Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...

All Posts
<
1 2 3 ... 46 47 48 ... 64 65 66
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#691: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Cz grud 15, 2016 02:58 PM
    ----
tak się powtórzę przy okazji bo dalej nie wiem Razz

Bahior wrote:

A z moich wątpliwości:
jak działa cały ten abordaż?
jak już jestem na maszynie wroga normalnie atakuje woźnice i traktujemy to jak walkę wręcz dwóch modeli?
Czy po ewentualnym wyłączeniu woźnicy (i pasażerów) mogę przejąć daną maszynę?

#692: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz grud 15, 2016 09:39 PM
    ----
Radzik wrote:
Możliwe, że to gdzieś było, ale zapytam. Co się dzieje z wozem gdy wszyscy pasażerowie powozu łącznie z woźnicą zostaną WzA? Czy modele przeciwnika nadal są związane walką z wozem?
Testujesz CP zwierząt. Jeśli test zakończy się powodzeniem to walka trwa nadal, a zwierzęta atakują jeśli mają kogoś z przodu. Jeśli test CP zakończy się niepowodzeniem, rzucasz K6 i stosujesz efekt z tabeli reakcji zwierząt.


Bahior wrote:
tak się powtórzę przy okazji bo dalej nie wiem Razz

Bahior wrote:

A z moich wątpliwości:
jak działa cały ten abordaż?
jak już jestem na maszynie wroga normalnie atakuje woźnice i traktujemy to jak walkę wręcz dwóch modeli?
Czy po ewentualnym wyłączeniu woźnicy (i pasażerów) mogę przejąć daną maszynę?
W uproszczeniu tak jak wspinaczka, tylko na powóz.
Jeśli wykonałeś abordaż w ramach szarży, to atakujesz tego kogo zaszarżowałeś.

Należy tylko pamiętać, że nie można wykonywać abordażu pojazdu, którego woźnica uderzał ...z bata!.

Zgodnie z zasadami możesz przejąć machinę ale tylko do końca potyczki - jest to stronnik i nie możesz go ukraść Wink

#693: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Cz grud 15, 2016 09:42 PM
    ----
Quote::
Testujesz CP zwierząt. Jeśli test zakończy się powodzeniem to walka trwa nadal, a zwierzęta atakują jeśli mają kogoś z przodu. Jeśli test CP zakończy się niepowodzeniem, rzucasz K6 i stosujesz efekt z tabeli reakcji zwierząt.
A czy w wypadku kiedy nie ma nikogo z przodu (czyli w zasięgu zwierząt) można bezpiecznie wyjść ze zwarcia?
Co się dzieje, jeżeli zwierzęta też są WzA?

#694: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz grud 15, 2016 10:54 PM
    ----
Nie. W obu przypadkach jesteś związany walką wręcz z powozem.

#695: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Cz grud 15, 2016 11:00 PM
    ----
Czyli podsumowując, modele które są w zwarciu z powozem nie mogą wyjść z tego zwarcia, dopóki nie zniszczą powozu, nawet wtedy gdy wszyscy pasażerowie, woźnica i zwierzęta są WzA, tak?

#696: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz grud 15, 2016 11:02 PM
    ----
Tak. Traktujesz powóz jak każdego innego stronnika - z ta roznicą że powóz nie oddaje Wink

#697: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Krnabrny Post Posted: Pt grud 16, 2016 12:10 AM
    ----
Jeśli powóz pozostaje statyczny to powinien autohity dostawać - chyba że coś mnie omineło w kwesti trafiania rzeczy stojących nieruchomo w miejscu Razz

#698: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Krnabrny Post Posted: Pt grud 16, 2016 09:25 AM
    ----
Post pod postem ale wczoraj mi się takie pytania urodziły :

Mamy model chaosu ( nieistotne jaki warband ) który jest dużym celem i posiada byczą szarżę. Jako stygmat ten model wylosował płonące ciało. Płonące ciało posiada zapis że na początku tury walki każdy model który się z nim styka podstawka dostaje trafienie z S4 z cecha płonący atak. Moje pytanie teraz takie :
- szarżuje -> bycza szarża -> poczatek walki -> płonące ataki w każdego z kim się stykam
- szarżuje -> bycza szarża -> początek walki -> druga tura -> płonące ataki w każdego z kim sie stykam

Drugie pytanie

Mamy model z łuskową skórą 5+ który wylosował mutację dającą pancerz na 3+. Model posiada teraz pancerz 3+ i 5+ ( 1 + ) czy tylko ten lepszy ? Dodatkowo jeśli posiadając łuskową skórę posiadamy pancerz dający 3+ np zbroję chaosu to posiadamy automatycznie pancerz na 1+ ?

Pytanie trzecie i ostatnie

Bohater zostaje pomiotem chaosu - zachowuje swoje stygmaty czy traci je ? Dodatkowo jeśli je traci, można łączyć pomioty chaosu w grupy stronników ?

#699: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Pt grud 16, 2016 09:44 AM
    ----
A nie ma czasem zapisu w podręczniku że jak wyłączy się zwierzęta pociągowe, załoge, i woźnice to powóz z automatu jest WzA?

#700: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt grud 16, 2016 09:47 AM
    ----
Jeśli powóz zostaje bez obsługi to jego WW spada do 0 i jest trafiany automatycznie.


Szarża -> początek walki -> bycza szarża + płonące ataki.

Bycza szarża jest na początku walki. Zapamiętaj.


Bierzesz pod uwagę lepsza wartość. Chyba ze jest zapis ze zwiększa OP wtedy dodajesz.

Zależy czy to bohater pomiot czy stronnik.

#701: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt grud 16, 2016 09:50 AM
    ----
kozAa wrote:
A nie ma czasem zapisu w podręczniku że jak wyłączy się zwierzęta pociągowe, załoge, i woźnice to powóz z automatu jest WzA?
Z tego co czytam to nie ma. Model ma swoją Wt i Żw.

#702: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Krnabrny Post Posted: Pt grud 16, 2016 10:01 AM
    ----
Bohater pomiot zachowuje stygmaty ? Czyli będąc bohaterem zostajesz pomiotem to dalej jesteś bohaterem ?

Ok, chodziło tylko o to czy to przeoczenie czy tak miało być właśnie.

#703: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt grud 16, 2016 10:16 AM
    ----
Pomiot traci wszystko i dostaje ch-kę i zasady Pomiotu.

#704: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Krnabrny Post Posted: Pt grud 16, 2016 10:25 AM
    ----
Inaczej bo dalej nie o to mi chodzi - mam pomiot bohatera i pomiot stronnika. Czy pomiot bohater i pomiot stronnik mogą utworzyć jedną grupę ? Dodatkowo czy bohater który stał się pomiotem zwalnia miejsce bohatera oraz czy zwalnia miejsce bohatera do wykupienia np akolita został spawnem czy mogę kupić nowego akolitę.

#705: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt grud 16, 2016 10:35 AM
    ----
Pomiot bohater to bohater. Nie zwalnia miejsca.

Stronnik zostaje stronnikiem.

Bohatera i stronnika nie można łączyć w grupę.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 46 47 48 ... 64 65 66
>
Page 47 of 66