[propozycja zasad] Niziołki z Moot

All Posts
<
1 2 3
Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Kompanie [Warheim FS]

#31: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn czerw 23, 2014 12:58 PM
    ----
A nie myślałeś o jeździe na My Little Pony Smile
Mogliby mieć włócznie, miecze i tarcze oraz jakąś zasadę pozwalającą zmienić oręż w trakcie walki tak aby atakowali w szarży włócznią a później zmieniali na miecz. Bo jak wiadomo są szybcy i zwinni/wściekli Razz
Taka jazda dobrze by się komponowała w tej bandzie jako alternatywa dla krasnoludów Very Happy
Kucyk mógłby mieć statystykę konia tylko szybkość 6".

#32: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn czerw 23, 2014 03:55 PM
    ----
Żeby nie być gołosłownym przedstawiam miniatury.
www.thebattleforge.co....-110-p.asp

#33: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 23, 2014 04:06 PM
    ----
Krasnoludy na borsukach też mają figurki Wink

Napisz fluff dla tych kawalerzystów i proponowane przez ciebie zasady. Krasnoludów nie będzię. Ale jako alternatywa dla psów to 0-3 kawalerzystów może być.

#34: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn czerw 23, 2014 04:54 PM
    ----
Skoro już tak się upierasz to mogą być krasnoludy na borsukach Wink albo i same borsuki Razz

#35: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt czerw 24, 2014 01:50 AM
    ----
Może na Bobrach Wink

Dodałem kawalerię.

#36: [propozycja zasad] Niziołki z Moot Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt czerw 24, 2014 10:43 AM
    ----
Niziołki z Krainy Zgromadzenia.

Od połowy czerwca na forum Azylium trwały prace nad zasadami dla kompanii Niziołków z Krainy Zgromadzenia. Rozpoczęty przez Krnabrnego wątek przy znacznym udziale Pepe zaowocował powstaniem nowej drużyny do Warheim FS.

Poniżej znajduje się odnośnik do pliku pdf zawierającego zasady dla kompanii Niziołków.

W skrócie. Kompania Niziołków z Krainy Zgromadzenia może składać się, podobnie jak drużyny Krasnoludów czy Elfów, maksymalnie z 12 modeli ale w odróżnieniu od innych starszych ras, wojownicy z Krainy Zgromadzenia mogą rozpocząć grę z 5 bohaterami.

W odróżnieniu od innych kompanii, jeden z bohaterów wywodzi się z innej rasy niż pozostali drużynnicy. Bowiem wraz z Niziołkami w drużynie może służyć ludzki Magister Magii. Jako, że mieszkańcy Krainy Zgromadzenia są odporni na magię oraz nie posiadają magów i duchownych w ludzkim rozumieniu, na potrzeby gry konieczne było wcielenie w szeregi kompanii ludzkiego maga.

Z kolei wśród stronników prócz Niziołków, których można rekrutować jako Pasterzy, Milicjantów i jeżdżących na kucach Przepatrywaczy znalazło się także miejsce dla psów pasterskich oraz Ogra.

Mimo wszystko trzeba pamiętać, że nie jest to kompania nastawiona na walkę wręcz. Choć z drugiej strony zmodyfikowana umiejętność psiarczyk wspomagająca modele psów pasterskich oraz zasada specjalna kuchnia niziołków, pozwalająca na najęcie Najemnego Ostrza bez kosztów rekrutacji stanowią poważny atut tej kompanii. Ponadto, jako jedna z niewielu nieludzkich drużyn kompania Niziołków z Krainy Zgromadzenia nie posiada kar do zakupu ekwipunku, a pięciu bohaterów przy umiejętnej grze pozwala liczyć na rozsądny dochód.

Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarza jak zwykle mile widziane.

ZASADY

Wpis dostępny także na BLOGU.



Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Kompanie [Warheim FS]
<
1 2 3
Page 3 of 3