Topór Khaarduna

All Posts
Forum IndexDodatki [Mordheim]

#1: Topór Khaarduna Author: Domingo Post Posted: Wt paźdź 28, 2014 03:42 PM
    ----
Hej, postanowiłem upublicznić kampanię, którą kiedyś napisałem. Niestety nie udało się nam jej rozegrać.
Niektóre pomysły zaczerpnąłem z kampanii znalezionych w sieci, inne wymyśliłem sam. Do tego część opisów skopiowałem z polskiego tłumaczenia Mordheim.

Kampania Topór Khaarduna

Zapraszam do lektury.

#2: Topór Khaarduna Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Wt paźdź 28, 2014 04:04 PM
    ----
Wygląda fajnie.

#3: Topór Khaarduna Author: Staś Post Posted: Cz paźdź 30, 2014 10:23 AM
    ----
Wygląda bardzo fajnie ale wg mnie pomiot jest za słaby, to będzie koniec kampanii epicka walka. Potwór nie może być słaby, pamiętaj że bandy będą po rozwojach w pełnym stanie osobowym a walka będzie do ostatniej kropli krwi.

#4: Topór Khaarduna Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Cz paźdź 30, 2014 10:43 AM
    ----
To fakt, bestia musi być co prawda ubijalna ale chyba z aktualnymi charakterystykami zeszła by zbyt szybko...

#5: Re: Topór Khaarduna Author: Domingo Post Posted: Cz paźdź 30, 2014 11:16 AM
    ----
Pewnie macie rację. Nie przetestowaliśmy tej kampanii i nie wiedziałem jak w praktyce będzie wyglądał ten ostatni scenariusz. Wolałem nie ryzykować, że pomiot będzie za twardy i nikt go nie zabije.

#6: Topór Khaarduna Author: Staś Post Posted: Cz paźdź 30, 2014 12:48 PM
    ----
Lepiej żeby była za twardy i było wyzwanie niż żeby był leszczem Wink

Boss fight musi być wymagające inaczej nie ma frajdy, ale ten mały defekt można łatwo naprawić. poza tym jak pisałem dobra robota. Może zagramy w to w SDK po TSTC?

#7: Topór Khaarduna Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Cz paźdź 30, 2014 07:08 PM
    ----
Ciekawie wygląda Smile

#8: Topór Khaarduna Author: Kapitan_Hak Post Posted: Cz paźdź 30, 2014 10:44 PM
    ----
Na wstępie dzięki Domingo za publikację kampanii!

Przyznam, że jeszcze dobrze się nie wczytałem, ale wygląda obiecująco - aż szkoda, że koniec końców w nią nie zagraliście, ale może dzięki publikacji wreszcie doczeka się rozegrania Smile .

Co do końcowego bossa, z własnego doświadczenia wiem, że dużo więcej radochy daje boss nawet za mocny (jak drzewo-zabójca w "West Gatehouse"), który jest wręcz w stanie konkretnie skopać graczom tyłki, niż za słaby, dający łatwe zwycięstwo. Zresztą konkretna wyrzynka w ostatnim scenariuszu jest wysoce wskazana Razz .

Quote::
Może zagramy w to w SDK po TSTC?
Czy od razu po TSTK trudno powiedzieć, bo inne atrakcje już w przygotowaniu, ale w niedalekiej przyszłości, czemuż by nie.

Jedyne, czego się obawiam w warunkach klubowych, to "problematyka" kampanii z mapą np. dwóch graczy się spotyka i gra ze sobą, a pozostali są daleko od siebie na mapie... i co wtedy? Pauzują spotkanie w SDK i patrzą, jak gra dwójka, która weszła sobie w paradę Razz ? Trzeba będzie się nad tym dobrze zastanowić przed rozpoczęciem rozgrywek...

#9: Topór Khaarduna Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Pt paźdź 31, 2014 08:52 AM
    ----
A sparingi? Nie były by wyjściem z sytuacji?

#10: Topór Khaarduna Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pt paźdź 31, 2014 09:41 AM
    ----
To po co wtedy grać w kampanię?

#11: Re: Topór Khaarduna Author: Domingo Post Posted: Pt paźdź 31, 2014 06:09 PM
    ----
Kampania powstawala dla +/- 8 graczy przychodzacych na granie co piatek. Wtedy raczej nie ma problemu ze znalezieniem przeciwnika. Punkty Kampanii mialy zachecic do tego, zeby jak najszybciej zaczac walke.
Jestem przekonany, ze po rozegraniu tej kampanii po raz pierwszy, bedzie trzeba naniesc jakies poprawki. "Miekkosc" pomiotu zauwazyliscie golym okiem bo macie wieksze doswiadczenie w dluzszych kampaniach niz ja.
Bede zaszczycony jesli kiedys znajdziecie czas i checi zeby ja przetestowac.

Robilem tez inna, duzo prostsza kampanie z Punktami Kampanii, jak ja znajde to tez wrzuce.

#12: Topór Khaarduna Author: Kapitan_Hak Post Posted: Pn list 02, 2014 10:18 PM
    ----
Problemem w kampaniach z mapą nie jest frekwencja (przynajmniej nie u nas), ale sytuacje, w których na dane spotkanie przychodzi grupa graczy, a mapy wynika, że tylko np. dwójka z nich gra ze sobą, a reszta nie gra z nikim, bo są gdzieś daleko na mapie.

Dlatego też moim zdaniem tego typu system z mapą jest dobry na kampanie, w których gracze indywidualnie umawiają się ze sobą, gdy zajdzie potrzeba walki. Wtedy jednak też się pojawiają problemy, jak choćby takie, że część graczy może dużo częściej wchodzić w walkę niż reszta, co skutkuje m.in. szybszym rozwojem.

A na spotkaniach cotygodniowych każdy powinien mieć zagwarantowany udział w bitwie...

Generalnie dłuższy temat z tą mapą. Swego czasu próbowałem to trochę ugryźć (relacje tutaj i tutaj), ale póki co machnąłem na to ręką.

No ale nic to, pokombinujemy, zobaczymy, jakoś sobie damy radę Wink .

#13: Topór Khaarduna Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Pn list 02, 2014 10:44 PM
    ----
Gruntownie przemyślany temat..., a ten pomysł z wygraną uzależnioną od ilości posiadanych kamyczków zaiste pierwsza klasa.



Forum IndexDodatki [Mordheim]
Page 1 of 1