoksiężnik nie może nosić pancerzy - może korzystać tylko z ekwipunku z własnej listy.

Krnabrny wrote:
W zapisie łowcy niewolników jest zapis który nie określa jasno czy łowca który rzucał na tabelkę poważnych obrażeń może łąpać niewolników. Logicznie patrząc spełnia 2 wymagania podane w zasadach:
- Nie generował kostki eksploracji
- W handlu nie brał udziału
Masz rację. Poprawiłem zapis:
Quote::
HANDLARZ NIEWOLNIKÓW: W trakcie rozgrywania sekwencji po potyczce model, który w nie wykonywał rzutu na TABELĘ POWAŻNYCH OBRAŻEŃ!, może podjąć próbę pozyskania niewolników. Bohater nie generuje Kostki Eksploracji w trakcie sekwencji po potyczce oraz nie może brać udziału w Handlu. Należy wykonać rzut K6 na pozyskanie niewolników. Wynik 3+ oznacza, że handlarz niewolników pozyskał K3 niewolników, którzy na początku kolejnej potyczki zostają umieszczeni w odległości do 6” od bohatera. Ponadto niewolnicy nie są wliczani do limitu modeli w drużynie oraz nie są brani pod uwagę na potrzeby testu rozbicia.
Niewolnicy, jeśli przeżyją potyczkę mogą zostać sprzedani w fazie eksploracji, za wartość równą kosztowi rekrutacji lub dołączeni do kompanii jako nowi rekruci (zobacz ROZDZIAŁ XV: EKWIPUNEK).

Krnabrny wrote:
Pytanie ostatnie ale najważniejsze. Czy będzie opcja sprzedania niewolników których się rekrutowało? Taka chodząca lokata kapitału.
Nie.

#119: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Krnabrny Post Posted: Pn May 25, 2014 12:09 PM
    ----
Pytanie ostatnie. Czarownik może używać Pistoletu pojedynkowego - czy może też używać zwykłego ?

#120: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 25, 2014 12:39 PM
    ----
Tylko oręża wymienionego na liście ekwipunku. Poza tym Krasnolud, nawet Chaosu, nie tknie zwykłego pistoletu. Wink



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 7 8 9 ... 36 37 38
>
Page 8 of 38