Dark Elves

All Posts
<
1 2 3 4 5 6 7
>
Forum IndexHome Rules [Mordheim]

#61: Re: Dark Elves Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Cz paźdź 01, 2015 06:09 PM
    ----
catachanfrog wrote:
Wrzuć Art of Silent Death dla assassina i po kłopocie.

AoSD combosuje się z Fighting Claws u Skavenów. DE mają coś podobnego?

#62: Dark Elves Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 04:16 PM
    ----
Bartek czemu podniosłeś assassinowi i beastmasterowi xp do 12? 8 wystarczy w zupełności.

#63: Re: Dark Elves Author: Przybywoj Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 06:55 PM
    ----
Podniosłem ze względu na ich ponadprzeciętne staty. Poza tym, elfy żyją na tyle długo, że nawet jako młodziaki będą mocno doświadczone.

Dzięki za pomysły w kwestii umiejętności specjalnej. Może zdecyduję się na coś w stylu killing blow, bo Delfy nie mają żadnych zabawek typu pazury, przez co AoSD średnio pasuje. Myślę nad czymś co podkreślałoby mistrzostwo, które elfy mogą zdobyć w szermierce.

#64: Dark Elves Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 07:08 PM
    ----
Rozumiem, ale będą wolniej awansować i są dosyć drodzy. Według mnie wstaw im 8xp bo a)powyższe b)podbija za mocno rating co nie ma odzwierciedlenia w statach (aż tak). Possessed, black skaveny, bestigory i brutes w carnivalu mają 8xp. A to jedne z najlepszych modeli w grze.

U moich blood dragonów jest art of silent death - widziałeś zresztą. Nie potrzebują do tego pazurów - eshin clawy dają tylko dodatkowy atak i wcale nie zubaża aosd ich brak. Może nie przesadzajmy, że są mistrzami szermierki (jak blood dragoni hehehe) a killing blow nie da się zrobić w mordheim jak w batlu. W razie nie ma mowy o czymś co ściąga figurkę bo wyrzuciło się jakąś szóstkę lub z grzebaniem przy (serious) injuries - takich rzeczy w Mordheim nie ma. Do tego jest właśnie art of silent death - bardzo dobry ekwiwalent. Poza tym poza assassinem i ewentualnie executionerami u Dark Elfów killing blowa nie miało nigdy nic.

#65: Re: Dark Elves Author: Przybywoj Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 09:54 PM
    ----
Wena wróciła - skrobnąłem inne zdolności specjalne dla moich elfów. Oprócz tego miałem też dotyk wizji w kwestii dawnych zasad Slavers i Starngers, teraz zamiast nich powstało podobne choć mam nadzieję, że tym razem zbalansowane duo: Pride of Druchii i Raiders.

Oto nowa wersja:

Druchii 0.8

Standardowo zmiany w stosunku do poprzedniej wersji zaznaczyłem na czerwono.

Co Wy na to?

#66: Dark Elves Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 10:43 PM
    ----
Jak dla mnie nice. Podoba mi się to z tymi trzema levelami i OoA. (mam nadzieję, że będzie działać na +). Jedyne co to te 12xp dla bohaterów ale jeżeli wiesz, że będą działać z 12xp to ok.

Znalazłem jeszcze, że Beastlash nie ma "beastmaster only" chyba się gdzieś zapodziało.

#67: Re: Dark Elves Author: Przybywoj Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 10:48 PM
    ----
Nie mam pojęcia czy będzie działać. Wydaje mi się, że tak powinno być - elfy powinny mieć więcej doświadczenia.

"Beastmaster only" jest w tabeli ekwipunku.

#68: Dark Elves Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 11:08 PM
    ----
Rzeczywiście jest. sory.

Tak jak wspomniałem wcześniej 8xp mają jedne z najlepszych w mordheimie warriorów - possessed, bestigory itd. Moim zdaniem kierujesz się trochę za bardzo backgroundem lub porównujesz bohaterów do innych warband (tak mi się wydaje). Fakt, że mają więcej lat za pasem i są bardziej (teoretycznie) wyskilowani w bcgr niż prawie cokolwiek ale w grze to nie działa w ten sposób. Zawyża się rating i do tego będą wolniej awansować. Mają dobre staty ale to jest ich rasowy plus, do tego odpowiednio dużo kosztują - elfy mają być elitarne ale to moim zdaniem nie uzasadnia, że mają mieć we wszystkim pod górkę. Weź np takiego black skavena - ma super staty a kosztuje 40(?)gc i ma 8xp. Sorceresska rozumiem jak najbardziej ale assassin i beastmaster aż tak wymiatający nie są by płacić za to 12xp. Nawet w oryginale 8xp było u beastmastera.

#69: Re: Dark Elves Author: Przybywoj Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 11:21 PM
    ----
catachanfrog wrote:


Tak jak wspomniałem wcześniej 8xp mają jedne z najlepszych w mordheimie warriorów - possessed, bestigory itd. Moim zdaniem kierujesz się trochę za bardzo backgroundem lub porównujesz bohaterów do innych warband (tak mi się wydaje). Fakt, że mają więcej lat za pasem i są bardziej (teoretycznie) wyskilowani w bcgr niż prawie cokolwiek ale w grze to nie działa w ten sposób. Zawyża się rating i do tego będą wolniej awansować. Mają dobre staty ale to jest ich rasowy plus, do tego odpowiednio dużo kosztują - elfy mają być elitarne ale to moim zdaniem nie uzasadnia, że mają mieć we wszystkim pod górkę. Weź np takiego black skavena - ma super staty a kosztuje 40(?)gc i ma 8xp. Sorceresska rozumiem jak najbardziej ale assassin i beastmaster aż tak wymiatający nie są by płacić za to 12xp. Nawet w oryginale 8xp było u beastmastera.

Myszor - co o tym sądzisz? Ja jestem prawie przekonany. Boję się tylko aby nie przekoksić.

Jestem też trochę niepewny co do tej zasady Pride of Druchii i Raiders. Czy to powinny być 3 poziomy, czy może cztery, albo dwa? Tak samo z ilością modeli, które trzeba zdjąć 2,3,4, 1/5, 1/6, 1/4 bandy przeciwnika?

#70: Dark Elves Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 11:59 PM
    ----
Zgadzam się z argumentami Kuby ad. Dark Elfów. Za mocno ich przyciales Bartek :-)

Killing Blow i Infiltracje proponowalem wg battla powiedzmy.

Kuba ma lepiej obcykane zasady i zwykle lepsze ode mnie wyczucie balansu. Ja to bym wszystkim wszystko podkręcił :-)

Szkoda, że nie ma zgody na +1S do broni dlugolufowej na bliskim zasięgu. Naprawdę strzelanie co drugą turę z handguna powoduje, że kompletnie przegrywa konkurencję z kuszą, ktora na dodatek moze miec Quick Shota.
Armour Piercing nie rekompensuje przewag kuszy i upierdliwosci strzelania co 2 tury z handguna. Nie wiem co Kuba masz na myśli pisząc, że zhaerowany handgun jest taki mocny? Że nie ma Move Or Fire i ma Armour Piercing?

A co stoi za moim pomyslem?
Rozważam grę dwarfami oczywiście i chcę ich przykoksowac lepszymi dla nich hrami :-P
A serio to chciałbym zrobić bandę dwarfów które nie sa nudne - kusza, kusza, quick shot, quick shot... Tyle, że znów za "klimat" trzeba płacić grywalnoscia i to jest kijowe.

#71: Dark Elves Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Sb paźdź 03, 2015 05:11 AM
    ----
Jeśli awansować będą wolno, a liczebni nie są to szybko się underdogów doczekają...
Też należę do tych co mają wysoki rating na początku i wkrótce underdogi.

#72: Re: Dark Elves Author: Przybywoj Post Posted: Wt paźdź 06, 2015 11:53 PM
    ----
Uszanowanie!

W związku z kolejnymi grami doszły kolejne przemyślenia - myślę, że rzeczywiście poszedłem troszkę zbyt bardzo w stronę "słabych elfów". W związku z tym powracam z ceną stronników do 40gc oraz do dwóch poziomów w zasadzie Pride of Druchii.

Powodem tej zmiany jest konstatacja, że zaczynając z czterema bohaterami, potencjalnie dużym obcięciem wpływów przez Pride of Druchii oraz efektywnym kosztem stronników wynoszącym ponad 50gc straty są bardzo trudne do odrobienia. Zdaję sobie sprawę, że śmierć członków bandy ma bardzo boleć u elfów, niemniej przy zasadach z wersji 0.8 dwie słabe gry są w stanie całkowicie wykluczyć bandę z kampanii.

Pozostawiłem startowe doświadczenie Zwierzogromcy i Zabójcy na poziomie 12 pkt. W tym wypadku już ich nie polepszę wziąwszy pod uwagę moje, wyżej zamieszczone, poprawki w wersji 0.9.

Oto wersja 0.9

Druchii 0.9

Chciałby także ogłosić, że kolejna wersja, która się ty ukaże będzie tą, którą zagram w kampanii. Będzie pięknie, ponieważ to akurat ona będzie oznaczona zgrabnym numerem 1.0

#73: Dark Elves Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 06:19 AM
    ----
Dla mnie ok. Daj jeszcze I5 henchmanom i 1.0.

#74: Dark Elves Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 08:51 AM
    ----
Jeżeli to jest końcowa to ok.

#75: Re: Dark Elves Author: Przybywoj Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 11:31 AM
    ----
Stronnicy mają już I5.

Muszę zrobić jeszcze jakąś małą zmianę aby móc w pełni legalnie nadać numer 1.0



Forum IndexHome Rules [Mordheim]
<
1 2 3 4 5 6 7
>
Page 5 of 7