Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...

All Posts
<
1 2 3 ... 25 26 27 ... 64 65 66
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#376: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 08, 2016 05:20 PM
    ----
Grish wrote:
Duży boost. Z czego on wynika?
Z zasady Niewolnicy ciemności, która wymusza wybieranie mutacji. I werbowania wpływowych kultystów.

#377: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Cz wrz 08, 2016 05:36 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Grish wrote:
Duży boost. Z czego on wynika?
Z zasady Niewolnicy ciemności, która wymusza wybieranie mutacji. I werbowania wpływowych kultystów.

Nie mówi to jakoś do mnie. Nie widzę przełożenia ze względu na wzmocnienie/osłabienie ze stygmatów na mocniejszy start.

#378: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 08, 2016 05:41 PM
    ----
Kultyści jako jedni z niewielu ludzi nie dostali bonusów - patrz na przykład podoficer. Zresztą Sister of Mercy od dawna to lobbowała, a ostatnie testy pokazały, że takie zmiany są OK.

#379: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Cz wrz 08, 2016 05:52 PM
    ----
No zobaczymy, pogramy i wyjdzie. Pytanie tylko, czemu zmiana nie weszła przed rozpoczęciem kampanii? Razz Byłbym zostawił Ogry w spokoju i dokończył Dzieciory Zagłady Wink

#380: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Śr wrz 14, 2016 08:07 PM
    ----
W związku z tym, że nie miałem okazji wcześniej zagrać jakimkolwiek powozem to mam pytania:
1) Czy konie powozu A mogą walczyć tylko z jednym koniem powozu B i z woźnicą czy z oboma?
2) Prawy koń powozu B nie styka się z powozem A czy może zadawać ataki w powóz A?
3) Model C jest oszołomiony. Czy prawy koń w związku z tym, że nie styka się z powozem A może zadawać ataki w modle C?

Schemat.

........YY
........YY
XXXAYY
XXXABB
.........C

#381: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr wrz 14, 2016 08:29 PM
    ----
Nigdy nie potrafiłem zrozumieć tych literowych schematów Razz Co to są te X i Y? Zaprzęg? One są pod kątem prostym do siebie?

To było rozjeżdżanie czy szarża? Czy kolejna runda walki wręcz po szarży? Pojazd, który był celem szarży wykonał ruch w swojej rundzie?

1. "zwierzęta zaprzęgowe mogą atakować jedynie wroga znajdującego się z przodu pojazdu"
Z przodu znajduje się powóz, zaprzęg i oba zwierzęta pociągowe.

2. "zwierzęta zaprzęgowe mogą atakować jedynie wroga znajdującego się z przodu pojazdu"
Zwierzęta B nie mogą powozu A, OBA mogą atakować tylko C.

#382: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz wrz 15, 2016 06:36 AM
    ----
Ok na fonie kiepsko się czyta, a w szczególności kiedy Areo macha rękami i gada jakieś pierdoły nad głową i człowiek się nie może skupić.
Konie mogą atakować tylko w przód więc B atakuje C.
Woźnica B może atakować A (konie i woźnicę) i C.
Ale jeżeli dobrze rozumiem te zasady to jeżeli model C jest np oszołomiony to tylko konie B mogą w niego uderzać, natomiast woźnica B tylko w powóz A. Tak?
I jeszcze jedno pytanie. Jeżeli powóz A wyprowadza ataki w wyniku których ginie koń B który się styka z powozem A, to czy w kolejnych turach mogą uderzać w drugiego konia?

#383: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 15, 2016 06:38 AM
    ----
Pepe wrote:
Ale jeżeli dobrze rozumiem te zasady to jeżeli model C jest np oszołomiony to tylko konie B mogą w niego uderzać, natomiast woźnica B tylko w powóz A. Tak?
Tak.

Pepe wrote:
I jeszcze jedno pytanie. Jeżeli powóz A wyprowadza ataki w wyniku których ginie koń B który się styka z powozem A, to czy w kolejnych turach mogą uderzać w drugiego konia?
Tak.

Tylko zwróć uwagę, że ciężko jest związać walką wręcz powóz.

#384: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Cz wrz 15, 2016 06:51 AM
    ----
Powóz B zaszarżował model C więc związał się walką, a powóz A zaszarżował powóz B. Więc chyba żaden nie może opuścić walki?

#385: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 15, 2016 07:10 AM
    ----
W takim przypadku tak.

#386: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Krnabrny Post Posted: Cz wrz 15, 2016 08:37 PM
    ----
(111) TABOR LUDU STRIGOSU
Wygnani przed wiekami z ojczyzny potomkowie mieszkańców Królestwa Strigosu wędrują w
taborach przez krainy Starego Świata nigdzie nie mogąc odnaleźć nowego domu.
Drużyna spotyka karawanę ludu Strigosu, a taboryci oferują kompanii kupno
licznego ekwipunek który posiadają na wozach. Drużyna, która podejmie się handlu
z taborytami może zakupić przedmioty wymienione w ROZDZIALE XIIII:
EKWIPUNEK z 50% zniżką (zaokrąglając w górę). Po zakończeniu handlu, gracz
musi wykonać rzut K6. Wynik 5+ oznacza, że taboryci okradli kompanię. Z
KARTY DRUŻYNY należy usunąć ZŁOTE KORONY i ŁUPY! posiadane do tej pory
przez kompanię, także te, które zostały odnalezione w czasie rozgrywania bieżącej
sekwencji po potyczce.


Pytanie:

1.które działy zaliczają się pod ekwipunek ? Tzn tylko ekwipunek speciajny czy dosłownie wszystkie przedmioty + zwierzaki + magiczne przedmioty
2.co z dostępnością ? Rzucam normalnie czy automatycznie dostępne
3.Ile przedmiotów można zakupić jednorazowo w ten sposób

#387: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 15, 2016 08:43 PM
    ----
1. Cały ekwipunek.
2. Wg normalnych zasad.
3. Powszechnie dostępnych przedmiotów - tyle ile masz ZK. W przypadku przedmiotów z dostępnością, tyle ile uda ci się znaleźć wg normalnych zasad.

#388: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 15, 2016 08:53 PM
    ----
Mogłeś dzisiaj szybko zakończyć udział w kampanii:D

#389: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 15, 2016 08:54 PM
    ----
Findar wrote:
Mogłeś dzisiaj szybko zakończyć udział w kampanii:D
Czyli jednak nie okradli Wink

#390: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Krnabrny Post Posted: Cz wrz 15, 2016 09:39 PM
    ----
Pytanie na szybko - kucyki sie wliczają wg opisu do ilości modeli w bandzie a konie nie. Błąd czy coś innego ?



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 25 26 27 ... 64 65 66
>
Page 26 of 66