I Warheimowy turnie w Warzagu

All Posts

1 2
>
Forum IndexWydarzenia [Warheim FS]

#1: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Krnabrny Post Posted: Śr lip 08, 2015 09:00 AM
    ----
Witam

Jak powiedziałem tak zrobiłem. Po rozmowie z moimi współklubowiczami doszliśmy do wniosku że możemy faktycznie turniej zorganizować. Wstępnie potrzebowalibyśmy deklaracji osób chcących wziąć udział w turnieju co by dopasować zasady pod ilość osób

Miejsce - Będzin ( znaczy się Zagłębie Dąbrowskie )
Termin - sierpień
Czas - 1 cały dzień ( jak ktoś będzie chciał to jakiś nocleg się załatwi myślę )
Wpisowe koło 5 - 10 zł przeznaczone na nagrody

Wstępnie skłaniamy się ku formatowi 1500 zk ( 500 podstawy, 1000 na rozwój band wg zasad z podręcznika ) Bretonia itp 1600 ( 600 podstawy, 1000 na rozwój ).

Ilość bitew w zależności od ilości graczy.

Proszę o wstępne zgłoszenia.

#2: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr lip 08, 2015 07:04 PM
    ----
Jakie są przesłanki ku temu aby od razu mieć taką kasę?

#3: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Krnabrny Post Posted: Śr lip 08, 2015 07:26 PM
    ----
Proste dość :
- są drużyny które na początku muszą się podkładać przez pierwsze kilka gier bo inaczej dostają baty od każdego
- są takie które na początku leją każdego a potem ich potencjał spada do średniego
- tylko kilka bitew wejdzie na turniej więc inaczej będą królować bandy które mają powolny rozwój ale mocne uderzenie od początku ( z dużą ilością dużych modeli i zwierzaków ) przykład : jakie szanse ma ludzka banda przeciw Ogrom w 1 rozgrywce albo przeciw Wojownikom Chaosu z Trolem i 5 psami ?

#4: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr lip 08, 2015 07:31 PM
    ----
Wszystko zależy od rzutów Very Happy

#5: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Krnabrny Post Posted: Śr lip 08, 2015 08:55 PM
    ----
3 plagory - 165 zk
opentany - 150
akolita - 50
wtajemniczony - 90

Zostaj 45 zk.

Mamy walec z 3 plagorów z 5T, z magi mamy 0 czar od nurgla żeby ubijać przeciwnika, wtajemniczony i akolita też jakieś klepnięcie mają.

Nawet 12 modeli ludzkich raczej sobie nie poradzi takich początkowych.

#6: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt sierp 04, 2015 05:43 PM
    ----
W takim razie przedstaw mi jaką byś bandę nurgla zrobił za 1500 i niby ludzką która sobie ma z nią poradzić?

Nadal banda nurgla miałaby to co wymieniłeś plus inne mocne jednostki na dodatek dopakowane sprzętem. I szanse ludzkiej drużyny byłby by takie same.

Jakoś tego nie widzę.

#7: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr sierp 05, 2015 07:10 PM
    ----
Jako termin turnieju proponuję 22 lub 29 sierpnia. Wstępnie powinno się nas pojawić 4 może uda się jeszcze rekrutować piątego. Minimum jakie może się pojawić to dwie osoby.
Wiem, że jeszcze w Pszczynie grają chłopaki to zapytam czy któryś by reflektował.
Ile max możecie przyjąć graczy? Tzn ile macie fizycznie stołów? Bo makiety to można przywieźć gorzej z blatami.

#8: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Krnabrny Post Posted: Śr sierp 05, 2015 07:20 PM
    ----
Ok. Liczymy sam wygar. Zrobiłem 2 najmocniejsze bandy jakie za 1500 zk da się stworzyć.

Nurgliści

Wtajemniczony ( piętno nurgla + 1 żw + twardziel) 90 + 55 + 30 + 105 ( zbroja chaosu + tarcza )
Akolita ( piętno nurgla + 1 żw + twardziel) 50 + 55 + 30 105 ( zbroja chaosu + tarcza ) + 1 S + 1 A ( 50 ) + broń wielka
Plagor ( chłopak na talent + piętno nurgla + 1 żw + twardziel ) 55 + 50 + 55 + 30 105 ( zbroja chaosu + tarcza ) + 1 A ( 25 ) + bron wielka
Plagor ( chłopak na talent + piętno nurgla + 1 żw + twardziel) 55 + 50 + 55 + 30 105 ( zbroja chaosu + tarcza ) + 1 A ( 25 ) + korbacz ( 5 ) + gwazda zaranna ( 5 )
Plagor ( chłopak na talent + piętno nurgla + 1 żw + twardziel) 55 + 50 + 55 + 30 105 ( zbroja chaosu + tarcza ) + 1 A ( 25 ) + korbacz ( 5 ) + gwazda zaranna ( 5 )

1495

Mamy łącznie 5 modeli. Każdy ma pancerz na 2+/1+ w walce. Każdy ma korbacz i inną broń do walki wręcz. Mamy Łącznie 15 ŻW, wytrzymałość 5 na 2 bohaterach, 6 na plagorach. Wszystkich ataków mamy łącznie 10 ( ale mamy korbacze ) siłę mamy 4 na wszystkim. Mamy trudnego do zabicia. Generalnie nie jest źle. Ciężko się będzie przez to przebić z racji na to że nasz klecha główny ma czar 0 tzn może leczyć każdy z naszych modeli co turę.



Middenheim.

Pierworony ( Pancerz świtu + tarcza + ostrze mocy) + krzepki + 1 ŻW + 1 WT + twardziel
Kapłan Urlyka ( Pancerz z meteorytowego żelaza + młot 2h) + siłacz
Wybrany Syn ( zakleta tarcza + ciężki ) + twardziel +1 ŻW + 1 WT
Wybrany Syn ( tarcza + + pancerz gromnirowy ) + siłacz
Krewniak ( tarcza + + pancerz gromnirowy ) + siłacz
7 x łucznik ( młot 2h )
3 x wilczarz
1476

Mamy łącznie 15 modeli. Pancerze na 1+ ( gromnir + tarcza + płaszcz ) 0+ w walce wręcz. 1+ na kapłanie. Wszyscy mają te płaszcze prawie więc to też im daje solidnego kopa.

Teoretycznie powinni przeorać chaos dość szybko.


Co do terminu to rzuce w klubie. Koło 10 możemy przyjąć lekko poza nami.
Last edited by Krnabrny on Cz sierp 06, 2015 05:55 PM; edited 2 time in total

#9: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr sierp 05, 2015 07:34 PM
    ----
A mogę wiedzieć skąd te chłopaki mają takie rozwinięcia? I dlaczego np one kosztują tyle, a nie mniej lub więcej?

#10: Re: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Krnabrny Post Posted: Śr sierp 05, 2015 07:42 PM
    ----
Pepe wrote:
A mogę wiedzieć skąd te chłopaki mają takie rozwinięcia? I dlaczego np one kosztują tyle, a nie mniej lub więcej?

Strona 22 pdf IIII, rozgrywki indywidualne.

#11: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz sierp 06, 2015 12:26 PM
    ----
Zatem skoro to ma być rozgrywane na zasadach rozgrywek indywidualnych to rozumiem, że będzie to miało format turnieju gry jedną rozpiską cały czas - bez rozwoju itd.
To zabija cały klimat tej gry, zasadniczo wolę grać na zasadzie kampanii - tak grają również w Mordheim i jakoś sobie radzą.

Ja to widzę tak.
1) Gramy na zasadach kampanii.
2) Złoto zgodnie z podręcznikiem 500-600.
3) Dla urozmaicenia rozgrywki zdarzenia losowe rzuca się co turę (ewentualnie na początku parzystej/nieparzystej tury).
4) Tabela rozwoju bohaterów i stronników z poprzedniego podręcznika (losowa) wtedy zdajesz się na ślepy los i jest szansa, że nie będzie od razu koksów w kolejnych potyczkach.
5) Przed turniejem należy podać prestiż drużyny i na jego podstawie będą dobierane pary.

Jak mi coś jeszcze wpadnie do głowy to napiszę.

Od której możemy zacząć granie i do której?
Z mojego doświadczenia gra na początku kampanii raczej nie przekracza 2 godzin więc spokojnie można by rozegrać przynajmniej 5 potyczek.

Nadal czekam na Middenheim.

#12: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Areo Post Posted: Cz sierp 06, 2015 01:46 PM
    ----
Piwa przy grze się można napić? Very Happy

#13: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Krnabrny Post Posted: Cz sierp 06, 2015 04:54 PM
    ----
Można. Lokal jest tylko nasz. Może być od podstaw. Co d prestiży i par - tylko losowanie. 5 gier to za dużo. Można by grać w sobotę od rana w sumie to i 4 gry można zagrać.

Myśle że można 5 stołów ogarnąć ( tzn 2 48x48 + 2 duże 48x72 podzielone na 3 sektory po 48" ) żeby były jednocześnie. Ewentualnie 8 stołów. Tyle że makiet może nie wystarczyć.

#14: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz sierp 06, 2015 09:16 PM
    ----
My mamy makiet na dwa może dwa i pół stołu.

Dlaczego losowanie. Przecież to prestiż decyduje o mocy bandy.
Dla ułatwienia można by nie wliczać przedmiotów do prestiżu tylko tak jak było w poprzednim RB.

#15: I Warheimowy turnie w Warzagu Author: Krnabrny Post Posted: Pt sierp 07, 2015 08:32 PM
    ----
Losowanie ponieważ prestiż średnio w tej grze działa.

Losowanie scenariuszy ponieważ tak jest dobrze i uczciwie.

Wliczanie przedmiotów to mus. Inaczej dostaniesz 3 karków na wypasie na twarz, każdy 1+ pancerza i musisz z tym grać a taka banda ma prestiż jakiś śmieszny.



Forum IndexWydarzenia [Warheim FS]

1 2
>
Page 1 of 2