Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75

All Posts
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 43 44 45
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#166: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt list 18, 2014 06:43 AM
    ----
Czyli wykonuje się dodatkowy rzut dla wierzchowca. Wiem, gdzie to było napisane ale miałem problem z interpretacją.

A jak to wygląda jeżeli model jeźdźca stronnika zginie i wraca z nieśmiertelnych? Wraca z wierzchowcem, a ten pierwszy jeżeli rzuci 3+ to też żyje?

#167: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt list 18, 2014 07:26 AM
    ----
Tak.

#168: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt list 18, 2014 10:33 AM
    ----
Hm... czyli jeżeli ma się nieśmiertelnych to fajna sprawa aby mieć mnóstwo-dużo wierzchowców.

#169: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt list 18, 2014 10:35 AM
    ----
Jeśli ktoś lubi koninę. Wink

#170: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Wt list 18, 2014 06:50 PM
    ----
Zabójczy cios:

Quote::
a następnie niemodyfikowane 5+ w udanym
rzucie na zranienie
to automatycznie Wyłącza z akcji! swego przeciwnika[code]

z kolei:

Quote::

C i a c h ! :
Modele z ZABÓJCZYM CIOSEM sprawdzają się najlepiej przeciwko bohaterom i
DUŻYM CELOM – im bardziej elitarny i ciężkozbrojny przeciwnik, tym lepiej
ponieważ ZABÓJCZY CIOS nie zważa na W YTRZYMAŁOŚĆ czy Ochronę Pancerza.

Ten zapis "Ciach!" rozumiem ze został wprowadzony jedynie jako podpowiedz obrania taktyki dosyć oczywistej - ale wprowadził w moim móżdżku niepewnośc czy dobrze zinterpretowałem zabójczy cios :

Jezeli w rzucie na trafienie rzuciłem 6 , ale żeby zranić model potrzebuje też 6stki (bo np mam 3 siły na 5 WT przeciwnika) , to rozumiem , że piątka nie eliminuje wroga bo rzut na zranienie nie był udany. A wtedy zapis o tym , że "zabójczy cios nie zważa na WT, jest troche nieprawdziwy?"

#171: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt list 18, 2014 07:29 PM
    ----
Masz rację powinno być: nie zważa na Żw celu.

#172: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: SzczurTezCzlowiek Post Posted: Cz list 20, 2014 12:51 AM
    ----
mam jeszcze jedno pytanie odnośnie modelu dzierżacego broń z siewcą zarazy

z instrukcji:

Quote::
Na początku każdej fazy walki wręcz wszystkie modele (sprzymierzone i wrogie) pozostające w kontakcie z podstawką modelu dzierżącego broń z cechą oręża SIEWCA ZARAZY muszą wykonać test WT

Gdy siewca zarazy broni przeszkody i zostaje zaszarżowany, model szarżujący nie jest w stanie fizycznie stykać się z podstawką siewcy. Czy wtedy atakujący wykonuje test WT?

#173: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz list 20, 2014 08:30 AM
    ----
Zasada działa normalnie. Sprawdzasz ktore modele stykałyby się podstawkami gdyby nie przeszkoda i wykonujesz odpowiednie rzuty.

#174: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: wujass Post Posted: Cz list 20, 2014 08:45 PM
    ----
To ja odnośnie postu wyżej. Czy woje z bronią drzewcową atakujący wg. zasady "Sfora" także muszą testować WT przy walce z siewcą zarazy ?

#175: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz list 20, 2014 10:14 PM
    ----
Jeżeli model zostaje powalony na ziemię i walczy z kilkoma wrogami to czy zdaje test sam w walce?

#176: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Cz list 20, 2014 10:31 PM
    ----
Była to pierwsza bitwa bandy. Z przyczyny dużej różnicy, stronnicy dostają również np. 4PD?
Leśny goblin losuje "Chłopak ma talent". Czy wskakując na miejsce bohatera ma 1 PD za rozegrany scenariusz, czy np. 5, bo różnica prestiżu?

Czy być może źle interpretujemy zasadę Zółtodzioby i powiedzmy 4 PD trzeba rozdzielić pomiędzy bohaterów i/lub stronników?

#177: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz list 20, 2014 10:38 PM
    ----
Punkty dostaja wszyscy po 5. Goblin awansuje z 5 pkt tylko nie wiem czy powinien rzucac jeszcze jedno rozwiniecie jezeli np przed bitwa mial zero pkt i chlopak ma talent otrzymal na 2pkt

#178: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Krnabrny Post Posted: Cz list 20, 2014 10:59 PM
    ----
Tak. Jedno rozwinięcie jak było na 2pd i wtedy został bohaterem to jest bohaterem z 2 pd + 3 pd zdobytymi jako bohater.

#179: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt list 21, 2014 12:29 AM
    ----
wujass wrote:
To ja odnośnie postu wyżej. Czy woje z bronią drzewcową atakujący wg. zasady "Sfora" także muszą testować WT przy walce z siewcą zarazy ?
Nie.

Pepe wrote:
Jeżeli model zostaje powalony na ziemię i walczy z kilkoma wrogami to czy zdaje test sam w walce?
Nie. O! i PnZ! modele nie wykonuję testu Sam w walce.
Dla jasności doprecyzuję zapis:
Quote::
Jeżeli pod koniec własnej fazy walki wręcz model, który nie został Oszołomiony! lub Powalony na ziemię!, walczy sam przeciwko dwóm lub więcej modelom wroga, a w odległości do 6” nie znajduje się żadna sprzymierzona postać (nie licząc modeli Oszołomionych!, Powalonych na ziemię! oraz Uciekających!) należy wykonać test współczynnika CP.


Grish wrote:
Była to pierwsza bitwa bandy. Z przyczyny dużej różnicy, stronnicy dostają również np. 4PD?
Leśny goblin losuje "Chłopak ma talent". Czy wskakując na miejsce bohatera ma 1 PD za rozegrany scenariusz, czy np. 5, bo różnica prestiżu?

Czy być może źle interpretujemy zasadę Zółtodzioby i powiedzmy 4 PD trzeba rozdzielić pomiędzy bohaterów i/lub stronników?
Ma 5 PD. A po awansie jest bohaterem z 5 PD. Wykonujesz tylko jeden rzut na rozwinięcie.

#180: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Sb list 22, 2014 03:29 PM
    ----
Ok mam zestaw pytan ;]

1) Znowu bycz szarza lub inne trafienia przed walka - Jako ze juz w poprzednich postach ustalilismy ze sumujemy obrazenia z byczej szarzy i obrazenia zadane w walce i wykonujemy 1 rzut odpowiednia iloscia kostek na efekt zranienia, to jak to sie ma do parowania? Tj:
Bycza szarza rani stronnika ktory ma miecz i 1ZW, teoretycznie stronnik jest ogluszony/PnZ/lub WzA wiec w zadnym z tych wypadkow parowac juz nie moze - ale rzut na efekt zranienia mamy wykonac na koniec czy jednak rzucic od razu po byczej szarzy i ewentualne zranienia pozniej "dorzucic" i wybrac najlepszy?
2) Jezeli jednostka ucieka odemnie i wpadnie na inna moja jednostke , to ginie - ktora z jednostek dostaje expa? Ta od ktorej uciekala, czy ta na ktora wpadla?
3) jezeli wampir z transformacja byl zwiazany w walce i ogluszony czy po powstaniu moze poleciec ? ( w opisie ogluszonego jest ze moze wykonac ruch - ale nie LOT) pytanie wiec czy transformacja jest tutaj jako ruch lot traktowana? - zakladam ze tak, ale kolega prowadzacy wampiry wolalby sie upewnic;d
4) szarzowanie po wodzie - czy po szarzy jezeli zostane na terenie wodnym to rzucam k6 co ture zeby sprawdzic czy nie wypadlo 1 i nie tone, czy to zalezy od tego jak ustalimy z reszta - czyli czy woda to teren niebezpieczny czy nie?

5) czy przy automatycznym trafieniu w ogluszonego rzucamy k6 (na trafienie ktore i tak juz weszlo) zeby sprawdzic czy zatruty atak wszedl ?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 43 44 45
>
Page 12 of 45