Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...

All Posts
<
1 2 3 4 ... 64 65 66
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#31: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: krzychu88 Post Posted: Wt lut 02, 2016 10:21 AM
    ----
Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
halabarda :
- z tej racji, że broń jest wyposażona w w różnego rodzaju haki i ostrza, które pomagają blokowac i zatrzymywac ciosy powinna miec 'parowanie'
Nie jest specjalistką od broni drzewcowej ale z tego co pamiętam, to halabarda służyła głównie do robienia kuku kawalerzystom. I jeśli już modyfikować halabardę to w tym kierunku - na przykład kawalerzysta trafiony i zraniony halabardą otrzymuje modyfikator -1 do testu jeździectwa.

masz rację, zgadza się Smile ale ogólnie to halabarda była bronią uniwersalną. raz, mogła ściągac kawalerzystów z i ch rumaków ( mój pierwszy zamysł
był taki by halabarda miała taką umiejkę - przy udanym rzucie na trafienie i zranienie halabardnik może sróbowac zrzucic jeźdzca -> rzut K6, 1-5 bez skutku, 5-6 kawlerzysta zostaje powalony na ziemię, należy zdjąc jeźdźca z rumaka i ustawic znacznik PnZ! ale chyba to byłoby zbyt koksiarskie lub ewentualnie +1 do rzutu Efekt Zranienia gdy walczy z kawalerią)
a dwa, to przede wszystkim używano halabardy do walki przeciwko pikinierom i miecznikom. właśnie te ostrza blokowały/parowały ciosy, by twój sąsiad mógł dziabnąc przeciwnika. z kolegami siedzimy w reko to się trochę interesujemy Wink

Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
broń spaczeniowa:
- magiczne ataki, przecież zielone kamyczki mają właściwości magiczne!
Broń spaczeniowa ma większą Siłę. Nie widzę potrzeby wprowadzania dodatkowych cech oręża.

zabawki skavenów są losowe, ale za to bardzo mordercze, siejąc pogrom w szeregach wroga, no i oczywiście swoich Wink domyślam się by ukazac ich losowośc to te K6 S jest tego odzwierciedleniem. może byc, ale to, że nie mają atutu magiczne ataki to już nie jest fajne i jako weteran tej armii aż serce mi się kraje gdy to widzę.
w każdym podręczniku, bitewniaku/rpg jest napisane ''[...] Skaven often use the highly unstable magical energies of warpstone to create devilishy deadly weapons"; "[...]all warpstone attacks count as magic [...] plague censers hits and gas, [...] warp-blades, warplock pistol'' itd itd
bez tego atutu, bronie te tracą swoją prawdziwą siłę oraz klimat



Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
Clan Skryre :
- Doomwheel zamiast rydwanu, wątpie by szanowany elektryk jeździł na rydanie. jeżeli jest steamtank czy żyrokopter, to czemu nie dac właśnie tego?
Zaproponuj rozsądne zasady dla takowej machiny. Chętnie je przeczytam.

chętnie napiszę, ale najpierw muszę skończyc pisac raport z ostatniej potyczki

Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
- doom rocket Smile
Jak wyżej.

jak wyżej.


Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
Clan Pestilens :
- maksymalny współczynnik WT 5 dla Diakona
Nie. Szczuroludzie mogą być żywotni ale nie twardzi.

ogólnie klan pestilens, to ten 'twardszy' klan. jeśli mnich dożył, a wiadomo w ich społeczeństwie to różnie bywa, awansu na Diakona, to świadczy o jego niezwykłej przebiegłości i sprytu, ale tak samo o wytrzymałości na plagi, choroby, pasożyty oraz odporności na ból i obrażenia, gdyby nie to, to by kopnął w kalendarz o wiele wcześniej. tak więc powinien miec możliwośc rozwinięcia WT do 5


Sister_of_Mercy wrote:
krzychu88 wrote:
Clan Eshin
- łatwiejszy dostęp do trucizn
Ciekawe. Można przetestować.

git

#32: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Wt lut 02, 2016 10:30 AM
    ----
kozAa wrote:
Krytyki faktycznie mogłyby wypadać przy dublecie w udanym rzucie na zranienie, teraz krytyków prawie się nie widzi. Tabela na trafienie w walce wręcz też mogłaby się zmienić np. przy walce wręcz 5 do 5 trafienie mogłoby być na 7+ a nie na 8+, na zasady k6 trafiało sie już na 4+.

Pamiętaj, że nie ma takiego prostego przełożenia z k6 na 2k6, z tego co pamiętam wynik 7 ma największą szanse wypadnięcia na 2k6: 5+2,3+4,6+1.

#33: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Wt lut 02, 2016 10:32 AM
    ----
A co do Furii to mogłaby dawać +1 atak w pierwszej rundzie walki wręcz. A z zasadami broni nie ma co za bardzo kombinować im więcej dodatkowych rzutów tym mniej to upłynnia rozgrywkę i sprawia że można o tym zapomnieć. Halabarda mogłaby dostać przebicie pancerza ewentualnie i jest spoko, a + 1 do siły to naprawdę jest dużo, zwłaszcza że nadal bijesz po inicjatywie Last edited by kozAa on Wt lut 02, 2016 10:35 AM; edited 1 times in total

#34: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt lut 02, 2016 10:33 AM
    ----
kozAa wrote:
Krytyki faktycznie mogłyby wypadać przy dublecie w udanym rzucie na zranienie, teraz krytyków prawie się nie widzi. Tabela na trafienie w walce wręcz też mogłaby się zmienić np. przy walce wręcz 5 do 5 trafienie mogłoby być na 7+ a nie na 8+, na zasady k6 trafiało sie już na 4+.
To celowy zabieg. Przy takim rozłożeniu progów w porównaniu z K6 trafia się o ok 8% trudniej ale rani o ok 8% łatwiej. Trudniej trafić, łatwiej zranić.

#35: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Wt lut 02, 2016 10:42 AM
    ----
quidamcorvus wrote:
kozAa wrote:
Krytyki faktycznie mogłyby wypadać przy dublecie w udanym rzucie na zranienie, teraz krytyków prawie się nie widzi. Tabela na trafienie w walce wręcz też mogłaby się zmienić np. przy walce wręcz 5 do 5 trafienie mogłoby być na 7+ a nie na 8+, na zasady k6 trafiało sie już na 4+.
To celowy zabieg. Przy takim rozłożeniu progów w porównaniu z K6 trafia się o ok 8% trudniej ale rani o ok 8% łatwiej. Trudniej trafić, łatwiej zranić.
@krzychu88
Halabarda z +1 do S i cechą drzewcowa jest juz dość potężna. Toporem i młotem też można parować, a nie posiadają tej cechy.

Nie da się przełożyć realistycznie i prosto życia mechanikę, dlatego jest jak jest.

Co do magicznych ataków broni spaczeniowej to co miałyby robić?

Za żywotność Nurglowców odpowiada przede wszystkim współczynnik Żw, a nie Wt.

@kozAa
Ciekawy pomysł z furią, choć +1 w pierwszej rundzie to trochę słabo. Może Ax2 w pierwszej rundzie?

#36: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: krzychu88 Post Posted: Wt lut 02, 2016 11:27 AM
    ----
Sister_of_Mercy wrote:


Co do magicznych ataków broni spaczeniowej to co miałyby robić?


po prostu dostają zasadę 'magiczne ataki' : zdejmujesz warda 'leśnym duchom', możesz atakowac 'istoty eteryczne' itd.

trzeba zaznaczyc, że broń spaczniowa nie jest liczona jako 'broń magiczna'! to nie artefakty

co do halabard, wiekszego WT Diakonowi, masz racje, niech tak zostanie.

#37: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Wt lut 02, 2016 11:41 AM
    ----
byłbym za powyższym bonusem do spaczeniowych broni - istot eterycznych za dużo nie ma, a jak już szczur stanie do walki z driadą i nie ucieknie to niech coś z tego ma Wink

#38: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Krnabrny Post Posted: Wt lut 02, 2016 11:41 AM
    ----
Zbytnie osłabienie furii też nie jest dobre. Obecna jest silna ale daje też całkiem sporo minusów ( nie uciekamy, nie parujemy i tak dalej ). Ja bym wprowadził zapis że zawsze musi się poruszać w kierunku przeciwnika jeśli go widzi i wystarczy. Ukruci to możliwość kitrania kultystów.

#39: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt lut 02, 2016 11:47 AM
    ----
Jeżeli chodzi o broń spaczeniową to można by wprowadzić dodatkową zasadę dla bohatera coś na wzór inżyniera czy też kowala run. Z tą różnicą, że zamiast płacić dodatkową kasę poświęcaliby jeden kawałek upiorytu na spaczenie broni. Tylko nie wiem czy każdą broń można by spaczyć (do walki i do strzelania).

#40: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt lut 02, 2016 11:53 AM
    ----
@krzychu88
Leśne duchy i Demony mają MO między innymi dlatego, że nie zdobywają PD. Nie widzę powodu, żeby je dodatkowo osłabiać.


Spaczinżynier jest jeden i ma swoje zabawki. Akurat Skaveny nie potrzebują dodatkowych bonusów.

#41: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Krnabrny Post Posted: Wt lut 02, 2016 12:13 PM
    ----
Pepe - w Warheim nie ma upiorytu Very Happy Tu sie kradnie gobeliny, skarby i złote bożki.

QC - czyli miałem rację co do tego że leśne licho jest bugnięte ! Very Happy

#42: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt lut 02, 2016 12:41 PM
    ----
Krnabrny wrote:

QC - czyli miałem rację co do tego że leśne licho jest bugnięte ! Very Happy
Tak.

#43: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: krzychu88 Post Posted: Wt lut 02, 2016 01:02 PM
    ----
Pepe wrote:
Jeżeli chodzi o broń spaczeniową to można by wprowadzić dodatkową zasadę dla bohatera coś na wzór inżyniera czy też kowala run. Z tą różnicą, że zamiast płacić dodatkową kasę poświęcaliby jeden kawałek upiorytu na spaczenie broni. Tylko nie wiem czy każdą broń można by spaczyć (do walki i do strzelania).

za dużo by było tego, nie przeginajmy Wink


@ QC
no tak, ale wiadomo skaveny nie są jakimś super fajterami, a ich odwaga... no cóż Smile ale właśnie dzięki takim zabawkom mają szansę kogoś ubic, to zawsze było ich głównym atutem, obok liczebności.

#44: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Wt lut 02, 2016 01:32 PM
    ----
krzychu88 wrote:
no tak, ale wiadomo skaveny nie są jakimś super fajterami, a ich odwaga... no cóż Smile ale właśnie dzięki takim zabawkom mają szansę kogoś ubic, to zawsze było ich głównym atutem, obok liczebności.
Proszę cię. Rolling Eyes Powiedz czego brakuje Szczuroludziom? Bo Reikland też nie ma super fajterów Wink

#45: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Krnabrny Post Posted: Wt lut 02, 2016 01:53 PM
    ----
Szczury są mega szybkie i mega liczebne - kto twierdzi że są słabe nigdy z nimi nie grał chyba Very Happy



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 4 ... 64 65 66
>
Page 3 of 66