Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Kampania Valadoru - "ukryty artefakt"
Kampania Valadoru - "ukryty artefakt"
Turnieje, pokazy i konwenty z WARHEIM FS w tle.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Asterix
Nieświadomy
Nieświadomy

Asterix

Offline

Joined: marca 18, 2014
Posts: 19
Location: Pszczyna

Post Post subject: Kampania Valadoru - "ukryty artefakt"
Posted: Pn lip 27, 2015 10:48 PM
Reply with quote

Witam

Postanowiliśmy i my zagrać sobie kampanie i zamierzam zaprezentować to co będzie się działo w ramach naszych gier.

Dokładne informacje dotyczace zasad, band i ustaleń zawarłem na naszym blogu "Świat Valadoru".

Generalnie gramy w czterech i zamierzamy rozegrac w sumie 21 potyczek z których trzy będą łączone (wszyscy biorą udział). Pierwsze starcia już za nami więc niedługo powinny pokazać się pierwsze raporty.

Planujemy również do końca kampanii pomalować i wykończyć wszystkie modele które wezmą w niej udział.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Asterix
Nieświadomy
Nieświadomy

Asterix

Offline

Joined: marca 18, 2014
Posts: 19
Location: Pszczyna

Post Post subject: Re: Kampania Valadoru - "ukryty artefakt"
Posted: Wt sierp 11, 2015 10:27 PM
Reply with quote

Pierwsze starcie zostało już opisane.

Zbrojna banda zwierzoludzi (Asterix) : Łowcy Czarownic (Lesik).





Jak ktoś jest zainteresowany to zapraszam.

Raport z pierwszego starcia "Przedarcie".

Druga zapowiedź tutaj. Może ktoś będzie chciał być na bieżąco Smile

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Pan_Ryba
Świadomy
Świadomy

Pan_Ryba

Joined: stycz 28, 2013
Posts: 458
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Kampania Valadoru - "ukryty artefakt"
Posted: Cz sierp 13, 2015 11:17 PM
Reply with quote

Dobrze widzieć ruch w temacie.

Czekam na rozwój kampanii i kolejne wpisy, bo sympatycznie całość się zapowiada.

Back to top
View user's profile
Asterix
Nieświadomy
Nieświadomy

Asterix

Offline

Joined: marca 18, 2014
Posts: 19
Location: Pszczyna

Post Post subject: Re: Kampania Valadoru - "ukryty artefakt"
Posted: Cz sierp 20, 2015 12:53 PM
Reply with quote

No to kolejny raport z postepu kampanii. Część bitew niestety nie została uwieczniona zapiskami ani zdjęciami ale jakoś to nadrobimy.

Scenariusz : Doki (Jakoś tak niespecjalnie fajnie dla wampira).




Pełny raport ze zdjęciami : TUTAJ - kolejne starcie

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8169
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Kampania Valadoru - "ukryty artefakt"
Posted: Cz sierp 20, 2015 01:22 PM
Reply with quote

A skąd dwóch nekromantów w szeregach nieumarłych?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Asterix
Nieświadomy
Nieświadomy

Asterix

Offline

Joined: marca 18, 2014
Posts: 19
Location: Pszczyna

Post Post subject: Kampania Valadoru - "ukryty artefakt"
Posted: Pt sierp 21, 2015 06:06 AM
Reply with quote

Nie sprawdzaliśmy sobie band nawzajem i jakoś tak umknęło (nikt wcześniej nie miał styczności z bandami wampirów).

Naprawimy. W drugim etapie jednego zamienimy na coś innego prawdopodobnie.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Asterix
Nieświadomy
Nieświadomy

Asterix

Offline

Joined: marca 18, 2014
Posts: 19
Location: Pszczyna

Post Post subject: Re: Kampania Valadoru - "ukryty artefakt"
Posted: Wt list 03, 2015 07:24 AM
Reply with quote

Pierwszy sezon naszej kampanii „Ukryty artefakt” dobiegł końca już jakiś czas temu, więc żeby z czystym sumieniem wejść w kolejne potyczki musimy sobie podsumować to co się stało dotychczas.

[img] i998.photobucket.com/a....jpg[/img]
Makieta starcia finałowego

Zbrojna banda zwierzoludzi (Asterix) – „Umkhonto”


Banda przed ostateczną bitwą

Generalnie w potyczkach indywidualnych Zwierzoludzie wygrali dwie potyczki (z Łowcami czarownic i z nieumarłym pocztem wampirów). Doznali jednak porażki z khazadami z gór walcząc w mieście pełnym szczurów (szczury powaliły połowę postaci zwierzoludzi w walce a pozostali uciekli po oblaniu testu na rozbicie).


Pogrom jaki centigor urządził wampirom


Zmutowany centigor - wyrosła mu dodatkowa głowa


Krypta opanowana przez zwierzuludzi

Skład bandy prezentuje się teraz tak: Herszt, bestigor, szaman, centigor, dwóch grabieżców, jeden ungor, jeden gor i dwa wilczarze.
Rozważałem zatrudnienie minotaura ale postanowiłem że poczekam z tym ruchem i najpierw wzmocnię bohaterów i kupiłem sprzęt (jeśli tylko był dostępny bo z tym były problemy).

Herszt(Raed'Zahir) mocno poturbowany po ostatniej walce jest znacznie wolniejszy (Sz-1, I-1) ale przy jego stylu walki bronią dwuręczną nie jest to aż tak kluczowe). Szaman (Imad Udin) kupił zbroję chaosu (dzięki szczęśliwemu rzutowi na dostępność – po każdej bitwie jesteśmy mówieni że można sprawdzić dostępność maksymalnie jednego magicznego przedmiotu).

Ewidentnie największym zagrożeniem w bandzie stał się centigor. Powalił wiele postaci, w tym wampira w kulminacyjnym momencie finałowej walki i został dostrzeżony przez bogów Chaosu. Naznaczyli go swoimi stygmatami i nieoczekiwanie centigorowi wyrosła druga głowa (szkoda, że tylko jedna).

Największe zagrożenie upatruję na razie w krasnoludach. Jeden z ich bohaterów w finałowej walce pierwszego etapu okazał się prawdziwym rzeźnikiem zabijając mi jednym ciosem herszta bandy.


Khazadzi z gór (Franek) -”Krasnale z ogrodów”

Także wygrali dwie potyczki pokonując właśnie zwierzoludzi a także nieumarły poczet wampirów, którzy zostali przez nich osaczeni w dzwonnicy. Przegrali natomiast z Łowcami Czarownic wybijając ich do nogi w walce o świątynię.


Przywódca krasnoludó podczas starcia ze zwierzoludźmi.


Krasnoludzki wojownik sam powstrzymuje ludzi przy wejściu do świątyni

W walkach zginął Fili, który wyrastał na mocnego wojownika. Do bandy przyłączył się Kagain (łamacz żelaza) który ma za zadanie przejąć obowiązki Filiego.
W finałowej walce byliśmy blisko przerwania centigorowi odczytu informacji ale nie udało się. Niestety w pojedynku w krypcie nasz długobrody został powalony przez szamana zwierzoludzi, który odrąbał mu rękę swoim kosturem. Udało się już znaleźć kupca u którego kupiliśmy protezę – to już nie będzie ten sam wojownik ale jego doświadczenie jest bezcenne.

Wszyscy znacznie się wzmocnili i okrzepli podczas walk (w większości zdobyte doświadczenie zamienione zostało na podniesienie charakterystyk). Mam już w bandzie kilka charakterystycznych postaci i teraz gra takimi „indywidualnościami” będzie zdecydowanie ciekawsza.

W bandzie jest duży potencjał i moc. Jestem zdeterminowany żeby zdobyć informacje i przejąć inicjatywę w ostatniej finałowej walce drugiego „sezonu” szczególnie z naszym runicznym toporem którego posiadaczem jest Kagain.


Łowcy Czarownic (Lesik) – Czyściciele

Banda łowców czarownic przed walką finałową

Łowcy wygrali tylko jedną walkę, z kradnoludami. W ostatecznej walce mieli dużą szansę na przejęcie informacji ale łowca czarownic podczas szarży na centigora odczytującego informację w ciemnej krypcie spadł ze schodów.


Łowcy czarownic w walce o kosztowności w jeziorku z wampirami


Łowcy czarownic w walce o kosztowności w jeziorku z wampirami

W walce tej zginął doświadczony prezbiter Sigmara co w obliczu pozostałych, doświadczonych już band nie zwiastuje szybkich i spektakularnych zwycięstw. Jestem jednak dobrej myśli bo zatrudniony został nowy ambitny prezbiter a dodatkowo kupiec w składzie drużyny awansował na bohatera i jest szansa że odegra większą rolę (najbardziej spektakularną akcją jaką wykonał kupiec w pierwszym etapie był upadek ze skały podczas wspinaczki i utrata przytomności J).

Poza tym trzej łowcy czarownic w łonie drużyny znacznie poprawiło swoje parametry a przyłączony tuż przed finałową potyczką kusznik tileański otrzymał żołd i nadal będzie nam towarzyszył.


Nieumarły Poczet Krwawego Smoka „Krwiopijcy”


Wampir ze swoją bandą przed finałową walką

Ich determinacja cały czas rośnie. Byliśmy bardzo blisko sukcesu ale wampir musiał sam stawić czoła zbyt dużej liczbie mocnych przeciwników po drodze do krypty. Teraz nauczony doświadczeniem będzie trzymał przy sobie kogoś do zabezpieczenia.

Kostin Van Der Bracht (wampir) po pierwszych starciach znacznie poprawił swój i tak bardzo dobry refleks co w większości przypadków daje mu bardzo dużą przewagę w walce. Niestety z centigorem zwierzoludzi nie poszło dobrze bo szybko został powalony na ziemię ale trzymał się długo.
Nekromanci: Chremon Sanguine i Bufon Der Graf (mam dwóch z rozpędu przy tworzeniu bandy ale pozostali zgodzili się na takie odstępstwo) zdążyli powołać do życia jednego dodatkowego gwardzistę, więc nasza drużyna będzie skuteczniejsza w ofensywie (teraz o sile ofensywnej stanowił oczywiście tylko Kostin).


Chremon Sanguine

Dwa upiory bardzo aktywnie uczestniczyły w walkach co poskutkowało wzmocnieniem ich sztucznej woli podtrzymywanej przez nekromantów a przez to zwiększeniem umiejętnościami w walce wręcz (+1 do WW, +1 do A).

Raporty z walk które udało nam się stoczyć i opisać.

Jasiek - Asterix

Asterix-Lesik

Finałowawalka pierwszego etapu kampanii
Walka finałowa

Ostateczna walka (relacja filmowa „tutaj" ) zakończyła się zwycięstwem zwierzoludzi i to oni zdobyli pierwszą informację. Bandy pozbierały się po walkach i teraz trwają prace nad „upgradem” figurek i band.

Back to top
View user's profile Visit poster's website
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania, Świdnik koło Lublina, Lubelskie 4 verdome 269 Kampania, Świdnik ko...
 Cz sierp 02, 2018 03:46 PM 
Tomkozord View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania na zasadach turnieju
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
103 Radzik 7537 Kampania na zasadach t...
 Cz lut 08, 2018 10:23 PM 
Grish View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt
„Wielki Łooomot Nurbaga, czyli ucieczka z Gór Czarnych”
[ Go to pageGo to page: 1 ... 5, 6, 7 ]
97 Findar 18996 Kampania Warheim - wrz...
 Śr stycz 10, 2018 10:35 AM 
Radzik View latest post
No new posts Wydarzenia [Mordheim] Kampania Mordheim "W oparach Obłędu" w SDK w Warszawie
[ Go to pageGo to page: 1 ... 3, 4, 5 ]
67 Myszor 7061 Re: Kampania Mordheim ...
 Cz wrz 07, 2017 09:18 PM 
Szary_Kocur View latest post
No new posts Wydarzenia [Warheim FS] Kampania "Skarby Aldrecha" - Projekt
Potencjalna kampania w innym wymiarze
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
43 Krnabrny 6307 Re: Kampania "Skarby A...
 Wt May 09, 2017 10:34 AM 
Radzik View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 165
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy