Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...

All Posts
<
1 2 3 ... 63 64 65 66
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#946: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn May 21, 2017 11:59 AM
    ----
Krnabrny wrote:
Nie twierdzę że jest inaczej - zwyczajnie dalej jest drogo. 2 x tyle i lekko można kupić realm of battle of GW które już zrywają sufit.

Mnie osobiście mata się podoba żeby nie było tylko dalej trochę droga.

Przecież to ceny GW, w normalnej sprzedaży mata bedzie sporo tańsza. Te niwe zestawy na stronie mają wycenione po 250 ziko, a na alledrogo latają juz po 169.

#947: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt May 26, 2017 02:46 PM
    ----
Quote::
Społem...:
W przypadku poszukiwania wyjątkowo RZADKICH przedmiotów bohaterowie mogą połączyć siły i wspomóc w handlu drużynnika. Bohaterowie tracą możliwość wykonywania rzutów na DOSTĘPNOŚĆ w czasie rozgrywania bieżącej sekwencji po potyczce, a poszukujący RZADKIEGO przedmiotu drużynnik otrzymuje modyfikator +1 do rzutu na DOSTĘPNOŚĆ za każdy model bohatera, który towarzyszy mu w handlu.

#948: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 29, 2017 01:29 PM
    ----
Nowa tabela sprzedaży łupów:

#949: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn May 29, 2017 02:49 PM
    ----
Co było nie tak ze starą?

#950: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 29, 2017 03:03 PM
    ----
Grish wrote:
Co było nie tak ze starą?
Nie można było sprzedać więcej niż 8 Łupów!.

#951: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Pn May 29, 2017 06:15 PM
    ----
Fajna tabelka:), więcej można zarobić:). Sporo tych zmian będzie w aktualizacji podręcznika Smile

#952: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Wredny , Location: Września Post Posted: Wt May 30, 2017 07:26 PM
    ----
nie widzę w tym dziale tematu o ograch, więc zapytam tutaj, mam nadzieję, że to właściwe miejsce.

czy ktoś w ogóle gra tą bandą? opłaca się to? z tego co widzę w podręczniku, to bazowo trudno zrobić rozpiskę, w której jest więcej niż dwa ogry, a resztę trzeba dopychać gnoblarami. na starcie nie ma się więc w bandzie wszystkich bohaterów. dodatkowo banda zdaje się być bardzo podatna na rout testy.

dawno temu kolega próbował zrobić house rulesy do ogrów pod Mordheim, skończyło się na trzech modelach w bandzie i jednej bitwie, po której stwierdził, że to nie ma sensu. jestem więc ciekaw jak to się ma z Warheim, czy banda jest grywalna i czy są na forum śmiałkowie, którzy prowadzą ogry do boju?

#953: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Wt May 30, 2017 07:47 PM
    ----
Ogrami gra się fajnie. Na początku nie ma ci kombinować, bo pierwsza rozpa to Łowca, Rzeźnik/Ogniobrzuch, Żelazobrzuch, dwóch Traperów. Masz zatem komplet bohaterów, w tym trzy ogry z Byczą szarżą. Do tego Łowca ma na starcie przepoteżną broń dystansową: harpun. Jak mu potem dasz oszczepy gnoblara-lunetę, to miażdży na średnim dystansie.

Awansują wolno, ale są startowi chyba najpotężniejsi. Musisz tylko uważać na Zabójcze ciosy.

Tu masz raport, gdzie możesz zobaczyć, co Ogry potrafią: warheim.blogspot.com/2...r.html?m=1

#954: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Wt May 30, 2017 08:00 PM
    ----
Ogry fajne, ale ciężkie w prowadzeniu, nie mam do nich szczęścia. Moim zdaniem harpun bardziej przeszkadza Łowcy na początku, taki jednostrzałowiec, ładuje się go dwie tury i nie można strzelać po ruchu, ale największym minusem jest to że wyposażony w niego łowca nie może biegać. A kluczem w ograch jest szybkość i związanie walką przeciwnika. Jak grałem ogrami to harpun po pierwszej potyczce lądował w skarbcu albo był sprzedawany. Ważne żeby nie dać się wymanewrować i możliwie szybko dopaść przeciwnika w walce.

#955: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Wt May 30, 2017 08:58 PM
    ----
kozAa wrote:
Ogry fajne, ale ciężkie w prowadzeniu, nie mam do nich szczęścia. Moim zdaniem harpun bardziej przeszkadza Łowcy na początku, taki jednostrzałowiec, ładuje się go dwie tury i nie można strzelać po ruchu, ale największym minusem jest to że wyposażony w niego łowca nie może biegać. A kluczem w ograch jest szybkość i związanie walką przeciwnika. Jak grałem ogrami to harpun po pierwszej potyczce lądował w skarbcu albo był sprzedawany. Ważne żeby nie dać się wymanewrować i możliwie szybko dopaść przeciwnika w walce.

Tak, harpun to jednostrzałowiec, ale jak trafi, to sieje spustoszenie. A co do niebiegania, to Ogry mają 6" ruchu, a Łowca szarżuje bez oglądania się już na harpun.

#956: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Wredny , Location: Września Post Posted: Śr May 31, 2017 08:51 PM
    ----
a nie są mimo wszystko zbyt podatne na routy? wiem, że szef ma Ld 9, ale jednak pięć modeli w bandzie to mało, a gnoblary chyba łatwo powalić? a jak się szybko straci dwa modele, to nawet przy Ld 9 trudno mieć cały czas dobre rzuty.

#957: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Śr May 31, 2017 09:05 PM
    ----
Wredny wrote:
a nie są mimo wszystko zbyt podatne na routy? wiem, że szef ma Ld 9, ale jednak pięć modeli w bandzie to mało, a gnoblary chyba łatwo powalić? a jak się szybko straci dwa modele, to nawet przy Ld 9 trudno mieć cały czas dobre rzuty.

Traperzy podlegają zasadzie Rozmiar rzondzi.

#958: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Krnabrny Post Posted: Cz czerw 01, 2017 09:36 PM
    ----
Ogry to konkretny meatgrinder jak się je dobrze zagra. Mało która piechota jest wstanie przyjąć szarże ogra na klatę - tu już sama bycza szarża potrafi zrobić robotę. Ogry to moim zdaniem jedna z lepszych band w systemie, zdecydowanie dobra na turnieje ale ma problem bo trochę nudna i zawsze podobna.

Ogry nie mają zbytnich opcji by być uniwersalne. Nie zrobić dobrych strzelających ogrów raczej. Nie zrobisz też mega pancernych ogrów ( chociaż da się zrobić sensownie pancerne ). Nie zrobisz też super szybkich ogrów które mogą wymanewrować każdego. Ogry to banda do tego żeby tłuc przeciwnika w walce wręcz korzystając z byczej szarży, względnie wytrzymałych modeli oraz w miarę dobrych wojowników. Ot takie moje spostrzeżenie.

#959: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: JaJakub , Location: Zduńska Wola Post Posted: Sb czerw 03, 2017 12:21 AM
    ----
Witam. Mam kolejne wątpliwości co do zasad.

1. Model który otrzyma trafienie i zranienie z broni która zadaje wiele ran, a w statystyce ma tylko 1 Żw. rzucamy mu na tabele efektu zranienia raz, czy K3/K6 razy?

2. Jaki zasięg wykrywania wrogich modeli ma bohater, który posiada latarnie i ptaka łowczego? Czy te bonusy się kumulują?

Latarnia:
Model używający latarni lub latarni sztormowej otrzymuje modyfikator +6” do odległości, w jakiej wykrywa wszystkie ukryte postacie.

Ptak łowczy:
Ponadto bohater, który posiada ptaka łowczego, może potroić zasięg w
jakim wykrywa ukryte modele.

#960: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb czerw 03, 2017 02:09 AM
    ----
1. Rzucasz na tabelę tyle razy ile ran otrzymał.
2. Ix3+6.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 63 64 65 66
>
Page 64 of 66