Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75

All Posts
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 43 44 45
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#196: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Sb grud 13, 2014 02:23 AM
    ----
Czy jezeli inzynier w trakcie montowania konceptu stracil (wadliwy koncept) 1zw i zostanie podpalony to jakos rzucam na gaszenie czy jezeli mialem 2zw to poprostu koncze sekwencje po potyczce dla niego?

#197: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb grud 13, 2014 02:25 AM
    ----
Kończysz sekwencję po potyczce.

#198: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn grud 15, 2014 01:22 PM
    ----
Najemne ostrze - Zwiadowca ma dwie zasady specjalne - chodu i śmigły, które są bardzo zbliżone. Czy obie obowiązują?

#199: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 15, 2014 01:40 PM
    ----
Dublują się. Poprawię to.

EDIT:
Zostaje zasada śmigły jako ta, której podlegają niziołki, zasada chodu nie obowiązuje.

#200: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn grud 15, 2014 01:58 PM
    ----
W związku z tym co napisałeś to zmniejszy się wysokość prestiżu?

Jeszcze jedno pytanie odnośnie zasady Ukrywanie się. Czy tylko teren wiejski jest brany pod uwagę?
Niziołek nie musi być za terenem w stosunku do strzelającego/czarującego wroga tylko w odległości 1" aby ten musiał wykonać test I?

#201: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 15, 2014 10:19 PM
    ----
1. Nie zmieni się, bo to cecha rasowa i nie zwiększał wcześniej prestiżu. O ile dobrze policzyłem Mysli

2. Tylko wiejski. Tak, nie ważne z której strony, musi być do 1" cala od wiejskiego terenu.

#202: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Wt grud 16, 2014 06:42 PM
    ----
W momencie szarzy musimy dostawic bohatera do najblizszej wolnej krawedzi szarzowanej jednostki - czy oznacza to ze do najblizszego miejsca przy tej krawedzi - i jezeli spowoduje to zwiazanie jeszcze jednej figurki to musze tak zrobic, czy moge ustawic np na jakims koncu tej najblizszej krawedzi, tak aby stykac sie tylko z szarzowana jednostka (lub np ustawic swoja podstawkę pod kątem ?)

#203: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt grud 16, 2014 07:48 PM
    ----
Jeżeli masz zasięg to dostawiasz do najbliższej krawędzi. To czy szarżujesz na jeden, dwa lub trzy modele to twoja deklaracja, a nie wynik przypadkowego zetknięcia z podstawką.

#204: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Pt grud 19, 2014 10:53 PM
    ----
Czyli jezeli nie deklaruje szarzy na 2 modele, to nawet jezeli się stykam z obydwoma podstawką to związuje w walce tylko jednego zadeklarowanego?

#205: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt grud 19, 2014 10:58 PM
    ----
Z tego co pamiętam to nie możesz wejść w kontakt z innym modelem w inny sposób niż szarża. Więc nie możesz się stykać i nie walczyć.

#206: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt grud 19, 2014 11:12 PM
    ----
pan_sarin wrote:
Czyli jezeli nie deklaruje szarzy na 2 modele, to nawet jezeli się stykam z obydwoma podstawką to związuje w walce tylko jednego zadeklarowanego?
Tak. Choć dla porządku pomiędzy niezwiązanymi walką wręcz wrogimi modelami powinno być 1" odstępu.

#207: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Rynar Post Posted: Sb grud 20, 2014 09:10 AM
    ----
Co sie dzieje w sytuacji kiedy bohater w wyniku mutacji podlega zasadzie demon, czy jesli zostal wylaczony z akcj w sekwencji po potyczce rzuca k6 i 1-3 umiera? Czy rzucamy na tabele obrażeń?
Czy podlega niestabilnosci i rzuca na glupote?

Strachulce tzeentcha moga rzucic losowy czar. Czy ten czar losoujemy co ture, czy co potyczke czy trzeba jednorazowo wylosowac na stale?

#208: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb grud 20, 2014 04:55 PM
    ----
Jaka to mutacja?

Losujesz co turę.

#209: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Rynar Post Posted: Sb grud 20, 2014 10:29 PM
    ----
Mutacja, o której wspomniałem to demoniczny byt z domeny tzeentcha:

"DEMONICZNY BYT
Strzaskana w splotach Dhar dusza mutanta zostaje porwana do Domeny Chaosu, a jej
miejsce zajmuje jeden z demonów Pana Przemian. Odmieniec zyskuje cechę
specjalną DEMON."

#210: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 21, 2014 12:10 AM
    ----
Stosujesz wszystkie zasady, którym podlega DEMON.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 43 44 45
>
Page 14 of 45