Dark Elves

All Posts
<
1 2 3 4 5 6 7
>
Forum IndexHome Rules [Mordheim]

#76: Dark Elves Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 11:58 AM
    ----
A jaką zmianę?

#77: Re: Dark Elves Author: Przybywoj Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 12:06 PM
    ----
Jeszcze nie wiem, ale muszę coś zmienić tak aby dobić do wersji 1.0. Myślę, że jeśli znajdę czas to napiszę jakiś wstęp lub w razie jego braku zmienię czcionkę i nazwę to wersją 1.0.

#78: Dark Elves Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 03:47 PM
    ----
Proponuję ustalone bandy nieoficjalne podpinać dla potomnych pod HRy sdkowe. Niech to będzie jeden dokument dostępny do ściągnięcia. Mamy już Dark Elfów. Kuba ma chyba grać Blood Dragonami, jeden z nowych kolegów pragnie grać Wood Elfami (choć co rzeczeni robią w Mordheim to nie wiem ;-) ), była też kiedyś prawie gotowa Bretonia, w wakacje grały jakieś Gobliny (?), Bartek Duszy grał kiedyś Norsmenami, Wacław Piratami, Kpt Hak Ogrami. Wartoby to wszystko jakoś zebrać. Stąd moja propozycja, żeby powstal taki sdkowy pdf z HRami i zatwierdzonymi bandami nieoficjalnymi.

#79: Dark Elves Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 03:56 PM
    ----
Myślę, że taki pdf mógłby być jakkolwiek na tę kampanię dokument z tymi warbandami mógłby mieć znaczek TEST. zobaczymy jak się sprawdzają, dopiero po kampanii będzie można je dostroić/stwierdzić czy wszystko z nimi ok.

Jakie znowu leśne elfy?

#80: Re: Dark Elves Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 06:04 PM
    ----
catachanfrog wrote:


Jakie znowu leśne elfy?

W klubie ostatnio nowa krew to i nowe pomysły ;-)

#81: Re: Dark Elves Author: Przybywoj Post Posted: Cz paźdź 08, 2015 04:59 PM
    ----
Drodzy współforumowicze!

Grzejcie się w blasku świetności nowej bandy do Mordheim - Mrocznych Elfów!

Niniejszym publikuję wersję 1.0

Druchii 1.0

Ze względu na przystosowanie tej wersji do druku jest ona już cała w czerni. Jedyną zmianą względem wersji 0.9 jest jedno uściślenie. Dokonałem zapisu, który pozwala elfom wynająć do swojej bandy stronnika za darmo w razie gdyby jakaś inna zasada pozwalałaby im wziąć za darmo najemnika. Chodzi tu głównie o to aby przy wyrzuceniu "666" podczas eksploracji, nie mieć tyłów ze względu na brak dostępnych najemników dla tej bandy.

Oficjalnie aplikuję o dopuszczenie tej drużyny do testów bojowych w nadchodzącej kampanii.

Pozdrawiam,

Przybywoj

#82: Dark Elves Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Cz paźdź 08, 2015 09:32 PM
    ----
Ja za.

#83: Dark Elves Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Cz paźdź 08, 2015 10:03 PM
    ----
Byłem ciekaw co dodasz. Moje zdanie na temat tych najmników znasz (już to przerabialismś) ale niech już będzie po szybkości .
Też jestem za. Czy można dodać Tę warbande do pakietu kampanii?

#84: Dark Elves Author: Myszor , Location: Warszawa Post Posted: Cz paźdź 08, 2015 10:19 PM
    ----
Ja bym dodał.

#85: Re: Dark Elves Author: Przybywoj Post Posted: Pt paźdź 09, 2015 12:41 AM
    ----
Proszę o dodanie.

#86: Dark Elves Author: Pan_Ryba Post Posted: Pt paźdź 09, 2015 08:41 AM
    ----
Tak, dodajemy.
Teraz czekam na spotkanie przy stole i play-testy : )

#87: Re: Dark Elves Author: Przybywoj Post Posted: Pn paźdź 11, 2015 04:38 PM
    ----
catachanfrog wrote:
Moje zdanie na temat tych najmników znasz (już to przerabialismś) ale niech już będzie po szybkości .

Nie mam możliwości brania najemników. Jak wyrzucę "666" w eksploracji to mogę wziąć stronnika.

Zauważyłem, że nie zamieściłem włóczni wśród ekwipunku. Pozwolę sobie ją dodać. Obawiam się, że pomysł grania wersją 1.0 wziął w łeb.

#88: Dark Elves Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn paźdź 11, 2015 05:07 PM
    ----
Beastmeni też nic nie mają z numeru bestii (nomen omen). Ja o swojej warbandzie i planie gry tym co zrobiłem nawet się nie wypowiem.eh.

#89: Re: Dark Elves Author: Przybywoj Post Posted: Pn paźdź 11, 2015 05:40 PM
    ----
catachanfrog wrote:
Beastmeni też nic nie mają z numeru bestii (nomen omen).

Moim zdaniem to słaby rozwiązanie. Kwestia jest następująca: Człowiek wykonuje rzut na eksplorację i wyrzuca triplet - myśli sobie "coś fajnego!" - a tu nagle okazuje się, że według specjalnych zasad swojej bandy nic nie dostaje. Tego typu bezsensowne zawody powinny być eliminowane. Wygląda na to, że Pan Ryba będzie grał właśnie Kozami w kampanii, więc można by podobną zasadę wprowadzić też dla niego.
Last edited by Przybywoj on Pn paźdź 11, 2015 08:10 PM; edited 1 times in total

#90: Dark Elves Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Pn paźdź 11, 2015 07:49 PM
    ----
Faktycznie, obecnie trzeba zastosować najwyższy wynik więc bandy, które wylosują 666 i inną mniejszą wielokrotność powinny móc wybrać tę drugą - która daje im korzyść.



Forum IndexHome Rules [Mordheim]
<
1 2 3 4 5 6 7
>
Page 6 of 7