[Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe...

All Posts
<
1 2 3 4 ... 14 15 16
>
Forum IndexWydarzenia [Warheim FS]Turnieje Warheim FS

#31: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: Krnabrny Post Posted: Pt grud 11, 2015 03:12 PM
    ----
Raczej chodzi mi o drabinę i masę ogra/trola czy jego wielkość. Mogą się wspinać ( można by zmienić np że mogą 2 cale bez testu jakiegoś ) także chodzenie po drabinach jest imo bez sensu dla nich względem klimatu.

#32: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb grud 12, 2015 12:29 PM
    ----
Panowie, ma ktoś pomysł na plakat turniejowe?

PS Do sponsorów dołączył Risuls Extraordinary Market. Smile

#33: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Sb grud 12, 2015 12:44 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Panowie, ma ktoś pomysł na plakat turniejowe

Z okładki podręcznika najlepiej IMO.

Ps. Fajnie, ze Ristuls dołączył, lubię te firmę Smile

#34: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb grud 12, 2015 12:55 PM
    ----
Źle napisałem:

Quote::
Panowie, ma ktoś pomysł i wykonałby plakat turniejowy.
Razz

#35: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb grud 12, 2015 10:23 PM
    ----
Poniżej prezentuję trzeci turniejowy scenariusz. Wszelkie uwagi pożądane.


Naprzód! To priorytet…
Zamknięta w żelaznej skrzyni tajemnica okazała się zaszyfrowaną wiadomością, którą udało się odczytać dzięki kluczom znalezionym w tajnej skrytce zamkniętej w stacji pocztowej. Powiadają, że zakodowany tekst okazał się trudną do zrozumienia mapą, a właściwie zbiorem wskazówek które równie dobrze mogły prowadzić na rynek w Oldenlitz, nieopodal świątyni Sigmara Młotodzierżcy jak i na obrzeża miasta, do jednej z dzielnic biedoty.

Jednak jak powiadają żyjący w Nuln filozofowie: posiadać wiedzę, nie oznacza, móc z niej korzystać… I stało się tak, że posiadająca tajemnicę drużyna otoczona została przez ciekawych sekretów przeciwników, którzy zastawili pułapkę, gotowi przelać rzekę krwi dla czekającej na śmiałków góry złota.[/i]

Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu miejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu miejskiego się nie skończą.

Drużyny:
Drużyna która odnalazła stację pocztową, w trakcie rozgrywania scenariusza Naprzód! To priorytet… jest stroną ‘atakującą’.
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera po której stronie stołu rozstawi swoje modele strona ‘atakująca’. Po czym gracz ‘atakujący’ rozstawia swoją drużynę jako pierwszy, w odległości do 6” od krawędzi stołu. ‘Obrońca’ może wystawić swoje modele w dowolnym miejscu na poziomie stołu w odległości nie mniejszej niż 12” od modeli przeciwnika.

Po rozstawieniu modeli gracz ‘atakujący’ rozdziela losowo pomiędzy należących do drużyny bohaterów 3 znaczniki specjalne, przy czym, na początku rozgrywki, żaden model nie może nieść więcej niż jeden znacznik. Znaczniki specjalne powinny posiadać taki sam awers zaś rewersy powinny zostać przygotowane w ten sposób, by dwa z nich pokazywały pudło!, zaś trzeci oznaczał trafienie!. Model, który posiada znacznik specjalny nie może BIEGAĆ oraz LATAĆ. Należy zauważyć, że modele nie mogą przekazywać sobie znacznika specjalnego. Ponadto, model który szarżował, został Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! porzuca znacznik specjalny. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji, znacznik specjalny należy umieścić obok Wyłączonego z akcji! bohatera lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!.

W scenariuszu Naprzód! To priorytet… nie obowiązuje zasada specjalna ZWIADOWCA.

Rozpoczęcie potyczki:
Potyczkę rozpoczyna drużyna ‘atakującego’ gracza.

Cel potyczki:
Celem rozgrywki jest przetransportowanie znacznika specjalnego oznaczającego trafienie! do przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefy rozstawienia. Za każdym razem, gdy niosący znacznik specjalny model bohatera wejdzie do przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefy rozstawienia należy odkryć niesiony przez model znacznik specjalny. Wynik trafienie! oznacza, że model dostarczył właściwą wiadomość, a gra kończy się zwycięstwem drużyny w szeregach, której służy bohater.

Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub model bohatera zdoła umieścić znacznik specjalny oznaczający trafienie! w przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefie rozstawienia. W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia to znacznik specjalny oznaczający trafienie! zostaje odkryty przez przeciwnika.

Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za dostarczenie wiadomości. Każdy bohater, który przetransportuje znacznik specjalny oznaczający pudło! do przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefy rozstawienia otrzymuje dodatkowe +1 PD.
+2 za dostarczenie wiadomości priorytetowej. Każdy bohater, który przetransportuje znacznik specjalny oznaczający trafienie! do przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefy rozstawienia otrzymuje dodatkowe +2 PD.

Ponadto, po zakończeniu potyczki należy wykonać rzut K6 za każdy odkryty przez modele znacznik specjalny oznaczający pudło!. Wynik 4+ oznacza, że zdobyte informacje zwiększają ilość odnalezionych przez kompanię w fazie eksploracji Łupów! o +1.

Punktacja turniejowa:
+60 MP za odkrycie znacznika specjalnego oznaczającego trafienie!.
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde 25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!.
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!.
+8 MP (maksymalnie +24 MP) za przetransportowanie znacznika specjalnego do przeciwległej dla gracza ‘atakującego’ strefy rozstawienia.
Last edited by quidamcorvus on Śr stycz 06, 2016 11:18 PM; edited 3 time in total

#36: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Sb grud 12, 2015 11:57 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Źle napisałem:

Quote::
Panowie, ma ktoś pomysł i wykonałby plakat turniejowy.
Razz

Niestety ale nie posiadam jakichkolwiek zdolności i umiejętności w tym zakresie Sad

#37: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Pn grud 13, 2015 01:00 AM
    ----
Parę pytań odnośnie 3 scenariusza. Gdybym model niosący znacznik zostanę wyłączony z akcji znacznik pozostaje tam gdzie padł bohater? Na jakich zasadach podnosimy ten znacznik i jak można co przekazywać między bohaterami(jeśli mozna).
I jeśli dobrze rozumiem założenia to jeśli obrońca podniesie znacznik i przeniesie go do strefy rozmieszczenia przecieleglej do strony atakującego to zostaje zwycięzca?
Wybacz tyle pytań.

#38: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 13, 2015 04:56 AM
    ----
Znacznik specjalny działa na tych samych zasadach co znaczniki kosztowności, czy też znaczniki z drugiego scenariusza.

Tak.

#39: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn grud 14, 2015 11:41 AM
    ----
Prośba do bloggerów.

Jeśli prowadzicie bloga na bloggerze to poniżej, w spojlerze, znajduje się kod postu w wersji html, traktujący o turnieju. Opublikujcie go na swoich blogach pod tytułem:

Piekło pocztowe... - Turniej Warheim FS w klubie Inny Wymiar w Katowicach

W zakładkach wpisując: Turniej Warheim FS, Warheim FS, itp.


SPOILER! Click here to read.

I lista sponsorów, którzy na dzień dzisiejszy zdecydowali się ufundować nagrody.
[img][/img] Last edited by quidamcorvus on Pt grud 18, 2015 10:31 PM; edited 1 times in total

#40: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn grud 14, 2015 12:02 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Prośba do bloggerów.

Jeśli prowadzicie bloga na bloggerze to poniżej, w spojlerze, znajduje się kod postu w wersji html, traktujący o turnieju. Opublikujcie go na swoich blogach pod tytułem:

Piekło pocztowe... - Turniej Warheim FS w klubie Inny Wymiar w Katowicach

W zakładkach wpisując: Turniej Warheim FS, Warheim FS, itp.


SPOILER! Click here to read.

I lista sponsorów, którzy na dzień dzisiejszy zdecydowali się ufundować nagrody.

Will do.

#41: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt grud 15, 2015 10:21 PM
    ----
Poniżej prezentuję czwarty turniejowy scenariusz. Wszelkie uwagi pożądane.


Podwójny agent
Bogowie Chaosu po raz kolejny przesunęli figury na szachownicy, zmieniając rozkład sił zmagających się na polu bitwy śmiertelników. Oto bowiem wiadomość, którą z takim trudem udało się wydobyć z żelaznej skrzyni i wydrzeć z rąk przeciwników okazała się niepełna. Niekompletna mapa powstała na podstawie zebranych informacji miast prowadzić do celu wzbudzała jedynie złość u wściekających się z bezsilności dowódców.

Jednak Mroczne Potęgi miały swój własny plan. I stało się tak, że ci którzy sprzedali swą lojalność za garść złotych koron okazali się jedynie pionkami w rękach szalonych szachistów, pionkami których zadaniem było ulec potężniejszym od siebie figurom.

Przepatrywacze towarzyszący zbrojnym wypatrzyli pośród ruin leżącej na obrzeżu Oldenlitz dzielnicy biedoty trzech dezerterów, którzy otoczeni przez wrogie kompanie usiłowali wydostać się z pola bitwy i zachować dla siebie zdobyte podczas kampanii informacje…


Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Na środku pola bitwy należy pozostawić pusty plac o średnicy około 5” lub umieścić element terenu miejskiego reprezentujący rynek. Następnie, każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu miejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu miejskiego się nie skończą.

Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać krawędź stołu na której rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić na poziomie stołu w strefie rozstawienia w odległości do 6” od brzegu stołu.

Następnie na środku stołu należy umieścić 3 modele reprezentujące dezerterów, którzy przed rozpoczęciem rozgrywania scenariusza Stacja pocztowa opuścili szeregi swoich drużyn. Następnie gracze rozdzielają losowo pomiędzy dezerterów 3 znaczniki specjalne, przy czym, na początku rozgrywki, żaden model dezertera nie może nieść więcej niż jeden znacznik. Znaczniki specjalne powinny posiadać taki sam awers zaś rewersy powinny zostać przygotowane w ten sposób, by dwa z nich pokazywały pudło!, zaś trzeci oznaczał trafienie!. Modele dezerterów poruszają się o 4” w losowo określonym kierunku na początku rundy przed turą pierwszego z graczy.

W scenariuszu Podwójny agent nie obowiązuje zasada specjalna ZWIADOWCA.

Rozpoczęcie potyczki:
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna potyczkę.

Cel potyczki:
Celem rozgrywki jest pojmanie przekradających się pośród ruin dezerterów i przetransportowanie wraz ze znacznikami specjalnymi do własnej strefy rozstawienia gracza. Za każdym razem, gdy niosący znacznik specjalny model dezertera wejdzie do własnej strefy rozstawienia gracza należy odkryć niesiony przez model znacznik specjalny. Wynik trafienie! oznacza, że pojmany został podwójny agent, a gra kończy się zwycięstwem drużyny która schwytała szpiega.

Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub model podwójnego agenta niosącego znacznik specjalny oznaczający trafienie! zostanie przetransportowany do własnej strefy rozstawienia gracza. W przypadku gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia to model podwójnego agenta niosącego znacznik specjalny oznaczający trafienie! zostaje pojmany przez przeciwnika.

Dezerter może zostać pojmany przez dowolnego bohatera, który na końcu fazy ruchu znajdzie się w odległości do 1” od modelu. Bohater, który eskortuje dezertera nie może biegać oraz LATAĆ. Należy zauważyć, że bohaterowie nie mogą przekazywać sobie dezerterów. Ponadto, bohater który szarżował, został Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! porzuca dezertera. W przypadku zaistnienia powyższej sytuacji, dezerter porusza się o 4” w losowo określonym kierunku na początku rundy przed turą pierwszego z graczy.

Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za pojmanie dezertera. Każdy bohater, który przetransportuje dezertera niosącego znacznik specjalny oznaczający pudło! do własnej strefy rozstawienia gracza otrzymuje dodatkowe +1 PD.
+2 za pojmanie podwójnego agenta. Każdy bohater, który przetransportuje podwójnego agenta niosącego znacznik specjalny oznaczający trafienie! do własnej strefy rozstawienia gracza otrzymuje dodatkowe +2 PD.

Drużyna, która pojmała podwójnego agenta w kolejnej potyczce jest ‘obrońcą’.

Ponadto, po zakończeniu potyczki należy wykonać rzut K6 za każdy odkryty przez modele znacznik specjalny oznaczający pudło!. Wynik 3+ oznacza, że zdobyte informacje zwiększają ilość odnalezionych przez kompanię w fazie eksploracji Łupów! o +1.

Punktacja turniejowa:
+60 MP za pojmanie lub przetransportowanie podwójnego agenta niosącego znacznik specjalny oznaczający trafienie! do własnej strefy rozstawienia gracza.
+3 MP (maksymalnie +12 MP) za każde 25% modeli przeciwnika, które zostały Wyłączone z akcji!.
+2 MP (maksymalnie +12 MP) za każdego bohatera przeciwnika, który został Wyłączony z akcji!.
+8 MP (maksymalnie +24 MP) za przetransportowanie dezertera do własnej strefy rozstawienia gracza.


Lista opublikowanych do tej pory scenariuszy:
- Żelazna skrzynia
- Stacja pocztowa
- Naprzód! To priorytet...
- Podwójny agent
Last edited by quidamcorvus on Pn grud 28, 2015 10:52 PM; edited 1 times in total

#42: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr grud 16, 2015 10:40 PM
    ----
Do sponsorów turnieju dołączył HobbyZone.


#43: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Cz grud 17, 2015 02:12 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Do sponsorów turnieju dołączył HobbyZone.

Grubo Smile Brawo

#44: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Cz grud 17, 2015 05:53 PM
    ----
Odnośnie ostatniego scenariusza:
O ile dobrze rozumiem, po Stacji pocztowej ucieka mi jeden model, natomiast w Podwójnym agencie mam mieć trzech dezerterów?

#45: Re: [Turniej] Warheim FS w Katowicach - Piekło pocztowe... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz grud 17, 2015 06:00 PM
    ----
Grish wrote:
Odnośnie ostatniego scenariusza:
O ile dobrze rozumiem, po Stacji pocztowej ucieka mi jeden model, natomiast w Podwójnym agencie mam mieć trzech dezerterów?
Tak. W drugim scenariuszu tracisz jednego stronnika.
W czwartym scenariuszu występuje 3 dezerterow. Ale... Grać przeciwko sobie mogą zarówno dwaj gracze którzy w drugim scenariuszu stracili stronnikow jak i dwaj gracze którzy nie stracili żadnych modeli dezerterow. Stąd symboliczną liczba 3 oznaczające dezerterow w całej kampanii.

I właśnie z uwagi na powyższe musiałem zrezygnować z pierwotnego pomysłu i podziału na broniący atakujący. I zastosować występujące w scenariuszu rozwiązanie.



Forum IndexWydarzenia [Warheim FS]Turnieje Warheim FS
<
1 2 3 4 ... 14 15 16
>
Page 3 of 16