Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5

All Posts
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 36 37 38
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#301: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: pan_sarin Post Posted: Cz lip 10, 2014 10:22 AM
    ----
Nie grajcie z nim póki się nie skoksujecie, odechce mu się takich fartów ;DD

#302: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pt lip 11, 2014 06:18 AM
    ----
1. Magia Łomotu daje mi dodatkową kość do Puli Mocy za każdego Orka w zwarciu. Co jeśli mam 3 Orków w zwarciu i 2 Orków ogłuszonych/powalonych/uciekających?

2. Jak się ma powyższe do Puli Rozproszenia? Też mogę mieć dodatkową kość?

3. Furia wymusza na mnie szarże. Jednak muszę sprawdzić, które modele MOGĄ szarżować ze względu na zasięg. Czy oznacza to, że mogę legalnie sprawdzić odległości przed delkaracją szarż, ruchami wymuszonymi, animozją?

#303: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Pt lip 11, 2014 10:17 AM
    ----
1. To wtedy masz bonus we własnej fazie magii, a minus w fazie magii przeciwnika.

Quote::
- Jeżeli jeden lub więcej Orków walczy na początku fazy magii gracza Orków & Goblinów, może on dodać jedną kostkę do puli Kostek Mocy, a zasięg zaklęć zostaje zwiększony o +6”.

- Jeżeli jeden lub więcej Orków, Ucieka! lub zostało Oszołomionych! lub Powalonych na ziemię! na początku fazy magii przeciwnika, gracz Orków & Goblinów traci jedną kostkę z puli Kostek Rozproszenia, a zasięg zaklęć zostaje zmniejszony o -6”.

2. Tak jak w cytacie powyżej.

3. Nie. Mierzysz dopiero po zadeklarowaniu szarż wszystkimi niefuriowymi modelami. Deklarację szarż i animozę masz wcześniej.

Quote::
Podczas deklaracji szarż w fazie ruchu, po tym jak zadeklarowano wszystkie szarże modeli nie podlegających zasadzie specjalnej FURIA (z uwzględnieniem powziętych decyzji o reakcji na szarże), należy zmierzyć czy którykolwiek z wrogów nie jest w zasięgu szarży modelu podlegającego zasadzie specjalnej FURIA (to znaczy w zasięgu ruchu szarży i w polu widzenia). Jeżeli tak właśnie jest, to model podlegający zasadzie specjalnej FURIA musi zadeklarować szarżę na wroga. Gracz nie ma na to wpływu, a model wykonuje szarżę automatycznie. Jeżeli w zasięgu szarży znajduje się wiele modeli wroga, gracz ma prawo dokonania wyboru postaci, na którą model będzie szarżował.

#304: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Ramzeseba Post Posted: Pt lip 11, 2014 09:34 PM
    ----
Czy w przypadku kiedy jeden gracz zabarykaduję się w ruinach i nie chce wyjść, a drugi nie ma szans tam wejść bez przegranej? Nie ma limitu tur?

A. Podajecie sobie ręce i gra uznana jest za nierozegraną?
B. Obydwoje przegrywacie tzn. losujecie łupy, dopisujecie expa (można tak zrobić z 50 razy - niezły koks).

#305: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb lip 12, 2014 02:13 AM
    ----
Nie miałem jeszcze takiej sytuacji. Nie rozumiem stwierdzenia "nie ma szans tam wejść bez przegranej". Zawsze jest jakaś szansa, a warunki zakończenia rozgrywki określone są w scenariuszu.

#306: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Ramzeseba Post Posted: Sb lip 12, 2014 05:45 AM
    ----
Warunki zakończenia to rozbicie. Sytuacja w grze sprawiła, że przeciwnik nie chciał zejść z ruiny, a ja nie chciałem wejść do niej co wtedy?

#307: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Ramzeseba Post Posted: Sb lip 12, 2014 11:01 AM
    ----
Zwierzęta nie mogą się wspinać ani chodzić po drabinach, ale co z dużymi celami Ogr lub Troll?

#308: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb lip 12, 2014 02:31 PM
    ----
Ramzeseba wrote:
Warunki zakończenia to rozbicie. Sytuacja w grze sprawiła, że przeciwnik nie chciał zejść z ruiny, a ja nie chciałem wejść do niej co wtedy?
To wprowadźcie sobie ograniczenia ilości tur albo nagrajcie na wiele zdarzeń losowych.

Ramzeseba wrote:
Zwierzęta nie mogą się wspinać ani chodzić po drabinach, ale co z dużymi celami Ogr lub Troll?
Jeśli DUŻY CEL nie podlega zasadzie specjalnej ZWIERZĘ, to może WSPINAĆ SIĘ zgodnie ze zwykłymi zasadami.

#309: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Ramzeseba Post Posted: Sb lip 12, 2014 04:10 PM
    ----
Czy jeśli zejdzie dowódca (który to posiada zdolność Dowódca), przejmujący jego role w bandzie np. Mag także przejmuje umiejętność Dowódca i daje w 6" swoje CP?

#310: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb lip 12, 2014 04:18 PM
    ----
Tak. Więcej informacji znajduje się w rozdziale Kampania paragraf Śmierć dowódcy.

#311: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Krnabrny Post Posted: Sb lip 12, 2014 05:55 PM
    ----
WzA! a nie zejdzie. W czasie bitwy czy tymczasowy model z najwyższym cp dostaje te zasadę tak powinno brzmieć pytanie ;]

#312: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb lip 12, 2014 06:00 PM
    ----
Jeśli model DOWÓDCY zostanie WzA! to jego następca nie może korzystać z zasady specjalnej.

#313: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Krnabrny Post Posted: Sb lip 12, 2014 06:28 PM
    ----
Kolejne: trol może się wspinać jak wszyscy inni ale nie może chodzić po drabinach ? Czy po drabinach również chodzi normalnie. O co mi się rozchodzi to fakt że na drabinie mieści się jeden model na podstace 20 i 25, jeśli może zmieścić się model na podstawce 40mm to powinny również zmieścić się 2 modele 20x20.

#314: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Ramzeseba Post Posted: Sb lip 12, 2014 06:37 PM
    ----
Quote::
WzA! a nie zejdzie. W czasie bitwy czy tymczasowy model z najwyższym cp dostaje te zasadę tak powinno brzmieć pytanie ;]

Quote::
Jeśli model DOWÓDCY zostanie WzA! to jego następca nie może korzystać z zasady specjalnej.

Dziwna to zasada kiedy zastępujesz dowódce na stałe daje swoje CP w 6", ale jak go zastępujesz na bitwę to nie daje!

#315: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb lip 12, 2014 06:54 PM
    ----
Krnabrny wrote:
Kolejne: trol może się wspinać jak wszyscy inni ale nie może chodzić po drabinach ? Czy po drabinach również chodzi normalnie. O co mi się rozchodzi to fakt że na drabinie mieści się jeden model na podstace 20 i 25, jeśli może zmieścić się model na podstawce 40mm to powinny również zmieścić się 2 modele 20x20.
A dlaczego nie miałby móc korzystać z drabiny? Schody, stopnie & drabiny traktowane są jak teren otwarty i mogą po nim chodzić wszystkie modele.

Na drabinie, na jednym poziomie/szczeblu mieści się jeden model - niezależnie od podstawki z jakiej korzysta.

Pamiętajcie, że to gra bitewna nie RPG. Tu stosowane są pewne uproszczenia i szukanie realizmu w każdej zasadzie nie ma sensu.

Ramzeseba wrote:
Dziwna to zasada kiedy zastępujesz dowódce na stałe daje swoje CP w 6", ale jak go zastępujesz na bitwę to nie daje!
Po śmierci DOWÓDCY, bohater z najwyższym CP staje się DOWÓDCĄ i wówczas korzysta z zasady DOWÓDCA. Po WzA! DOWÓDCY model z najwyższym CP jedynie zastępuje DOWÓDCĘ na potrzeby testy rozbicia.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 20 21 22 ... 36 37 38
>
Page 21 of 38