Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...

All Posts
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 64 65 66
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#166: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn lut 22, 2016 02:05 PM
    ----
Czyli Squig który stoi przy ścianie i w zasięgu swojej inicjatywy ma model znajdujący się za nią nie jest w stanie na niego zaszarżować? Bo musiałby zakręcić?

#167: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn lut 22, 2016 02:15 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Squigi poruszają się po prostej. Więc jeśli ruch prowadzi przez element terenu, który blokuje ruch to zatrzymuje się przed nim jak każdy inny model

Pomyslalbym tutaj i jakims zdroworozsadkowym rozwiazaniu, gdzie potrzeba, aby np. polowa podstawki tafiajaca na przeszkode unieruchamiala squiga. Wydaje mi sie, ze rozpedzona gora miecha, ktora zawadzi o plotek nie zatrzyma sie ot tak, w miejscu. Poza tym w duzym zageszczeniu terenowym squigi robia sie lekko niegrywalne.

#168: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Pn lut 22, 2016 02:30 PM
    ----
Pewnie dla tego zieloni nie mieszkają w miastach, a bardziej w lesie Very Happy

#169: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn lut 22, 2016 02:35 PM
    ----
Ale tam sie biega jeszcze trudniej Wink

#170: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn lut 22, 2016 02:36 PM
    ----
Pepe wrote:
Czyli Squig który stoi przy ścianie i w zasięgu swojej inicjatywy ma model znajdujący się za nią nie jest w stanie na niego zaszarżować? Bo musiałby zakręcić?
Tak.

W gęstym terenie trzeba nimi się sporo poodbijać od ścian zanim trafią w przeciwnika.

Ale model wart bodajże 15 zk z S5 i A2 musi mieć jakieś minusy Wink

Grish wrote:
Ale tam sie biega jeszcze trudniej Wink
Dla nich las to 2k6 cali ruchu. Przecież nie rozpatruje się każdego drzewa osobno.

#171: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn lut 22, 2016 02:45 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Pepe wrote:
Czyli Squig który stoi przy ścianie i w zasięgu swojej inicjatywy ma model znajdujący się za nią nie jest w stanie na niego zaszarżować? Bo musiałby zakręcić?
Tak.

W gęstym terenie trzeba nimi się sporo poodbijać od ścian zanim trafią w przeciwnika.

Ale model wart bodajże 15 zk z S5 i A2 musi mieć jakieś minusy Wink

Tak, ale w przypadku squigów, zakręt zajmuje dwie tury i to pod warunkiem, że przeciwnik stoi w miejscu.

Grish wrote:
Ale tam sie biega jeszcze trudniej Wink
Dla nich las to 2k6 cali ruchu. Przecież nie rozpatruje się każdego drzewa osobno.[/quote]

Tu mi chodziło o oddanie "realiów" bardziej Wink

#172: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn lut 22, 2016 02:49 PM
    ----
Grish wrote:
Tak, ale w przypadku squigów, zakręt zajmuje dwie tury i to pod warunkiem, że przeciwnik stoi w miejscu.
Zaaaa... Co? Nie przeceniasz czasem strategii Zielonoskórych? Wink



#173: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn lut 22, 2016 11:00 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Grish wrote:
Tak, ale w przypadku squigów, zakręt zajmuje dwie tury i to pod warunkiem, że przeciwnik stoi w miejscu.
Zaaaa... Co? Nie przeceniasz czasem strategii Zielonoskórych? Wink



Ja wiem, ze Orkowi uczą się wolniej od gołębi, ale jednak się uczą Wink

#174: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Śr lut 24, 2016 10:23 PM
    ----
Pytanie: czy po rzucie na Chłopak ma talent, rzucam potem rozwiniecie jak dla bohatera oraz jeszcze jeden jak na stronnika?

#175: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr lut 24, 2016 10:29 PM
    ----
Dla modelu który awansował rzucasz jak dla bohatera. I w kolejnych etapach sekwencji po potyczce traktujesz go jak bohatera, na przykład w czasie rzutu na eksplorację itd.

Natomiast jeśli grupa stronników liczyła więcej modeli to dla pozostałych rzucasz jak dla stronników.

#176: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Śr lut 24, 2016 11:07 PM
    ----
Ok, zle zinterpretowałem zapis przy ChMT.

#177: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz lut 25, 2016 01:48 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
I w kolejnych etapach sekwencji po potyczce traktujesz go jak bohatera, na przykład w czasie rzutu na eksplorację itd.

A to coś nowego. Gram w tą grę już kilka lat ale nadal mnie zaskakujesz QC. Gdzie to jest napisane?
Zawsze mówiłeś/pisałeś, że wszelkie rozwinięcia jakie nabędzie bohater/drużyna liczą się od następnej potyczki.

#178: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz lut 25, 2016 02:03 PM
    ----
Wynika to z kolejnosci sekwencji po potyczce. Podczas rzutu na eksplorację taki awansowany stronnik jest już bohaterem i generuje kostkę eksploracji.

#179: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Cz lut 25, 2016 02:07 PM
    ----
Warto by to doprecyzować w podręczniku, bo faktycznie jest to chyba jedyna sytuacja, która wpływa jeszcze na bieżącą sekwencję po potyczce.

#180: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Cz lut 25, 2016 02:13 PM
    ----
A jak jesteśmy przy sekwencji po bitwie - gdy stronnik (bądź bohater) ginie w wyniku tabeli poważnych obrażeń to jego ekwipunek jest tracony?
Bo spotkałem się z sytuacja gdy przeciwnik twierdził, że ekwipunek stronnika zostaje w skarbcu po śmierci właściciela.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 11 12 13 ... 64 65 66
>
Page 12 of 66