[propozycja zasad] Niziołki z Moot

All Posts

1 2 3
>
Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Kompanie [Warheim FS]

#1: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Krnabrny Post Posted: Pn czerw 15, 2014 04:33 PM
    ----
Witam

Pozwoliłem sobie przygotować wstępny szkic bandy Halflingów na podstawie tego o to pliku : www.mordheimer.com/dow...arband.pdf

Prosił bym o komentarze.

pl.scribd.com/doc/2297...z-Moot-pdf

#2: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 15, 2014 08:03 PM
    ----
Pomysł mi się podoba, sam chciałem na 1 kwietnia przygotować zasady tej bandy, stąd mam kilka pomysłów o których napiszę później, bo teraz zabieram się do pisania Zebranych z tygodnia.

Ale tak na szybko, zabrakło Kapłana Esmeraldy, którego umieściłbym w miejscu kucharza.

#3: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Krnabrny Post Posted: Pn czerw 15, 2014 11:15 PM
    ----
Hm. Czy ja wiem czy pozbycie się kucharza to dobry pomysł ? Można dać "lub" za złodzieja np. Kapłan albo Złodziej Very Happy

#4: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 15, 2014 11:28 PM
    ----
Kapłan Esmeraldy to też kucharz.

#5: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Wt czerw 17, 2014 09:01 AM
    ----
Na razie mam jedno zastrzeżenie, mianowicie CP. Nie wydaje mi się, żeby niziołki były bardziej zdyscyplinowane od ludzi czy bardziej odporne psychicznie. Ludzki kapitan ma CP 8, starszy niziołków ma CP 9.

#6: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Ramzeseba Post Posted: Wt czerw 17, 2014 11:45 AM
    ----
Chłopaki co wy nie oglądaliście LOTRa jak Frodo jako jedyny oparł się silę Saurona. CP przynajmniej 9... Smile

#7: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt czerw 17, 2014 01:09 PM
    ----
W WFB niziołki mają CP 8

#8: Re: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb czerw 21, 2014 05:09 AM
    ----
Na scribd.com wrzuciłem propozycję zasad dla drużyny Niziołków z Krainy Zgromadzenia.

Kompania składa się z pięciu bohaterów, czterech Niziołków: Starszego i Przepratrywaczy oraz ludzkiego Magistra Magii - Niziołki są odporne na magię i nie posiadają Magów oraz Duchownych, przynajmniej w ludzkim rozumieniu.

Wśród stronników Milicjanci, Pasterze, Ogr oraz Psy pasterskie i Zaprzęg.

Przy okazji wszystkie Niziołki dostały zasadę specjalną Odporność na magię (2).

Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarze mile widziane.

#9: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb czerw 21, 2014 05:15 AM
    ----
Co to za najemne ostrze latarnik?
Masz błąd w opisie najmu milicjantów "kapitan".

#10: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb czerw 21, 2014 05:16 AM
    ----
Ranger - Averlandzcy górale ?

#11: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb czerw 21, 2014 05:19 AM
    ----
Klimatyczna banda ale z T 2 to kiepsko Smile Może dasz im krasnoludzkich Rangerów aby coś poza ogrem mogło się w niej bić?

#12: Re: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb czerw 21, 2014 05:30 AM
    ----
Poprawiłem.

Pepe wrote:
Co to za najemne ostrze latarnik?
Masz błąd w opisie najmu milicjantów "kapitan".
Sister of Mercy napisała zasady wrzuciłem już do podręcznika ale jeszcze nie opublikowałem na forum.

Pepe wrote:
Klimatyczna banda ale z T 2 to kiepsko Smile Może dasz im krasnoludzkich Rangerów aby coś poza ogrem mogło się w niej bić?
Wytrzymałość jak u Skinków Wink I Niziołki tak jak jaszczurki powinny unikać walki wręcz. Zresztą dość tanie są, nie mają kary do przychodu, 5 bohaterów na start, sporo magicznych przedmiotów. Przy odrobinie szczęścia może nie będą ginąć w każdej potyczce.

No to w końcu ma być kompania Niziołków, a i tak mają już psy i dwóch nieludzi. I najemnika bez kosztów najmu, czyli dwa Ogry Wink

Poza tym myślę jeszcze na jedną zasadą specjalną dla niziołków.

Arrow Zwinny/Mały: Przeciwnik otrzymuje -1 do testów trafienia. Question

#13: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb czerw 21, 2014 05:34 AM
    ----
5 bohaterów to jak w ludzkich bandach, ogr jak w psach wojny i najemnik chyba też więc szału nie ma Razz

#14: Re: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb czerw 21, 2014 05:42 AM
    ----
No ale mało kto zaczyna z trzema kuszami na bohaterach z US 4.

A co o tym myślisz? Przynajmniej trudniej byłoby je trafić Razz A z umiejętnością tancerz, dawałoby to już -2 do trafienia w walce wręcz.

quidamcorvus wrote:

Poza tym myślę jeszcze na jedną zasadą specjalną dla niziołków.

Arrow Zwinny/Mały: Przeciwnik otrzymuje -1 do testów trafienia w walce wręcz. Question

#15: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb czerw 21, 2014 05:55 AM
    ----
Jest ok! ale nadal opieranie bandy na dwóch modelach do walki (ogr i najemnik) to lipa.



Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Kompanie [Warheim FS]

1 2 3
>
Page 1 of 3