Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75

All Posts

1 2 3 ... 43 44 45
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#1: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt paźdź 03, 2014 01:29 AM
    ----
Gwizdze

#2: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Pt paźdź 03, 2014 09:31 AM
    ----
Pierwsze pytania:

Mistrzowska runa lotu: Jeżeli dobrze rozumiem jeżeli nałoże ją na broń wielką
to otrzymuje cechy broni miotanej - czyli nie mam kary za strzął po ruchu - mogę więc rzucać bronią wielką na odległość 12'' (pyt. nr 1 - moge ten zasieg bystrym wzrokiem podniesc?) . Trafienie jest automatyczne i traktowane jak trafienie w walce wręcz więc moja siła + 2S z broni wielkiej ? Dodatkowo ta broń wielka jest traktowana jako broń ręczna - i tutaj główne pytanie (nr. 2), jako że to broń magiczna to mogę z nią uzywać jako drugiej broni broni niemagicznej ?

#3: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt paźdź 03, 2014 09:55 AM
    ----
1. Tak.
2. Nie. Ponieważ broń wielka wymaga obu rąk, no chyba, że model posiada więcej chwytnych kończyn i dzierżyłby niemagiczny oręż, bo ponieważ...
Quote::
Bohater, który używa magicznego ORĘŻA do walki wręcz, nie może używać innej broni przeznaczonej do walki wręcz, choć może używać TARCZY, PUKLERZA lub PAWĘŻA w zwykły sposób. Ponadto, żaden bohater nie może posiadać więcej niż jeden magiczny ORĘŻ.

#4: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Pt paźdź 03, 2014 11:19 AM
    ----
C ZĘŚCIOWY ZAPŁON ! Zajęła się tylko część prochu; przy tym strzale zasięg i
S IŁA broni spada do połowy normalnej wartości (zaokrąglając w dół). - czy ponawiamy rzut na trafienie ? Czy jeżeli cel jest blizej niz polowa zasięgu to automatycnzie trafiony ?

#5: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Rynar Post Posted: Pt paźdź 03, 2014 08:22 PM
    ----
Hej! Według nowych zasad do obliczenia prestiżu drużyny stosujemy wartość tylko kupionego sprzętu czy doliczamy też ekwipunek bazowy postaci?

#6: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt paźdź 03, 2014 08:48 PM
    ----
Liczy się cały posiadany przez drużynę ekwipunek, również ten z którym modele zaczynają grę.

#7: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Pn paźdź 06, 2014 09:04 AM
    ----
Czy gdybym nałożył mistrzowską runę lotu na broń wielką to mam +2 do siły w trakcie trafienia z tej broni jako broni miotanej? Dodatkowo rozumiem że bystry wzrok podnosi zasięg ?

#8: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn paźdź 06, 2014 11:06 AM
    ----
Tak.

I pytanie odnośnie częściowego zapłonu - nie rzucasz ponownie, jeżeli cel jest w połowie to trafiasz.

#9: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: SzczurTezCzlowiek Post Posted: Pn paźdź 06, 2014 11:35 AM
    ----
Czy postać mająca 1 atak, używająca korbacza, gdy styka się z podstawką wierzchowca, atakuje jednocześnie wierzchowca i jeźdźca, czy musi wybrać cel?

#10: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn paźdź 06, 2014 12:49 PM
    ----
Wierzchowiec i jeździec traktowani są jak jeden model kawaleryjski - zauważ, że wierzchowce nie posiadają Wt i Żw.

Ataki rozdziela się pomiędzy jeźdźca i potwora. I atak korbaczem trafia w oba modele.

#11: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Wt paźdź 07, 2014 09:26 AM
    ----
Kaper awansujacy na bohatera może używać broni z listy ekpwiunku Kapra + listy ekwipunku bohatera , czy tylko z bohatera?

#12: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Wt paźdź 07, 2014 09:40 AM
    ----
Wracając do ekwipunku i prestiżu. Najpierw było tak:

Quote::
Liczy się tylko ekwipunek kupiony za ZK nie wyposażenie z którym model zaczyna. W tym przypadku wilki liczą się do prestiżu jako wierzchowce.

No a całkiem sprawiedliwie nigdy nie będzie ale uważam że powyższe rozwiązanie nieco lepiej odda siłę kompani.

Później było tak:
Quote::
Liczy się cały posiadany przez drużynę ekwipunek, również ten z którym modele zaczynają grę.

Rozumiem, że to "później" się liczy?

#13: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt paźdź 07, 2014 10:05 AM
    ----
@pan_sarin
Bohatera.

@Radzik
Tak od nowej edycji liczy się druga wersja.

#14: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Wt paźdź 07, 2014 10:46 AM
    ----
QC: czyli jak awanoswał ze stronnika który ma zdolnośc Rajtar działająca na 2 zwykłe pistolety , to nie może już ich używać, a zdolnośc rajtar całkowicie przestaje mieć zastosowanie czy jest traktowana jak zdolnosc rajtar bohatera?

#15: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt paźdź 07, 2014 12:06 PM
    ----
Rajtar to rajtar. A w przpadku stronnika jeszcze jest ważne czy nie podlega zasadzie fanatyk, bo wtedy korzysta tylko ze swojej listy.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

1 2 3 ... 43 44 45
>
Page 1 of 45