[Warsztat] Magia...

All Posts
<
1 2 3 4 5 6
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#61: [Warsztat] Magia... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt grud 09, 2016 11:25 PM
    ----
Tak, ale gdybym rzucił na Kapłana tak jak Grishowi na Rzeźnika to nie miałbyś szansy rozproszyć Wink

Jako ostatni czar Tradycji Cienia jest Negacja ataku, a to zdecydowanie potężniejszy czar niż klątwa.

#62: Re: [Warsztat] Magia... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pt grud 09, 2016 11:47 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Tak, ale gdybym rzucił na Kapłana tak jak Grishowi na Rzeźnika to nie miałbyś szansy rozproszyć Wink

Tak, przeurocze to było Wink

#63: [Warsztat] Magia... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt grud 09, 2016 11:49 PM
    ----
Urocza to była salwa honorowa dla Łowcy Twisted Evil

#64: [Warsztat] Magia... Author: Krnabrny Post Posted: Pt grud 09, 2016 11:54 PM
    ----
Takie gdybanie Razz Dostał by bełtem w pysio i byś miał po magu a czar by prysł... ;] Za dużo rzeczy zbabrało się w tej grze ( podoficer, szarże na powóz itp ) żeby ją oceniać na dobrą sprawę teraz.

#65: [Warsztat] Magia... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt grud 09, 2016 11:56 PM
    ----
Dlatego Mag się przez większość gry ukrywał, żeby bełtem nie dostać Wink

A zaklęcie bardziej oceniam po grze z Grishem, gdzie Ogry były praktycznie bezbronne wobec Maga który pozbył się klątwą Rzeźnika.

#66: [Warsztat] Magia... Author: Krnabrny Post Posted: Sb grud 10, 2016 12:34 AM
    ----
Wiesz - gra z Griszem to zły przykład bo Grisz grał szóstą grę ty ósmą. Musimy zacząć jakoś pilnować tego żeby grać gry o tym samym numerze.

#67: Re: [Warsztat] Magia... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb grud 10, 2016 12:36 AM
    ----
Krnabrny wrote:
Wiesz - gra z Griszem to zły przykład bo Grisz grał szóstą grę ty ósmą. Musimy zacząć jakoś pilnować tego żeby grać gry o tym samym numerze.
Dla mojego maga to była bodajże trzecia gra, więc był słabszy niż jego Rzeźnik. A o tym tu rozmawiamy.

#68: Re: [Warsztat] Magia... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Sb grud 10, 2016 10:29 AM
    ----
quidamcorvus wrote:
Urocza to była salwa honorowa dla Łowcy Twisted Evil

To wyparłem ze świadomości Wink

W naszej grze akurat liczba rozgrywek nie miała dużego znaczenia - mocny czar wszedł i tyle. Tak samo zadziałałby na wypasionego Rzeźnika (nawet nie wiadomo jak rozwiniętego), jak i na podrzędnego gnoblara. Kłopot w tym, ze jeśli dostanie sie pod klątwę mag/duchowny, to ma praktycznie pozamiatane, bo nie ma czym jej zdjąć.

#69: [Warsztat] Magia... Author: Krnabrny Post Posted: Sb grud 10, 2016 10:31 AM
    ----
A nie można jak przy wszystkim dać zapisu że nie działa na modele na podstawkach 40x40 ?

#70: Re: [Warsztat] Magia... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Sb grud 10, 2016 10:32 AM
    ----
Krnabrny wrote:
A nie można jak przy wszystkim dać zapisu że nie działa na modele na podstawkach 40x40 ?

Albo wprowadzić utrudnienia przy rzucaniu klątwy na maga/duchownego.

#71: [Warsztat] Magia... Author: Krnabrny Post Posted: Sb grud 10, 2016 10:41 AM
    ----
W sumie każdy mag i duchowny mógłby dostać odporność magiczną czy tam to co ci daje 2 kostki jak jesteś celem zaklęcia dodatkowo na rozproszenie. Miało by to sens chyba nawet.

#72: [Warsztat] Magia... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb grud 10, 2016 10:45 AM
    ----
Mają już dostęp do umiejętności dających odporność na magię lub dodatkową kostkę rozproszenia. Trzeba to tylko wykupić.

Klątwy działają na wszystkie modele.

#73: [Warsztat] Magia... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb kwiet 13, 2019 06:29 PM
    ----
Propozycja zmiany 8 zaklęcia Nekromancji, na:
Quote::
8 Tchnienie Nieśmierci
Rzucony na 11+

Przyzywając plugawą moc Dhar Nekromanta kieruje na poległych Ożywieńców siłę entropii, by raz jeszcze zmusić zmarłych do powstania z grobów.

Zaklęcie może zostać rzucone na dowolny sprzymierzony model podlegający zasadzie specjalnej Nieumarły, który został Wyłączony z akcji!, który znajduje się w polu widzenia MAGA. Po udanym rzuceniu zaklęcia należy użyć wzornika płomienia w ten sposób, że cieńszy jego koniec dotyka podstawki MAGA, a szeroki przykrywa wybramy na cel sprzymierzony model. Wszystkie szprzymierzone modele, których podstawki są całkowicie przykryte wzornikiem, zostają objęte działaniem zaklęcia automatycznie, te modele, których podstawki są częściowo przykryte, dostają się pod działanie zaklęcia na 4+. Za każdy objęty działaniem zaklęcia sprzymierzony model podlegający zasadzie specjalnej Nieumarły, który został Wyłączony z akcji! należy wykonać rzut K6. Wynik 4+ oznacza, że model natychmist powstawje z martwych i kontynuuje turę normalnie. Wskrzeszeni Nieumarli, jeśli przetrwają potyczkę rozpadają się w pył po zakończeniu rozgrywki, a w czasie sekwencji po potyczce dla każdego takiego modelu należy wykonać rzut na tabelę Poważnych obrażeń.
Last edited by quidamcorvus on Pn kwiet 14, 2019 10:15 AM; edited 1 times in total

#74: [Warsztat] Magia... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn kwiet 14, 2019 09:15 AM
    ----
Fajnie

#75: [Warsztat] Magia... Author: verdome Post Posted: Cz May 23, 2019 07:19 AM
    ----
Pytanko o co chodzi z zasięgami czarów?

Dlaczego wszystkie "złe" kompanie mają mniejszy zasięg pocisków (z wyłączeniem Tzincza)

Dlaczego większość Imperialnej magii ma mniejszy zasięg do rzucenia Lotu??



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 4 5 6
>
Page 5 of 6