Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Scenariusze [Warheim FS] › POWÓDŹ
POWÓDŹ
...czyli propozycje nowych scenariuszy.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Dominig
Przytomny
Przytomny

Dominig

Offline

Joined: grud 04, 2014
Posts: 81
Location: Kędzierzyn/Wrocław
Filia Dolnośląska
Filia Opolska

Post Post subject: POWÓDŹ
Posted: Cz grud 04, 2014 03:29 PM
Reply with quote

Ostatnio zastanawiałem się nad scenariuszem, który pozwoliłby bardziej oderwać grę od poziomu blatu i przeniósł ją na piętra, podwyższenia, wzgórza itp. Chodzi mi i scenariusz, w którym miasto nawiedza powódź, a poziom wody podnosi się co turę o 1 cal, czy coś takiego. Zakładałem, że w wodzie sięgającej 1 cala od poziomu podłoża, modele mogły by się poruszać (ale nie biegać), natomiast w głębszej mogą tylko pływać (lub tonąć Smile ). Ewentualnie woda mogłaby się podnosić co 2 turę, ale kontakt z nią byłby śmiertelny (zatruta woda, lub lawa). Scenariusz wymagałby dużej ilości budynków i kładek (ja akurat posiadam dość sporo), ale myślę że mógłby być ciekawy, szczególnie że jego głównym założeniem miałoby być przetrwanie i walka o jak najlepsze i najwyżej położone pozycje. Czekam na jakieś sugestie i porady, ewentualnie na kogoś kto by mógł stworzyć takie zasady, aby scenariusz był zgodny z zasadami i jak najbardziej grywalny. Ja nie mam jeszcze w Warheim na tyle doświadczenia, zagrałem ledwie kilka scenariuszy.

PS. Bynajmniej nie myślałem nad tym scenariuszem,bo uważam że w podręczniku jest ich mało, albo są słabe, po prostu wydaje mi się to ciekawym pomysłem Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: POWÓDŹ
Posted: Cz grud 04, 2014 06:18 PM
Reply with quote

Pomysł ciekawy. Jak znajdę wolną chwilę, to zrobię z tego scenariusz specjalny, który można będzie rozegrać na przykład po tym, jak w poprzedniej grze była burza albo coś takiego.

No i za Chatę Medyka od Pepe muszę się w końcu zabrać.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: POWÓDŹ
Posted: Pt grud 05, 2014 12:59 AM
Reply with quote

Można zrobić tak:
W każdej turze rzucamy k6 - jeśli wynik jest mniejszy lub równy, numerowi tury - wtedy na cały stole podnosi się poziom wody o 1'. Modele znajdujące się na poziomie stołu lub poniżej poziomu wody muszą wykonać test inicjatywy lub wytrzymałości by przeciwstawić się niszczycielskiej sile powodzi. Jeśli test zakończy się powodzeniem model porusza się jak po terenie bardzo trudnym. Jeśli test zostanie oblany - model zostaje porwany z nurtem i zniesiony o k6' w kierunku płynięcia wody ( który należy określić na początku rozgrywki. Jeśli model niezda testu na poczatku następnej tury - zostaje WzA! w skutek utonięcia lub czego podobnego. Jeśli model zda test unosi się na powierzchni i może wykonać ruch jakby znajdował się w terenie bardzo trudnym.

Może wyjść całkiem ciekawy scenariusz. Celem scenariusza mogło by być np zabranie czegoś z centralnie położonego budynku na stole i odstawienie tego do swojej strefy rozstawienia.

Lub

Podzielić na atakującego i obrońcę. Atakujący ( z strony z której zaczyna będzie płynąć woda czyli znosić go na pozycję obrońcy ) ma za zadanie ukraść skrzynię z budynku na środku stołu i odstawić do swojej krawędzi. Obrońca ma nie dopuścić do wyniesienia skrzyni. Atakujący będzie musiał się sporo natrudzić żeby zdążyć przed powodzią ale raczej nie jest to zadanie niemożliwe. Oczywiście zawsze można przejąć skrzynię i rozbić przeciwnika. Atakujący to ten kto ma mniej modeli w bandzie.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 13
_BBOT: 0
Razem: 13
Kto gdzie jest:
 Goście:
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy