Border Town Burning - dyskusje o zasadach

All Posts
<
1 2 3 ... 10 11 12 13 14
>
Forum IndexUściślenie zasad [Mordheim]

#151: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr lut 05, 2014 12:50 PM
    ----
Prawda jest taka, że Scion of Chaos jest najbardziej badziewnym objectivem w kontekście bonusów. Z drugiej strony Marauderzy i Norsmeni mają sporo bonusów takich jak mocna magia, odporność na zimno, niezłe profile warband, dużo niezłych sprzętów i mountów oraz ewentualne przyłączanie się potworków z bestiariusza (3/4).
Nie zmienia to faktu, że 6 pierwszych achievmentów jest najsłabszych w grze a połowa objectivów ma premie za wykańczanie chaosu.

#152: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Śr lut 05, 2014 01:25 PM
    ----
Quote::
–D3 Prophecy Foiled. The warband loses –D3 CP for every Chaos Artefact which falls into the hands of an enemy
warband. Note that each bonus applies only once per artefact.
nie ma tu ani słowa o tym, że to w wypadku gdy dana banda straci ten artefakt, dlatego o to pytałem - może faktycznie to nadinterpretuję. Generalnie Scioni wydają mi się najsłabszym objectivem pod względem powera, ale najfajniejszym pod względem grywalności - trzeba najbardziej kombinować, wszyscy są przeciw nim właściwie itp., dlatego mimo że składam dwarfy, mam gdzieś tam zalegających po szafach witch hunterów itp. kombinuję nad złożeniem norskich maruderów Very Happy

#153: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: Telchar , Location: Wawa Post Posted: Śr lut 05, 2014 03:03 PM
    ----
Granie Scionami jest przesrane i mnóstwo zależy od farta. Jak szef zmienił mi się w spawna to nawet było fajnie, ale jak już drugi to zrobił i poszedł do piachu przestało być zabawnie.

Generalnie jest ciężko bo nikt Cię nie lubi, wszyscy chcą artefakty, albo zdobyć albo wykradać, do tego zazwyczaj brak strzelania i liczna banda, którą potem trudno utrzymać, odkupując straty.

#154: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: Pan_Ryba Post Posted: Śr lut 05, 2014 11:48 PM
    ----
W ostatniej eksploracji moi Beastmeni zdobyli konia. Czy prócz sprzedania jego można by go jakoś kreatywniej wykorzystać? Bo w prawdzie zasady BTB nie przewidują żadnego wierzchowca dla Zwierzaków to może by jednak dać im szanse dosiąść, może nie konia, ale dzika, albo inne stworzenie.

Jak to widzicie?

#155: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Cz lut 06, 2014 07:29 AM
    ----
Sprzedać Smile

#156: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: Skavenblight , Location: Warszawa Post Posted: Cz lut 06, 2014 09:30 AM
    ----
Może któraś banda merchantów będzie chciała.

#157: Re: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Cz lut 06, 2014 09:41 AM
    ----
Zjeść, razem z kopytami! Very Happy

#158: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: Pan_Ryba Post Posted: Pt lut 07, 2014 10:35 PM
    ----
W koninie nie gustuję, ale jeśli ktoś ma chrapkę na szkapkę to podam dalej.
Swoją drogą to czy Beastmeni mogą mieć rydwany, wozy, albo inne zaprzęgi?

#159: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: Staś Post Posted: Pt lut 07, 2014 11:00 PM
    ----
wg mnie rydwan nie, ale wóz tak

#160: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pt lut 07, 2014 11:11 PM
    ----
Wóz mogą mieć

#161: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Sb lut 08, 2014 01:25 AM
    ----
Niech mają rydwany, czemu nie? Będzie o wiele "barwniej". Wink Pozostaje kwiestia zasad - przerobienie wozu (ściąć załogę do dwóch i dodać impact hity), czy obniżyć cenę rydwanów z khemri, które są raczej słabe (czytaj: cholernie słabe) . Albo po prostu ryksza ciągnięta przez 2 dziki (tuskgory).

#162: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: fantastory , Location: Warszawa Post Posted: Sb lut 08, 2014 07:47 AM
    ----
albo taczki

#163: Re: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: Dwalthrim , Location: Grodzisk. Maz Post Posted: Sb lut 22, 2014 10:05 AM
    ----
Klecąc rozpiske do Hobgobasów, dopiero teraz zwróciłem uwagę na staty zwykłego wilka vs giant wilka, przy dość znacznej różnicy cenowej.

Bonecruncha Wolves, 25 GC
M 7 WS 3 S 4 T 3 W 1 I 4
A 1 LD 5

Giant Wolf, 47 gc z umiejetnościa jeździecką - jak wcześniej ustaliliśmy
M 9 WS3 S 3 T 3 W1 I 4 A1 LD4

Cena praktycznie 2x większa, a róznica w Sile i Liderce dość znaczna zwłaszcza bez naszych zmian. Czy zwiększony Movement to rekompensuje? Nie jestem właśnie do końca przekonany Na zdrowy rozum giant wolf jako większy i silniejszy (w końcu mozna na nim jeździć) powinien miec taka sile jak ten zwykłas. Pomyłka autora bandy czy celowa róznica? Jak to widzicie?
Link_do_zasad

Czy kombinowaliscie cos przy rarity wierzchowców? Szukam i nie moge znaleźć... Mysli

#164: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Sb lut 22, 2014 07:48 PM
    ----
Rarów wierzchowców nie zmienialiśmy.

#165: Border Town Burning - dyskusje o zasadach Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pn lut 23, 2014 01:06 PM
    ----
Różnice cenowo-statowe tych dwóch rodzajów wilków faktycznie mogą wydawać się dziwne, ale po prawdzie:

- staty gigantycznego wilka (wierzchowca) - pokrywają się one z zasadami "Blazing Saddles" oraz - jeżeli drążyć dalej - z tym, co jest zawarte w nieoficjalnym army booku hobgoblinów Wink ;

- staty tych "bonecruncha wolves" z kolei nawiązują do piesków chaosu/piesków WH, czyli szybka jednostka uderzeniowa z wysoką siłą Wink .

Dlatego generalnie moim zdaniem nie ma co tu za bardzo grzebać... Jedyne, co bym rozważył, to podniesienie wilkom-wierzchowcom siły do 4.



Forum IndexUściślenie zasad [Mordheim]
<
1 2 3 ... 10 11 12 13 14
>
Page 11 of 14