Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...

All Posts

1 2 3 ... 64 65 66
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#1: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb stycz 16, 2016 06:14 PM
    ----
Nowa edycja - nowy wątek.

Zapoznaliście się już z edycją 2k6? Najwyraźniej tak, bo niektórzy już nadsyłają swoje propozycje zmian Wink

Ale na razie plany na przyszłość:

- Po pierwsze dokończyć pisanie zasad dla kompanii Fimirów.
- W planach jest także napisanie zasad dla: Banitów z Księstw Granicznych, Karawany z Arabii, Konkwistadorów z Estalii, Zielonoskórych Piratów, Nieumarłego legionu Liczmistrza i Karnawału Chaosu (z pięcioma znakami Chaosu).
- Napisać zasady dla kilku kolejnych Postaci Dramatu.

Więc roboty jest jeszcze sporo.

W wy macie jakieś pytania/uwagi/spostrzeżenia?
Last edited by quidamcorvus on Sb stycz 20, 2018 06:45 PM; edited 1 times in total

#2: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Pn stycz 17, 2016 01:42 PM
    ----
Mam pytanie odnośnie zasady "Zbrojny po Zemby". Czy postać może z niej korzystać tylko jeśli ma dwa Rembaki i broń wielką? Czy można ją stosować jeśli np. uzbroimy Debeściaka, albo Herszta w broń wielką i np dowolne dwie bronie ręczne?

#3: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn stycz 17, 2016 01:57 PM
    ----
Tylko jeśli ma dwa rembaki i broń wielką.

#4: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Pt stycz 22, 2016 10:09 PM
    ----
jeszcze jedno pytanie, jak nie uda mi się wykonać mechanizmu inżynierem krasnoludzkim to ponoszę koszt mechanizmu ? I jest jakiś sposób żeby poprawić zdolność robienia mechanizmów? chodzi mi o to czy da się lepiej jak na 4+. Ciężko zrobić fajny przedmiot u krasnoludów Sad inne bandy rzucą na dostępność i jak się uda to kupują, nie ma ryzyka utraty funduszy

#5: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt stycz 22, 2016 10:10 PM
    ----
Tracisz.
Dlatego najlepiej jako pierwszy wykonać mechanizm/runę szczęścia.

#6: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Pt stycz 22, 2016 10:27 PM
    ----
a inżynier może dawać swoje US obsłudze np. balisty?

i ostatnie pytanie czy jeśli żywotność modelu spadnie do 0 w wyniku obrażeń zadanych przez działo, balistę itd. to model zostaje automatycznie wyłączony czy rzuca na tabele efektów zranienia?

#7: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt stycz 22, 2016 10:34 PM
    ----
Tak, może wspomagać drużynę obsługi.

Tak, rzucasz na tabelę.

#8: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Sb stycz 23, 2016 02:30 PM
    ----
Najemne ostrza dodają tylko podaną wartość prestiżu? czy jeszcze dolicza się ich ekwipunek, doświadczenie itd? np. Ogr ochroniarz daje +22 prestiżu trzeba doliczyć do tego jeszcze 20 za Duży cel ? Albo Ogniomistrz daje +42 doliczamy do tego jeszcze + 25 za machinę wojenną ?

#9: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb stycz 23, 2016 02:49 PM
    ----
Doliczasz tylko wartość podaną w opisie najemnego ostrza.

#10: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: krzychu88 Post Posted: Sb stycz 30, 2016 12:24 PM
    ----
jeżeli szarżuje na przeciwnika i jestem uzbrojony w pistolet, mam prawo strzelić dzięki zasadzie 'bezpośredni strzał'. i tak, normalnie pistolet ma S4 + AP, ale podczas szarży mam jeszcze dodatkowe -1 do save-a, czy to się normalnie sumuje? przeciwnik ma w tym przypadku -3 do save-a (S4 , AP oraz -1Save)?
i jeszcze jedno, gdy już dojdzie do walki muszę bić się tym pistoletem, czy mogę wybrać sobie inną broń np halabardę?

#11: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb stycz 30, 2016 12:28 PM
    ----
Podczas szarży masz +1 do trafienia, nie ma -1 do OP.
Nie możesz zmienić broni, używasz pistoletu tak jak pałki.

#12: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: krzychu88 Post Posted: Sb stycz 30, 2016 12:43 PM
    ----
tak-tak, wiem, że podczas szarży mam +1 do 'to hit'
chodzi mi o poniższy przypadek

"Bezpośredni strzał:
Model uzbrojony w załadowaną broń dystansową posiadającą cechę oręża BEZPOŚREDNI
STRZAŁ oraz BROŃ RĘCZNĄ może wystrzelić z broni dystansowej w trakcie szarży. Model
otrzymuje dodatkowy +1 ATAK, który ma SIŁĘ broni dystansowej oraz dodatkowy,
kumulatywny modyfikator -1 do Ochrony Pancerza, odzwierciedla to impet z jakim
pocisk uderza w szarżowanego wroga. Należy zauważyć, że BEZPOŚREDNI STRZAŁ
przysługuje jedynie w trakcie szarży. Ponadto, jako podstawę testu trafienia należy użyć
współczynnika WW postaci, a udane trafienie może zostać sparowane zgodnie z
zasadami podanymi w paragrafie PARUJĄCY."

rozumiem, że mam dodatkowy atak, w tym przypadku jak korzystam z pistoletu, to mam 1 atak z S4 oraz z racji ze broń prochowa AP, oraz dodatkowe -1 do save-a z powyższej zasady, czyli -3 do OP, tak?

ok, czyli jak decyduje się na 'bezpośredni strzał' to muszę bić pistoletem.

#13: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb stycz 30, 2016 12:44 PM
    ----
Ok. Rozumiem. Tak przeciwnik ma -3 do OP.

#14: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: krzychu88 Post Posted: Sb stycz 30, 2016 12:46 PM
    ----
dzięki Smile

#15: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Torin , Location: Katowice Post Posted: Pn stycz 31, 2016 04:26 PM
    ----
To ja mam uwagę co do obrażeń krytycznych, dobrze by było zmienić szansę na ich wypadnięcie i dodać dublet piątek. Co o tym myślicie?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

1 2 3 ... 64 65 66
>
Page 1 of 66