Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
[Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 12 13 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Sb list 29, 2014 11:28 PM
Reply with quote

Dzisiaj zgraliśmy bardzo miły skirmish: Sisters (knights of the hammer) of Sigmar vs Orki vs Skaveny. Bartek zapewne wrzuci zdjęcia epickiej makiety będącej zarazem chrztem bitewnym nowych super-makiet Wacława. Generalnie zwykły skirmish bez routów (do ostatniego żywego) z zabawnym tweakiem - awanse przyznawane są na bieżąco (model gdy uzbiera awans rzuca na niego w trakcie bitwy).
Generalnie jeden highlight tej bitwy to black skaven robiący OoA (circa) połowie warbandy orków i 2 giant raty, które skasowały 3-4 modele tejże. Serio, jedna figurka skasowała chyba 5-6 modeli!!! nie widziałem wcześniej takiego festiwalu trafił->zranił->OoA w wykonaniu jednego modelu.
Ja z kolei zabiłem 2 modele nieudanymi skokami, ściągnąłem w końcu tilean marksmanem coś (Assassina, ha!) i stwierdziłem, że Sisterki to dosyć nudna banda. Może jak przeleżę ten problem wyciągnę inne wnioski. ale było ciekawie. ten black skaven...brrr.

konfuzja

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Sb list 29, 2014 11:31 PM
Reply with quote

Zdjęcia w temacie Pana ryby - tu powtórka:
imgur.com/a/KaRPe
w sumie dało się na tak ułożonych pod siebie makietach przejść z jednego krańca stołu na drugi nie dotykając gruntu Smile Trochę szkoda że graliśmy multi i z założeniem na wyrzynkę. Przez to było mniej kombinowana, prób zajęcia lepszej pozycji taktycznej itp., a wiecej "szczur morderca szarżuje big un'a" Razz
Ale black skaven który wyrżnął bossa, 4 gobosy, szamana i knock downował big un'sa tylko po to, żeby dostać kulkę w łeb od duellisty był zabawny Wink


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 410
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn list 30, 2014 05:11 PM
Reply with quote

Dobrze słyszeć, że kładki w użyciu.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn grud 01, 2014 05:23 PM
Reply with quote

Powinienem jutro być, jeśli przeżyję dziś wizytę u zębologa. Raiting wychodzi mi jakoś 125.
Tomek daj znać czy brać wkrętarkę, bo jak nie to przyjadę prosto z roboty


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn grud 01, 2014 10:55 PM
Reply with quote

Bartek, szkoda Twojego czasu, byś specjalnie po to do domu wpadał - zgarnę swoją "dremelkę" z domu - powinna wystarczyć.

Fajnie chłopaki, że się spotkaliście na rozgrywkę w sobotę i że pstryknęliście garść fotek.

Generalnie widać, że zestaw makiet od Wacława to dobry krok w kierunku "oderwania" rozgrywki od ziemi ;).

Przechodząc do sprawa bieżącej kampanii, kto jeszcze jutro będzie?

I jeszcze jedna, bardzo ważna sprawa: jako że dobiegamy już do końca kampanii TSTK (biorąc pod uwagę fakt, że jutro 8 bitwa!), należałoby podjąć decyzję dotyczącą bitwy finałowej, a konkretnie jej terminu i składu osobowego, jaki w tej bitwie brałby udział.

Przypominam, że ostatni scenariusz to "The Temple Of Morr" i jest to generalnie dość spora "rozpierducha" z głównym bossem do pokonania.

Do rozstrzygnięcia są następujące kwestie:

a) Czy gramy jedną bitwę finałową dla wszystkich obecnie aktywnych (bodajże 6 osób) uczestników kampanii, czy dzielimy to jakoś? Moim zdaniem multiplayer na 6 osób to byłaby fajna rzecz Smile .
b) Czy na ostatnią bitwę umawiamy się w któryś wtorek, czy celujemy raczej w sobotę? Jeżeli ma być duże multi, to chyba raczej to drugie.
c) Czy spotykamy się jeszcze przed Świętami, czy wolicie rozegrać ostatnią bitwę po Nowym Roku? W grę wchodzi nie tylko kwestia "zdążymy/nie zdążymy", ale również sprawa taka, że Dwalthrim pracuje obecnie nad sporą makietą Świątyni Morra, która będzie gotowa do rozgrywki (choć jeszcze niepomalowana!) - z tego, co mi wiadomo - nie wcześniej niż w styczniu.

Proszę uczestników kampanii o wypowiedzenie się w ww. sprawach Smile . Ew. propozycje terminów też będą mile widziane, chyba że mam zrobić jakąś ankietę terminową, czy coś w tym stylu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1271
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn grud 01, 2014 11:26 PM
Reply with quote

Proponuje przedluzenie kampanii do konca stycznia.
Niech bedzie np. 15 bitew a nie 10. Ewentualnie kto stoczy 10 bitew bedzie mogl testowac nowe bandy np. pod Sylvanie?

1.Moze bedzie gotowa Swiatynia.
2.Potrzeba troche jeszcze czasu na dokonczenie Sylvanii.

Co do Finalu na 6 graczy, zdecydowanie sobota. Mamy wtedy 7 godzin zamiast 3!

A potyczka z morderczymi szczurami Duszego - dla moich Orkow horror :-)

PS. Jutro bede.

Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1312
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn grud 01, 2014 11:44 PM
Reply with quote

Myszor wrote:
A potyczka z morderczymi szczurami Duszego - dla moich Orkow horror :-)
a jutro pewnie zginą marnie.

Imo duży multiplayer, raczej w sobotę i raczej w styczniu. Teraz będzie coraz ciężej o czas, a i mniej osób się pojawia ostatnio.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Pn grud 01, 2014 11:59 PM
Reply with quote

Mnie nie będzie.

konfuzja

Back to top
View user's profile
aniollech
Przebudzony
Przebudzony

aniollech

Offline

Joined: kwiet 01, 2013
Posts: 372
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Wt grud 02, 2014 08:02 AM
Reply with quote

Raczej dziś będę. Jestem za przedłużeniem (o 3-5 starć) i styczniowaniem w kontynuoniu, Zaczynamy w styczniu od 13.01.2015?


_________________
plus.google.com/u/0/+L...Tarnawczyk
Back to top
View user's profile Visit poster's website Skype
Kapitan_Hak
o. Techniczny
o. Techniczny

Kapitan_Hak

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1759
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Wt grud 02, 2014 01:37 PM
Reply with quote

Przedłużenie kampani do końca stycznia, czyli do 15 bitew, to dobra opcja, o ile oczywiście Wy jako uczestnicy wyrazicie zainteresowanie jej kontynuowaniem.

Mam tylko nadzieję, że nie przełoży się to na jakoweś znudzenie, wykruszanie się z gry, brak nowych osób itp. Wink


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Wt grud 02, 2014 01:51 PM
Reply with quote

Obawiam się, że nowe osoby (np ja) nie będą mogły za bardzo pograć biorąc pod uwagę różnice w XP Smile

konfuzja

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1271
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Wt grud 02, 2014 01:58 PM
Reply with quote

Fakt, troche duza roznica w xp.
Dla mnie ok zakonczyc tstk do konca roku zgodnie z planem.
Jezeli do kampanii od stycznia przyszlyby nowe osoby, to jednak jestem za nowa kampania od stycznia, jakakolwiek by nie byla.

Back to top
View user's profile
DanonBiczBoży
Przytomny
Przytomny

DanonBiczBoży

Offline

Joined: sierp 18, 2014
Posts: 62
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Wt grud 02, 2014 04:38 PM
Reply with quote

Ja dziś będę.

Wolałbym finał na 6 osób w styczniu Wink

Back to top
View user's profile
DanonBiczBoży
Przytomny
Przytomny

DanonBiczBoży

Offline

Joined: sierp 18, 2014
Posts: 62
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Wt grud 02, 2014 10:55 PM
Reply with quote

Dzisiaj przyszło mi zmierzyć się ze Skavenblight i jej Bretończykami. Graliśmy skirmish i przez cały przebieg gry nie trafiło się żadne zdarzenie losowe, więc gra dość standardowa Smile

Bretonia nie miała w swych szeregach zbyt uzdolnionych strzelców, a moi w poprzedniej bitwie zginęli bądź zostali tak ciężko ranni, że dziś stanąć do boju nie mogli. Z tego względu strzelanie nie przyniosło dzisiaj żadnych spektakularnych efektów. Obie bandy zaczęły podzielone na 2 grupy. I ruszyły naprzeciw siebie. Po prawej (z mojego punktu widzenia) stronie stołu Freelancer zaszarżował mojego psa i zdołał go ogłuszyć. Na drugim froncie giermek ogłuszył mojego flagellanta-bohatera, za to z psami nie szło Bretończykom już tak łatwo. Jeden z nich zginął zaraz po tym jak zaszarżował i nie zrobił ogarowi żadnej krzywdy. Drugi na śmierć musiał poczekać do następnej tury Smile Mój kapłan Morra ma taką wlaściwość, że w 18 calach od niego wszystkie nokauty i ogłuszenia trzeba na końcu tury przerzucić z modyfikatorem +1, ale w tej turze ani pies ani flagellant nie ucierpieli od tego faktu.
W odpowiedzi na prawej flance mój Kapitan i Kapłan zaszarżowali Freelancera, u którego stóp leżał nieprzytomny pies. Łowcy czarownic i jeden z flagellantów także doskoczyli do przeciwników. Modlitwa kapłana postawiła psa na nogi, jednak zginął on wkrótce potem od końskiego ukąszenia! Z kolei ani Kapitan ani Kapłan nie zdołali zrobić nikomu krzywdy w tej turze. Jeden z łowców uporał się ze swoim przeciwnikiem, z kolei pozostali wojownicy nie zrobili sobie wzajemnie krzywdy. Na drugim froncie flagellant ruszył na pomoc nieprzytomnemu kamratowi, jeden z psów zagryzł przeciwnika, któremu wcześniej się poszczęściło, ale drugi zapomniał zaszarżować i w efekcie przestał całą rundę bezczynnie.
W turze Bretonii dowódca przeszarżował na skos z prawego frontu na lewy i powalił jednego z flagelantów, a kapłan Morra dokonał dzieła i spowodował jego śmierć. Podobnie z resztą jak drugiego falgellanta, który nadal leżal znokautowany jeszcze od poprzedniej rundy. Na prawym skrzydle bez zmian.
W mojej rundzie znokautowany został mój Kapitan. Kapłan z klei został zaszarżowany przez dowódcę Bretonii, jednak nic mu się nie stało. W odwecie udało mu się znokautować Freelancera, którego dobiło śmiercionośne fatum kapłana Morra. Kapitanowi udało się przetrwać przet kostek na zranienie.
Bretończycy zdali test rozbicia i kontynuowali walkę, jednak nie wyrządzili więcej szkód. Moi Łowcy niestety nie mieli tyle szczęścia i nie zdali testu, co oznaczało koniec starcia.

Ogólnie bitwa była dość wyrównana. Moją przewagę liczebną rekompensowały Bretończykom wysokie premie za pancerz, dzięki czemu często unikali ran. Po obu stronach z placu boju zeszło kilka modeli, jednak sytuacja na stole nie była nadal klarowna i dalsze losy bitwy mogłyby być różne, gdyby nie oblany rout.

Rzuty na przeżycie były raczej nieudane. Zginął mój najmłodszy rangą bohater: Flagellant. Do tego jeden z psów nie wylizał się z poniesionych ran.

Dwa awanse: atak dla jednego z Łowców (ma już 3!) i inicjatywa dla drugiego (zawsze mogło być gorzej, mogły być liderki).

Wynajęcie doświadczonego flagelanta do grupy stronników okazało się zbyt kosztowne, dlatego jego miejsce w bandzie zastąpił pies. Oznacza to powrót do początkowej konfiguracji z pięcioma psami w rozpisce.

Strata doświadczonego wojownika oznacza dla mnie minimalny wzrost notowania. Ze 182 na 183 Razz

Jaki morał płynie z tej opowieści? Nie opuszczajcie gier w SDK, bo po powrocie będziecie przegrywać :]

Back to top
View user's profile
Myszor
Widzący
Widzący

Myszor

Joined: lut 11, 2014
Posts: 1271
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: [Mordheim] Kampania "Thy Soul To Keep"!!!
Posted: Śr grud 03, 2014 12:42 AM
Reply with quote

duszy wrote:
Myszor wrote:
A potyczka z morderczymi szczurami Duszego - dla moich Orkow horror :-)
a jutro pewnie zginą marnie.

[...]

I nie zginęli marnie mimo różnicy ratingów > 100 i stosunku stoczonych bitew 2/7 (czy 1/7?). Stawali dzielnie, ale wróg był znacznie liczniejszy.

Graliśmy Gaol (znowu Smile ). Moje skaveny ruszyły na Wardena i jego sługusów. Noże do rzucania powaliły Wardena, dzieła dokończyli Szef Psojad i Nowy.

Szef Psojad zadziubał też nożami na odległość kapłana Morra.

W międzyczasie nastąpiła jeszcze kurtuazyjna wymiana bełtów (jak to brzmi...) między nightrunnerami z obu band, był powalony czarem verminkin i 2 zabite mordercze szczury Duszy'ego.

Bitwę dokończyło dwóch verminkinów którzy wyOOAutowali wrogiego sorcerera, po czym nastąpił nie zdany Rout test przeciwnika.

Eksploracja szalona - 3 bohaterów na koniec w Gaolu, 5 z rabbit foot'kami... Efekt - 5 piątek => extra 2 shardy i, uwaga... WarRat! (errata i equipment normalnie niedostępny może byc dostępny jeżeli znaleziony w eksploracji... wardog z eksploracji... propozycja war-super-szczura z parametrami witch-hunterskiego wardoga). Zupełnie jakbym to przywołał niedawną dyskusją.

Swoją drogą temat do Uściśleń.

Więc 8 shardów w sumie z eksploracji. +2 oszczędzone przy poprzedniej sprzedaży... Sprzedane 8 shardów za 100 gc. +2 gc oszczędzone poprzednio.

Myślę, czy zbierać na Rat Ogra - jeszcze 2 bitwy przed Finałem... Nie wiem, czy to realne.

A! Trzeba zapłacić 15 gc warlockowi ostatnio wylosowanemu z eksploracji Wink A warto, bo ma Fires of U'Zhul Smile To raczej nie dam rady odłożyć na tego Ogra... Ale... hmmm Wink

Rating przy bandzie liczącej 18 figurek rośnie bardzo szybko. Jak do tego dochodzą jeszcze xp za wyooautowanych przeciwników i czasem coś extra jeszcze, robi się sporo punktów na bitwę.

Aktualny rating mojej bandy = 293.

DanonBiczBoży wrote:
[...]
Jaki morał płynie z tej opowieści? Nie opuszczajcie gier w SDK, bo po powrocie będziecie przegrywać :]

To fakt, gram co tydzień i moja banda jest teraz po 8 bitwach.
Jak stoczę 10 i nadal nie będzie finału, wystawię świeżych Orków na mięsko armatnie.

Generalnie popieram pomysł grania więcej i możliwie regularnie Smile

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 12 13 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Galeria - Figurki Mordheim Cover full-size 0 quidamcorvus 279 Mordheim Cover full-si...
 Pn list 06, 2016 12:04 AM 
quidamcorvus View latest post
Normal
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
62 Myszor 1154 Re: Kampania Mordheim ...
 Śr czerw 14, 2017 02:11 PM 
Myszor View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Potencjalna kampania w innym wymiarze
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
43 Krnabrny 1113 Re: Kampania "Skarby A...
 Wt May 09, 2017 10:34 AM 
Radzik View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Mordheim 3miasto 0 Picek 66 Mordheim 3miasto
 Pn kwiet 03, 2017 10:28 AM 
Picek View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania Warheim - wrzesień 2016 - ROZGRYWKI
Umawianie się na gry, przebieg kampanii.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 20, 21, 22 ]
325 Findar 8823 Kampania Warheim - wrz...
 Pn marca 13, 2017 05:18 PM 
Krnabrny View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: KolPom
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 395

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 20
_BBOT: 2
Razem: 22
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Majestic-12 > ForumsPro
Yahoo > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy