POWÓDŹ

All Posts
Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Scenariusze [Warheim FS]

#1: POWÓDŹ Author: Dominig , Location: Kędzierzyn/Wrocław Post Posted: Cz grud 04, 2014 03:29 PM
    ----
Ostatnio zastanawiałem się nad scenariuszem, który pozwoliłby bardziej oderwać grę od poziomu blatu i przeniósł ją na piętra, podwyższenia, wzgórza itp. Chodzi mi i scenariusz, w którym miasto nawiedza powódź, a poziom wody podnosi się co turę o 1 cal, czy coś takiego. Zakładałem, że w wodzie sięgającej 1 cala od poziomu podłoża, modele mogły by się poruszać (ale nie biegać), natomiast w głębszej mogą tylko pływać (lub tonąć Smile ). Ewentualnie woda mogłaby się podnosić co 2 turę, ale kontakt z nią byłby śmiertelny (zatruta woda, lub lawa). Scenariusz wymagałby dużej ilości budynków i kładek (ja akurat posiadam dość sporo), ale myślę że mógłby być ciekawy, szczególnie że jego głównym założeniem miałoby być przetrwanie i walka o jak najlepsze i najwyżej położone pozycje. Czekam na jakieś sugestie i porady, ewentualnie na kogoś kto by mógł stworzyć takie zasady, aby scenariusz był zgodny z zasadami i jak najbardziej grywalny. Ja nie mam jeszcze w Warheim na tyle doświadczenia, zagrałem ledwie kilka scenariuszy.

PS. Bynajmniej nie myślałem nad tym scenariuszem,bo uważam że w podręczniku jest ich mało, albo są słabe, po prostu wydaje mi się to ciekawym pomysłem Smile

#2: POWÓDŹ Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz grud 04, 2014 06:18 PM
    ----
Pomysł ciekawy. Jak znajdę wolną chwilę, to zrobię z tego scenariusz specjalny, który można będzie rozegrać na przykład po tym, jak w poprzedniej grze była burza albo coś takiego.

No i za Chatę Medyka od Pepe muszę się w końcu zabrać.

#3: POWÓDŹ Author: Krnabrny Post Posted: Pt grud 05, 2014 12:59 AM
    ----
Można zrobić tak:
W każdej turze rzucamy k6 - jeśli wynik jest mniejszy lub równy, numerowi tury - wtedy na cały stole podnosi się poziom wody o 1'. Modele znajdujące się na poziomie stołu lub poniżej poziomu wody muszą wykonać test inicjatywy lub wytrzymałości by przeciwstawić się niszczycielskiej sile powodzi. Jeśli test zakończy się powodzeniem model porusza się jak po terenie bardzo trudnym. Jeśli test zostanie oblany - model zostaje porwany z nurtem i zniesiony o k6' w kierunku płynięcia wody ( który należy określić na początku rozgrywki. Jeśli model niezda testu na poczatku następnej tury - zostaje WzA! w skutek utonięcia lub czego podobnego. Jeśli model zda test unosi się na powierzchni i może wykonać ruch jakby znajdował się w terenie bardzo trudnym.

Może wyjść całkiem ciekawy scenariusz. Celem scenariusza mogło by być np zabranie czegoś z centralnie położonego budynku na stole i odstawienie tego do swojej strefy rozstawienia.

Lub

Podzielić na atakującego i obrońcę. Atakujący ( z strony z której zaczyna będzie płynąć woda czyli znosić go na pozycję obrońcy ) ma za zadanie ukraść skrzynię z budynku na środku stołu i odstawić do swojej krawędzi. Obrońca ma nie dopuścić do wyniesienia skrzyni. Atakujący będzie musiał się sporo natrudzić żeby zdążyć przed powodzią ale raczej nie jest to zadanie niemożliwe. Oczywiście zawsze można przejąć skrzynię i rozbić przeciwnika. Atakujący to ten kto ma mniej modeli w bandzie.

#4: Re: POWÓDŹ Author: Gen.Miotk Post Posted: Wt paźdź 30, 2018 12:53 PM
    ----
Chciałem dodać dokładnie ten pomysł. Dobrze że wcześniej się rozejrzałem. Scenariusz szczególnie aktualny jeśli chodzi o turnieje. Następny w marcu, "Wiosenne roztopy" plus do tego może trochę zmniejszy przewagę wampirów. W ostatnim turnieju wydają się dominować dzięki zasięgowi i sile. Może to też skłoniło by do grania takimi bandami jak Jaszczuroludzie?



Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Scenariusze [Warheim FS]
Page 1 of 1