BLOOD DRAGONS

All Posts
Forum IndexHome Rules [Mordheim]

#1: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 06, 2015 10:04 AM
    ----
Ok nawet chciałbym tym grać. Oczywiście banda nie ma ani balansu wewnętrznego ani zewnętrznego i trzeba byłoby ją przerobić.

www.google.com/url?sa=...mp;cad=rja

Plusy: mam od dzisiaj modele i nie musiałbym grać WH.


Lista po modyfikacji wygląda tak:
drive.google.com/file/...sp=sharing
Co zrobiłem:
- Usunąłem całkowicie BS i strzelanie.
- zamiast drega jest nekromanta
- zmieniłem Wightów na Blood Knightów (mini, mini wampiry)
- zamiast Hell Hounds są zwykłe Dire Wolves
- ściąłem siłę i BS grave guardom
- podniosłem wampirowi WS do 5 i skasowałem mu BS na 0. obniżyłem LD
- Jedna lista sprzętu
- Dodałem zasadę, że jeżeli wampir/knightsi są na stole nie można zrobić voluntary routa.

Wciąż widzę, że jakoś średnio to wygląda. Wszyscy henchmeni (z czego tylko jedna grupa może ekspić) bez możliwości biegania to dość spory kop w dupę i właściwie nie wiem czy sprawia, że to coś jest niegrywalne.

#2: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 04:45 PM
    ----
Pomieszałeś tych blood knights z zasadami wampira( leader itd ), w dodatku raz masz blood knight, raz hell knight Razz
Co do niebiegających, nieexpiących henchamnów to pytaj Lecha, on przecież gra undeadami na zombich, zamiast ghouli. Całość jest odporna na stun i wzbudza fear, więc w walce będzie z nimi ciężko.

Z nekromantą jest ten problem, że 3 czary z nekromancji działają na/tworzą zombie, których nie masz w henchmanach. Skoro zamiast wightów masz jakieś słabsze wampiry to nekromanta niepotrzebny, one mogą przejmować "podtrzymywanie" umarlaków na wypadek śmierci wampira.

#3: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 07, 2015 04:54 PM
    ----
Bo wklejałem w te i we wte Razz Warbanda Lecha to same zombiaki czyli xpki dla strzelców. Efektywność tej listy chyba nie jest Ci obca Smile
Tutaj zamiast zombie są szkielety (zombie), które są o 5 droższe i mają dostęp do broni. Nie wiem czy to dobry deal. Na pewno klimatyczny.

Nekromanta - oczywiście w czarach zombie=szkielet. Warbanda undeadowa bez nekromanty to taki trochę dupny klimat - poza tym nie chciałem wpychać tam dodatkowego - rycerza-wampira tylko nekromantę bo głupio by się marnował.


Tak btw to wyjąłem im też w ogóle strzelanie co chyba też "boli".

Hm, jakie masz propozycje?

Tak jak wcześniej - wywalić te wighty (chociaż szkoda) i wstawić ludzi.

#4: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 05:23 PM
    ----
No cóż, szkieletom możesz dać tarcze, a nawet zbroje, zombie nie Razz

Zabranie im strzelania jakoś specjalnie ich nie boli, skoro w oryginale strzelać mogły tylko szkielety i grave guardzi z BS2 Razz

Idea ludzkich henchmanów zamieniających się w wampiry przy lads got talent mi się nie podoba - to potencjalnie wampir, z niższymi statami, ale za startowym 2xp

#5: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 07, 2015 05:29 PM
    ----
Tak, szkielety to w sam raz materiał na lokowanie zasobów Smile Mogą być zombie. (z reskinem szkieletów)

Szkielety, dreg I grave guardy. Do tego zasada napisane jest tak, ze "killing blow" działałby na strzelania także Razz

Bohaterowie mogą być? Zasady, ceny itd?

To co proponujesz? Bo ci henchmeni nie działają jak mówisz. Grave guardzi są na 100% klimatyczni ale to sprwia, że ta warbanda nie ma w ogóle henchmenów co mogą biegać. A to jest do bani.

Ewentulanie MOGLIBY stać się wampirami ale musieliby kupić skille 3 awanse (fear, immune na poisony, i knock down). Prezentowałoby to powolną transformację we wampira. Chyba daje radę? Chociaż z drugiej strony to może trwać w cholerę długo. Nie wiem bo to wygląda jak spory handicap.

Tak, myślę że to dobre rozwiązanie. Nie jest jakieś przegięte bo przez 3 awanse nie ma żadnych boostów do statów i nie może brać przydatnych skilli.

Grupa henchmenów to będzie 0-5
Profil warriora z WS4 za 30gc lub WS4 i I4 za 35.

Well?

#6: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 07:03 PM
    ----
Jak dla mnie żadnych przemian w wampirów.

Coś za coś, masz 3 mocnych i szybkich bohaterów-undeadów, dire-wolfy które im dużo szybkością nie ustępują, a szarżować mogą znacznie dalej. Reszta bandy może być powolna, tak jak jest w undeadach czy restless dead.
A tak to masz 4 bohaterów, 5 dire wolf, 5 ludzi z wysokimi statami - limit bandy wykorzystany. 0 słabych stron bandy.

#7: Re: BLOOD DRAGONS Author: Przybywoj Post Posted: Pn wrz 07, 2015 07:18 PM
    ----
Jak sam siedzę w temacie tworzenia bandy to może wrzucę swoje trzy gorsze.

Może niech stronnikami będą właśnie upiory (wights) - dać im możliwość biegania - to przecież zupełnie inna klasa nieumarłego od zombich czy szkieletów. Może tylko dać im WS4, a T3?

Gdyby awansowali na bohaterów to byliby ciągle bohaterami upiorami. Przypomina mi się zasada z 2 ed. warhammera fabularnego, w której aby przyzwać do życia upiora, trzeba było mieć ciało kolesia, który za życia wykonywał profesję zaawansowaną.

Może niech nekromanta i szkielety mają możliwość korzystania z broni dystansowej. Na pewno pasuje to do nekromanty.

Chyba wampir, krwawy rycerz i upiór nie powinni mieć dostępu do pałek, tak jak szkielety do broni dwuręcznej. Jakoś mi to nie pasuje - proponuję dwie listy ekwipunku.

#8: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 07, 2015 07:18 PM
    ----
Dzięki za odzew.
Przybwoj - (chaotycznie) Generalnie pałki w formie mace jak najbardziej rycerskie/wampirze. Chociażby ten pan (nie polecam książki):
Broń strzelecka generalnie wypada ogólnie bo: szkielety to będą reskiny do zombiaków (czyli będą zombiaki), za to ogólnie motywu "honorowego" Rolling Eyes cc chyba nie warto łamać łukiem dla jednej figurki. Do tego jak wytknął Bartek: czary nekromantyczne nie obejmują szkieletów - przynajmniej będzie mniej tekstu (pomijając, że szkielet ze sprzętem, będzie bardziej efektywny przy tych czarach niż zombie a to byłoby, trochę nie fair).

Grave guardy byłyby fajne a biegające nawet z T3 zarąbiste Smile Tylko że generalnie za dużo odporności i wszyscy na fearze jak wspominał Bartek - i chyba coś w tym jest. Nie powiem, pasowaliby bardzo ale nie chcę nadwyrężać waszej energii obstawianiem przy zbyt mocnych pomysłach (które potem jak się zwykle okaże działają na niekorzyść Razz ).



Bartek: Akceptuję. To będą ludzie którzy prześpią się z wampirem po kampanii by dostać wampiryzm.
EWENTUALNIE
Co sądzisz o propozycji Przybwoja by wighty mogły biegać i miały T3?

Ci bohaterowie to znowu tcy mocni nie są - fear to średni bonus, immune to poison prawie w ogóle w grze nie jest wykorzysytywany, tylko ten stunned. Dałem im 60 i to jest bardzo dużo - ale chyba uczciwie. Dire wolfy są 50/50 albo zrobią co trzeba przy szarży ale jak nie zrobią to gryzą piach w następnej turze. I są drogie.


Bloodlines warto zrobić? czy to co ma wampir, że se może kupić skilla za 40? Robię bloodline skills.
Last edited by catachanfrog on Pn wrz 07, 2015 08:01 PM; edited 1 times in total

#9: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 07:59 PM
    ----
Kuba, kiepskie porównanie między leaderem, który gdzieś pod koniec kampanii dostaje taką możliwość (co sam mówiłeś, że było słabe Razz ), a henchmanem o statach championa, który mając 2xp może zostać bohaterem i wampirem. Nawet jakby to wymagało 3 "skilli", to wychodzą 2 dodatkowe rozwoje- w najlepszym wypadku 4xp. W końcu pierwszy rozwój masz od razu po zamianie na hero. Potencjalnie dostajesz hero-wampira, ze statami championa ( jakby brać to WS4 ) i 6 expa.
Co do feara, to niedawno pisałeś, że 2/3 bandy wh jest słabe, bo się boi Razz

Bloodlines nie wiem, jak robić to może ogólnie dla wampirów - łącznie z tymi rulebookowymi.

#10: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 07, 2015 08:06 PM
    ----
Już nie forsuję bohatera LGT - wampira.
Jest propozycja looknij do poprzedniego posta

Gdzie żem to pisał i w jakim kontekście a propos WH? Smile Chyba nie na zasdzie, że WH są do dupy bo się boją?


Bloodlines dla Von Carsteinów są mniej więcej w TC:
Transfixing Gaze, Bat/wolf form
Wrzućmy jeszcze:
aura of dark majesty - wrogowie 6" od wampira mają -1LD
Call Winds

The anger of a von Carstein is so powerful that even the sky reflects it.

Once per game at the beginning of his Shooting Phase, if he is not in close combat, the Vampire may attempt to summon a storm. Treat this like a spell, thus the Vampire may not shoot during this phase.

Roll 1D6: on a 1 nothing happens but on a 2-6 he successfully summons a powerful storm that lasts until the beginning of his next turn. All shooting is at -2 to hit and no model may fly (they must use their ground movement). The Storm immediately ends if the Vampire takes a Wound, is Knocked Down or taken Out of Action or if he is engaged in close combat.

Ale i tak uważam, że dopóki ktoś się nie upomni, że chciałby by te bloodlines dla vC były - to po co robić?


Blood Dragons Bloodline Skills (z 6ed, moim zdaniem pasują):
1. Blademaster - jeden wróg ma -1 atak w CC. Wampir wybiera który.
2. Heart Piercing - wampir może zrerollować wszystkie hity w pierwszej turze każdej walki wręcz.
Z innych BD warband:
3. Master strike - killing blow: albo te 6 na hit to rana, albo art of silent death
4. Protected by Honour
The Vampire gains a 5+ special save against any spell or ranged attack that affects him. Note that this save may even be used against spells or attacks which would otherwise allow no save. This ability does not, however, provide a further save; it merely allows the Vampire a save when a better one is unavailable. This save is entirely unmodifiable.
5. Superbly trained by some of the best swordsmen throughout history the Vampire can easily turn aside the blows of his enemies.
The Vampire needs only to tie the roll ‘to hit’ in order to parry (this means he can parry a roll of 6). He can also re-roll a failed parry (but cannot re-roll a re-roll, nor can he parry more than one attack).Red Fury

6.The Blood Dragon summons up a terrifying battle hatred to channel against the living.

The Vampire now Hates all non-undead.

7.Honour or Death
The battle honour of the Blood Dragons force the vampire to seek valiant battle with a worthy opponent.

Before the battle, see which enemy model has the most Experience points in every enemy warband. The Blood Dragon model will fight with +1 to hit when fighting those models, and if he comes within charge distance to them, he will charge them, ignoring interposing models.

To są propozycje
Last edited by catachanfrog on Pn wrz 07, 2015 08:47 PM; edited 3 time in total

#11: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 08:27 PM
    ----
WH - w hr-ach, nie chce mi się szukać, gdzieś tam przy dyskusji o flagellantach.

A poprzedni post jest tak chaotyczny, że nie wiem o co chodzi Razz
Jeśli o to, co pisał Przybwoj - biegający wighty/grave guardzi w henchmanach, to mi się średnio podoba. Zrobisz najszybszą bandę undeadów w grze. Główny wampir + dwa pomniejsze biegają szybciej od ludzi, do tego dire wolfy, z szarżą na 18" ( więc w części scenariuszy w pierwszej turze ) i biegający normalnie wight. Undeadzi nie biegają, żeby była szansa ich zmiękczyć/przetrzebić strzelaniem ( które jakieś super w mordheim przecież nie jest ), bo w walce wręcz mają przewagę - raz że fear, dwa że brak stuna.

Imo albo grave guard/wight w henchmanach, normalnie, bez biegania;
albo ci ludzie, ale bez żadnych awansów na wampiry. Jak awansuje pozostaje człowiekiem ( sierżant ), dwóch giermków w postaci tych blood/hell knightów już wampir ma, trzeci to już byłoby burżujstwo. Zwłaszcza, że z zasadami to dziwnie wychodzi, bo jeśli tak jak pisałeś w pm, tylko jeden mógłby zostać wampirem po awansie, to robi się jakiś kwas, co jak zginie, ew. czy jak awansuje potencjalnie lepszy to można go wywalić i z tamtego zrobić wampira itp itd.

#12: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 07, 2015 08:38 PM
    ----
Też nie wiem gdzie - strasznie dużo stron na tych hrach, trudno się dokopać więc nie będę lookał Wink Razz Wink Razz Wink

To nie są giermkowie!
To są pełnoprawni blood dragoni (tylko mały staż).
Dire wolfy grubo przeceniasz moim zdaniem. Mają duży movement, ale tk jak pisałem wcześniej - glass hammer. Do tego na naszych HR są za 35 co i tak jest w cholerę a bez za 50.
(Bartek ja naprawdę wycofałem sie z tego wampiryzmu dla człowieka :))
ALE

To jeżeli miałyby być wighty co byś z nimi zrobił? Zostawił jak są?
Last edited by catachanfrog on Pn wrz 07, 2015 08:48 PM; edited 1 times in total

#13: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 08:47 PM
    ----
A niech już będą. Ch. trzeba będzie kupować czosnek ( rozumiem, że mini-wampiry też podatne? ) i wodę święconą, wyjdzie kampania w klimatach politycznych Razz

Bloodlines ciężko powiedzieć bez cen, a o bloodlines dla wampirów Bartek ( MomoThe... ), coś tam przebąkiwał, że chciał, jak zaczynaliśmy dyskusję o kampanii.

#14: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Wt wrz 08, 2015 08:53 AM
    ----
Do modyfikacji.
To i tak wygląda do bani. Po rozkmince: 4 bohterów na starcie i tylko jedna grupa henchmenów 0-5, która może awansować. Zakładając że kiedyś/może awansuje 2, to mam tylko 3 henchmenów, którzy mogą zbierać doświadczenie/wypełniać objectivy. Z czego oczywiście ci henchmeni nie mogą biegać.
Tak samo wykreślam ten brak voluntary routa. I ostatecznie - w liście Blood Dragonów z batla nie ma dire wolfów więc one też odpadają.

#15: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Wt wrz 08, 2015 12:16 PM
    ----
Limit 15 w bandzie ( bo te 14 to jakieś dziwne )

HERO:
wąpierz
2 przydupasy
nekromanta
HENCHMAN:
0-3 grave guards/wights ( nie więcej niż szkieletów? )
0-5 conscripted militia/men-at-arms, staty i cena warriorów, awansowany z LGT zostaje "sierżantem", nie może być jednocześnie dwóch bohaterów z nich. Ekwipunek - standardowa broń biała, pancerze i z ranged może łuki/długie łuki. Bo kusze to takie nie rycerskie Razz
0+ szkielety

i uściślenie do czarów nekromanty, że te 3 działające na zombie ( reanimacja, popychajka i ten tworzący zombie z martwego przeciwnika ) działają na zwykłe szkielety.

#16: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Wt wrz 08, 2015 12:58 PM
    ----
Czyli jako jedyna banda w Mordheim mają mieć limit na 5 bohaterów?
Tych militia bym unikał (ekhm, figurki) zastanawiam się nad jeszcze bardziej odchudzoną wersją wampirów (w sensie jedna z tych zasad by tylko była).
Wtedy nawet mogłaby być ścięta do 12 jk była w pierwowzorze - tak jak u elfów, droga elita dupa zbita (bo się rymuje) Oczywiście bez żadnego dopakowywanie ich tymi special rulesami później i dostępu do ewentualnyvh bloodlines.

Ewentualnie pogrzebać w tych sszkieletach i wightach tylko. Coś im przybić, wtedy nie trzeba byłoby robić 3 grupy henchmenów.
BTW lookłeś na bloodlines?
Trudno jest ale dzięki za feedback!

#17: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Wt wrz 08, 2015 01:35 PM
    ----
Dlaczego 5? 4 podstawowych + awansowany człowiek + awansowany grave guard. Albo 2x awansowany grave guard. Po prostu tylko jeden ludzki henchman na raz może być bohaterem, żeby nie było pół na pół - połowa undead, połowa żywa, no i miało to jakieś uzasadnienie - jest dowodzącym tej grupki żywych.
Cała banda wąpierzy nie pasuje za specjalnie do blood dragonów.

#18: Re: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Wt wrz 08, 2015 03:20 PM
    ----
He, ci ludzie to mój patent do Sylvanii tylko dlatego bo do vC (bazuję na army listach z 6ed) pasowało. U blood Dragonów nie ma Sylvanian Militia Smile Miałoby sens tylko ewentualnie (ze sporym naciąganiem fluffu to wcześniejsze coś z akolitami/kandydtami ale mimo wszystko - naciągane.

Do tego ścięcie do 3 Wight guardów (którzy mają tak naprawdę słabe staty i nie mogą biegć) jest bez sensu - 5 to minimum, jeżeli nie 7.

Grupka wąpierzy psuje właściwie tylko do blood drgonów bo Wink :


Z drugiej strony tak jak wspominałem - można ich ogólnie nie używać i pogrzebać przy szkieletorach i wightach. Zastanawiam się czy (po raz kolejny skonsultowałem listę z army booka) nie wyrzucić nekromanty na rzecz 3 Blood Knighta - tylko, że wtedy 4 bohaterów kosztuje 300 gc czyli drożej niż u possessed.

Spellcaster nawet by tam pasował i przy powrocie do poprzedniej koncepcji (zombie, dire wolfy, wighty) mógłby być.

#19: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt wrz 08, 2015 03:49 PM
    ----
Może dać zasadę, że szkielety/wighty/dire wolfy w 6" od szefa mogą biegać? Wtedy ta banda nie byłaby tak powolna.
Ludzie w bandzie Blood Dragonów... średnio mi to pasuje. Jeżeli już to raczej w limicie 0-3.

#20: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Wt wrz 08, 2015 04:15 PM
    ----
O, Michał Smile Tak, ludzie raczej do wysiadki. To mogłaby być dyżurna zasada do wszystkich undeadów ale raczej wkracza w tę sferę, "za dobrze" Smile
Na pewno jacyś biegacze są potrzebni i zastanawiam się czy biegające wighty z limitem na 12 to będzie takie wielkie "och, ach przegięte".

Chyba, że...

1. podnieść po prostu wightom movement o 1? Nie byliby aż tak wolni a jednocześnie nie mogliby biegać.

2. Lub ewentualnie hell knight jako bohater, który w x zasięgu daje im bieg.

3. Zostawić wightów tak są (S3), razem ze szkieletami i dire wolves. Dodać dodatkowego (0-3) wampira/hell knighta. Limit 12.

#21: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt wrz 08, 2015 04:47 PM
    ----
Hmmm... albo jestem ślepy, albo wight nie wzbudza strachu :8
Wighta można potraktować jako ghoula na sterydach - myślę, że jakby podnieść cenę do 50, to spokojnie mógłby sam biegać.

#22: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Wt wrz 08, 2015 06:30 PM
    ----
Wzbudza of kors Smile
Hm. JEżeli za 50gc i mógłby biegać bez zasady wight blades, która byłaby jako pierwszy awans - to mogłoby nawet działać.

#23: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt wrz 08, 2015 07:05 PM
    ----
Quote::
0-4 Wights ...............45 gc each
Grave Guards are undead warriors, raised by the vampire to serve him as guards.
Although they look very similar to ordinary skeletons, they are driven by an eternal hate
for all living beings which can be seen in the green fire which burns within their empty
eyesockets.
Profile M WS BS S T W I A LD
Wight 4 3 0 3 4 1 3 1 6
Weapons/Armour: Grave guard may be equipped from the Undead Warrior equipment
table.
SPECIAL RULES:
Immune to Psychology: A grave guard is immune to all forms of psychology and needs
not to roll all-alone tests.
Immune to Poisons: A grave guard is immune to all forms of poison.
No Pain: In combat treat "Stunned" results as "Knocked Down".
Slow: Grave Guards are very slow when walking in their rusty armours. They may not
run, although they are allowed to charge normally.
Wight Blades: Grave Guards carry weapons laden with evil magic. All close combat ‘to hit’ rolls of a
6 will automatically wound. You may roll ‘to wound’ as normal to determine if it is a ‘critical hit’, but
even a failed ‘to wound’ roll will still cause a wound if a 6 was rolled first ‘to hit.

No i właśnie nie widzę, aby wzbudzał strach. Ma tylko zasady: Immune to Psychology, Immune to Poisons, No Pain, Slow i Wight Blades.
Popraw to przy okazji Smile

#24: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr wrz 09, 2015 11:40 AM
    ----
drive.google.com/file/...sp=sharing

Nowa wersja.

Dlaczego zmiany:
- Główne założenie: jakość nad ilością (mają 12 i nie można nawet tego podbić)

- Podwyższenie statów blood knightów:
Jest tylko 4 bohaterów startowych i w sumie tylko 4 modele biegające (czyli bohaterowie). Jeden z nich ma ludzki profil a wampir i 1 blood knight kosztują więcej niż wszyscy startowi bohterowie niektórych band. Więc na pewno nie będą wałowi. Generalnie 75gc za staty wampira z -1A, -1W, -1LD. Tym bardziej, że jak zginie to odkup za 75 "boli" więc wszystko się równoważy.

- grave guard's - założenie nr 1 tym bardziej, że jest to jedyna grupa która awansuje. 5 niebiegających henchmenów, którzy jako jedyni mogą awansować jest bez sensu.
(ciągle nie poprawiłem strachu)

FEEDBACK PLEASE

#25: Re: BLOOD DRAGONS Author: Przybywoj Post Posted: Śr wrz 09, 2015 09:56 PM
    ----
Proponuję wighty 0-4 za 45 gc z T3, WS 3, mogące biegać, mające no pain, immune to psychology, fear oraz wright blade, ale tylko wtedy gdy używają miecza, broni dwuręcznej lub halabardy.

Mam taki na nie pomysł, ponieważ pasuje mi on do opisów upiorów z podręcznika do 2ed. WFRP.

Blood knight mógłby zaczynać z 12 exp.

Może zamiast pesełów wykombinować jakiegoś stronnika - nietoperza/rój owych poczciwych ssaków.

#26: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr wrz 09, 2015 10:30 PM
    ----
Dzienks. Blood Knighty mogą mieć 12 ale to moim zdaniem max.possessed mają 8. Wighty w tym wydaniu niestety nie będą działać ani w kontekście armii ani we własnym kontekście Smile będą drogie, 0-4 henchmenow z możliwością XP prawie uniemożliwi wykonywanie objectivów, do tego będzie to bardzo krucha jednostka, która ani nie jest wytrzymała ani mocno nie klepie i w sumie nie stanowi żadnej siły bandy. Wydaje mi się, że cena 50 gc za to co robią jest w miarę sprawiedliwa.
Tak na marginesie to lepiej kierować się armybookami z batla niż podręcznikiem do RPG 2nd edycji. Smile albowiem mordheim na batlu bazuje a Wighty w kazdej edycji to twarde trupy. Direct wolfy powinny raczej zostać z kilku powodów.są bardziej klimatyczne niż nietoperze w tym wydaniu wampirów, nietoperze powinny latać a w mordheimie nie mamy zasad latania do tego jest to jedyny szybki henchmen w warbandzie gdzie tylko 4 modele mogą biegać a banda ma 12 max.
A co powiesz o bloodlines co byś zostawił co wywalił?

#27: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Cz wrz 10, 2015 03:11 PM
    ----
Jakie właściwie skille mogą mieć herosi tej bandy? W pdfie nie ma nic na ten temat.

#28: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Cz wrz 10, 2015 04:35 PM
    ----
Są tutaj (nie wklejałem ich do pdf jeszcze bo nawet nie wiem co)
Blood Dragons Bloodline Skills

(zebrałem z armybooka 6ed i blood dragonowych warband z internetu)

1. Blademaster - jeden wróg ma -1 atak w CC. Wampir wybiera który.

2. Heart Piercing - wampir może zrerollować wszystkie hity w pierwszej turze każdej walki wręcz.

Z innych BD warband:

3. Master strike - killing blow: albo te 6 na hit to rana, albo art of silent death

4. Protected by Honour
The Vampire gains a 5+ special save against any spell or ranged attack that affects him. Note that this save may even be used against spells or attacks which would otherwise allow no save. This ability does not, however, provide a further save; it merely allows the Vampire a save when a better one is unavailable. This save is entirely unmodifiable.

5. Blademster 2 - Superbly trained by some of the best swordsmen throughout history the Vampire can easily turn aside the blows of his enemies.
The Vampire needs only to tie the roll ‘to hit’ in order to parry (this means he can parry a roll of 6). He can also re-roll a failed parry (but cannot re-roll a re-roll, nor can he parry more than one attack).

6.The Blood Dragon summons up a terrifying battle hatred to channel against the living.

The Vampire now Hates all non-undead.

7.Honour or Death
The battle honour of the Blood Dragons force the vampire to seek valiant battle with a worthy opponent.

Before the battle, see which enemy model has the most Experience points in every enemy warband. The Blood Dragon model will fight with +1 to hit when fighting those models, and if he comes within charge distance to them, he will charge them, ignoring interposing models. If model was taken OoA by Blood Dragon model with this skill, Blood Dragon gets additional +1xp.

#29: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Cz wrz 10, 2015 05:08 PM
    ----
Chodziło mi o to, czy mają też normalne skille z podręcznika (combat, strength, speed, itd.)

#30: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Cz wrz 10, 2015 05:25 PM
    ----
A oczywiście że mają.
Wampir ma to co wampir
a mini wampir to samo bez academic.

drive.google.com/file/...sp=sharing
Kolejna wersja.
Pomyłka - wighty 0-5 zamiast 0-6.

Uważam, że banda jest zbalansowana (nawet na niekorzyść) w tej wersji będzie testowana we wtorek.


Co z bloodlines.

#31: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Sb wrz 12, 2015 05:21 PM
    ----
Heart Piercing i skill nr 6 to praktycznie to samo. Zostaw Heart Piercing.
Protected by Honour dubluje Dodge i Step Aside. Wywal to - jak wampir chce mieć uniweralny save na wszystko, to niech weźmie obie umiejętności.
Master Strike - jak Art of Silent Death.
Mam małe wątpliwości jak Honour or Death będzie działał w praktyce, ale to trzeba rozstrzygnąć w graniu. Ten skill jak i reszta są OK.

#32: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 13, 2015 04:14 PM
    ----
Ok, pozmieniam - będzie to lista skilli.
Dzięki Michał za support!

#33: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 13, 2015 06:39 PM
    ----
Blood Dragon bloodline special skills
1. Blademaster - Superbly trained by some of the best swordsmen throughout history the Vampire can easily turn aside the blows of his puny enemies.The vampire can choose one of his close combat opponents at the beginning of the close combat phase before any blows are struck. The chosen model will loose 1 attack down to a minimum of 1. The Vampire may decide which attack his opponent loses.

2. Heart Piercing - Using a combination of great strenght and amazing speed, it is easy for the vampire to create a gap in his opponent's guard. The vampire can re-roll missed close combat attacks in the first round of every combat.

3. Master strike - Such is the Vampire's martial prowess that he is able to strike at precise moment when it will cause the most carnage. . Hero with this skill will cause a critical hit on a To Wound roll of 5-6 instead of just 6.

4. Peerles Duelist - Superbly trained by some of the best swordsmen throughout history the Vampire can easily turn aside the blows of his puny enemies.
The Vampire needs only to tie the roll ‘to hit’ in order to parry. He can also re-roll a failed parry (but cannot re-roll a re-roll, nor can he parry more than one attack).


Propozycje wzięte z armybooków - jak przegięte to mówić:
To może być special skill dla wszystkich wampirów:
Quote::
The Hunger: Whenever a character with this special rule
kills one or more enemy models in close combat, roll a D6
at the end of the Close Combat phase. On the roll of a 5+, the
character recovers a single Wound lost earlier in the battle.
Last edited by catachanfrog on Pn wrz 13, 2015 07:15 PM; edited 4 time in total

#34: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 13, 2015 07:02 PM
    ----
W blademaster do min 1 czy może w ogóle pozbawić ataków?

#35: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 13, 2015 07:05 PM
    ----
Do minimum 1 już poprawiam.

Quote::
The Hunger: Whenever a character with this special rule
kills one or more enemy models in close combat, roll a D6
at the end of the Close Combat phase. On the roll of a 5+, the
character recovers a single Wound lost earlier in the battle.
W oryginale było 6 ale to słabe.
Von Carstein:

Quote::
AURA OF DARK MAJESTY
This Vampire projects an aura of supremacy. To be in his presence is to truly know your own lowly place in the world.
All enemy units within 6" of one or more Vampires with the
Aura of Dark Majesty suffer a - 1 penalty to their Leadership .
This penalty is cumulative with any other modifiers.

Quote::
FEAR INCARNATE
This Vampire has a dread reputation. It is said that he has
slaughtered thousands of would-be heroes over the centuries, and no right-minded warrior will seek battle with such a foe.

Fear tests caused by the Vampire that have
been passed by an enemy model must be re-rolled.

Quote::
TRANSFIXING GLARE
The Vampire is able to hypnotize a victim using his glowing red eyes, the victim will remain passive and wait for the Vampire to close.
The Glare may be used on any living model in base contact that is not Immune to Psychology. The victim must pass a Leadership test on a 2D6 or be transfixed. A transfixed model may not attack in close combat and is treated as being Knocked Down for purpose of being attacked. Roll for the Glare at the start of the combat phase.
Quote::
CALL WINDS
The anger of a von Carstein is so powerful that even the sky reflects it.

Once per game at the beginning of his Shooting Phase, if he is not in close combat, the Vampire may attempt to summon a storm. Treat this like a spell, thus the Vampire may not shoot during this phase.

Roll 1D6: on a 1 nothing happens but on a 2-6 he successfully summons a powerful storm that lasts until the beginning of his next turn. All shooting is at -2 to hit and no model may fly (they must use their ground movement). The Storm immediately ends if the Vampire takes a Wound, is Knocked Down or taken Out of Action or if he is engaged in close combat.

Jak się podobają? Lech gra jak zwykle undeadami to może przetestować. Poza tym te wszystkie rzeczy nie idą na marne - przydadzą się do Sylvanii.

#36: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn wrz 13, 2015 07:37 PM
    ----
The Hunger - dodaj zapis, że nie może przekroczyć startowych W i jest OK.
Moce Carsteinów - OK, poza Transfixing Glare, ale na razie nie wiem jak to zmienić.

#37: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 13, 2015 07:53 PM
    ----
W Hunger jest zapis, że "lost earlier in battle" - zmienić cały zapis czy po prostu dopisać?

Heheh, Transfixing Glare to akurat jedyna moc z Mordheim - reszta jest na żywca z armybooków (poza tymi wiatrami Wink ). Można przerobić, że nie jest KD ale że:
a) wampir przerzuca to hit i to wound
b) wampir wali z krytykiem
c) ofiara musi przerzucić wszystkie udane to hit i to wound
d) ofiara ma modyfikator -1 (a może -2) to hit/albo po prostacku trafia wampira tylko na 6.
e) ofiara atakuje ostatnia i musi przerzucić udane hity

#38: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pn wrz 14, 2015 12:33 PM
    ----
@ Hunger - a, nie zauważyłem. Można zostawić jak jest.
@ Transfix - tu myślałem raczej o combo Transfixing Glare + Aura of Dark Majesty (+ Hunger Razz ). Opcja d) z trafianiem na 6 jest OK.

#39: BLOOD DRAGONS Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Pn wrz 14, 2015 05:11 PM
    ----
Hunger się Masakratowi spodoba.

#40: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 14, 2015 05:45 PM
    ----
Cieszę się Lechu Smile
Michał myślę, że z tym trafianiem na 6 to będzie za słabe moim zdaniem. Jakie inne opcje Ci się podobają jeszcze?

#41: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Wt wrz 15, 2015 06:44 PM
    ----
Dawno temu stworzyłem bandę wampirów dla wszystkich bloodlinów. Zobaczę, czy mam gdzieś to jeszcze i jakie moce tam dawałem.

#42: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr wrz 16, 2015 02:47 PM
    ----
Zmodyfikowałem. PRzede wszystkim wywaliłem wampiry bo po przemyśleniach może z nich wyjść za mocne kombo. Wstawiłem słabsze wighty jako bohterów, jest też nekromanta i dreg.

drive.google.com/file/...sp=sharing

#43: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Śr wrz 16, 2015 02:59 PM
    ----
Looks good Smile

#44: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr wrz 16, 2015 03:08 PM
    ----
Dziękuję Michale Smile Zobaczymy jak sprawdzi się w praniu.
gdzie te Twoje warbandy? Smile kiedy wrzucisz? Z chęcią bym porównał poza tym będzie jeszcze Sylvania a tam się przydadzą.

#45: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Śr wrz 16, 2015 05:50 PM
    ----
No właśnie problem w tym żę ich nie mam. Pewnie zginęły w Warpie jak formatowałem dysk.
Z tego co pamiętam, to format był mniej więcej taki:
1 Wampir - taki jak u undeadów
0-2 Wampir mniejszy - tu było najwięcej problemów, ze statystykami Smile
0-1 Nekromanta - jak u undeadów
Henchmeni to szkielety i zombi

Bloodlines - cechy wampirów takie jak w WFB 6 ed (Carsteini bez zmian, Lahmie + do I, - do WS, ograniczona broń, Necrarch może czarować, ale ma o wiele gorszy WS, itp) oraz Bloodlne Powers wzorowane na tych z WFB. Ponadto Bloodliny pozwalały na wzięcie dodatkowego rodzaju henchmana ( Carstein - Dire Wolves, Blood Dragon - Grave Guard, Strigoi - Ghouls)

#46: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr wrz 16, 2015 06:07 PM
    ----
Blood Dragon z WS6 ? Smile yes plesase.
To znajdź! Wink
To wygląda na bardzo dobrą bazę pod wampirze bandy ogólnie.

#47: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Cz wrz 17, 2015 05:23 AM
    ----
Szukałem cały wieczór... i nie znalazłem Sad

#48: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 11:42 AM
    ----
Lista ostateczna:

drive.google.com/file/...sp=sharing

Wciąż wygląda słabo ale nie ma już czasu na zmiany więc będzie testowana w tej formie.

#49: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 12:07 PM
    ----
VON CARSTEIN BLOODLINE SKILLS

Quote::
The Hunger: Whenever a character with this special rule
takes a living enemy models OoA in close combat, roll a D6
at the end of the Close Combat phase. On the roll of a 5+, the
character recovers a single Wound lost earlier in the battle.


Quote::
AURA OF DARK MAJESTY
This Vampire projects an aura of supremacy. To be in his presence is to truly know your own lowly place in the world.
All enemy units within 6" of one or more Vampires with the
Aura of Dark Majesty suffer a - 1 penalty to their Leadership .
This penalty is cumulative with any other modifiers.

Quote::
FEAR INCARNATE
This Vampire has a dread reputation. It is said that he has
slaughtered thousands of would-be heroes over the centuries, and no right-minded warrior will seek battle with such a foe.

Fear tests caused by the Vampire that have
been passed by an enemy model must be re-rolled.

Quote::
TRANSFIXING GLARE
The Vampire is able to hypnotize a victim using his glowing red eyes, the victim will remain passive and wait for the Vampire to close.
The Glare may be used on any living model in base contact that is not Immune to Psychology. The victim must pass a Leadership test on a 2D6 or be transfixed. A transfixed model may not attack in close combat. Roll for the Glare at the start of the combat phase.
Quote::
CALL WINDS
The anger of a von Carstein is so powerful that even the sky reflects it.

Once per game at the beginning of his Shooting Phase, if he is not in close combat, the Vampire may attempt to summon a storm. Treat this like a spell, thus the Vampire may not shoot during this phase.

Roll 1D6: on a 1 nothing happens but on a 2-6 he successfully summons a powerful storm that lasts until the beginning of his next turn. All shooting is at -2 to hit and no model may fly (they must use their ground movement). The Storm immediately ends if the Vampire takes a Wound, is Knocked Down or taken Out of Action.

#50: Re: BLOOD DRAGONS Author: Przybywoj Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 01:31 PM
    ----
Jeśli upiory mogą biegać to proponuję wyrzucić drega z listy bohaterów.

To jedno spostrzeżenie - jeszcze przejrzę to motzniej.

#51: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 01:33 PM
    ----
Bloodliny Carsteinów w porządku.

#52: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 02:09 PM
    ----
Upiory mogą biegać bo: są drogie, to jedyna mocna strona tej warbandy, może być ich 5max i dlatego, że jest limit 12. Myślałem o tym i warbanda z 12 i 4ma biegającymi modelami jest do bani. Zwłaszcza, że wighty nie są mocne. A jak jeszcze miałyby się wlec to już w ogóle. Właśnie stwierdziłem, że liczba 12 jest za niska. To nie są ani elfy ani dwarfy by mieli taki handicap. Szkielety są są bardzo słabe a dire wolfy (się sprawdzi) po obserwacjach i rozkminianiu to jakieś nieporozumienie. Wymagają hra.

Dreg może być wyrzucony.

#53: Re: BLOOD DRAGONS Author: Przybywoj Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 02:54 PM
    ----
Taki jeden samiuteńki jest jak pół pupy zza krzaka. A może dwa młode wampiry w bohaterach? Nie wiem czy to ma sens - nie jestem znawcą technik rozmnażania/kreacji nieumarłych.

Dodałbym możliwość brania puklerza. Te zdolności specjalne może barć tylko przywódca, czy każdy wampirzy bohater?

A może zamienić ludzkiego nekromantę na wampira nekrachę? Wtedy kadra dowódcza byłaby bardziej spójna - wszyscy byliby wąpierzami.

#54: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 03:16 PM
    ----
Blood Dragon + Necrarch = nie, nie, jeszcze raz nie.

#55: BLOOD DRAGONS Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 03:17 PM
    ----
Nieumarlaków powinno być sporo, to naprawdę duży atut.
Tylko trudnoubijalni jak zombie być powinni i tu jest dire wolf pogrzebany
- są do bani, ale jest coś co by mnie do nich zachęciło- możliwość ich reanimacji.

#56: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt paźdź 02, 2015 03:52 PM
    ----
Dwa mniejsze wampiry były wcześniej - teraz wydaje mi się, że to była dobra ścieżka coby bohaterowie byli przynajmniej mocni. Jak u Skavenów. Albo Possessed. Albo Beastmenów.

Mieszanie bloodlinów nie pasuje zwłaszcza w kombinacji Khorne z Tzeentchem Blood Dragon z Necrarchem.hehe

Bloodlineowe skille dla każdego wampira.

Lechu nie do końca rozumiem - chodzi o dire wolfy, że są słabe?
Jeżeli tak to się zgadzam. Nie wspominając o tym, że nekromancja ma najsłabsze czary ze wszystkich. Do tego z perspektywy czasu stwierdzam, że ghoule bez żadnego sprzętu ani ekwipunku to jakiś idiotyzm. Jeżeli wyjąć wampira z warbandy undeadów to jest ona słaba, zwłaszcza że twórcy uznali, że jedyne atuty tej bandy można zbić np. Bugsman ale, czosnkiem i wodą święconą. To naprawdę kretyńskie, że zrobili itemy, które są tak naprawdę vs Undead. Chyba zrobię temt na hr.

Nad listą jeszcze pomyślę.

#57: BLOOD DRAGONS Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 04:58 PM
    ----
Tak nawet gdy dire wolfy są (HR) tańsze wolę od nich 2 zombiaki.
Czary są słabe zwłaszcza 2 ("posuwanie zombiaka" i "strach" który nekromanta może rzucić tylko na siebie zaś czary działające z dystansu są jak dla mnie za mało dystansowe, ale reanimacja działa jak należy.
Ghoula trzymam tylko dla tego, że może zostać bohaterem a wampir uwierz jest statystą, to nie on gra pierwsze skrzypce.
Tak te itemy to jakaś złośliwość!

#58: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 05:05 PM
    ----
A co byś Lechu zrobił z dire wolfem? Ściąć mu koszt (ja myślałem o 25gc) czy podnieść staty?
Czary jak dla mnie poza 3ma wymagałyby totalnego lifta - by były bardziej ofensywne/boostujące. Czy uważasz, że warto to zhrować? Źródeł nie brak - mamy 4 edycje batlowej nekromacji do wyboru.
A jeszcze w podręczniku stoi, że nekromancja niby lepsz od lesser magic.

#59: BLOOD DRAGONS Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 05:25 PM
    ----
Napisałem niechże podlegają reanimacji- wtedy będą opłacalne, no w każdym razie jakbym mi brakowało zombiaka a miałbym kaskę to moŻe bym wziął, teraz wolę zombiaka + jakiś ekwipunek.

Czary, są wśród nich całkiem dobre i zupełnie słabiutkie jw. już napisałem.

Nie mam wyczucia do hrowania, ale gdy wokoło hrują swoje bandy... trzeba jakoś przeżyć!

#60: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 06:18 PM
    ----
Renimacja nic nie da Lechu bo nawet jeżeli to:
a) możesz jej nie wylosować
b) dire wolfy nie są na tyle mocne by reanimacja była WOW
c) renimacj działa wtedy gdy: hench zejdzie w walce wręcz/strzelaniu tylko i wyłącznie w poprzedniej turze walki wręcz. + możesz tego nie wyrzucić gdy trzeba.
Jak dla mnie kluczowa jest cena - moim zdaniem 25gc będzie w sam raz. Ewentualnie za 35 gc boost do stata/wymienić to, że ma przy szarży dwa ataki na to że zawsze ma 2 ataki.
Mimo wszystko (bo wydajesz się zainteresowany) zarzucę temat.

#61: BLOOD DRAGONS Author: aniollech , Location: Warszawa Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 06:32 PM
    ----
Jak to działa tylko w walce wręcz? Jeśli tak to wszystkich przepraszam sam nie wiedziałem... (to się na hr obowiązkowy jak dla mnie nadaje!)

Wiem, swoją drogą jak to jest, że skil możesz sobie wybrać a czar musisz losować, te same minusy są umiejętności których nikt nie chce i są czary które nikomu nie podchodzą...

Jak wzmocnić psiaki, psia krew! Nie wiem, nie stać mnie na nie jeśli w początkowej rozpisce mam mieć 17...

Przejrzałem temat odnośnie hrów do nieumarlaków ale tam głównie o zombiaczkach.

#62: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 06:51 PM
    ----
Panowie, o HR do undeadów już jest temat na forum:
www.azylium.vot.pl/For.../t=43.html

#63: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Śr paźdź 07, 2015 06:58 PM
    ----
Akurat jak dla mnie z zombie nie ma zgryzu - są tanie i do dupy. Mogą być jak są.

#64: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pt paźdź 09, 2015 08:35 PM
    ----
drive.google.com/file/...sp=sharing
Wersja ostateczna.
Damn. Nie działa.
Last edited by catachanfrog on Sb paźdź 10, 2015 01:59 PM; edited 1 times in total

#65: Re: BLOOD DRAGONS Author: Przybywoj Post Posted: Pt paźdź 09, 2015 10:17 PM
    ----
Upiory w końcu nie biegają?

#66: BLOOD DRAGONS Author: M.T. , Location: Brwinów Post Posted: Sb paźdź 10, 2015 07:18 AM
    ----
Z tego co widzę - nie.

#67: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Sb paźdź 10, 2015 08:25 AM
    ----
Nie biegajo. Nie wiem czy to dobrze ale zobaczymy.

#68: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Sb paźdź 10, 2015 10:59 AM
    ----
ups dałem złą wersję ze słabszymi blood knightami.



Forum IndexHome Rules [Mordheim]
Page 1 of 1