Jeźdźcy Wilków...

All Posts
Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Kompanie [Warheim FS]

#1: Jeźdźcy Wilków... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt lip 15, 2014 03:30 AM
    ----
Poniżej przygotowałem dla szanownego państwa-draństwa odnośnik do pliku pdf zawierającego zasady dla kompanii Jeźdźców Wilków.

W skrócie. Kompania Jeźdźców Wilków może składać się, podobnie jak inne drużyny Zielonoskórych, maksymalnie z 18 i podobnie jak inni nieludzie Hobgobliny mogą rozpocząć grę z 4 bohaterami.

W skład kompanii wchodzi 4 bohaterów wśród których znajdują się Herszt, posługujący się guślarstwem Szaman, Siepacz oraz Łowca niewolników. Ponadto, bohaterowie kosztem 50 zk mogą rozpocząć grę dosiadając Wilka.

Z kolei wśród stronników wyróżnić można Niewolników, Hobgobliny, Wilczych Jeźdźców, Wilkory oraz Ogra.

Kompania ma także dostęp do dwóch machin: Więźniarki i Rydwanu.

Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarza jak zwykle mile widziane.

ZASADY

#2: Jeźdźcy Wilków... Author: Krnabrny Post Posted: Wt lip 15, 2014 11:02 AM
    ----
Ja jestem n tak i to bardzo. Jedynie 2 rzeczy mi brak tu:
- Sieci da bohaterów
- Sneaky Gitsow - np statystyki hobgoblina ale zatruty atak i zaczyna z dwoma nożami kosztuje 40 gp - jednak jest to dość charakterystyczna jednostka

Ale tysiąckrotne dzięki bo już wiem jaką drugą bandę będę miał ;]

#3: Jeźdźcy Wilków... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt lip 15, 2014 10:15 PM
    ----
1. Z tego co pamiętam, to tylko skinki - bohaterowie mają dostęp do sieci. W pozostałych przypadkach tylko stronnicy, i tak jest u Jeźdźców Wilków.
Ale zawsze można dać bohaterom umiejętność strzelec i wyposażyć ich w sieci.

2. Będzie jako Postać Dramatu. Póki co możesz wyposażyć bohaterów w umiejętność Truciciel.

#4: Jeźdźcy Wilków... Author: Krnabrny Post Posted: Sb lip 19, 2014 05:07 PM
    ----
Jeszcze jedna uwaga - szaman z guślarstwem chyba jest ciut przesadzony. Otóż obecnie możemy zrobić tak - 4 bohaterów + wilki + 5 wilkorów wychodzi 490 zostaje 10 na coś tam. Bierzemy szamanem tradycję bestii i jako pierwszy czas 1-2 Władca Bestii, Daje nam to:
- 4 bohaterów na wilkach czyli sumarycznie 8 ataków, z szybkościa 9
- 5 wilkorów z szybkościa 7
- 1 do 3 czyli średnio 2 wilki - z szybkościa 9

W pierwszej turze gry mozemy przy ustawieniu na 6" zrobić ruch na 24" ( wilki zostają na 20"). Ustawiamy się właściwie obojętnie jak byle nie dało się nas wystrzelać bo w następnej turze na 90% doszarżowujemy dowolny model z bandy przeciwnika obskakując go sforą jako że wilki mogą bić z drugiego rzędu.

Słowem Blitzkrieg - nie mówię że mi sie nie podoba ale może być trochę zbyt silne w takim połączeniu biegnącego do przodu stada wilków ( chyba że taka była koncepcja )

#5: Jeźdźcy Wilków... Author: wujass Post Posted: Sb lip 19, 2014 06:39 PM
    ----
Grałem tak marienburgiem. 3 konne modele ,wilki z czaru i dodatkowy ruch z czaru . To jest przewaga szybkich modeli. Z drugie strony jak wpadniejsz na jeża włóczników w ciężkich pancerzach to i tak nie wiele te wilki zrobią Wink

#6: Jeźdźcy Wilków... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb lip 19, 2014 09:24 PM
    ----
W końcu to Jeźdźcy Wilków, ale niestety szybkość nie gwarantuje zwycięstwa. A w trakcie kampanii nie zdobywające doświadczenia wilkory będą tylko traciły.

#7: Jeźdźcy Wilków... Author: Krnabrny Post Posted: Pn lip 20, 2014 12:18 AM
    ----
No niby i racja aczkolwiek banda zapowiada się co by nie mówić potężnie od samego początku, straci trochę przewagę na korzyść innych band na jakiś krótki czas ale potem wyrówna poziom ( jak zacznie mieć dostatecznie dużo kasy na więcej hobgoblinów na wilkach + jak wylosuje nieśmiertelnych to jak manna z nieba dla tej bandy )

#8: Jeźdźcy Wilków... Author: wujass Post Posted: Pn lip 20, 2014 08:31 AM
    ----
Nie mówię ,że nie . Sam z chęcią przetestuje sobie ,ale na figurkach ungołów Very Happy Bo taka ilość lekkiej jazdy z łukami/włóczniami może ostro namieszać. Flankować ,wyłapywać łuczników, z odpowiednimi skillami nawet cięko będzie przejmować ich szarże, jak nie będzie się elfem czy skavenem. Aczkolwiek banda mało skuteczna na opancerzoną cieżką piechotę jak krasnale ,chaos czy najemnicy ludzcy jakościowo wyposażeni

#9: Re: Jeźdźcy Wilków... Author: Krnabrny Post Posted: Pn lip 20, 2014 11:14 AM
    ----
wujass wrote:
Nie mówię ,że nie . Sam z chęcią przetestuje sobie ,ale na figurkach ungołów Very Happy Bo taka ilość lekkiej jazdy z łukami/włóczniami może ostro namieszać. Flankować ,wyłapywać łuczników, z odpowiednimi skillami nawet cięko będzie przejmować ich szarże, jak nie będzie się elfem czy skavenem. Aczkolwiek banda mało skuteczna na opancerzoną cieżką piechotę jak krasnale ,chaos czy najemnicy ludzcy jakościowo wyposażeni

Krasnoludy będą musiał iść klockiem bo jak się rozdzielą to po zabawie. Słowem armia będzie dobra do misji które pozwala jej rozwinąć skrzydła tzn znaczniki itp bo to będzie jej żywioł.



Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Kompanie [Warheim FS]
Page 1 of 1