Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › [Warsztat] Rzuty na trafienie i zranienie - 2K6...
[Warsztat] Rzuty na trafienie i zranienie - 2K6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2
View previous topic :: View next topic
Author Message
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Rzuty na trafienie i zranienie - 2K6...
Posted: Śr wrz 23, 2015 09:59 AM
Reply with quote

Na razie bez zmian. +1 to +1.

Najważniejsze zmiany są testowo wprowadzone do wersji WiP, która jest na blogu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Apok
Śniący
Śniący

Apok

Offline

Joined: paźdź 10, 2014
Posts: 29
Location: Kędzierzyn - Koźle
Filia Opolska

Post Post subject: Re: [Warsztat] Rzuty na trafienie i zranienie - 2K6...
Posted: Cz wrz 24, 2015 06:23 AM
Reply with quote

Witam,

Jak dla mnie każda zmiana która podmienia przestarzałą mechanikę kostki 6 ściennej jest na plus. Nawet jeśli ma to być 2k6 :).
Pełno systemów zwłaszcza tzw. "skirmish" stosuje inne mechaniki niż starą poczciwą k6. W Infinity np. jest k20 co fajnie pokazuje różnicę na trafienie między snajperem który musi wyrzucić 18 lub mniej a zwykłym hipkiem który musi np. rzucić 6 lub mniej. Smile
Także, dla mnie zmiana na plus!


_________________
Ground and Pound !
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
drachu
Przebudzony
Przebudzony

drachu

Offline

Joined: May 27, 2011
Posts: 305
Location: Gdańsk

Post Post subject: [Warsztat] Rzuty na trafienie i zranienie - 2K6...
Posted: Cz wrz 24, 2015 12:26 PM
Reply with quote

Tak sobie myślę (wstępnie jestem chyba na tak, ale nie miałem czasu posprawdzać), że trzeba będzie też pozmieniać umiejki, czary i przedmioty, które pozwalają na wypłacanie hitów z małą siłą (S1, albo S2). Bo normalnie wiadomo - to była loteria i własnie na tym polegała istota ich funkcjonowania - że liczyłeś na szczęśliwy rzut. Natomiast obecnie... no nie ma co liczyć, że ptak łowczy wydziobie komuś oczy, albo że Leśne Licho (Złośliwce konkretnie) coś zrobi Smile

Aha - co z zatrutym atakiem? 10+

Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Rzuty na trafienie i zranienie - 2K6...
Posted: Cz wrz 24, 2015 01:23 PM
Reply with quote

Jak możesz to wymień umiejętności/zasady które uważasz ze trzeba zmienić.

Zatruty atak w wersji WiP już zmieniłem. Rani przy dwóch dubletach przy udanym rzucie na trafienie.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1073

Post Post subject: [Warsztat] Rzuty na trafienie i zranienie - 2K6...
Posted: Cz wrz 24, 2015 08:23 PM
Reply with quote

Ja jedynie tabelkę S do WT bym zmodyfikował trochę inaczej tzn ranimy maksymalnie Wt = S + 2 czyli
S 3 rani, 3t na 7-8. 4 na 9-10, 5 na 11-12, powyżej już nie. Potem zrobic tak jak przy strzelaniu ranienie na 13-14 i rozpatrywać to na zasadzie
s 3 rani 6t jeśli wp ierwszym rzucie wyjdzie 11-12 a następnie 7-8, 7 jeśli 9-10 itp.

Poza tym na plus jak dla mnie zmiany.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Rzuty na trafienie i zranienie - 2K6...
Posted: Cz paźdź 01, 2015 01:55 PM
Reply with quote

Dzięki pomocy koyotha i quidamcorvusa przygotowałam dla was nowe wersje tabel trafień i zranień dla rzutów 2K6 do Warheim FS.

Jeśli chcielibyście przeczytać analizę przygotowaną przez koyotha to odpowiedni plik znajdziecie TUTAJ.

Z kolei TU dostępny jest przygotowany przez koyotha arkusz exela w którym można sobie wszystko ładnie obliczyć.

Pozwoliłam sobie wprowadzić kilka zmian do proponowanych przez koyotha i qc rozwiązań ale w większości nasze cele są podobne - szybsza i bardziej przewidywalna walka.

I tak głównym celem wprowadzenia mechaniki 2K6 jest większa przewidywalność otrzymanego wyniku rzutu, przy jednoczesnym podniesieniu o około 8% podstawowego poziomu trudności trafienia i obniżeniu o 3% trudności zranienia. Napisałam podstawowego bo w przypadku proponowanych zmian większego znaczenia nabierają wszelkie modyfikatory do testów trafienia i zranienia wynikające z szarży czy umiejętności i zasad specjalnych, na znaczeniu zyskała też Ochrona Pancerza - przy częstszych zranieniach warto chronić się zbroją.

W grach testowych walki były krótsze ale i bardziej przewidywalne, ważne jest to kto zaszarżuje, a różnice w wartości współczynników walczących są bardziej widoczne.

Testy nie zostały jeszcze zakończone, dlatego wszelkie wasze uwagi i komentarze są oczekiwane i potrzebne.

Wersję WIP podręcznika z wprowadzonymi zmianami znajdziecie TUTAJ, a zaktualizowaną kartę pomocy TU.



_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Synal
Nieświadomy
Nieświadomy

Synal

Offline

Joined: wrz 17, 2015
Posts: 2

Post Post subject: [Warsztat] Rzuty na trafienie i zranienie - 2K6...
Posted: Śr paźdź 14, 2015 03:07 PM
Reply with quote

Jak działa Zabójczy Cios przy rzutach 2k6?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8645
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Warsztat] Rzuty na trafienie i zranienie - 2K6...
Posted: Śr paźdź 14, 2015 05:40 PM
Reply with quote

Dublet przy udanym zranieniu.


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Galeria - Figurki [Warsztat] Zwiadowcze stado klanu Eshin.
Szczuroludzie do Warheim FS.
[ Go to pageGo to page: 1, 2 ]
25 quidamcorvus 8032 [Warsztat] Zwiadowcze ...
 Śr wrz 04, 2019 04:18 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magiczne przedmioty
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
123 quidamcorvus 15055 [Warsztat] Magiczne pr...
 Pn sierp 18, 2019 03:45 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Machiny wojenne. 0 quidamcorvus 2047 [Warsztat] Machiny woj...
 Cz lip 18, 2019 09:19 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Magia...
...nowe zaklęcia.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 4, 5, 6 ]
75 Repentia.Vlk 42784 Re: [Warsztat] Magia.....
 Pt May 24, 2019 09:24 AM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Warsztat] Drużyny
[ Go to pageGo to page: 1 ... 31, 32, 33 ]
485 quidamcorvus 179462 Re: [Warsztat] Drużyn...
 Wt May 14, 2019 05:31 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Gutek
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 460

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 175
_BBOT: 1
Razem: 176
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
Archiwum artykułów
Archiwum artykułów
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
YANDEX > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy