Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 45 46 47 ... 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 09:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 02:38 PM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 10:15 AM
Reply with quote

Czyli mój powóz szarżuje twój jadący - nie zatrzymuej go i nie wiąze walką. Ty szarżujesz mnie nie wiążesz mnie walką. Ja szarżuje ciebie ty mnie ja ciebie i tak dalej i dalej. Yep ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 10:33 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Czyli mój powóz szarżuje twój jadący - nie zatrzymuej go i nie wiąze walką. Ty szarżujesz mnie nie wiążesz mnie walką. Ja szarżuje ciebie ty mnie ja ciebie i tak dalej i dalej. Yep ?
Odczytując zasady dosłownie - nie.

Quote::
Walka z poruszającym się powozem: Wrogie modele mogą próbować zaatakować poruszający się, a za taki uważa się rydwan lub powóz który w poprzedniej turze wykonywał ruch, deklarując szarżę w normalny sposób. Należy jednak zauważyć, że zaatakowany w ten sposób pojazd nie zostaje związany walką wręcz i w następnej turze może kontynuować ruch w normalny sposób. Ponadto, ponieważ atakowanie poruszającego się pojazdu nie jest łatwym zadaniem, wszystkie udane trafienia należy rozdzielić między zwierzęta pociągowe, pojazd lub koło, a woźnicę lub pasażerów tak, jak ma to miejsce w fazie strzelania.
Zaszarżowany może kontynuować ruch tylko i wyłącznie ruch.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 10:38 AM
Reply with quote

Możesz dopisać że nie może szarżować jeśli był szarżowany ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8168
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 10:46 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Możesz dopisać że nie może szarżować jeśli był szarżowany ?
Repentia od wczoraj już coś tam pisze, zobaczę co wymyśli. Ogólnie ma być tak, ze piechota szarżująca na powoź nie będzie go wiązać walką wręcz, a wszystko na podstawkach 40x40 mm i większych będzie wiązać w normalny sposób.
Natomiast za poruszający się powóz ma być uznani taki, który wykona ruch, szarżę lub rozjeżdżanie.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 10:46 AM
Reply with quote

Dlaczego Sister zmieniła nick?

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 11:18 AM
Reply with quote

No i git - zmiana na lepsze.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 11:28 AM
Reply with quote

Ah pytanie : mam zamiar przygotować "rozkładówkę modeli" wewnątrz powozu której konieczność kiedyś sugerował QC.

Planuje podzielić podstawkę 50x100 na 5 części : Powóz , koń 1 i koń 2, pasażerowie, koła.

Konie miały by zajmować koło 50 % całej podstawki ( jako że normalnie biegają na podstawkach 50x25. Powóz pozostały obszar. Następnie powóz miałby 8 miejsc gdzie 1 miejsce to zawsze woźnica, 1 miejsce na koźle, 6 miejsc wymiennie na znaczniki / pasażerów albo ulepszenia. Każdy punkt miałby swoje kwadraciki na zaznaczanie efektu i punktów żywotności.

Teraz pytanie do was : Czego waszym zdaniem brakuje, co byście dodali i zmienili.

Nie jest to dużo pracy ale trzeba by to zrobić bo czasem trochę bałagan jest a tak będzie prościej i przejrzyściej.

Edit 1:

Dobra już widzę że będzie zabawnie. Diagram w skali 1 do 1 nie zadziała bowiem zmieszczenie na podstawce 100x50 8 modeli 20x20 ( żeby móc je sobie na kartce ustawić bo takie było założenie ) jeszcze da radę ale jak by trzeba dołożyć koniec o wymiarach 50x25 albo modele 25x25 to się zaczyna miejsce kończyć. Ma ktoś jakąś propozycję ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 11:46 AM
Reply with quote

Pamiętaj, że część pasażerów jedzie wewnątrz pojazdu, a część na dachu.

Czyli konie z przodu i czterech pasażerów wewnątrz. Wyżej woźnica i pasażer, plus modele na dachu.

EDIT:
Dodałam uściślenia TUTAJ.

Pepe wrote:
Dlaczego Sister zmieniła nick?
Fryzurę też zmieniłam. Potrzebowałam odmiany. Baby w okolicach 40 podobno tak mają Twisted Evil


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 12:14 PM
Reply with quote

Ja wiem ale na potrzeby rozgrywki nie ma znaczenia gdzie jest model tzn dach czy środek ( chociaż było by to ciekawe to dopiero by utrudniało grę ).

Pierwszy diagram : 10x5; podział na powóz, koła, kon 1 oraz 2, i pasażerów jako grupę razem z woźnicą. Bez jakoś specialnie uwzględniania wymiarów tylko numery przypisane im na potrzeby losowania trafień oraz dla powozu/kół/koni pola z zaznaczoną żywotnością czy efektem po bokach. Zaznaczone krawędzie z uwzględnieniem tego z kim walczymy na danej krawędzi ( tzn wiadomo że konie nie walczą jak szarżujemy powóz z tyłu itp )

Drugi diagram : Chyba jednak bez ujednolicenia czy powozy są otwartę zamknięte ( tzn trzeba by wszystkie traktowąc jako płaską powierzchnię na potrzebę diagramu ) będzie ciężko. Ostatecznie bedzie to chyba jednak 8 pól 25x25 gdzie pole 1 to woźnica, 2 model na koźle, 3-8 modele w powozie.

Tabelka z ruchem powozu w zależności od obciążenia + przykład.
Opis abordażu.
Opis szarży i tratowania.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 12:21 PM
Reply with quote

Dobrze, że chłopy nie mają takich problemów bo z ze zmianą fryzury miałbym problem Wink

Back to top
View user's profile
Torin
Przebudzony
Przebudzony

Torin

Offline

Joined: stycz 10, 2013
Posts: 285
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 01:12 PM
Reply with quote

Zawsze możesz (w skrajnych przypadkach) zmieniać łysine mat na łysine z połyskiem;-)


_________________
A.Ś.
Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 01:37 PM
Reply with quote

Psikniemy cie lakierem to zmatowiejesz Very Happy


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1465
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 02:28 PM
Reply with quote

Albo się przefarbuję na czarno!!!

Back to top
View user's profile
Findar
Świadomy
Świadomy

Findar

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 561
Location: Katowice
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr grud 14, 2016 04:23 PM
Reply with quote

Tatuaze z henny Wink


_________________
diariuszrpg.blogspot.com/
Back to top
View user's profile
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 268
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz grud 15, 2016 01:56 PM
Reply with quote

Możliwe, że to gdzieś było, ale zapytam. Co się dzieje z wozem gdy wszyscy pasażerowie powozu łącznie z woźnicą zostaną WzA? Czy modele przeciwnika nadal są związane walką z wozem?

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 ... 45 46 47 ... 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
54 quidamcorvus 1956 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn list 11, 2018 03:14 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 2058 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 16953 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 02:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 5938 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 140286 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 144
_BBOT: 1
Razem: 145
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Linkowisko
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Statystyki
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Groups
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
 _BBOT:
Google > ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 165
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy