Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...

All Posts
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 64 65 66
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#196: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Areo Post Posted: Sb lut 27, 2016 10:28 PM
    ----
Akurat to Pepe chciał postawić zombie na moim fanatyku :D.
Squigi są bez ograniczeń ilościowych?

#197: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb lut 27, 2016 10:38 PM
    ----
Areo wrote:
Akurat to Pepe chciał postawić zombie na moim fanatyku :D.
Squigi są bez ograniczeń ilościowych?

Quote::
SQUIG: Herszt może prowadzić do boju dowolną ilość Squigów (należy jednocześnie pamiętać, że w kompanii Orków & Goblinów liczba Squigów nie może być większa niż liczba służących w drużynie Goblinów).
Przy czym jako Goblina należy rozumieć Goblina stronnika.

#198: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Pn lut 29, 2016 08:49 AM
    ----
Areo wrote:
Czy squig musi wykonać ruch?
A gdyby wprowadzić zasadę, że modele z ruchem przymusowym 2k6/k6 muszą wykonać ruch w każdej turze?

I dać małpie pistolet!

#199: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: krzychu88 Post Posted: Pn lut 29, 2016 09:56 AM
    ----
witajcie, czy można łączyc magiczną broń z niemagiczną? np
kapitan skavenów ze skillem walka ogonem


ostrze mocy, pistolet, miecz

#200: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn lut 29, 2016 10:05 AM
    ----
krzychu88 wrote:
witajcie, czy można łączyc magiczną broń z niemagiczną? np
kapitan skavenów ze skillem walka ogonem


ostrze mocy, pistolet, miecz

Quote::
Magiczny oręż:
Kategoria ta obejmuje najczęściej spotykany oręż do walki wręcz i broń dystansową. Bohater, który używa magicznego ORĘŻA do walki wręcz, nie może używać innej broni przeznaczonej do walki wręcz, choć może używać TARCZY, PUKLERZA lub PAWĘŻA w zwykły sposób. Ponadto, żaden bohater nie może posiadać więcej niż jeden magiczny ORĘŻ.

#201: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: krzychu88 Post Posted: Pn lut 29, 2016 10:07 AM
    ----
szkoda, to byłoby niezłe przegięcie Very Happy
dzięki za szybką odpowiedź Smile

#202: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Krnabrny Post Posted: Pn lut 29, 2016 11:57 AM
    ----
Małpie to trzeba dać brzytwę Very Happy

#203: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Cz marca 03, 2016 04:24 PM
    ----
Czy orkowy szaman, może rzucać zaklęcia w zbroi?

#204: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Cz marca 03, 2016 04:47 PM
    ----
A on ma dostęp do pancerzy?

#205: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz marca 03, 2016 04:52 PM
    ----
Nie może, nie ma dostępu do umiejętności, która mu na to pozwala.

#206: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Cz marca 03, 2016 06:48 PM
    ----
No to chyba jest błąd w podręczniku, bo przy orkowym szamanie jest napisane że może brać ekwipunek z listy oręża i pancerzy z listy ekwipunku Orków i Goblinów. A lista ekwipunku nie ma wyszczególnionego szamana, jest podział na bohaterów, orków i gobliny. Przy magii łomotu też nie ma dodatkowych tabelek. W dziale magia też nie zauważyłem zapisu że nie wolno rzucać czarów w zbroi.

#207: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz marca 03, 2016 07:17 PM
    ----
Jest to zaznaczone przy magicznych zbrojach.

Dla jasności dodam w paragrafie rzucanie zaklęć/modlitw zapis:

Quote::
MAG/DUCHOWNY który chroni się w walce dowolnym PANCERZEM nie może rzucać zaklęć/odmawiać modlitw.

#208: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz marca 03, 2016 11:17 PM
    ----
Mam pytania i prośbę.
Zaczynam od pytań/wątpliwości.
1. Ile znaczników można podnieść w jednej turze? Jeżeli nie ma napisane to mogłoby się to znaleźć w księdze.
2. Jeżeli model ma Sv, WSv oraz regenerację to wiadomo, że pierwsze rzuca się na Sv, a następnie? Tego również nie znalazłem i można by to ująć w księdze.

A teraz prośba. Czy możesz podzielić permanentnie RB na dwie części?
Pierwsza z zasadami etc druga z drużynami. Szczerze to wydrukowałem już trzecią wersję RB bo co najmniej tyle razy zmieniła się od początku mojej zabawy w WFS. Ale każdorazowo gdy dodajesz nową bandę to wszystko się rozjeżdża. Właśnie przed dodaniem Pirackich Goblinów miałem wydrukowaną księgę kolejny raz i znowu wszystko w pizdu. A bez mała jest tego kilkaset stron. Poza tym jeżeli wprowadzasz zmiany zawsze człowiek może sobie wydrukować odpowiednią stronę/y i podmienić. Nie zmieni się raczej numeracja i spis treści.

#209: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt marca 04, 2016 12:09 AM
    ----
1.
Jeden znacznik na turę.

2.

Rozdział Walka Wręcz, paragraf Ochrona Magiczna:
Quote::
Zdarza się, że model dysponuje zarówno Ochroną Pancerza jak też Ochroną Magiczną. W takim przypadku model musi najpierw skorzystać z Ochrony Pancerza, a jeśli ta będzie nieskuteczna, ma prawo skorzystać z Ochrony Magicznej.

Rozdział Zasady specjalne, paragraf Regeneracja:
Quote::
Ochrona z REGENERACJI nie jest Ochroną Magiczną, a zatem można z niej korzystać, gdy Ochrona Pancerza i Ochrona Magiczna zawiodły!

A więc pierwsza jest Ochrona Pancerza, dalej Ochrona Magiczna i na końcu Regenracja.

Czy taki zapis...
Quote::
Ochrona Pancerza, Ochrona Magiczna i REGENERACJA:
Zdarza się, że model dysponuje zarówno Ochroną Pancerza jak też Ochroną Magiczną i REGENERACJĄ. W takim przypadku model musi najpierw skorzystać z Ochrony Pancerza, a jeśli ta będzie nieskuteczna, ma prawo skorzystać z Ochrony Magicznej. Natomiast jeśli Ochrona Pancerza i Ochrona Magiczna zawiodły model może skorzystać z REGENERACJI.
wystarczy?




Co do podręcznika, to oprócz pełnej wersji, będzie też dostępne czteroczęściowe wydanie bazujące na wersji lekkiej - czyli bez fluffu.

1. Zasady
2. Drużyny
3. Kampania i Ekwipunek
4. Magia

Obecnie pracuję właśnie nad taką wersją i do końca miesiąca powinna być dostępna.

#210: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt marca 04, 2016 06:16 AM
    ----
To, że zrobisz czteroczęściowe wydanie niczego nie zmienia. Bo za każdym razem jak dodajesz nową drużynę to się przesuwają strony i w tym jest problem.
Albo drużyny dać na końcu RB. Ale to nie uchroni mnie od kolejnego drukowania.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 13 14 15 ... 64 65 66
>
Page 14 of 66