Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75

All Posts
<
1 2 3 4 ... 43 44 45
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#31: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb paźdź 11, 2014 03:12 PM
    ----
Bedą dwie kompanie. Leśnych i Nocnych.

#32: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Sb paźdź 11, 2014 03:15 PM
    ----
Kiedy premiera?

#33: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb paźdź 11, 2014 03:18 PM
    ----
Mam nadzieję że przed końcem roku.

#34: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Rynar Post Posted: Sb paźdź 11, 2014 03:32 PM
    ----
Pytanie odnośnie umiejętności specjalnej psów wojny. Czy po każdej bitwie mogą oni za darmo zrekrutować najemnika, czy tylko raz?

"W trakcie sekwencji po potyczce kompania Psów Wojny może przyjąć, bez żadnych opłat, na usługi jedno z Najemnych Ostrzy, pod warunkiem, że najmita może służyć w drużynie."

#35: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb paźdź 11, 2014 04:13 PM
    ----
Po każdej bitwie.

#36: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Śr paźdź 15, 2014 06:19 PM
    ----
1 - Czy można rzucić czar klątwa starości na Pomiot Chaosu w scenariuszu pomiot chaosu ?
2 - Cielesna eksplozja , czy jednostka po wybuchu jest wza czy dalej chodzi jako bomba

#37: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr paźdź 15, 2014 06:33 PM
    ----
1. Tak.
2. W opisie zabrakło zdania:
Quote::
Model, który eksplodował zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!, a następnie należy użyć 3” okrągłego wzornika, którego środek należy umieścić w miejscu eksplozji ofiary zaklęcia.

Pełny, poprawiony zapis brzmi:

Quote::
12 Cielesna Eksplozja
RZUCONY NA 12+, POZOSTAJE W GRZE
Nekromanta wypowiadając bluźniercze inwokacje ryje w skórze ofiary prastare ryty, które zaczynają pulsować energią Dhar by w końcu eksplodować zamieniając nieszczęśnika i jego wrogów w krwawą miazgę.

MAG przyzywa bluźnierczą moc Dhar, którą oplata dowolny sprzymierzony NIEUMARŁY model bohatera lub stronnika znajdujący się w odległości do 12”. Czar może zostać rzucony na pieszy model wielkości człowieka lub mniejszy (czar nie będzie zatem działał na modele na podstawkach 40x40 mm i większych), również związany walką wręcz. Dopóki zaklęcie 'pozostaje w grze' ofiara zaklęcia zamienia się w nieżywą bombę, która na życzenie MAGA eksploduje w wybranej przez gracza fazie strzelania. Model, który eksplodował zostaje automatycznie Wyłączony z akcji!, a następnie należy użyć 3” okrągłego wzornika, którego środek należy umieścić w miejscu eksplozji ofiary zaklęcia. Wszystkie modele (wrogie i sprzymierzone) których podstawki są całkowicie przykryte wzornikiem, zostają objęte działaniem zaklęcia automatycznie, te modele, których podstawki są częściowo przykryte, dostają się pod działanie zaklęcia na 4+. Objęte działaniem zaklęcia modele otrzymują trafienie o SILE 4 bez możliwości skorzystania z Ochrony Pancerza.

#38: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Cz paźdź 16, 2014 10:28 AM
    ----
B e z p o ś r e d n i s t r z a ł :
Quote::
Model uzbrojony w załadowaną broń dystansową posiadającą cechę oręża BEZPOŚREDNI
STRZAŁ oraz BROŃ RĘCZNĄ może wystrzelić z broni dystansowej w trakcie szarży. Model
otrzymuje dodatkowy +1 A TAK , który ma S IŁĘ broni dystansowej oraz dodatkowy,
kumulatywny modyfikator -1 do Ochrony Pancerza, odzwierciedla to impet z jakim
pocisk uderza w szarżowanego wroga.

Jeżeli model (Kaper) uzbrojony jest w 2 pistolety to przyslugują mu 2 ataki - po jednym za każdy pistolet?

#39: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz paźdź 16, 2014 10:47 AM
    ----
Nie. Zgodnie z zasadą może wystrzelić tylko z jednego pistoletu.

#40: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Cz paźdź 16, 2014 11:03 AM
    ----
Czyli jeżeli kaper, szarżując jest uzbrojony tylko w 2 pistolety to jeden atak oddaje używając pistoletu jak broni ręcznej, a drugi strzelając, tak?

#41: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz paźdź 16, 2014 11:04 AM
    ----
Tak. Bezpośredni strzał może wykonać tylko jednym z pistoletów.

#42: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: pan_sarin Post Posted: Cz paźdź 16, 2014 12:32 PM
    ----
Zaraz zaraz to nie do konca rozumiem. Jezeli szarzuje to bezposredni strzal dostaje z jednego pistoletu ( bo zasada mowi ze jezeli model posiada pistolet - mozna zalozyc ze chodzi o minimum jeden pistolet) to dostaje +1 Atak. Dodatkowo mam dwie bronie ręczne (pistolety) i np w tym przypadku jeden atak bazowy. Czyli mam 1 atak z bezposredniego strzalu, jeden atak bazowy, i jeden atak za druga bron obarczony modyfikatorem -1 do trafienia i +1WT dla przeciwnika . Czyli 3 ataki łącznie . Tak?

#43: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz paźdź 16, 2014 05:23 PM
    ----
Masz swoje Ataki + dodatkowy za bezpośredni strzał.

#44: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pt paźdź 17, 2014 05:35 AM
    ----
Herold z Nehekhary. Ze zdolności Żniwiarz wybieram "Precyzyjne uderzenie", a w drugiej łapie trzyma Rapier. Posiada zdolność Oburęczność.

Czy mam kumulatywne +2 do Tabeli Efektu Zranienia?

Jeśli tak, to jak się to ma do cechy Lekki? Czy po rzucie na zranienie dodaje premię i wtedy dopiero sprawdzam, czy jest krytyk?

#45: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 0.75 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt paźdź 17, 2014 07:48 AM
    ----
Nie. Zdolność się nie kumuluje.

Efekty zranienia to Oszołomiony!, PnZ! i WzA!. Cecha Precyzyjne Uderzenie dodaje +1 do tych efektów, nie do rzutu na zranienie od wyniku którego zależy krytyk. Zresztą zranienie krytyczne występuje tylko wtedy gdy w rzucie na zranienie wypadnie niemodyfikowane 6 i tu żadne modyfikatory nie mają zastosowania.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 4 ... 43 44 45
>
Page 3 of 45