BLOOD DRAGONS

All Posts

1 2 3 4 5
>
Forum IndexHome Rules [Mordheim]

#1: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 06, 2015 10:04 AM
    ----
Ok nawet chciałbym tym grać. Oczywiście banda nie ma ani balansu wewnętrznego ani zewnętrznego i trzeba byłoby ją przerobić.

www.google.com/url?sa=...mp;cad=rja

Plusy: mam od dzisiaj modele i nie musiałbym grać WH.


Lista po modyfikacji wygląda tak:
drive.google.com/file/...sp=sharing
Co zrobiłem:
- Usunąłem całkowicie BS i strzelanie.
- zamiast drega jest nekromanta
- zmieniłem Wightów na Blood Knightów (mini, mini wampiry)
- zamiast Hell Hounds są zwykłe Dire Wolves
- ściąłem siłę i BS grave guardom
- podniosłem wampirowi WS do 5 i skasowałem mu BS na 0. obniżyłem LD
- Jedna lista sprzętu
- Dodałem zasadę, że jeżeli wampir/knightsi są na stole nie można zrobić voluntary routa.

Wciąż widzę, że jakoś średnio to wygląda. Wszyscy henchmeni (z czego tylko jedna grupa może ekspić) bez możliwości biegania to dość spory kop w dupę i właściwie nie wiem czy sprawia, że to coś jest niegrywalne.

#2: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 04:45 PM
    ----
Pomieszałeś tych blood knights z zasadami wampira( leader itd ), w dodatku raz masz blood knight, raz hell knight Razz
Co do niebiegających, nieexpiących henchamnów to pytaj Lecha, on przecież gra undeadami na zombich, zamiast ghouli. Całość jest odporna na stun i wzbudza fear, więc w walce będzie z nimi ciężko.

Z nekromantą jest ten problem, że 3 czary z nekromancji działają na/tworzą zombie, których nie masz w henchmanach. Skoro zamiast wightów masz jakieś słabsze wampiry to nekromanta niepotrzebny, one mogą przejmować "podtrzymywanie" umarlaków na wypadek śmierci wampira.

#3: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 07, 2015 04:54 PM
    ----
Bo wklejałem w te i we wte Razz Warbanda Lecha to same zombiaki czyli xpki dla strzelców. Efektywność tej listy chyba nie jest Ci obca Smile
Tutaj zamiast zombie są szkielety (zombie), które są o 5 droższe i mają dostęp do broni. Nie wiem czy to dobry deal. Na pewno klimatyczny.

Nekromanta - oczywiście w czarach zombie=szkielet. Warbanda undeadowa bez nekromanty to taki trochę dupny klimat - poza tym nie chciałem wpychać tam dodatkowego - rycerza-wampira tylko nekromantę bo głupio by się marnował.


Tak btw to wyjąłem im też w ogóle strzelanie co chyba też "boli".

Hm, jakie masz propozycje?

Tak jak wcześniej - wywalić te wighty (chociaż szkoda) i wstawić ludzi.

#4: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 05:23 PM
    ----
No cóż, szkieletom możesz dać tarcze, a nawet zbroje, zombie nie Razz

Zabranie im strzelania jakoś specjalnie ich nie boli, skoro w oryginale strzelać mogły tylko szkielety i grave guardzi z BS2 Razz

Idea ludzkich henchmanów zamieniających się w wampiry przy lads got talent mi się nie podoba - to potencjalnie wampir, z niższymi statami, ale za startowym 2xp

#5: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 07, 2015 05:29 PM
    ----
Tak, szkielety to w sam raz materiał na lokowanie zasobów Smile Mogą być zombie. (z reskinem szkieletów)

Szkielety, dreg I grave guardy. Do tego zasada napisane jest tak, ze "killing blow" działałby na strzelania także Razz

Bohaterowie mogą być? Zasady, ceny itd?

To co proponujesz? Bo ci henchmeni nie działają jak mówisz. Grave guardzi są na 100% klimatyczni ale to sprwia, że ta warbanda nie ma w ogóle henchmenów co mogą biegać. A to jest do bani.

Ewentulanie MOGLIBY stać się wampirami ale musieliby kupić skille 3 awanse (fear, immune na poisony, i knock down). Prezentowałoby to powolną transformację we wampira. Chyba daje radę? Chociaż z drugiej strony to może trwać w cholerę długo. Nie wiem bo to wygląda jak spory handicap.

Tak, myślę że to dobre rozwiązanie. Nie jest jakieś przegięte bo przez 3 awanse nie ma żadnych boostów do statów i nie może brać przydatnych skilli.

Grupa henchmenów to będzie 0-5
Profil warriora z WS4 za 30gc lub WS4 i I4 za 35.

Well?

#6: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 07:03 PM
    ----
Jak dla mnie żadnych przemian w wampirów.

Coś za coś, masz 3 mocnych i szybkich bohaterów-undeadów, dire-wolfy które im dużo szybkością nie ustępują, a szarżować mogą znacznie dalej. Reszta bandy może być powolna, tak jak jest w undeadach czy restless dead.
A tak to masz 4 bohaterów, 5 dire wolf, 5 ludzi z wysokimi statami - limit bandy wykorzystany. 0 słabych stron bandy.

#7: Re: BLOOD DRAGONS Author: Przybywoj Post Posted: Pn wrz 07, 2015 07:18 PM
    ----
Jak sam siedzę w temacie tworzenia bandy to może wrzucę swoje trzy gorsze.

Może niech stronnikami będą właśnie upiory (wights) - dać im możliwość biegania - to przecież zupełnie inna klasa nieumarłego od zombich czy szkieletów. Może tylko dać im WS4, a T3?

Gdyby awansowali na bohaterów to byliby ciągle bohaterami upiorami. Przypomina mi się zasada z 2 ed. warhammera fabularnego, w której aby przyzwać do życia upiora, trzeba było mieć ciało kolesia, który za życia wykonywał profesję zaawansowaną.

Może niech nekromanta i szkielety mają możliwość korzystania z broni dystansowej. Na pewno pasuje to do nekromanty.

Chyba wampir, krwawy rycerz i upiór nie powinni mieć dostępu do pałek, tak jak szkielety do broni dwuręcznej. Jakoś mi to nie pasuje - proponuję dwie listy ekwipunku.

#8: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 07, 2015 07:18 PM
    ----
Dzięki za odzew.
Przybwoj - (chaotycznie) Generalnie pałki w formie mace jak najbardziej rycerskie/wampirze. Chociażby ten pan (nie polecam książki):
Broń strzelecka generalnie wypada ogólnie bo: szkielety to będą reskiny do zombiaków (czyli będą zombiaki), za to ogólnie motywu "honorowego" Rolling Eyes cc chyba nie warto łamać łukiem dla jednej figurki. Do tego jak wytknął Bartek: czary nekromantyczne nie obejmują szkieletów - przynajmniej będzie mniej tekstu (pomijając, że szkielet ze sprzętem, będzie bardziej efektywny przy tych czarach niż zombie a to byłoby, trochę nie fair).

Grave guardy byłyby fajne a biegające nawet z T3 zarąbiste Smile Tylko że generalnie za dużo odporności i wszyscy na fearze jak wspominał Bartek - i chyba coś w tym jest. Nie powiem, pasowaliby bardzo ale nie chcę nadwyrężać waszej energii obstawianiem przy zbyt mocnych pomysłach (które potem jak się zwykle okaże działają na niekorzyść Razz ).



Bartek: Akceptuję. To będą ludzie którzy prześpią się z wampirem po kampanii by dostać wampiryzm.
EWENTUALNIE
Co sądzisz o propozycji Przybwoja by wighty mogły biegać i miały T3?

Ci bohaterowie to znowu tcy mocni nie są - fear to średni bonus, immune to poison prawie w ogóle w grze nie jest wykorzysytywany, tylko ten stunned. Dałem im 60 i to jest bardzo dużo - ale chyba uczciwie. Dire wolfy są 50/50 albo zrobią co trzeba przy szarży ale jak nie zrobią to gryzą piach w następnej turze. I są drogie.


Bloodlines warto zrobić? czy to co ma wampir, że se może kupić skilla za 40? Robię bloodline skills.
Last edited by catachanfrog on Pn wrz 07, 2015 08:01 PM; edited 1 times in total

#9: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 07:59 PM
    ----
Kuba, kiepskie porównanie między leaderem, który gdzieś pod koniec kampanii dostaje taką możliwość (co sam mówiłeś, że było słabe Razz ), a henchmanem o statach championa, który mając 2xp może zostać bohaterem i wampirem. Nawet jakby to wymagało 3 "skilli", to wychodzą 2 dodatkowe rozwoje- w najlepszym wypadku 4xp. W końcu pierwszy rozwój masz od razu po zamianie na hero. Potencjalnie dostajesz hero-wampira, ze statami championa ( jakby brać to WS4 ) i 6 expa.
Co do feara, to niedawno pisałeś, że 2/3 bandy wh jest słabe, bo się boi Razz

Bloodlines nie wiem, jak robić to może ogólnie dla wampirów - łącznie z tymi rulebookowymi.

#10: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 07, 2015 08:06 PM
    ----
Już nie forsuję bohatera LGT - wampira.
Jest propozycja looknij do poprzedniego posta

Gdzie żem to pisał i w jakim kontekście a propos WH? Smile Chyba nie na zasdzie, że WH są do dupy bo się boją?


Bloodlines dla Von Carsteinów są mniej więcej w TC:
Transfixing Gaze, Bat/wolf form
Wrzućmy jeszcze:
aura of dark majesty - wrogowie 6" od wampira mają -1LD
Call Winds

The anger of a von Carstein is so powerful that even the sky reflects it.

Once per game at the beginning of his Shooting Phase, if he is not in close combat, the Vampire may attempt to summon a storm. Treat this like a spell, thus the Vampire may not shoot during this phase.

Roll 1D6: on a 1 nothing happens but on a 2-6 he successfully summons a powerful storm that lasts until the beginning of his next turn. All shooting is at -2 to hit and no model may fly (they must use their ground movement). The Storm immediately ends if the Vampire takes a Wound, is Knocked Down or taken Out of Action or if he is engaged in close combat.

Ale i tak uważam, że dopóki ktoś się nie upomni, że chciałby by te bloodlines dla vC były - to po co robić?


Blood Dragons Bloodline Skills (z 6ed, moim zdaniem pasują):
1. Blademaster - jeden wróg ma -1 atak w CC. Wampir wybiera który.
2. Heart Piercing - wampir może zrerollować wszystkie hity w pierwszej turze każdej walki wręcz.
Z innych BD warband:
3. Master strike - killing blow: albo te 6 na hit to rana, albo art of silent death
4. Protected by Honour
The Vampire gains a 5+ special save against any spell or ranged attack that affects him. Note that this save may even be used against spells or attacks which would otherwise allow no save. This ability does not, however, provide a further save; it merely allows the Vampire a save when a better one is unavailable. This save is entirely unmodifiable.
5. Superbly trained by some of the best swordsmen throughout history the Vampire can easily turn aside the blows of his enemies.
The Vampire needs only to tie the roll ‘to hit’ in order to parry (this means he can parry a roll of 6). He can also re-roll a failed parry (but cannot re-roll a re-roll, nor can he parry more than one attack).Red Fury

6.The Blood Dragon summons up a terrifying battle hatred to channel against the living.

The Vampire now Hates all non-undead.

7.Honour or Death
The battle honour of the Blood Dragons force the vampire to seek valiant battle with a worthy opponent.

Before the battle, see which enemy model has the most Experience points in every enemy warband. The Blood Dragon model will fight with +1 to hit when fighting those models, and if he comes within charge distance to them, he will charge them, ignoring interposing models.

To są propozycje
Last edited by catachanfrog on Pn wrz 07, 2015 08:47 PM; edited 3 time in total

#11: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 08:27 PM
    ----
WH - w hr-ach, nie chce mi się szukać, gdzieś tam przy dyskusji o flagellantach.

A poprzedni post jest tak chaotyczny, że nie wiem o co chodzi Razz
Jeśli o to, co pisał Przybwoj - biegający wighty/grave guardzi w henchmanach, to mi się średnio podoba. Zrobisz najszybszą bandę undeadów w grze. Główny wampir + dwa pomniejsze biegają szybciej od ludzi, do tego dire wolfy, z szarżą na 18" ( więc w części scenariuszy w pierwszej turze ) i biegający normalnie wight. Undeadzi nie biegają, żeby była szansa ich zmiękczyć/przetrzebić strzelaniem ( które jakieś super w mordheim przecież nie jest ), bo w walce wręcz mają przewagę - raz że fear, dwa że brak stuna.

Imo albo grave guard/wight w henchmanach, normalnie, bez biegania;
albo ci ludzie, ale bez żadnych awansów na wampiry. Jak awansuje pozostaje człowiekiem ( sierżant ), dwóch giermków w postaci tych blood/hell knightów już wampir ma, trzeci to już byłoby burżujstwo. Zwłaszcza, że z zasadami to dziwnie wychodzi, bo jeśli tak jak pisałeś w pm, tylko jeden mógłby zostać wampirem po awansie, to robi się jakiś kwas, co jak zginie, ew. czy jak awansuje potencjalnie lepszy to można go wywalić i z tamtego zrobić wampira itp itd.

#12: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Pn wrz 07, 2015 08:38 PM
    ----
Też nie wiem gdzie - strasznie dużo stron na tych hrach, trudno się dokopać więc nie będę lookał Wink Razz Wink Razz Wink

To nie są giermkowie!
To są pełnoprawni blood dragoni (tylko mały staż).
Dire wolfy grubo przeceniasz moim zdaniem. Mają duży movement, ale tk jak pisałem wcześniej - glass hammer. Do tego na naszych HR są za 35 co i tak jest w cholerę a bez za 50.
(Bartek ja naprawdę wycofałem sie z tego wampiryzmu dla człowieka :))
ALE

To jeżeli miałyby być wighty co byś z nimi zrobił? Zostawił jak są?
Last edited by catachanfrog on Pn wrz 07, 2015 08:48 PM; edited 1 times in total

#13: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Pn wrz 07, 2015 08:47 PM
    ----
A niech już będą. Ch. trzeba będzie kupować czosnek ( rozumiem, że mini-wampiry też podatne? ) i wodę święconą, wyjdzie kampania w klimatach politycznych Razz

Bloodlines ciężko powiedzieć bez cen, a o bloodlines dla wampirów Bartek ( MomoThe... ), coś tam przebąkiwał, że chciał, jak zaczynaliśmy dyskusję o kampanii.

#14: BLOOD DRAGONS Author: catachanfrog , Location: 21°01'E 52°13'N Post Posted: Wt wrz 08, 2015 08:53 AM
    ----
Do modyfikacji.
To i tak wygląda do bani. Po rozkmince: 4 bohterów na starcie i tylko jedna grupa henchmenów 0-5, która może awansować. Zakładając że kiedyś/może awansuje 2, to mam tylko 3 henchmenów, którzy mogą zbierać doświadczenie/wypełniać objectivy. Z czego oczywiście ci henchmeni nie mogą biegać.
Tak samo wykreślam ten brak voluntary routa. I ostatecznie - w liście Blood Dragonów z batla nie ma dire wolfów więc one też odpadają.

#15: BLOOD DRAGONS Author: duszy , Location: 100lica Post Posted: Wt wrz 08, 2015 12:16 PM
    ----
Limit 15 w bandzie ( bo te 14 to jakieś dziwne )

HERO:
wąpierz
2 przydupasy
nekromanta
HENCHMAN:
0-3 grave guards/wights ( nie więcej niż szkieletów? )
0-5 conscripted militia/men-at-arms, staty i cena warriorów, awansowany z LGT zostaje "sierżantem", nie może być jednocześnie dwóch bohaterów z nich. Ekwipunek - standardowa broń biała, pancerze i z ranged może łuki/długie łuki. Bo kusze to takie nie rycerskie Razz
0+ szkielety

i uściślenie do czarów nekromanty, że te 3 działające na zombie ( reanimacja, popychajka i ten tworzący zombie z martwego przeciwnika ) działają na zwykłe szkielety.



Forum IndexHome Rules [Mordheim]

1 2 3 4 5
>
Page 1 of 5