Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...

All Posts
<
1 2 3 ... 64 65 66
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#961: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Pt czerw 16, 2017 09:38 AM
    ----
W opisie Kadzielnicy Ognia jest chyba błąd. Powinna dawać +1 do siły w pierwszej turze walki, i zadaje trafienie użytkownikowi jeśli w nieudanym rzucie na trafienie wypadnie dublet.

#962: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt czerw 16, 2017 10:20 AM
    ----
kozAa wrote:
W opisie Kadzielnicy Ognia jest chyba błąd. Powinna dawać +1 do siły w pierwszej turze walki, i zadaje trafienie użytkownikowi jeśli w nieudanym rzucie na trafienie wypadnie dublet.
Masz rację. Poprawię.

#963: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt czerw 16, 2017 05:00 PM
    ----
- Demon, Leśny duch, Nieumarli podlegają zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ oraz RANGER.

- Zwierzę podlega zasadzie specjalnej RANGER.

#964: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pt czerw 16, 2017 05:33 PM
    ----
Hm czemu nieumarly i demon ranger?

#965: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt czerw 16, 2017 06:10 PM
    ----
Findar wrote:
Hm czemu nieumarly i demon ranger?
Bo nie męczą się jak ludzie.

#966: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pt czerw 16, 2017 06:30 PM
    ----
IMO to mega bonus. Zwłaszcza, że automatycznie zdają test terenu niebezpiecznego.

#967: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt czerw 16, 2017 06:35 PM
    ----
Pepe wrote:
IMO to mega bonus. Zwłaszcza, że automatycznie zdają test terenu niebezpiecznego.
Podobny bonus otrzymały jakiś czas temu Szczuroludzie. Nieumarli stronnicy nie są zbyt szybcy, a poza zasięgiem dowodzenia wampira nie mogą biegać. Dzięki temu zyskają nieco na mobilności - nieco, bo mimo wszystko trudne/bardzo trudne tereny stanowią tylko fragment stołu. No i wampiry zostały nieco przycięte otrzymując 2 Żw i tracąc atak na stregoicy, która dostała furię.

#968: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pt czerw 16, 2017 06:45 PM
    ----
Ranger to raczej zwinnosc/ umiejętnośc chodzenia tak zeby się nie potykac itp w lesie pełnym krzakow korzeni czy innym trudnym terenie. do nieumarłych nie pasuje ni w ząb.
Nieumarli na mobilność nigdy nie narzekali.

#969: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt czerw 16, 2017 06:46 PM
    ----
Ranger to tylko nazwa. Równie dobrze może się nazywać jak u krasnoludów nieustępliwością. A bonus wbrew pozorom nie jest zbyt duży, bo terenów rzadko się używa. Ale mimo wszystko nie zdobywający doświadczenia nieumarli trochę zyskają.

#970: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Pt czerw 16, 2017 07:00 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Ranger to tylko nazwa. Równie dobrze może się nazywać jak u krasnoludów nieustępliwością. A bonus wbrew pozorom nie jest zbyt duży, bo terenów rzadko się używa. Ale mimo wszystko nie zdobywający doświadczenia nieumarli trochę zyskają.
Nie "nieustępliwość" tylko "uporczywość" i IMO to by było bardziej klimatyczne:
Quote::
Nieumarli w marszu są nieustępliwi niczym śmierć, a ich pochód jest praktycznie nie do powstrzymania. Model NIEUMARŁEGO może biec*, nawet jeśli wróg znajdzie się na tyle blisko, by powstrzymać bieg, model niesie znacznik kosztowności lub zabraniają tego efekty pogody.

* Oczywiście o ile znajduje się w zasięgu dowodzenia wampira.

Co wy na to?

#971: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: kozAa Post Posted: Sb czerw 17, 2017 10:17 AM
    ----
Repentia +1 Smile

#972: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Torin , Location: Katowice Post Posted: Sb czerw 17, 2017 07:19 PM
    ----
Ok.

#973: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb czerw 17, 2017 09:33 PM
    ----
OK niech będzie uporczywość.
Quote::
NIEUMARŁE modele podlegają następującym zasadom specjalnym:
- Ożywieńcy podlegają zasadzie specjalnej NIEZŁOMNOŚĆ oraz UPORCZYWOŚĆ, a także automatycznie zdają testy SAM W WALCE.
- NIEUMARLI stronnicy nigdy nie zdobywają Punktów Doświadczenia.
- Ożywieńcy są niepodatni na TRUCIZNY za wyjątkiem grobowego korzenia (zobacz TRUCIZNY & MIKSTURY w ROZDZIALE XV: EKWIPUNEK).
- NIEUMARLI są całkowicie odporni na ból, w grze odzwierciedla to zasada według której wynik rzutu Powalony na ziemię! w TABELI EFEKT ZRANIENIA, należy traktować jako Oszołomiony!. Ponadto, w przypadku ożywieńców nie stosuje się zasady OGŁUSZAJĄCY.
- NIEUMARLI stronnicy nie mogą BIEGAĆ, UKRYWAĆ SIĘ, WSPINAĆ SIĘ oraz wykonywać ZESKOKU i PRZESKOKU o ile w momencie rozpoczęcia ruchu nie znajdują się w zasięgu DOWODZENIA modelu bohatera podlegającego zasadzie specjalnej DOWÓDCA. Należy pamiętać, że zasada ta nie ma zastosowania w przypadku, gdy DOWÓDCA jest Oszołomiony!, został Powalony na ziemię! lub Ucieka!.
- NIEUMARLI stronnicy w ramach reakcji na szarżę mogą tylko trzymać pozycję


Quote::
Pole widzenia:
Pole widzenia określa to, co model widzi. Potrzeba ustalenia pola widzenia modelu zdarza się bardzo często. Model musi widzieć przeciwnika, którego zamierza zaatakować, czy to za pomocą broni dystansowej czy w walce wręcz. Jeśli da się wytyczyć prostą, nieprzerwaną linię od oczu modelu do jakiejkolwiek części ciała wrogiego modelu, to mówi się że przeciwnik jest w polu widzenia.
Na początku każdej fazy, model może się dowolnie obrócić. Przyjmuje się, że model w WARHEIM FS może wykonywać czynności i reagować na to co ma jedynie z przodu lub z boku, modele nie widzą do tyłu. Jeśli postać zostanie zaatakowana od tyłu, nie może korzystać z cechy oręża PARUJĄCY, Ochrony Pancerza jaką zapewnia TARCZA czy PAWĘŻ natomiast w ramach reakcji na szarżę nie może stać & strzelać.
Na linii wzroku modelu, pomiędzy nim samym, a potencjalnym celem, może znaleźć się coś, co ogranicza widoczność. Dlatego też modele i elementy scenerii pola bitwy, znajdujące się między modelem a jego celem, mogą przesłaniać pole widzenia.

#974: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Pn czerw 18, 2017 06:01 AM
    ----
Nie bardzo czaję o co chodzi z tymi wykreślankami???
Tzn, że jeżeli wrogi model stoi za twoimi plecami to nie możesz go szarżować bo nie możesz się obrócić na początku tury?

#975: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn czerw 18, 2017 06:57 AM
    ----
Zjadło mi część wpisu. Brakuje zdania:
Quote::
W ramach uproszczenia i odpowiadając na propozycje graczy wracamy do pola widzenia 360° dla modeli. W związku z tym nieaktualne są wszystkie zapisy o ataku na bok i tył modelu itd.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 64 65 66
>
Page 65 of 66