Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy






























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 28 29 30 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1424
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 01:40 PM
Reply with quote

Btw. nie zauważyłem, żeby niewolnicy byli gięci. Może wprowadzić jakąś zasadę ograniczenia ich liczebności. I np na łowcę niewolników może przypadać 3-4 niewolników a pozostali bohaterowie mogą wziąć umiejkę dzięki której będzie można np rekrutować kolejnych 2 niewolników.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1050

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 01:41 PM
Reply with quote

Jeśli chodzi o rozwój to jest jeszcze ciekawiej.

Możesz zrobić wagon z 20 modeli ( 5 bohaterów, 10 stronników tych po 25, 5 włuczników ) każdy 4 siły z bazy. Bohaterowie na początku mają z bazy płaszcz +1 pancerza na strzelanie. Dodatkowo jest sztandar -1 S dla modeli które strzelają do nas. Czyli z pancerzem na 1+ ( do zrobienia dość prosto ) na strzelanie i -1 S dla przeciwnika, możemy takim wagonem przemaszerować przez wszystko - mamy przy wielkiej broni na stronnikach -3 do pancerza przeciwnika ( gdzie stronnik ma najwięcej w większości kompani 3+ w walce wręcz ).

Trochę to dla mnie niepojęte czemu każdy model z middenheim za te samą cene co gdzie indziej ma miec 4S a nie 3S jak wszyscy i bohaterowie 4S. Pomijam fakt że Middenheim ma chyba najlepszych bohaterów na początku.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 01:44 PM
Reply with quote

Trudno zrobić sensowną ankietę przy K6+1 aktywnych uczestnikach. Wink

A kilka innych projektów pokazało, że dzięki tyranii WFS rozwinął się i jest grany w odroznieniu od demokratycznie niedokonczonych systemów - nie urażając nikogo. Smile


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 841
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 01:58 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
Trudno zrobić sensowną ankietę przy K6+1 aktywnych uczestnikach. Wink

Użytkowników aktywnych jest znacznie więcej, ale nie szystkich interesuje zmiana zasad łapacza i niewolników Smile


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 03:02 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Jeśli chodzi o rozwój to jest jeszcze ciekawiej.

Możesz zrobić wagon z 20 modeli ( 5 bohaterów, 10 stronników tych po 25, 5 włuczników ) każdy 4 siły z bazy. Bohaterowie na początku mają z bazy płaszcz +1 pancerza na strzelanie. Dodatkowo jest sztandar -1 S dla modeli które strzelają do nas. Czyli z pancerzem na 1+ ( do zrobienia dość prosto ) na strzelanie i -1 S dla przeciwnika, możemy takim wagonem przemaszerować przez wszystko - mamy przy wielkiej broni na stronnikach -3 do pancerza przeciwnika ( gdzie stronnik ma najwięcej w większości kompani 3+ w walce wręcz ).

Trochę to dla mnie niepojęte czemu każdy model z middenheim za te samą cene co gdzie indziej ma miec 4S a nie 3S jak wszyscy i bohaterowie 4S. Pomijam fakt że Middenheim ma chyba najlepszych bohaterów na początku.
Middenheim S4 nadrabia brak dostępu do kusz i broni palnej oraz do umiejętności strzeleckich. Dlatego analizując kompanie lepiej robić to całościowo, niż wybiórczo bo wtedy zawsze można wysnuć korzystne dla siebie wnioski.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1424
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 04:26 PM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
Trudno zrobić sensowną ankietę przy K6+1 aktywnych uczestnikach. Wink

A kilka innych projektów pokazało, że dzięki tyranii WFS rozwinął się i jest grany w odroznieniu od demokratycznie niedokonczonych systemów - nie urażając nikogo. Smile

Wynik k6+1 jest i tak niezły jak na system w który gra ok 50 osób.
Zazwyczaj się nie mieszam w wasze zmiany bo jak zauważyłem to i tak nie ma sensu. Ale czasami mnie to wkurza i popieram chłopaków.

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 04:38 PM
Reply with quote

Jeszcze kilka turniejów i powinno być więcej Smile


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 560
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 04:52 PM
Reply with quote

Mnie tylko zastanawia czemu u jednych brak kusz itd. to podstawa żeby byli "gięci"- znajdź gracza który tak nie uważa. A drugiej bandzie trzeba ciąć coś co nikomu nie przeszkadza w imię fluffu i ochrony ogrów Wink


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7891
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 04:59 PM
Reply with quote

Findar wrote:
Mnie tylko zastanawia czemu u jednych brak kusz itd. to podstawa żeby byli "gięci"- znajdź gracza który tak nie uważa. A drugiej bandzie trzeba ciąć coś co nikomu nie przeszkadza w imię fluffu i ochrony ogrów Wink

Middenheimem grałem dużo. Brak kusz i broni prochowej boli bardzo. S4 jest fajna ale trzeba najpierw dojść do tej walki, a podejść do przeciwnika dysponującego bronią strzelecką nie jest łatwo.

Middenheim ma S4 nie dlatego, że nie mają kusz i broni prochowej.
Bohaterowie Middenheimu w Mordheim mieli S4 i dostęp do kusz i broni prochowej. W imię zgodności z fluffem zabrałem im dostęp do kusz i broni prochowej oraz odebrałem dostęp do umiejętności strzeleckich i dałem S4 stronnikom.

Cięcia łapacza mają na celu ograniczenie wpływu na duże cele w ogóle, nie tylko ogry. Broń za kilka zk nie powinna eksterminować modeli za 100+ zk.

Podobnie tani niewolnicy mają być mięsem armatnim a nie pogromcami dużych celów.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 560
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 05:38 PM
Reply with quote

Calosciowo patrzysz na middenheim a wybiórczo na niewolników i lapacz, kto twierdzi ze model z ww2 bronia improwizowana jest pogromca duzych celów... lapacz nie eksterminuje duzych celów wymaga ogrania ze strony gracza z duzym celem i jest latwy do skontrowania, tylko w ostlandzie jest spam niewolników ktorzy nie liczą sie do rozbicia i dwa lapacze w takich krasnoludach ominiecie lowcy z lapaczem modelem z szybkością 6 jest proste ewntualna kontra na lowce z lapaczem, ani jednego posta na forum jak sobie poradzic z lapaczami wszyscy ktorzy dluzej graja4 znają te sztuczki


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1050

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 05:39 PM
Reply with quote

Brak kusz i broni palnej - ok. Tyle że obecnie strzelanie jest trochę meh. Nie zapominajmy że generalnie bandy strzelające mocno muszą tym strzelaniem wygrać zanim do nich dojdzie przeciwnik ;]

W tej grze raczej nie ma uniwersalnych band które są wstanie walczyć z przeciwnikiem silnie zorientowanym na coś. Jak mamy bandę strzelającą to cała strzela. Jak do CC to zwykle cała się klepie w CC bo inaczej lipa i przeciwnik nas ilosciowo dojedzie.

Niestety bandy strzelające mają 5 tur średnio żeby przeciwnika rozwalić ( wystawienie na 6 calu, bieg na 14, bieg na 22, bieg na 28, bieg na 34, szarże ) i to zakłada że kitramy się cały czas w swojej strefie rozstawienia. Potem zaczyna się rzeź.

Silnie strzelające bandy dalej mają zwykle przekichane jeśli jest ich dużo ( bo ciężko się defensywnie ustawić żeby nie strzelać przez siebie nawzajem jak nie grasz na patelni ).

Najmocniej strzelająca banda w całym systemie - niziołki obecnie ma przekichane. Mobilność zero. Opcja złożenia z psami i ogrami zabiera nam miejsce na kusze/łuki a tego potrzebujemy naprawdę dużo żeby wyrzeźbić przeciwnika szybko.

Słowem brak opcji na kusze i broń palną w bandzie która musi i tak napierać na maksymalnej prędkości to raczej dobra opcja bo by tylko to spowolniało kompanię. To tak jakby gracz grający chaosem khorna narzekał że kuszy/łuku niema i maga brak. A khornici i middenheim są do siebie bardzo podobni jeśli chodzi o osiągi ( poza tym że khornici mają słabszych stronników bo łatwo ich wymanewrować przez furię ).

I to jest właśnie najlepszy przykład tego gdzie czasem są ślepe uliczki. Khornici teraz mogą bez problemu wystawić 11 modeli, S4 ( 5 z bronia wielka, sztandarowego, bohatera z pancerzem na 1+ w walce wręcz, 2 psy demoniczne, 2 akolitów z 2 toporami każdy ). Byli silni i dostali 100 zk dodatkowo.

Khorniki vs Ostland to raczej nie była by obecnie wyrównana walka. Niezależnie od ilości niewolników u przeciwnika. Ba ! Dla przeciwnika raczej gorzej niż lepiej że tych niewolników ma.

Edit: Łapacz generalnie to jakąs mega broń nie jest. Sam w sobie jest mocno bezużyteczny.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 291

Post Post subject: Re: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 06:44 PM
Reply with quote

niewolnicy nie. wydają się jakoś specjalnie gięci żeby ich przycinać, chociaż to logiczne że nie mogą brać Cp od dowódcy. A co do Łapacza to może wystarczyłaby lekka zmiana w opisie cechy broni unieruchamiający" trafiony model może wykonać test Siły lub Inicjatywy w celu uniknięcia pochwycenia". Obecnie jak zostałeś trafiony to jesteś unieruchomiony bez szans obrony aż do swojej tury kiedy możesz próbować się uwolnić. A kiedy można spodziewać się wersji podręcznika z ostatnimi nowościami? Zamożność u kultystów itd.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1050

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 07:46 PM
Reply with quote

Czemu nie logiczne ? Armie niewolników to nie jest wymysł świata warhammera Very Happy Było nie było Armia Czerwona jest najlepszym przykładem tego że swoich boisz się bardziej niż wroga - niewolnik nie musi dostawać batów przy każdej okazji, ale może ;]


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7891
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 08:02 PM
Reply with quote

@kozAa
Przed końcem miesiąca powinny się ukazać.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 281
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Errata do 2k6
Posted: Pt paźdź 14, 2016 09:57 PM
Reply with quote

Twoje zmiany dotyczące łapacza i niewolników są całkiem chybione i niepotrzebne. Jeszcze nie widziałem i nie słyszałem żeby łapacz był jakoś specjalnie zabójczy, uderza ostatni i cel w dodatku łatwo się z niego uwalnia. Co do niewolników to też błąd, to nie są zwierzęta, jak ktoś wcześniej napisał oni nie musza cenić dowódcy, oni się go boją i to im daje "motywację", a z improwizowaną bronią to są w większości biegającymi pd. A spam niewolnikami (jeśli chodzi o Ostland) też rzadko wychodzi, średnio wpada 3 w gratisie. No ale jak nie chcesz sułchać sugestii to rób jak chcesz.


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 28 29 30 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi)...
...do wersji Przeklęty Szczurołap.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 7, 8, 9 ]
134 quidamcorvus 2468 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn kwiet 23, 2018 10:04 AM 
Blumstein View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1502 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 6300 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 4202 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 108550 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Aldis
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 420

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 45
_BBOT: 0
Razem: 45
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 163
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy