Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75

All Posts
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 43 44 45
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#121: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb list 08, 2014 07:54 AM
    ----
Motłoch:
Quote::
Drużyna NIEUMARŁYCH może zabić ocalonych i ożywić wraz z pozostałymi poległymi modelami tłuszczy jako Zombie.

1. Ile Zombie może ożywić drużyna nieumarłych jeżeli wyłączyła z akcji 5 modeli motłochu w tym dwa z nich permanentnie.

Jeżeli całość to jest to przegięcie!

2. Czy model który się wspiął może wykonać jeszcze ruch?

3. Jaką osłonę stanowi model dla modelu na potrzeby strzelania?

#122: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb list 08, 2014 09:20 AM
    ----
1. Tyle ile ma wolnych 'slotów' na Zombie w Karcie Drużyny. A maksymalnie może mieć 7 Zombie.

2. Tak, jeśli pozwala mu na to jego Szybkość.

3. Lekką.

#123: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Krnabrny Post Posted: Sb list 08, 2014 11:24 AM
    ----
Tura gracza A zaczyna.

W turze gracza A, jego Kaper strzela z 2 pistoletów do modelu gracza B. Następnie w turze gracza B model szarżuje na Kapera. Czy Kaper może stać i strzelac z 2 pistoletów ?

+ prosił bym o uzasadnienie

#124: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb list 08, 2014 12:26 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
1. Tyle ile ma wolnych 'slotów' na Zombie w Karcie Drużyny. A maksymalnie może mieć 7 Zombie.

To jest strasznie duży bonus niewspółmierny do innych.

#125: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb list 08, 2014 02:52 PM
    ----
Krnabrny wrote:
Tura gracza A zaczyna.

W turze gracza A, jego Kaper strzela z 2 pistoletów do modelu gracza B. Następnie w turze gracza B model szarżuje na Kapera. Czy Kaper może stać i strzelac z 2 pistoletów ?

+ prosił bym o uzasadnienie
Nie może strzelać z dwóch pistoletów w reakcji na szarżę. Strxelać z dwóch pistoletów dzięki zdolności rajtar można tylko w fazie strzelania.

Pepe wrote:
To jest strasznie duży bonus niewspółmierny do innych.
Nieumarli zwykle dostają Zombie wiec bonus nie jest duży bo w drużynie przeważnie jakies Zombie już są.

#126: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Pn list 10, 2014 10:45 PM
    ----
Od pewnego czasu na Prestiż Drużyny składa się także część wartości posiadanego przez kompanię ekwipunku, więc niektórzy z was zwrócili uwagę, że zasada ŻÓŁTODZIOBY powinna uwzględniać także potencjalną różnicę w zamożności walczących ze sobą kompanii.

W związku z tym proponuję by oprócz dodatkowych PD słabsza kompania dostawała także dodatkowe Łupy!. Wyglądałoby to tak jak w tabeli poniżej. Ilość dodatkowych Łupów! pozostaje jeszcze do ustalenia, póki co w testach używaliśmy poniższych wartości.



Pojawiła się także sugestia, by Uciekające! modele miały szanse na zabranie ze sobą znaczników kosztowności. W związku z tym proponuję następującą zmianę:
Quote::
Znacznik kosztowności:
W czasie rozgrywania scenariuszy, drużyny będą mieć styczność ze znacznikami kosztowności, które w grze WARHEIM FS reprezentują wartościowe przedmioty, klejnoty oraz szlachetne metale, które mogą zostać zdobyte przez bohaterów już w trakcie rozgrywania potyczki.
Znaczniki kosztowności mogą zostać podniesione w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przez dowolny model bohatera, którego podstawka pozostaje w kontakcie ze znacznikiem. Bohater, który podniósł znacznik kosztowności nie może biegać oraz korzystać ze zdolności LOT, choć nadal może szarżować w zwykły sposób. Należy zauważyć, że modele nie mogą przekazywać sobie znaczników kosztowności. Ponadto, model który zostanie Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! traci drogocenności. Gracz może podjąć próbę powstrzymania Uciekającego! modelu przed porzuceniem znacznika kosztowności wykonując test CP. Jeżeli uda się zdać test, model zachowuje resztki samokontroli i nie wyrzuca znacznika kosztowności.
W przypadku gdy model zostanie Wyłączony z akcji! lub test CP zakończy się niepowodzeniem, znacznik kosztowności należy umieścić obok Wyłączonego z akcji! bohatera lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!.

Co o tym sądzicie?

#127: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Krnabrny Post Posted: Pn list 10, 2014 10:57 PM
    ----
To z testem CP jest bardzo ok. Na logikę to że uciekam nie znaczy że porzucam wszystko co ukradłem - patrz zdjęcia ludzi uciekających przed policja z telewizorem w rękach Very Happy

Co do dodatkowych łupów to mam wątpliwości.

#128: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Zgłębiczart Post Posted: Wt list 11, 2014 11:18 PM
    ----
Quote::
Limit oręża & pancerza:
- PANCERZ LEKKI lub PANCERZ ŚREDNI lub PANCERZ CIĘŻKI, HEŁM oraz
TARCZĘ lub PUKLERZ, pod warunkiem, że przedmioty takie wymienione
zostały na LIŚCIE EKWIPUNKU DRUŻYNY.

Quote::
Smoczy Ogr może używać oręża do walki wręcz i broni dystansowej oraz tarczy tak, jak modele piesze.

1. jak jest z tą tarczą dla smoczego ogra, można dokupić w fazie handlu i może wykorzystywać (traktuję zdanie pod opisem jednostki jako doprecyzowanie/wyjątek od zasady ogólnej)?

Quote::
Kult Pogromców z Karak Kadrin
najtańszy stronnik posiada: "dwa topory krasnoludzkie i broń wielka"

Quote::
- Sztylet, oraz dowolne dwa, wymienione na LIŚCIE EKWIPUNKU DRUŻYNY, rodzaje oręża do walki wręcz.

2. jak to działa dla stronnika pogromcy? Stronnik musi upuścić na starcie jeden z egzemplarzy broni, czy też krasnoludy mają wyjątek od reguły i mogą posiadać trzy egzemplarze oręża?

#129: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr list 12, 2014 12:08 AM
    ----
1. Masz rację, na liście ekwipunku Smoczych Ogrów i Ogrów Chaosu powinna znajdować się tarcza, a w/w modele mogą ją zakupić i używać. Uzupełnię zapis w podręczniku.

2. Reguluje to zasada specjalna TOPORY POGROMCY:
Quote::
Topory Pogromcy:
Pogromcy są biegli w sztuce władania wszelkiego rodzaju toporami i zawsze noszą ze sobą zarówno topory krasnoludzkie jak i broń wielką. Na początku każdej fazy walki wręcz Pogromca ma prawo wyboru, czy będzie walczyć dwoma toporami krasnoludzkimi, czy też bronią wielką. Jeżeli Pogromca używa runicznej broni, to nie może skorzystać z niniejszej zasady, musi walczyć runicznym orężem. Pogromca może posiadać trzy sztuki broni do walki wręcz.

#130: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Śr list 12, 2014 07:32 PM
    ----
Rozgrywka wielosobowa - jezeli gramy 1/1/1 i moi dwaj przeciwincy są związani w walce to mogę w nich strzelać jak mniemam. Czy mam wtedy bonus za duży cel jeżeli jeden ze związanych przeciwnikow jest duzym celem?

#131: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr list 12, 2014 08:19 PM
    ----
Tak.

#132: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Krnabrny Post Posted: Cz list 13, 2014 11:37 AM
    ----
O ja mam pytanie sporne.

Mamy model gracza A i gracza B. Gracz A szarżuje w swojej turze - nie trafia. Gracz B wyprowadza zwrotkę - powala go na ziemię. W turze gracza B model gracza A jest powalony na ziemię - gracz B może go dobić.

A co w przypadku:

Mamy model gracza B i gracza A. Gracz B szarżuje w swojej turze. Gracz B trafia i powala model A na ziemię. W turze gracza A model gracza A jest ogłuszony - gracz B może go dobić czy walka się nie toczy ? ( to by było bez sensu ale chłopaki uparli się do takie interpretacji zasad )

#133: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Cz list 13, 2014 11:46 AM
    ----
To ma sens, bo wg. Twojej interpretacji gracz B miałby o jeden atak więcej, w dodatku nie w swojej fazie.

#134: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Cz list 13, 2014 04:01 PM
    ----
1)
quidamcorvus wrote:
Tak.
a wtedy wybieram w ktorego trafilem, czy tka jak z miesem armatnim losuje?

2) Propozycja zmiany w zasadach: rozwinięcia za pkt. kampanii. Czy tylko mi się wydaje , że te rozwinięcia mocno wpływają na rozgrywkę, a jednak są mocno losowe? ( + nie ma mozliwosci przerzutów przy tych lvlach).

- wszystkie skille na plądrowanie lokacji , dla band ktore lokacji plądrować nie mogą nie sa zbyt wyśmienite
- kompania najemników dla band które nie mogą mieć najemników - też niezbyt fartowne jezeli to wylosujemy
- horda i niesmiertelni a chciwość. Przy kompaniach mających max 12 postaci, wylosowanie 3 hord lub 3 razy ich niewylosowanie to spora roznica. Jezeli ja gram khazadami i mam limit 12, a kolega gra identyczna banda ale limit bedzie miec 18 . To siły się mocno zmieniają (pominę już nawet moc armii, ale duzo latwiej mnie rozbic). Sama niesmiertelnosc tez jest super, praktycznie co potyczkę traci się jakiegos stronnika więc to spory dopał w ZK w porówaniu do +2 do rzutu.

Nie podaję narazie moich pomysłów na rowiązanie tych dużych nierówności, ale chce zapytać czy jestem jedyną osoba która uważa , że możnaby coś z tym zrobić ?;] Sporo ostatnio gramy , ale suma sumarum nie mamy dużo rozegranych potyczek więc chciałbym wysłuchac opinii osób bardziej ogranych ;] No i QC w szczegolnosci ;]
Last edited by pan_sarin on Cz list 13, 2014 04:45 PM; edited 1 times in total

#135: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Cz list 13, 2014 04:04 PM
    ----
Krnabrny wrote:
O ja mam pytanie sporne.

Mamy model gracza A i gracza B. Gracz A szarżuje w swojej turze - nie trafia. Gracz B wyprowadza zwrotkę - powala go na ziemię. W turze gracza B model gracza A jest powalony na ziemię - gracz B może go dobić.

A co w przypadku:

Mamy model gracza B i gracza A. Gracz B szarżuje w swojej turze. Gracz B trafia i powala model A na ziemię. W turze gracza A model gracza A jest ogłuszony - gracz B może go dobić czy walka się nie toczy ? ( to by było bez sensu ale chłopaki uparli się do takie interpretacji zasad )

Gracz B moze w swojej rundzie ruchu wybrać wyjście z walki ( i jeżeli dobrze pamiętam to nie może wtedy zaszarżować), ale do tego czasu jezeli pozostają związani w walce to walka się odbywa. Nie ma żadnej zasady która mówiła by inaczej więc możesz chyba śmiało kolegom powiedzieć żeby pokazali ci zasadę która mówi o tym , że ogłuszony model opuszcza jakąkolwiek fazę walki ;D



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 8 9 10 ... 43 44 45
>
Page 9 of 45