Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział MORDHEIM › Wydarzenia [Mordheim] › "Zielony Przypływ" - turniej Mordheim w Zgierzu
"Zielony Przypływ" - turniej Mordheim w Zgierzu
Turnieje, pokazy i konwenty z MORDHEIM w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4
View previous topic :: View next topic
Author Message
Mortai
Przytomny
Przytomny

Mortai

Offline

Joined: kwiet 27, 2011
Posts: 159
Location: Łódź
Filia Łódzka

Post Post subject: Może mały turniej ?
Posted: Sb May 23, 2015 09:04 AM
Reply with quote

Moja wstępna propozycja zmiany terminu turnieju (idąc za pomysłem Pana Ryby) to 10 października br. Za tym terminem przemawia (z mojej strony):

1. Podłatanie bazy terenowej, tak aby nie było zbyt wielu pożyczek
2. Dłuższy czas na załatwienie sobie wolnego w pracy/szkole
3. Pomalowanie tego co jeszcze nie pomalowane Smile
4. Będziemy już po kilku poważnych turniejach (klub Marauder) i będzie kasa na zorganizowanie bigosu, pierogów meksykańskich lub innych dobroci na nasz turniej Smile
5. Scenariusze które przygotowuję będą przetestowane i ew. poprawki będą już naniesione Smile

Co do terminu piszcie,to jest tylko data wstępna, jak ktoś potrzebuje tydzień wcześniej lub później, to teraz jest czas o tym dyskutować Smile

To ma być nasze małe święto i fajnie by było, gdyby jak najwięcej nas się zebrało Smile


_________________
pedzlemisztyletem.blogspot.com/ - mój mały blog :)
Back to top
View user's profile
Dwalthrim
Wtajemniczony
Wtajemniczony

Dwalthrim

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 2992
Location: Grodzisk. Maz
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Może mały turniej ?
Posted: Pn May 24, 2015 04:37 PM
Reply with quote

Dobry plan, jestem za Wink


_________________
JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Mortai
Przytomny
Przytomny

Mortai

Offline

Joined: kwiet 27, 2011
Posts: 159
Location: Łódź
Filia Łódzka

Post Post subject: Re: Może mały turniej ?
Posted: Wt lip 14, 2015 03:28 PM
Reply with quote

To organizacji turnieju włączył się Reyq, więc dogrywamy wszystko Razz

Z mojej strony przedsmak tego co może się pojawić na turnieju, testujcie i wytykajcie błędy Smile Cel całej zabawy nie jest umyślnie umieszczony w opisie. Scenariusz zamieszczony jest do celów ściśle ćwiczebnych.

Kabała z bombą

Banda snotlingów wyrwała się spod łap swojego pana. Wdarły się do laboratorium Alberta Plitza (znanego w tych stronach alchemika), mieszając losowe składniki, w imię Gorka, albo Morka, sieją spustoszenie na tym obszarze. Przeszkadza to interesom obu band.

Teren

Gracze na przemian ustawiają po jednym kawałku terenu: zrujnowany budynek, wieża, lub coś podobnego. Sugerujemy, aby teren został ustawiony na obszarze o wymiarach 4’x4’. Co więcej gracze ustalają, który budynek to laboratorium alchemika, tam też będą grasowały snotlingi, zalecane jest aby budynek ten nie znajdował się w strefie rozstawienia graczy.

Ustawienie

Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera czy rozstawia się pierwszy czy drugi. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera, po której stronie stołu chce to zrobić, ustawiając wszystkie swoje modele w odległości do 8” od brzegu stołu. Jego przeciwnik wystawia się w odległości 8” od przeciwnego brzegu stołu.

Zasady Specjalne

Bomboffe Chopaki, bo tak sami każą na siebie krzyczeć, okupują jeden z budynków w tej części miasta, niestety upodobały sobie laboratorium alchemika jako miejsce psot. Snotlingi nie są reprezentowane żadnym modelem, nie oznacza to że nie grają żadnej roli na polu bitwy. W promienu 12” od okupowanego budynku, małe zielone pataszony miotają składnikami alchemicznymi w nadchodzących przeciwników. Na każdy model który po raz pierwszy znalazł się w polu rażenia snotlingów, wykonaj rzut k6 i skonsultuj z poniższym zestawieniem:

1- Biały proszek- nieszkodliwy biały proszek, nieco słony, prawdopodobnie sól kuchenna. Bez efektu dla gracza.
2- Zielony glut- lepka maź bardzo nie przyjemna w dotyku i do tego śmierdząca. Model trafiony poświęca swoją turę na uwolnienie się z lepkiego więzienia.
3- Złoto głupców- złoty proszek, który przylega w zasadzie do wszystkiego, pod wpływem ciepłoty ciała, staje się płynny i zamienia swój cel w nieruchomą bryłę złota. Model trafiony zostaje zdjęty z placu boju, jednakże nie rzuca po bitwie na tabelę poważnych obrażeń (kamraci zaopiekują się nadmiarem złota kolegi).
4- Różowy płyn- fiolka z różowym płynem, słodkim w smaku, początkowo rozgrzewającym. Po trafieniu, wojownik redukuje swoje statystyki ( za wyłączeniem W) o2 i zamienia się w słodkiego białego króliczka do końca gry. Jeśli zostanie zabity, nie rzuca on na Tabelę poważnych obrażeń po bitwie.
5- Sproszkowane grzyby szaleństwa- pył koloru kości słoniowej, bardzo drażniący oczy i drogi oddechowe. Postać trafiona natychmiast wykonuje szarżę Na najbliższy model, wrogi lub przyjazny! Na początku swojej tury rekonwalescencji wymagany jest udany test Ld aby wojownik otrząsną się z transu.
6- Za Gorka!- snotlingi uwarzyły mały ładunek pirotechniczny o znikomym polu rażenia, nie oznacza to jednak że mieszanina jest nieszkodliwa. Model w ten sposób trafiony otrzymuje cios o sile 4 nie może on wykonać przed tym atakiem rzutu ochronnego wynikającego z pancerza.

Rozpoczęcie gry

Każdy z graczy rzuca K6. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna grę.
Zakończenie gry
Gdy jedna z band przynajmniej w 25%zdoła wedrzeć się do laboratorium alchemika lub nie zda testu Rozbicia, gra kończy się. W przypadku Rozbicia zwycięska banda zajmuje budynek.
Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.
+1 Jeżeli bohater przedarł się jako pierwszy do laboratorium, otrzymuje +1 punkt doświadczenia.



_________________
pedzlemisztyletem.blogspot.com/ - mój mały blog :)
Back to top
View user's profile
Mortai
Przytomny
Przytomny

Mortai

Offline

Joined: kwiet 27, 2011
Posts: 159
Location: Łódź
Filia Łódzka

Post Post subject: Re: Może mały turniej ?
Posted: Cz lip 16, 2015 04:44 PM
Reply with quote

Zagraliśmy dziś próbną grę ze znajomkiem, po teście postanowiliśmy przemodelować scenariusz, oto co nanieśliśmy:

Kabała z bombą
Banda snotlingów wyrwała się spod łap swojego pana. Wdarły się do laboratorium Alberta Plitza (znanego w tych stronach alchemika), mieszając losowe składniki, w imię Gorka, albo Morka, sieją spustoszenie na tym obszarze. Przeszkadza to interesom obu band.
Teren
Gracze ustalają krawędź stołu, która będzie pełniła strefę rozstawienia dla obu graczy. Strefę tę zaleca się przedzielić jakimś budynkiem lub wysokim murem. Po przeciwnej stronie stołu należ ustawić budynek, reprezentujący laboratorium alchemika. Resztę terenów gracze ustawiają naprzemiennie.

Ustawienie
Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera czy rozstawia się pierwszy czy drugi. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera, po której stronie strefy rozstawienia chce to zrobić, ustawiając wszystkie swoje modele w odległości do 12” od brzegu stołu. Jego przeciwnik wystawia się w odległości 12” od przeciwnego brzegu strefy rozstawienia.

Zasady Specjalne
Bomboffe Chopaki, bo tak sami każą na siebie krzyczeć, okupują jeden z budynków w tej części miasta, niestety upodobały sobie laboratorium alchemika jako miejsce psot. Snotlingi nie są reprezentowane żadnym modelem, nie oznacza to że nie grają żadnej roli na polu bitwy. W promienu 12” od okupowanego budynku, małe zielone pataszony miotają składnikami alchemicznymi w nadchodzących przeciwników. Na każdy model który po raz pierwszy znalazł się w polu rażenia snotlingów, wykonaj rzut 2k6, na każdym dublecie postać obrywa tym co pod ręką miały snoty. Po „trafieniu” rzuć k6 i skonsultuj z poniższą tabelą:
1- Biały proszek- nieszkodliwy biały proszek, nieco słony, prawdopodobnie sól kuchenna. Bez efektu dla gracza.
2- Zielony glut- lepka maź bardzo nie przyjemna w dotyku i do tego śmierdząca. Model trafiony poświęca swoją turę na uwolnienie się z lepkiego więzienia.
3- Złoto głupców- złoty proszek, który przylega w zasadzie do wszystkiego, pod wpływem ciepłoty ciała, staje się płynny i zamienia swój cel w nieruchomą bryłę złota. Model trafiony zostaje zdjęty z placu boju, jednakże nie rzuca po bitwie na tabelę poważnych obrażeń (kamraci zaopiekują się nadmiarem złota kolegi).
4- Różowy płyn- fiolka z różowym płynem, słodkim w smaku, początkowo rozgrzewającym. Po trafieniu, wojownik redukuje swoje statystyki ( za wyłączeniem W) o 2 i zamienia się w słodkiego białego króliczka do końca gry. Jeśli zostanie zabity, nie rzuca on na Tabelę poważnych obrażeń po bitwie.
5- Sproszkowane grzyby szaleństwa- pył koloru kości słoniowej, bardzo drażniący oczy i drogi oddechowe, wywołuje silne halucynacje. Postać trafiona natychmiast oddala się od miejsca trafienia na pełną odległość swojego biegu, w kierunku własnej strefy rozstawienia.
6- Za Gorka!...albo Morka - snotlingi uwarzyły mały ładunek pirotechniczny o znikomym polu rażenia, nie oznacza to jednak że mieszanina jest nieszkodliwa. Model w ten sposób trafiony otrzymuje cios o sile 4 nie może on wykonać przed tym atakiem rzutu ochronnego wynikającego z pancerza.
Co więcej modele które wejdą do okupowanego laboratorium, muszą wykonać test swojego I, w przeciwnym wypadku, wykonywany jest rzut na powyższą tabelę (złośliwe paskudy tak łatwo nie wpuszczą intruza).
Rozpoczęcie gry
Każdy z graczy rzuca K6. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna grę.
Zakończenie gry
Gdy 25% bohaterów (licząc stan obecny) bandy zdoła wedrzeć się do laboratorium alchemika lub nie zda testu Rozbicia, gra kończy się. W przypadku Rozbicia zwycięska banda zajmuje budynek.
Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.
+1 Jeżeli bohater przedarł się jako pierwszy do laboratorium, otrzymuje +1 punkt doświadczenia.

Mamy też już wstępną nazwę turnieju "Zielony Przypływ"


_________________
pedzlemisztyletem.blogspot.com/ - mój mały blog :)
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: Może mały turniej ?
Posted: Cz lip 16, 2015 06:54 PM
Reply with quote

Mówimy o Warheim czy Mordheim Very Happy ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Mortai
Przytomny
Przytomny

Mortai

Offline

Joined: kwiet 27, 2011
Posts: 159
Location: Łódź
Filia Łódzka

Post Post subject: Re: Może mały turniej ?
Posted: Cz lip 16, 2015 09:31 PM
Reply with quote

Prawimy o starym, dobrym Mordheim Smile


_________________
pedzlemisztyletem.blogspot.com/ - mój mały blog :)
Back to top
View user's profile
duszy
Widzący
Widzący

duszy

Joined: lut 02, 2014
Posts: 1311
Location: 100lica
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Może mały turniej ?
Posted: Wt sierp 18, 2015 08:09 PM
Reply with quote

Graliśmy dziś z Panem Rybą ten scenariusz i jest trochę za szybki i za prosty. Dwarfy vs orki, orki teoretycznie ( bo pomimo wygranej graliśmy dalej ) wygrały jakoś w 3 czy 4 turze posyłając po prostu 2 bohaterów do przodu. Wystarczało żeby wszedł 1, drugi był asekuracją na wypadek snotlingów ( i akurat się przydał Smile ) Szybkie bandy w stylu skavenów skończą to jeszcze łatwiej.
Również trochę mała szansa, na to, że snotlingi zrobią coś w promieniu tych 12" - przy 5 czy 6 moich modelach które się tam kręciły dublet rzuciłem tylko jednemu. Test inicjatywy po wejściu trochę utrudnia, ale znów - dla skavenów to nie problem.


_________________
Zakon małych kwiatuszków bezustannej irytacji
Back to top
View user's profile
catachanfrog
Widzący
Widzący

catachanfrog

Joined: lut 06, 2012
Posts: 1418
Location: 21°01'E 52°13'N
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Re: Może mały turniej ?
Posted: Śr sierp 19, 2015 10:24 AM
Reply with quote

Mortai wrote:

Zakończenie gry
Gdy 25% bohaterów (licząc stan obecny) bandy zdoła wedrzeć się do laboratorium alchemika lub nie zda testu Rozbicia, gra kończy się. W przypadku Rozbicia zwycięska banda zajmuje budynek.
Moja uwaga to: wywal może test rozbicia jako victory condition. Zamiast tego może voluntary rout, który można (ale nie trzeba) wykonać dobrowolnie gdy straty osiągną 25%. Po co mam pchać się do budynku skoro standardowo mogę zroutowć przeciwnika? Albo: przeciwnik chce zrealizować objective i idzie na budynek a ja objective olewam i po prostu gram by go zroutować.
Jeżeli usuniesz rout test to próba olania objectiva na rzecz zwykłej młócki nikomu się nie opłaci i może zmobilizuje ewentualnych graczy o powyższym podejściu. Oczywiście to tylko moja opinia Smile

Do tego to co wspomniał duszy o skavenach - tym brdziej, że mają 6ciu.

Back to top
View user's profile
Mortai
Przytomny
Przytomny

Mortai

Offline

Joined: kwiet 27, 2011
Posts: 159
Location: Łódź
Filia Łódzka

Post Post subject: Re: Może mały turniej ?
Posted: Cz sierp 27, 2015 04:30 PM
Reply with quote

OKi, siadam do edycji, dzięki za celne uwagi i testy Smile


_________________
pedzlemisztyletem.blogspot.com/ - mój mały blog :)
Back to top
View user's profile
Mortai
Przytomny
Przytomny

Mortai

Offline

Joined: kwiet 27, 2011
Posts: 159
Location: Łódź
Filia Łódzka

Post Post subject: Re: Może mały turniej ?
Posted: Wt wrz 15, 2015 04:27 PM
Reply with quote

Mam nadzieję że obecne zmaiany poprawią rozgrywkę w przypadku grania w ten scenariusz Smile

Kabała z bombą
Banda snotlingów wyrwała się spod łap swojego pana. Wdarły się do laboratorium Alberta Plitza (znanego w tych stronach alchemika), mieszając losowe składniki, w imię Gorka, albo Morka, sieją spustoszenie na tym obszarze. Przeszkadza to interesom obu band.

Teren
Gracze ustalają krawędź stołu, która będzie pełniła strefę rozstawienia dla obu graczy. Strefę tę zaleca się przedzielić jakimś budynkiem lub wysokim murem. Po przeciwnej stronie stołu należ ustawić budynek, reprezentujący laboratorium alchemika. Resztę terenów gracze ustawiają naprzemiennie.

Ustawienie
Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera czy rozstawia się pierwszy czy drugi. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera, po której stronie strefy rozstawienia chce to zrobić, ustawiając wszystkie swoje modele w odległości do 12” od brzegu stołu. Jego przeciwnik wystawia się w odległości 12” od przeciwnego brzegu strefy rozstawienia.

Zasady Specjalne
Bomboffe Chopaki, bo tak sami każą na siebie krzyczeć, okupują jeden z budynków w tej części miasta, niestety upodobały sobie laboratorium alchemika jako miejsce psot. Snotlingi nie są reprezentowane żadnym modelem, nie oznacza to że nie grają żadnej roli na polu bitwy. Na terenia całego pola bitwy , małe zielone pataszony miotają składnikami alchemicznymi w nadchodzących przeciwników. Na każdy model który po raz pierwszy znalazł się w polu rażenia snotlingów, wykonaj rzut k6, na wyniku 4+ postać obrywa tym co pod ręką miały snoty. Po „trafieniu” rzuć k6 i skonsultuj z poniższą tabelą:

1- Biały proszek- nieszkodliwy biały proszek, nieco słony, prawdopodobnie sól kuchenna. Bez efektu dla większości jednostek, wampir trafiony białym proszkiem jest automatycznie ogłuszony.
2- Zielony glut- lepka maź bardzo nie przyjemna w dotyku i do tego śmierdząca. Model trafiony poświęca swoją turę na uwolnienie się z lepkiego więzienia.
3- Złoto głupców- złoty proszek, który przylega w zasadzie do wszystkiego, pod wpływem ciepłoty ciała, staje się płynny i zamienia swój cel w nieruchomą bryłę złota. Model trafiony zostaje zdjęty z placu boju, jednakże nie rzuca po bitwie na tabelę poważnych obrażeń (kamraci zaopiekują się nadmiarem złota kolegi).
4- Różowy płyn- fiolka z różowym płynem, słodkim w smaku, początkowo rozgrzewającym. Po trafieniu, wojownik redukuje swoje statystyki ( za wyłączeniem W) o 2 i zamienia się w słodkiego białego króliczka do końca gry. Jeśli zostanie zabity, nie rzuca on na Tabelę poważnych obrażeń po bitwie.
5- Sproszkowane grzyby szaleństwa- pył koloru kości słoniowej, bardzo drażniący oczy i drogi oddechowe, wywołuje silne halucynacje. Postać trafiona natychmiast oddala się od miejsca trafienia na pełną odległość swojego biegu, w kierunku własnej strefy rozstawienia.
6- Za Gorka!...albo Morka - snotlingi uwarzyły mały ładunek pirotechniczny o znikomym polu rażenia, nie oznacza to jednak że mieszanina jest nieszkodliwa. Model w ten sposób trafiony otrzymuje cios o sile 4 nie może on wykonać przed tym atakiem rzutu ochronnego wynikającego z pancerza.

Co więcej modele które wejdą do okupowanego laboratorium, muszą wykonać test swojego T ( zakłada się iż snoty trafią zawsze model znajdujący się wewnątrz laboratorium), jeśli test się nie powiedzie, wykonywany jest rzut na powyższą tabelę (złośliwe paskudy tak łatwo nie wpuszczą intruza).

Rozpoczęcie gry
Każdy z graczy rzuca K6. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna grę.

Zakończenie gry
Gdy 25% (licząc stan obecny) bandy zdoła wedrzeć się do laboratorium alchemika.

Doświadczenie
+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.
+1 Jeżeli bohater przedarł się jako pierwszy do laboratorium, otrzymuje +1 punkt doświadczenia.

Poza zmianami w scenariuszu, w pierwszym poście wkleiłem regulamin, ( bardzo możliwe że jeszcze z błędami) i ustaliłem ostateczny termin rozgrywek. Przepraszam za zmiany, ale 10 października gracze i współorganizatorzy jadą wspierać harcerzy na Fantazjadzie i po prostu nie było by komu robić i komu grać. Raz jeszcze przepraszam i mam nadzieję że zapowiedź dobrej zabawy i jeszcze lepszego poczęstunku, wynagrodzi moje gmatwanie Smile


_________________
pedzlemisztyletem.blogspot.com/ - mój mały blog :)
Back to top
View user's profile
Mortai
Przytomny
Przytomny

Mortai

Offline

Joined: kwiet 27, 2011
Posts: 159
Location: Łódź
Filia Łódzka

Post Post subject: Re: Może mały turniej ?
Posted: Pn paźdź 12, 2015 06:33 PM
Reply with quote

Oki, poniżej pełna lista scenariuszy, poprawność z zasadami i punktację będzie sprawdzał Pan Ryba. Wejściówka będzie kosztować 20 zł, ale nikt nie wyjdzie z pustymi rękoma z tego turnieju Smile I jeszcze jedna ważna informacja bardzo proszę o zgłaszanie się w temacie, moja poczta jak zwykle robi problemy.

A teraz scenariusze:

Trollowy interes
Po tym jak wielka, wezbrana rzeka Reik, wpompowała na ulice mordheim „Zielony Paściernik”, na ulicach i w zakamarkach, pojawiło się wielu rządnych bitki zielonoskórych, w których skład wchodzili również trollowi galernicy.
Banda chcąc otrzymać obiecane złoto i skarby wielkiego szabrownika Grzybobrodego, musi przedrzeć się przez spuszczoną ze smyczy załogę.
Na drodze bandy pojawia się jednak okazja na dodatkowy zarobek. Oto bogaty kupiec proponuje hałdę złota za pozbycie się trolli, które niszczą wóz z jego towarami. Kupiec za pozbycie się „Problemu” oferuje tyle złota ile ważą schwytane trolle.

Teren

Gracze na przemian ustawiają po jednym kawałku terenu: zrujnowany budynek, wieża, lub coś podobnego. Sugerujemy, aby teren został ustawiony na obszarze o wymiarach 4’x4’. Na stole również powinien pojawić się teren reprezentujący porzucony wóz kupiecki.

Ustawienie

Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera czy rozstawia się pierwszy czy drugi. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera, po której stronie stołu chce to zrobić, ustawiając wszystkie swoje modele w odległości do 8” od brzegu stołu. Jego przeciwnik wystawia się w odległości 8” od przeciwnego brzegu stołu.

Zasady specjalne

Gracze umieszczają w odległości 3’ od wozu kupca, dwa żetony trolli ( lub figurki trolli, jeśli takowe posiadają ). Trolle te nie biorą czynnego udziału w rozgrywce. Aby je unieszkodliwić należy zadać trzy udane zranienia przeciw Toughness 5 ( na potrzeby walik wręcz trolle traktowane są jak cele z WS 2 ). Jednak potwory nie są całkowicie obojętne na wrogie ataki. Raz podczas fazy walki wręcz, każdy z trolli wykonuje Rzygorzut ( cios o sile 4, przed którym nie chroni żaden pancerz ), na odległość do sześciu cali w linii prostej od przedniej strefy żetonu/figurki.

Rozpoczęcie gry

Każdy z graczy rzuca K6. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna grę.

Zakończenie gry

Gra kończy się gdy oba trolle zostaną schwytane przez jedną z band. Tak, tak jedną z band w przypadku gdy obie bandy mają na swoim koncie po jednym „trofeum”, należy również wyeliminować konkurencję, w tym wyścigu nie ma nagrody za drugie miejsce.

Punkty doświadczenia

+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.
+2 Za unieszkodliwienie trolla, bohater otrzymuje +2 punkty doświadczenia.



Pod kanonadą Gorka

Szef Grzybobrody nudzi się, gdy nie widzi dobrej rozwałki. Dlatego nakazał swoim Git chopakom, strzelanie w kierunku miasta, ze wszystkich rur, czym się tylko da!

Teren

Gracze na przemian ustawiają po jednym kawałku terenu: zrujnowany budynek, wieża, lub coś podobnego. Sugerujemy, aby teren został ustawiony na obszarze o wymiarach 4’x4’.

Ustawienie

Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera czy rozstawia się pierwszy czy drugi. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera, po której stronie stołu chce to zrobić, ustawiając wszystkie swoje modele w odległości do 8” od brzegu stołu. Jego przeciwnik wystawia się w odległości 8” od przeciwnego brzegu stołu.

Zasady specjalne

Gracze pod gradobiciem, kul, grzybów i gaci kapitana, muszą przedrzeć się na przeciwną krawędź stołu. Gracze rozgrywają standardowy scenariusz „break through” z małymi zmianami:
Na początku tury rzuć K6 za każdy model nie będący wewnątrz jakiejkolwiek zabudowy, wynik skonsultuj z poniższą tabelą:
1-2 Trafienie kartaczem: model otrzymuje cios o Sile 3, bez możliwości wykonania rzutu ochronnego. Co więcej jeśli model przeżyje trafienie, musi wykonać test S w swojej turze rekonwalescencji. W przypadku niepowodzenia, model jest traktowany jakby był znokautowany.
2-4 Trafienie Gaciami kapitana: model natychmiast zostaje znokautowany ( takiego odoru nawet trolle nie są w stanie wytrzymać ).
5-6 Trafienie „Sigmar raczy wiedzieć czym”: Mieszanka Studźcy, pustych bukłaków i tłuczonego szkła. Model otrzymuje 2k6 trafień o Sile 1, przysługują normalne rzuty obronne.

Rozpoczęcie gry

Każdy z graczy rzuca K6. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna grę.

Zakończenie gry

Gra kończy się w taki sposób, w jaki przewidziano to w scenariuszu „Break Through”

Punkty doświadczenia

+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.
+1 Za przedarcie się, model otrzymuje +1 punkt doświadczenia za przedarcie się na stronę przeciwnika.

Kabała z bombą

Banda snotlingów wyrwała się spod łap swojego pana. Wdarły się do laboratorium Alberta Plitza (znanego w tych stronach alchemika), mieszając losowe składniki, w imię Gorka, albo Morka, sieją spustoszenie na tym obszarze. Przeszkadza to interesom obu band.
Teren

Gracze ustalają krawędź stołu, która będzie pełniła strefę rozstawienia dla obu graczy. Strefę tę zaleca się przedzielić jakimś budynkiem lub wysokim murem. Po przeciwnej stronie stołu należ ustawić budynek, reprezentujący laboratorium alchemika. Resztę terenów gracze ustawiają naprzemiennie.

Ustawienie

Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera czy rozstawia się pierwszy czy drugi. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera, po której stronie strefy rozstawienia chce to zrobić, ustawiając wszystkie swoje modele w odległości do 12” od brzegu stołu. Jego przeciwnik wystawia się w odległości 12” od przeciwnego brzegu strefy rozstawienia.

Zasady Specjalne

Bomboffe Chopaki, bo tak sami każą na siebie krzyczeć, okupują jeden z budynków w tej części miasta, niestety upodobały sobie laboratorium alchemika jako miejsce psot. Snotlingi nie są reprezentowane żadnym modelem, nie oznacza to że nie grają żadnej roli na polu bitwy. Na terenia całego pola bitwy , małe zielone pataszony miotają składnikami alchemicznymi w nadchodzących przeciwników. Na każdy model który po raz pierwszy znalazł się w polu rażenia snotlingów, wykonaj rzut k6, na wyniku 4+ postać obrywa tym co pod ręką miały snoty. Po „trafieniu” rzuć k6 i skonsultuj z poniższą tabelą:
1- Biały proszek- nieszkodliwy biały proszek, nieco słony, prawdopodobnie sól kuchenna. Bez efektu dla większości jednostek, wampir trafiony białym proszkiem jest automatycznie ogłuszony.
2- Zielony glut- lepka maź bardzo nie przyjemna w dotyku i do tego śmierdząca. Model trafiony poświęca swoją turę na uwolnienie się z lepkiego więzienia.
3- Złoto głupców- złoty proszek, który przylega w zasadzie do wszystkiego, pod wpływem ciepłoty ciała, staje się płynny i zamienia swój cel w nieruchomą bryłę złota. Model trafiony zostaje zdjęty z placu boju, jednakże nie rzuca po bitwie na tabelę poważnych obrażeń (kamraci zaopiekują się nadmiarem złota kolegi).
4- Różowy płyn- fiolka z różowym płynem, słodkim w smaku, początkowo rozgrzewającym. Po trafieniu, wojownik redukuje swoje statystyki ( za wyłączeniem W) o 2 i zamienia się w słodkiego białego króliczka do końca gry. Jeśli zostanie zabity, nie rzuca on na Tabelę poważnych obrażeń po bitwie.
5- Sproszkowane grzyby szaleństwa- pył koloru kości słoniowej, bardzo drażniący oczy i drogi oddechowe, wywołuje silne halucynacje. Postać trafiona natychmiast oddala się od miejsca trafienia na pełną odległość swojego biegu, w kierunku własnej strefy rozstawienia.
6- Za Gorka!...albo Morka - snotlingi uwarzyły mały ładunek pirotechniczny o znikomym polu rażenia, nie oznacza to jednak że mieszanina jest nieszkodliwa. Model w ten sposób trafiony otrzymuje cios o sile 4 nie może on wykonać przed tym atakiem rzutu ochronnego wynikającego z pancerza.
Co więcej modele które wejdą do okupowanego laboratorium, muszą wykonać test swojego T ( zakłada się iż snoty trafią zawsze model znajdujący się wewnątrz laboratorium), jeśli test się nie powiedzie, wykonywany jest rzut na powyższą tabelę (złośliwe paskudy tak łatwo nie wpuszczą intruza).

Rozpoczęcie gry

Każdy z graczy rzuca K6. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna grę.
Zakończenie gry
Gdy 25% (licząc stan obecny) bandy zdoła wedrzeć się do laboratorium alchemika.

Doświadczenie

+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.
+1 Jeżeli bohater przedarł się jako pierwszy do laboratorium, otrzymuje +1 punkt doświadczenia.

Porzucone dobra

Kapitan Grzybobrody wraz ze swą zgrają urwipołci, znudził się tym miastem. Nakazał przenieść swój okręt (tak, tak suchą nogą, aż do morza) w bardziej dogodne mu miejsce. Na pożegnanie miasta, kapitan ze złości (tu powód jest oczywisty, brak rozwałki i mordobicia) cisnął skrzynię pełną dobra, dla niego nic nie wartą, w miejską otchłań. Zaraz jak tylko okręt zielonego korsarza już było tylko słychać, bandy zaczęły przeszukiwać okolice portu.

Teren

Gracze na przemian ustawiają po jednym kawałku terenu: zrujnowany budynek, wieża, lub coś podobnego. Sugerujemy, aby teren został ustawiony na obszarze o wymiarach 4’x4’.

Ustawienie

Każdy gracz rzuca kostką. Kto wyrzuci więcej wybiera czy rozstawia się pierwszy czy drugi. Ten, który rozstawia się pierwszy wybiera, po której stronie stołu chce to zrobić, ustawiając wszystkie swoje modele w odległości do 8” od brzegu stołu. Jego przeciwnik wystawia się w odległości 8” od przeciwnego brzegu stołu.

Zasady specjalne

Wszyscy wojownicy (zwierzęta nie!) w każdej z band wiedzą mniej więcej czego szukają i muszą zbadać budynki aby znaleźć skarb. Za każdym razem, gdy wojownik wejdzie do budynku, który nie został jeszcze przeszukany rzuć 2K6. Przy wyniku 12 znalazł on skarb. Budynki w strefie rozmieszczenia nie są przeszukiwane (ponieważ zostały już pobieżnie obejrzane) a inne budynki mogą być przeszukiwane tylko raz. Jeżeli nie wypadła 12 przy przeszukiwaniu budynków a został tylko jeden nie przeszukany to skarb będzie się w nim znajdował automatycznie. Po znalezieniu skrzyni ze skarbem, wojownik musi ją zabezpieczyć i wynieść przez własny brzeg stołu. Noszenie skrzyni spowalnia wojownika o połowę. Dwóch lub więcej wojowników może nieść skrzynie bez kar. Jeżeli niosący skrzynie zostanie zdjęty z placu boju, umieść model skrzyni w miejscu, w którym zginął niosący. Każdy model może ją podnieść przez wejście z nią w kontakt podstawką.

Ktokolwiek ucieknie ze skrzynią może rzucić na poniższą tabelę, aby określić, co się w niej znajduje.

PRZEDMIOT RZUT K6 WYMAGANY, ABY ZNALEŹĆ PRZEDMIOT
3K6 złotych zębów Automatycznie
D3 kawałki Wyrdstona 5+
Lekki blacha 4+
Rembak 3+
K3 świecidełek wartych 10 zk każdy 5+

Rozpoczęcie gry

Każdy z graczy rzuca K6. Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna grę.
Zakończenie gry
Gdy jedna z band zdoła wynieść skrzynię ze stołu, lub nie zda testu Rozbicia, gra kończy się. W przypadku Rozbicia zwycięska banda zdobywa skrzynie

Doświadczenie

+1 Za przeżycie. Jeżeli Bohater lub grupa stronników przeżyje bitwę otrzymują oni +1 punkt doświadczenia
+1 Zwycięski Przywódca. Przywódca bandy, która wygrała otrzymuje +1 punkt doświadczenia.
+1 Za Przeciwnika Zdjętego z Placu Boju. Każdy Bohater otrzymuje +1 punkt doświadczenia za każdego przeciwnika zdjętego z placu boju.
+2 Za znalezienie skrzyni. Jeżeli bohater znajdzie skrzynie otrzymuje +2 punkty doświadczenia.


_________________
pedzlemisztyletem.blogspot.com/ - mój mały blog :)
Back to top
View user's profile
Mortai
Przytomny
Przytomny

Mortai

Offline

Joined: kwiet 27, 2011
Posts: 159
Location: Łódź
Filia Łódzka

Post Post subject: "Zielony Przypływ" - turniej Mordheim w Zgierzu
Posted: Śr paźdź 14, 2015 03:18 PM
Reply with quote

List zgłoszonych z Łodzi:
1.Mortai
2.Theidan
3.Sokół
4.Gorim
5.Barnaki
6.Reyq
7.Fleo (rezerwowa)

Czekam jeszcze na wasze zgłoszenia Smile

Do scenariuszy, po kilku dyskusjach, wprowadzam następujące zmiany/uściślenia:

Trollowy interes
(...) Na stole również powinien pojawid się teren reprezentujący porzucony wóz kupiecki. (...)
Zamieniamy na: Na środku stołu znajduje się teren reprezentujący porzucony wóz kupiecki.

(...) na odległość do sześciu cali w linii prostej od przedniej strefy żetonu/figurki. (...)
Cios ten trafia wszystkie modele znajdujące się w linii prostej do 6" od trolla, kierunek ataku jest losowy.

(...) Gra kończy się gdy oba trolle zostaną schwytane przez jedną z band. (...)
Schwytany troll jest traktowany jak skrzynia ze złotem w scenariuszu "treasure hunt" z oryginalnego podręcznika Mordheim.

Kabała z bombą
(...) Na każdy model który po raz pierwszy znalazł się w polu rażenia snotlingów, wykonaj rzut k6, na wyniku 4+ postad obrywa (...)
Na: Każdy model który po raz pierwszy znalazł się w polu rażenia snotlingów otrzymuje automatyczne trafienie, wykonaj rzut k6 na tabeli. W kolejny turach trafienie na 4+.
Pole rażenia snotlingów to cały stół. Zakłada się iż złośliwe paskudy spodziewały się ataku Smile

I ostatnia zamiana: zamieniam miejscami scenariusz "pod kanonadą gorka" z "Porzucone Dobra"


_________________
pedzlemisztyletem.blogspot.com/ - mój mały blog :)
Back to top
View user's profile
Mortai
Przytomny
Przytomny

Mortai

Offline

Joined: kwiet 27, 2011
Posts: 159
Location: Łódź
Filia Łódzka

Post Post subject: "Zielony Przypływ" - turniej Mordheim w Zgierzu
Posted: Cz paźdź 15, 2015 06:06 PM
Reply with quote

Moi drodzy z powodu braku zainteresowania tematem, turniej nie odbędzie się w wyżej wymienionym terminie ( o ile w ogóle się odbędzie ). Graczy już zgłoszonych bardzo serdecznie przepraszam za zaistniałą sytuację.


_________________
pedzlemisztyletem.blogspot.com/ - mój mały blog :)
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] Warheim FS - Dwie Wieże...
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
33 quidamcorvus 1124 Re: [Turniej] Warheim ...
 Pn czerw 03, 2019 05:18 PM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Księstwa Graniczne. Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.03.2019 w Innym Wymiarze w Katowicach.
2 quidamcorvus 154 [Relacja] Księstwa Gr...
 Cz kwiet 04, 2019 03:55 PM 
Grish View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ostatnia Faktoria. Turniej Warheim FS...
...w dniu 06.10.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 183 [Relacja] Ostatnia Fak...
 Cz stycz 10, 2019 12:30 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Przeklęty Szczurołap... Turniej Warheim FS...
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze w Katowicach.
0 quidamcorvus 816 [Relacja] Przeklęty S...
 Pn kwiet 02, 2018 12:35 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 1042 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gwardzista
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 452

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 27
_BBOT: 0
Razem: 27
Kto gdzie jest:
 Goście:
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 169
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy