Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy


































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
<
1 2 3 ... 63 64 65 66
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic kozAa - Pt stycz 22, 2016 10:27 PM, beszcza - Śr sierp 17, 2016 10:47 AM, Magus - Wt sierp 30, 2016 09:21 PM, Spazo - Śr grud 07, 2016 03:38 PM
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn May 21, 2017 11:59 AM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
Nie twierdzę że jest inaczej - zwyczajnie dalej jest drogo. 2 x tyle i lekko można kupić realm of battle of GW które już zrywają sufit.

Mnie osobiście mata się podoba żeby nie było tylko dalej trochę droga.

Przecież to ceny GW, w normalnej sprzedaży mata bedzie sporo tańsza. Te niwe zestawy na stronie mają wycenione po 250 ziko, a na alledrogo latają juz po 169.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pt May 26, 2017 02:46 PM
Reply with quote

Quote::
Społem...:
W przypadku poszukiwania wyjątkowo RZADKICH przedmiotów bohaterowie mogą połączyć siły i wspomóc w handlu drużynnika. Bohaterowie tracą możliwość wykonywania rzutów na DOSTĘPNOŚĆ w czasie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce, a poszukujący RZADKIEGO przedmiotu drużynnik otrzymuje modyfikator +1 do rzutu na DOSTĘPNOŚĆ za każdy model bohatera, który towarzyszy mu w handlu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn May 29, 2017 01:29 PM
Reply with quote

Nowa tabela sprzedaży łupów:


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn May 29, 2017 02:49 PM
Reply with quote

Co było nie tak ze starą?


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn May 29, 2017 03:03 PM
Reply with quote

Grish wrote:
Co było nie tak ze starą?
Nie można było sprzedać więcej niż 8 Łupów!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Pn May 29, 2017 06:15 PM
Reply with quote

Fajna tabelka:), więcej można zarobić:). Sporo tych zmian będzie w aktualizacji podręcznika Smile

Back to top
View user's profile
Wredny
Nieświadomy
Nieświadomy

Wredny

Offline

Joined: May 04, 2017
Posts: 15
Location: Września
Filia Wielkopolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 30, 2017 07:26 PM
Reply with quote

nie widzę w tym dziale tematu o ograch, więc zapytam tutaj, mam nadzieję, że to właściwe miejsce.

czy ktoś w ogóle gra tą bandą? opłaca się to? z tego co widzę w podręczniku, to bazowo trudno zrobić rozpiskę, w której jest więcej niż dwa ogry, a resztę trzeba dopychać gnoblarami. na starcie nie ma się więc w bandzie wszystkich bohaterów. dodatkowo banda zdaje się być bardzo podatna na rout testy.

dawno temu kolega próbował zrobić house rulesy do ogrów pod Mordheim, skończyło się na trzech modelach w bandzie i jednej bitwie, po której stwierdził, że to nie ma sensu. jestem więc ciekaw jak to się ma z Warheim, czy banda jest grywalna i czy są na forum śmiałkowie, którzy prowadzą ogry do boju?


_________________
Damian [WZMF]
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 30, 2017 07:47 PM
Reply with quote

Ogrami gra się fajnie. Na początku nie ma ci kombinować, bo pierwsza rozpa to Łowca, Rzeźnik/Ogniobrzuch, Żelazobrzuch, dwóch Traperów. Masz zatem komplet bohaterów, w tym trzy ogry z Byczą szarżą. Do tego Łowca ma na starcie przepoteżną broń dystansową: harpun. Jak mu potem dasz oszczepy gnoblara-lunetę, to miażdży na średnim dystansie.

Awansują wolno, ale są startowi chyba najpotężniejsi. Musisz tylko uważać na Zabójcze ciosy.

Tu masz raport, gdzie możesz zobaczyć, co Ogry potrafią: warheim.blogspot.com/2...r.html?m=1


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 307

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 30, 2017 08:00 PM
Reply with quote

Ogry fajne, ale ciężkie w prowadzeniu, nie mam do nich szczęścia. Moim zdaniem harpun bardziej przeszkadza Łowcy na początku, taki jednostrzałowiec, ładuje się go dwie tury i nie można strzelać po ruchu, ale największym minusem jest to że wyposażony w niego łowca nie może biegać. A kluczem w ograch jest szybkość i związanie walką przeciwnika. Jak grałem ogrami to harpun po pierwszej potyczce lądował w skarbcu albo był sprzedawany. Ważne żeby nie dać się wymanewrować i możliwie szybko dopaść przeciwnika w walce.

Back to top
View user's profile
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Wt May 30, 2017 08:58 PM
Reply with quote

kozAa wrote:
Ogry fajne, ale ciężkie w prowadzeniu, nie mam do nich szczęścia. Moim zdaniem harpun bardziej przeszkadza Łowcy na początku, taki jednostrzałowiec, ładuje się go dwie tury i nie można strzelać po ruchu, ale największym minusem jest to że wyposażony w niego łowca nie może biegać. A kluczem w ograch jest szybkość i związanie walką przeciwnika. Jak grałem ogrami to harpun po pierwszej potyczce lądował w skarbcu albo był sprzedawany. Ważne żeby nie dać się wymanewrować i możliwie szybko dopaść przeciwnika w walce.

Tak, harpun to jednostrzałowiec, ale jak trafi, to sieje spustoszenie. A co do niebiegania, to Ogry mają 6" ruchu, a Łowca szarżuje bez oglądania się już na harpun.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Wredny
Nieświadomy
Nieświadomy

Wredny

Offline

Joined: May 04, 2017
Posts: 15
Location: Września
Filia Wielkopolska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr May 31, 2017 08:51 PM
Reply with quote

a nie są mimo wszystko zbyt podatne na routy? wiem, że szef ma Ld 9, ale jednak pięć modeli w bandzie to mało, a gnoblary chyba łatwo powalić? a jak się szybko straci dwa modele, to nawet przy Ld 9 trudno mieć cały czas dobre rzuty.


_________________
Damian [WZMF]
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Grish
Świadomy
Świadomy

Grish

Offline

Joined: kwiet 29, 2014
Posts: 852
Location: Będzin/Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Śr May 31, 2017 09:05 PM
Reply with quote

Wredny wrote:
a nie są mimo wszystko zbyt podatne na routy? wiem, że szef ma Ld 9, ale jednak pięć modeli w bandzie to mało, a gnoblary chyba łatwo powalić? a jak się szybko straci dwa modele, to nawet przy Ld 9 trudno mieć cały czas dobre rzuty.

Traperzy podlegają zasadzie Rozmiar rzondzi.


_________________
fatlazypainter.blogspot.com
Back to top
View user's profile Visit poster's website
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 1069

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Cz czerw 01, 2017 09:36 PM
Reply with quote

Ogry to konkretny meatgrinder jak się je dobrze zagra. Mało która piechota jest wstanie przyjąć szarże ogra na klatę - tu już sama bycza szarża potrafi zrobić robotę. Ogry to moim zdaniem jedna z lepszych band w systemie, zdecydowanie dobra na turnieje ale ma problem bo trochę nudna i zawsze podobna.

Ogry nie mają zbytnich opcji by być uniwersalne. Nie zrobić dobrych strzelających ogrów raczej. Nie zrobisz też mega pancernych ogrów ( chociaż da się zrobić sensownie pancerne ). Nie zrobisz też super szybkich ogrów które mogą wymanewrować każdego. Ogry to banda do tego żeby tłuc przeciwnika w walce wręcz korzystając z byczej szarży, względnie wytrzymałych modeli oraz w miarę dobrych wojowników. Ot takie moje spostrzeżenie.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
JaJakub
Nieświadomy
Nieświadomy

JaJakub

Offline

Joined: grud 24, 2016
Posts: 5
Location: Zduńska Wola

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb czerw 03, 2017 12:21 AM
Reply with quote

Witam. Mam kolejne wątpliwości co do zasad.

1. Model który otrzyma trafienie i zranienie z broni która zadaje wiele ran, a w statystyce ma tylko 1 Żw. rzucamy mu na tabele efektu zranienia raz, czy K3/K6 razy?

2. Jaki zasięg wykrywania wrogich modeli ma bohater, który posiada latarnie i ptaka łowczego? Czy te bonusy się kumulują?

Latarnia:
Model używający latarni lub latarni sztormowej otrzymuje modyfikator +6” do odległości, w jakiej wykrywa wszystkie ukryte postacie.

Ptak łowczy:
Ponadto bohater, który posiada ptaka łowczego, może potroić zasięg w
jakim wykrywa ukryte modele.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 8139
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
Posted: Sb czerw 03, 2017 02:09 AM
Reply with quote

1. Rzucasz na tabelę tyle razy ile ran otrzymał.
2. Ix3+6.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 63 64 65 66
>
Post new topic This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Sticky
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Pytania i odpowiedzi...
...do wersji Ostatnia Faktoria.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
37 quidamcorvus 1378 Pytania i odpowiedzi.....
 Pn paźdź 21, 2018 10:41 AM 
Theoden91 View latest post
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 1969 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
...do wersji podręcznika Mitterherbst.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 18, 19, 20 ]
296 quidamcorvus 14790 Dyskusja ogólna (pyta...
 Pn stycz 15, 2018 03:09 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Errata do 2k6
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3 ]
32 quidamcorvus 5682 Errata do 2k6
 Śr May 03, 2017 06:11 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 135138 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Inkq
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 437

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 26
_BBOT: 0
Razem: 26
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
Archiwum artykułów
ForumsPro
ForumsPro
Moje konto
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
66 %66 %66 %
Nie
12 %12 %12 %
Czasami
20 %20 %20 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 164
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy