Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Sala zabiegowa › Warsztat › Poradniki... › [Tutorial] Znacznik pułapki...
[Tutorial] Znacznik pułapki...
...czy co, czym i jak. Wszelkie poradniki dotyczące malowania, rzeźbienia i budowy makiet.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Pn czerw 15, 2015 12:32 PM
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7559
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Tutorial] Znacznik pułapki...
Posted: Cz May 14, 2015 10:34 PM
Reply with quote

Przy okazji malowania kompanii Strażników dróg z Averlandu postanowiłem zrobić kilka znaczników pułapek używanych między innymi przez traperów służących w drużynie z Averlandu.

SIDŁA: Traperzy z Averlandu słyną w całym Imperium z umiejętności zakładania zmyślnych pułapek w które równie często wpada zwierzyna jak i wrogowie. W fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów należy umieścić znacznik pułapki w odległości do 1” od modelu trapera.
Pułapka zostanie uruchomiona przez dowolny model (wrogi lub sprzymierzony poza zakładającym pułapkę traperem), który w czasie wykonywania ruchu, biegu lub szarży znajdzie się w odległości do 2” od znacznika pułapki. Należy wykonać rzut K6 i usunąć znacznik pułapki. Wynik 2+ oznacza, że model który uruchomił pułapkę otrzymuje trafienie o SILE K6. Jeśli pułapka nie zraniła modelu ruch, bieg lub szarża zostaje dokończona.
Model nie może zastawić sideł jeżeli w poprzedniej turze biegł, rzucał zaklęcie, modlił się, strzelał, skakał, szarżował, upadł, walczył, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonał jakiekolwiek inne działanie poza zwykłym ruchem.


A zatem jeśli jesteście ciekawi jak wykonałem mocno uproszczone znaczniki pułapek to zapraszam do lektury krótkiego poradnika.


Szanowne panie i szanowni panowie zapewne z łatwością zidentyfikują elementy potrzebne do wykonania znaczników pułapek ale dla porządku wymienię je pokrótce.

I tak potrzaski postanowiłem osadzić na okrągłych, 25 mm podstawkach, których używam w Warheim FS jako wszelkiej maści znaczników - na przykład znaczników kosztowności czy też znaczników animozji.

Same potrzaski postanowiłem natomiast wykonać z aluminiowej blaszki, którą pozyskałem z puszki na napoju oraz cienkiego, miedzianego drutu.

Do sklejenia poszczególnych elementów w jedną całość użyłem kleju cyjanoakrylowego.

Natomiast do pomalowania całości użyłem farb i chemii - część widoczna jest na poniższym zdjęciu.


Pierwszy etap budowy znaczników pułapek to narysowanie na blaszce elemetów z których zbudowany zostanie potrzask, a następnie wycięcie i wyprofilowanie blaszki w pożądany kształt: pary szczęk, spustu i talerzyka.

Miedziany drut należy skręcić w ten sposób, by jeden z końców kończył się pętlą.

Należy także pamiętać o wykonaniu otworów przez które przewleczony zostanie drut.


Do złożenia razem drobnych elementów potrzeba trochę cierpliwości. Po przełożeniu drutu przez szczęki i spust należy zespolić całość klejem cyjanoakrylowym i zamocować talerzyk na spuście potrzasku.

Następnie gotowy potrzask należy przykleić do podstawki, skręcić miedziany drut w ten sposób by imitował linę, którą mocujemy do pułapki oraz wykonanego ze spinacza biurowego kołka.

Po wykonaniu powyższych czynności można rozpocząć malowanie.


Szanowne państwo-draństwo wybaczy ale nie będę opisywał kolejnych etapów malowania, każdy zrobi to swojemu.

Dodam tylko, że swoje potrzaski pomalowałem tak, by wyglądały na stare oraz pokryte rdzą i krwią.

Efekt końcowy można obejrzeć poniżej.






_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 784
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: [Tutorial] Znacznik pułapki...
Posted: Pt May 15, 2015 05:21 AM
Reply with quote

Świetna robota, akurat miałem się brać za podobne przy kompanii NG Smile


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Skavenblight
Widzący
Widzący

Skavenblight

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 1457
Location: Warszawa
Filia Mazowiecka

Post Post subject: [Tutorial] Znacznik pułapki...
Posted: Pt May 15, 2015 08:06 AM
Reply with quote

Bardzo proste i fajne! Zainspirowałeś mnie, by zrobić znaczniki - do KZ te nie będą pasowały, ale i do Mordheim/EiF się przydadzą, a tam będą idealne Smile


_________________
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Poradniki... [tutorial] Żywopłoty 0 Dominig 356 [tutorial] Żywopłoty
 Śr grud 28, 2016 02:12 AM 
Dominig View latest post
No new posts Poradniki... [Tutorial] Ogre Mercenary Zwabenland Landsknecht...
...malowanie krok po kroku
3 quidamcorvus 859 Re: [Tutorial] Ogre Me...
 Cz list 26, 2015 10:33 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Poradniki... [Tutorial] Malowanie rydwanu Strażników dróg z Averlandu...
...krok po kroku.
5 quidamcorvus 1098 Re: [Tutorial] Malowan...
 Pt list 13, 2015 04:13 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Warsztat Poszukiwany tutorial 0 drachu 753 Poszukiwany tutorial
 Śr sierp 26, 2015 08:21 PM 
drachu View latest post
No new posts Poradniki... [Tutorial] 'Nawiedzone' drzewo 6 quidamcorvus 3602 [Tutorial] 'Nawiedzone...
 Śr sierp 07, 2013 09:58 AM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 161
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy