Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Home Rules [Warheim FS] › Propozycje innowacji
Propozycje innowacji
Sala natchnionych, mniej i bardziej...
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

1 2 3 ... 14 15 16
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic Anonymous - Wt marca 29, 2011 09:23 PM
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 12:01 AM
Reply with quote

Myślę, że warto ten wątek wydzielić od 'Pytań i odpowiedzi'

Temat dla wynalazców Razz
Piszący rzuca pomysł, inni komentują, a twórca być może uwzględnia ;]

Na początek dwie rzeczy, których mi dość mocno brakuje

1. Umiejętność dla wszystkich band wampirów:
'Atak kłami' - pojedynczy atak wykonywany zamiast wszystkich innych posiadanych ataków; jeśli zrani to wampir odzyskuje 1 pkt żywotności; działa tylko na istoty żywe.

2. Inne zasady dla Ratogra klanu Skryre, a mianowicie takie: www.mordheimer.com/hir...re_rat.htm
z zachowaniem montowania dowolnej broni.

Da się odczuć, że Ratogr jest maszyną(sv +4) i jest szansa że się zepsuje i wybuchnie Very Happy Co dodaje smaczku i jest jak najbardziej poprawne dla Skryre.


_________________
Invest in Malden
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 12:14 AM
Reply with quote

1. ciekawe i dla mnie klimatyczne (jestem za)
2. nawet Razz choć nie oglądałem tego klanu w warheim chyba go przejrzę.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 12:21 AM
Reply with quote

1. Pewnie, że ciekawe i klimatyczne Klamca Ale to gra figurkowa, a nie RPG. Nekromanci i czarujące wampiry mają dostęp do nekromancji i zaklęcia wyssania życia, które działa podobnie.
A jeśli bawić się we fluff i klimat to samo ugryzienie nie wystarczy by zregenerować ranę, no i jaki wampir będzie gryzł w czasie bitwy?

2. Z jednej strony jest bardziej dopakowany WT 5 i CP 10, z drugiej można go stracić w wyniku pechowego rzutu kostką. Ten z Warheim bardziej mi się podoba - jest prostszy w obsłudze i nie wymaga tylu rzutów i zasad specjalnych.


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:08 AM
Reply with quote

1) jestem przeciw. No kurcze, może od razu dajmy wampirowi zasadę, że można go zabić tylko srebrem? Co tam, dajmy nieśmiertelność Wink IMO coś takiego, chociaż jest klimatyczne, jest to za mocna umiejętność, która IMO dawałaby taki efekt, że albo utłuczesz wampira w jednej kolejce na śmierć, albo będzie kąsał Wink Za duże wzmocnienie IMO Smile

Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:27 AM
Reply with quote

zostawcie te wampiry trzymają balans


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:29 AM
Reply with quote

Dobra to przyczepie się teraz Grasantów Very Happy


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:31 AM
Reply with quote

Malakid wrote:
Dobra to przyczepie się teraz Grasantów Very Happy

z tego co z nimi grałem, są normalni


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:39 AM
Reply with quote

Dobrze rozegrane Karty tarota + mutacje i masz normalnych Very Happy

Gram z nimi 2 razy w tygodniu i mam spore doświadczenie z nimi.

1. Smoczy Ogr Surprised WTF Jak wejdzie na Herosa to weź go ubij Chaos Armor + jego Skóra. Do tego karty tarota w końcu dostępność 7 to łatwiutko włapać.
i masz zawsze pozytywna mutacje.

2. Odrzucenie (Forsekeni) na dzień dobry K3 ataków + furia, S4+1z szarzy
Mają Stygmat jeśli Tzeenchowy to co bitwę kolega rozpracowywał by dostali Teleportacje i z zasadą że zawsze zdają CP to sobie pomyśl 24" szarża taka.

3. Bohaterowie mają od razu wymaksowaną S i T co daje na 6 i 9 pewny Atak/Zyw. niby nic ale w praktyce to robi takiego kopa że ja się jego Maga Boje 4 Ataki z wielkiej Broni z mutacji miał +do Szybkości i czar przeżuty.

Nurglowy Mark jest też przegięty +1Żyw daje to prawie 100% szanse że po 1 lvl bohaterowie mają już 2Zyw z Armorem na 3/2+


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:42 AM
Reply with quote

tak można powiedzieć o każdej bandzie Very Happy
Zagraj sobie HE 600 golda na start, elfie statystyki, konkretne magiczne przedmioty Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:44 AM
Reply with quote

He akurat graliśmy kiedy miałem grać swoją battlową Bandą DE Smile i stwierdziłem że elfy akurat są słabsze od takich muszkietów z Nuln.
DE mają ten płaszcz z łusek Smoka co daję im fajne możliwości Tanka.
He mają Maga dobrego ale nagle mu staty nie wyskoczą tak jak Grasantom Razz

A co do tych ataków kłami wampirów powinny być bo jak Chaos ma mutacje : Kły jadowe dostaje atak gębą.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Doman
Widzący
Widzący

Doman

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1116
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:49 AM
Reply with quote

zagraj HE na ten chaos, to się przekonasz Very Happy


_________________
Smitowanie wydłuża ptaka:*
Back to top
View user's profile
Bysior
Przebudzony
Przebudzony

Bysior

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 179
Location: Katowice-Ligota/Bytom
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:54 AM
Reply with quote

Sister_of_Mercy wrote:
1. Pewnie, że ciekawe i klimatyczne Klamca Ale to gra figurkowa, a nie RPG. Nekromanci i czarujące wampiry mają dostęp do nekromancji i zaklęcia wyssania życia, które działa podobnie.
A jeśli bawić się we fluff i klimat to samo ugryzienie nie wystarczy by zregenerować ranę, no i jaki wampir będzie gryzł w czasie bitwy?

2. Z jednej strony jest bardziej dopakowany WT 5 i CP 10, z drugiej można go stracić w wyniku pechowego rzutu kostką. Ten z Warheim bardziej mi się podoba - jest prostszy w obsłudze i nie wymaga tylu rzutów i zasad specjalnych.

1. Zasada wzięta z jakiejś (pół?)oficjalnej modyfikacji, ale za Chiny nie potrafiłem jej znaleźć.
Tylko na początku rozwoju band może się wydawać, ze psuje balans, później kiedy ma sie po 2-3 ataki to już jest poważny wybór.

2. Zauważ, że ma jeszcze M=4 i nie może biegać. Jak dla mnie obecny ratogr jest za mało mechaniczny.
Przychodzi mi na myśl ten plastikowy z boxa, gdzie doklejona jest tylko ręka z miotaczem spaczognia, a nie www.games-workshop.com...rod1120027 (mniam!) lub Bonerippera, którego posiadam.


_________________
Invest in Malden

Last edited by Bysior on Sb marca 26, 2011 10:55 AM; edited 1 times in total
Back to top
View user's profile
Malakid
Przebudzony
Przebudzony

Malakid

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 198
Location: Lublin

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:54 AM
Reply with quote

może początkowo He mogą wygrywać z Grasantami, ale zagram zobaczę, łuki guzik dają na dłuższą metę przeciw Grasantom. potem to mają Puszki z twardzielami. Do tego dodaj w późniejszych bitwach teleportacje, He mają mniejszy limit modeli więc sporo wadliwości jest w tym spowodowane.


Rycerze Grala są fajni i to moja Pierwsza Armia WFB jeszcze na 6ed Very Happy Pamiętam jak w LBN byłem jedynym Bretończykiem grającym na gralach ale jak rozkminiłem +8 do CR to był pociąg nie do zatrzymania.


_________________
\"Jeżeli jedna osoba ma jakieś urojenia nazywamy to szaleństwem. Jeżeli wiele osób cierpi na to samo urojenie nazywamy to religią. \"
Back to top
View user's profile
Gabriel_Daco
Świadomy
Świadomy

Gabriel_Daco

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 639
Filia Pomorska

Post Post subject: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:58 AM
Reply with quote

Grając elfami na elfy, to Ci akurat niewiele wyjdzie, bo siłą rzeczy są podobne Rolling Eyes Zagraj tak jak mówi Doman, na chaos, albo lepiej jakichś imperialnych ludzików to zobaczysz co potrafią elfy Razz Bo jak walczysz wręcz elf na elfa, to nie czujesz różnicy, ale jak zawalczysz z człowieczkiem z WW3 to poczujesz różnice Wink

Back to top
View user's profile
Repentia.Vlk
Świadomy
Świadomy

Repentia.Vlk

Offline

Joined: marca 14, 2011
Posts: 476
Location: Frederheim
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Propozycje innowacji
Posted: Sb marca 26, 2011 10:59 AM
Reply with quote

Bysior wrote:
2. Zauważ, że ma jeszcze M=4 i nie może biegać. Jak dla mnie obecny ratogr jest za mało mechaniczny.
Przychodzi mi na myśl ten plastikowy z boxa, gdzie doklejona jest tylko ręka z miotaczem spaczognia, a nie www.games-workshop.com...rod1120027 (mniam!) lub Bonerippera, którego posiadam.
Spaczinżynierowie Skryre mieli ponad 500 lat co by go ulepszyć Wink


_________________
Quote::
Umysł nie jest fizyczny i nie jest chemiczny. Umysł jest większy niż igły i leki.
Back to top
View user's profile

1 2 3 ... 14 15 16
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Propozycje i inspiracje do bandy Ostlanders 5 Dwalthrim 4497 Re: [Figurki] Propozyc...
 Pt marca 07, 2014 10:27 AM 
Dwalthrim View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy