Kult Malala

All Posts
Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Kompanie [Warheim FS]

#1: Kult Malala Author: Krnabrny Post Posted: Pn czerw 09, 2014 11:26 PM
    ----
Mam pewną koncepcje którą chciałbym wdrożyć w życie. Mianowicie chciałbym stworzyć grywalną bandę kultystów chaosu pod sztandarem Malala. Wydaje mi się to idealne rozwiązanie ponieważ Kultyści Malala nie zbierają się nigdy w duże grupy; częściej jest to jeden czempion niż cała duża grupa. Zawsze działają w jakimś konkretnym celu i co ważniejsze starają się nie zwracać na siebie uwagi.

Osobiście widzę to tak:
- Ilość bohaterów jak w kultach chaosu
- Wtajemniczony generował by kostki rozproszenia jak inkwizytor łowców czarownic
- Piętnem była by budzenie grozy lub strachu jako że M. to bóg terroru jego kultyści muszą budzić strach.
- Brak stygmatów
- W miejsce opętanego ktoś na wzór egzekutora mrocznych elfów
- W miejsce jednostek kultowych - skrytobójcy oraz druga zoriętowana na zasadzkach jednostka
- Z machin tylko powóz

Jako że Malal jest panem Anarchii oraz Terroru ale i zdrady, głównie w około tych cech chciałbym rozpisać całą bandę.

Fabularnie widzę te bandę jako kult złożony z mieszkańców imperium, podłych szumowin pod maskami praworządnych obywateli - ot spokojny kucharz na zawołanie odkrywający swoją prawdziwą naturę mordercy na zlecenie kultu czy spokojny nauczyciel snujący plan jak obsadzić burmistrzem jednego z kultystów w celu zapewnienia protekcji całemu kultowi lub nawet zaprawiony w łowach łowca czarownic zwalczający w imieniu Malala sługusów mrocznych potęg.

Będę tu wrzucał to co uda mi się opracować. Liczę na opinie. Słowem czy wchodzić w ten las czy jest w nim zbyt dużo drzew.

#2: Kult Malala Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt czerw 10, 2014 01:18 AM
    ----
Będę obserwował. Choć póki co nie widzę sensu wprowadzania Malala do Warheim FS.



Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Kompanie [Warheim FS]
Page 1 of 1