Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5

All Posts
<
1 2 3 ... 36 37 38
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#556: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 25, 2014 08:08 AM
    ----
Nie.

#557: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Cz wrz 25, 2014 11:08 AM
    ----
A podstawka na wysokość jest tożsama z obecnie obowiązującą od GW (40X40 mm)?

#558: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 25, 2014 11:57 AM
    ----
Zasadniczo tak.

#559: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: pan_sarin Post Posted: Wt wrz 30, 2014 12:21 PM
    ----
Mam kolejne pytania dot. ciosów automatycznych przed walką. W poprzednich postach ustalilismy ze jeżeli jednostka A zada automatyczne obraznie przed walką jednostce B, to na efekt zr. rzuca dopiero po ewentualnych kolejnych trafieniach i zranieniach.

Pytania:

1) Czy po automatycznym trafieniu(które zrani) które zabierze ostatnie ŻW jeżeli jednostka B miała uderzać pierwsza to nie uderza już bo zakładamy że jest minimum ogłuszona? (jeżeli tak to co z umiejętnością Wańka Wstańka).
2) Jeżeli poza jednostką A mam również jednostkę C która uderza przed A, to czy jeżeli A automatycznie rani tą jednostkę przed walką i zabiera ostatnie ZW to w sumie co się dzieje? C dobija , ale nie wiadomo czy z pozycji ogłuszonego czy powalonego czy moze juz ta rana automatyczna wylaczy z akcji?

#560: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt wrz 30, 2014 01:38 PM
    ----
pan_sarin wrote:
Mam kolejne pytania dot. ciosów automatycznych przed walką. W poprzednich postach ustalilismy ze jeżeli jednostka A zada automatyczne obraznie przed walką jednostce B, to na efekt zr. rzuca dopiero po ewentualnych kolejnych trafieniach i zranieniach.
Jeśli zadałeś trafienie i zraniłeś to normalnie rzucasz na efekt. Tyle że w danej fazie walki wręcz po uwagę brany jest 'najgorszy' efekt zranienia. A więc jeśli na przykład z byczej szarży 'powaliłeś na ziemię!' to wykonując 'normalne' ataki rzucasz normalnie na trafienie i zranienie. I na przykład zakładając, że zraniłeś jednym atakiem w rzucie na efekt uzyskałeś 'oszołomiony!' to pod uwagę bierzesz 'pnz!'. W tej zasadzie chodzi głównie o to, że gdy jednym modelem powalisz przeciwnika na ziemię, to wykonując kolejne ataki w tej samej fazie walki wręcz nie możesz go automatycznie 'wyłączyć z akcji!'.

#561: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: pan_sarin Post Posted: Wt wrz 30, 2014 01:42 PM
    ----
Ok czyli na przykladzie:

1) A i B szarzuja na C
A zadaje automatyczne trafienie + zranienie i PNZ
B ma wiecej incjatywy więc dobija C i zgarnia expa jezeli to bohater

2) A i B szarzuja na C
A zadaje automatyczne trafienie + zranienie i PNZ
A ma wiecej incjatywy wiec rzucam na trafienie i zranienie i wypada mi oszolomiony. Wiec c jest PNZ
B dobija i zgarnia expa.

3) A i B szarzuja na C
A zadaje automatyczne trafienie + zranienie i PNZ
A ma wiecej incjatywy wiec rzucam na trafienie i zranienie i wypada mi WzA więc A zgarnia expa.

w przypadku gdyby C mial wańka wstańka a w automatycznym ciosie wypadloby Oszołomiony to walka odbywa się normalnie.

Mądrze pomyślane drogi QC ;]

#562: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt wrz 30, 2014 01:46 PM
    ----
Tak.

#563: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: pan_sarin Post Posted: Wt wrz 30, 2014 11:18 PM
    ----
1) Czy chowaniec maskotka pozwala przerzucic tzeentha ? (w opisie tzeentcha mowa jest o przerzutach z przedmiotow tylko a nie z umiejetnosci)
2) Czy jezeli jednostka w powodu rany reki nie bierze udzialu w potyczce to liczona jest do prestizu ?
3) Czy moge wyposazyc postac w przedmiot który nie jest w liscie ekwipunku lub magików? (np hrabia von carstein czy moze uruniczniona zbroje z gromgilu nosic)

#564: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 01, 2014 09:47 PM
    ----
1. Nie.
Quote::
Ponadto, o ile w opisie umiejętności, przedmiotu bądź zasady specjalnej na podano inaczej, nie można wykorzystać przerzutu aby uchronić przed Przekleństwem Tzeentcha.

2. Tak.
Quote::
Ponadto, należy pamiętać, szczególnie w przypadku rozgrywania kampanii, że do Prestiżu Drużyny wlicza się także notowania tych modeli, które przeżyły potyczkę, a które w wyniku odniesionych ran nie mogą wziąć udziału w kolejnej rozgrywce.

3. Jeśli zdobędziesz ją na przykład w wyniku grabieży, a wampir będzie posiadał umiejętność (siłacz) zezwalającą na noszenie gromrilowego pancerza, to tak.

#565: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: pan_sarin Post Posted: Cz paźdź 02, 2014 09:56 AM
    ----
Jeżeli to pytanie jest głupie to proszę wybaczyć , ale nie znalazłem odpowiedzi ani w "Zaklętych czarach" ani w modlitwach. Mogę odmawiac w turze wszystkie modlitwy ktore znam czy tylko jedna?

#566: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.5 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz paźdź 02, 2014 09:34 PM
    ----
pan_sarin wrote:
Jeżeli to pytanie jest głupie to proszę wybaczyć , ale nie znalazłem odpowiedzi ani w "Zaklętych czarach" ani w modlitwach. Mogę odmawiac w turze wszystkie modlitwy ktore znam czy tylko jedna?
Quote::
Modlitwy:
Kapłani otrzymują od swego boga niezwykłe moce, którymi razić mogą swych wrogów w bitwie. W fazie magii DUCHOWNI, o ile nie Uciekają!, nie zostali Oszołomieni! lub Powaleni!, w fazie ruchu nie wykonali biegu, a w fazie strzeleckiej nie użyli broni dystansowej, oraz nie opuścili stołu, mogą wznieść dwie różne znane modlitwy.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 36 37 38
Page 38 of 38