Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt

All Posts
Forum IndexWydarzenia [Warheim FS]

#1: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pt May 06, 2016 12:13 PM
    ----

Kampania Warheim „Wielki Łooomot Nurbaga, czyli ucieczka z Gór Czarnych”


Lista biorących udział w Kampanii Wrzesień 2016, zapisy do 31 sierpnia:
1. Findar
2.QC
3.Krnabrny
4. Bahior
5. Grish
6. Radzik
7. Szczery
8.Torin
Last edited by Findar on Pn paźdź 09, 2016 09:18 AM; edited 8 time in total

#2: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pt May 06, 2016 12:48 PM
    ----
Wygląda ciekawie Smile

- jak rozwiążesz kwestie równej liczby potyczek każdego gracza w stosunku do innych? Może warto zobligować każdego do rozegrania ustalonej liczby gier?
- działa zasada Zółtodzioby?
- co w momencie dołączenia nowego gracza?

#3: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt May 06, 2016 01:47 PM
    ----
Bardzo ładnie. Wchodzę w to.

Tylko co z drużynami, które nie mają powozu (Krasnoludowie)? Dostają taki standardowy jak ten z Awerlandu?

#4: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pt May 06, 2016 01:52 PM
    ----
Powoz i woźnica dla każdej drużyny taki sam jak podany wyżej żeby wyrównać szanse

#5: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt May 06, 2016 09:47 PM
    ----
Ok.

A jak liczyć Prestiż Drużyny?

Powóz i woźnica wliczają się w liczbę modeli na potrzeby testu rozbicia?

Traktujemy jak stronników?

Wiesz, że 7 skrzyń z ładunkiem oznacza modyfikator -3 do Sz i tylko +K2" z bata?

#6: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Sb May 07, 2016 07:16 AM
    ----
Ja też się na o pisze.

A co do scenariuszów - co z takimi które polegają na obronie miejsca? gdzie wtedy należy przemieścić wóz? A może planujesz specjalną listę scenariuszy?

#7: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Sb May 07, 2016 08:00 AM
    ----
quidamcorvus wrote:

A jak liczyć Prestiż Drużyny?
Nie wliczałbym do prestiżu, każdy dostanie taki sam wóz, więc o tyle samo wzrósł by prestiż, niepotrzebne liczenie.
quidamcorvus wrote:

Powóz i woźnica wliczają się w liczbę modeli na potrzeby testu rozbicia?
Traktujemy jak stronników?
Tak, liczą się jako członkowie bandy, idealnie byłoby gdyby gracze przygotowali stylizowane na bandę wozy i woźniców ;).
quidamcorvus wrote:

Wiesz, że 7 skrzyń z ładunkiem oznacza modyfikator -3 do Sz i tylko +K2" z bata?
Tak, zawsze po pierwszej potyczce można pozbyć się balastu spieniężając część łupów ;).
Bahior wrote:

A co do scenariuszów - co z takimi które polegają na obronie miejsca? gdzie wtedy należy przemieścić wóz? A może planujesz specjalną listę scenariuszy?
W założeniach napisałem, że przerzucamy scenariusze, w których jedna ekipa zaczyna na środku stołu. W każdym innym scenariuszu przetransportowanie wozu na drugi koniec stołu to opcjonalne zadanie, nie mające wpływu na scenariusz. Można przegrać grę, a zyskać dzień zapasu wyprowadzając wóz - w podsumowaniu rozgrywki wyjdziemy na zero: -1 za przegraną +1 za wóz.

Zastanawiam się bardziej nad ograbianiem tych wozów, czy jest szansa, że ktoś przegra kampanię w jednej rozgrywce, bo przeciwnik ograbi go ze wszystkich kosztowności - tutaj pytanie do QC jak to widzi i jak duża jest na to szansa.

No i nie napisałem jednej ważnej rzeczy, która wydała mi się oczywista - nie ma resetu band. Straciłeś dowódcę, maga i połowę bohaterów? Trudno Wink uciekasz dalej, albo ekipa się rozpada i odpadasz z kampanii.

#8: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb May 07, 2016 08:53 AM
    ----
Co do grabienia to ciężko jest WzA! zaprzęg Wink Ale gdyby już to skrzyń ładunku się nie traci w wyniku przegranej i nie można ichyba zagrabic.

Quote::
Należy zauważyć, że modele nie mogą przekazywać sobie znaczników kosztowności za wyjątkiem umieszczenia znacznika w przystosowanej do transportu SKRZYŃ ŁADUNKU odpowiedniej MACHINIE WOJENNEJ. Dowolny model, który w trakcie rozgrywania potyczki zdobył znaczniki kosztowności, może w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów złożyć precjoza wewnątrz sprzymierzonej MACHINY WOJENNEJ. Każdy znacznik kosztowności złożony w MACHINIE WOJENNEJ traktowany jest jak jedna SKRZYNIA ŁADUNKU. Należy zauważyć, że kompania nie traci tak zdobytych znaczników kosztowności nawet w przypadku przegrania potyczki.

#9: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Sb May 07, 2016 09:40 AM
    ----
@ Findar
To jeszcze odpowiedz na moje pytania Wink

#10: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Sb May 07, 2016 01:47 PM
    ----
Fakt, umknęły mi ;).
Co do nowych graczy - zamknięta lista osób które się wcześniej zdeklarują. Każdy będzie na stronie wrzucał ile gier rozegrał i z kim, jaki ma prestiż, ile dni zapasu i ile skrzyń na wozie, potem się to podsumuje w pierwszym poście żeby każdy widział i mógł ewentualnie się umówić na granie z kimś na podobnym poziomie.
Myśle też, żeby zrobić wymóg grania przynajmniej raz w miesiącu, osoby które nie rozegrają ani jednej gry na miesiąc, automatycznie tracą jeden dzień zapasu.

#11: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb May 07, 2016 02:14 PM
    ----
Tabele można zrobić i aktualizować po każdym spotkaniu.

Na przykład:
Gracz, drużyna, prestiż, ładunek, przewaga nad Orkami, ilość potyczek, wygrane, przegrane.

Coś jeszcze?

#12: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Sb May 07, 2016 06:02 PM
    ----
A może jakaś składka na nagrodę (orczy puchar?) dla zwycięzcy kampanii?

#13: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb May 07, 2016 06:06 PM
    ----
Grish wrote:
A może jakaś składka na nagrodę (orczy puchar?) dla zwycięzcy kampanii?
A masz jakiś projekt? Smile

#14: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Sb May 07, 2016 06:31 PM
    ----
Nie puchar, ale...

#15: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Sb May 07, 2016 07:33 PM
    ----
Wystarczy dodać tabliczkę z odpowiednim grawerem i Orkowy puchar jak się patrzy Wink

#16: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn May 08, 2016 05:39 AM
    ----
quidamcorvus wrote:

Na przykład:
Gracz, drużyna, prestiż, ładunek, przewaga nad Orkami, ilość potyczek, wygrane, przegrane.

Coś jeszcze?
Dodałbym jeszcze "przeciwnicy", żeby wpisywać nicki osób z którymi graliśmy.

W pierwszym poście zaktualizowałem założenia kampanii, jeśli macie jeszcze jakieś propozycje, pytania to piszcie :).

Myśle, że w praktyce najlepiej będzie zrobić sobie jedną bandę do kampanii i drugą do równoległych potyczek. Wedle wpisów na forum będziemy kontrolować ilość rozegranych potyczek kampanijnych w miesiącu, żeby jeden czy dwóch graczy nie odskoczyło za bardzo od reszty. No i żeby jak już ktoś odpadnie, to miał z kim grać w IW ;).
Teraz tylko pytanie czy dalej zostawić 7 dni przewagi nad orkami - kampania może rozciągnąć się na bardzo długo jeśli wszyscy będą rozgrywali tylko jedną wymaganą potyczkę w miesiącu.

#17: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn May 08, 2016 06:52 AM
    ----
Findar wrote:

Teraz tylko pytanie czy dalej zostawić 7 dni przewagi nad orkami - kampania może rozciągnąć się na bardzo długo jeśli wszyscy będą rozgrywali tylko jedną wymaganą potyczkę w miesiącu.
Zostaw 7, zobaczymy, jak to wyjdzie Smile

#18: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 08, 2016 07:03 AM
    ----
IMO 7 dni jest OK.

#19: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn May 08, 2016 10:23 AM
    ----
Co do scenariuszy to można by zrobić tabelkę, żeby nie trzeba było przerzucać.

#20: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn May 09, 2016 05:13 PM
    ----
Najwięcej scenariuszy z obroną było przy skrajnych wynikach, tak, że uprościłem tabele:
1. 11-15 Gracz z niższym Prestiżem Drużyny może wybrać scenariusz.
2. 16 POMIOT CHAOSU 422
3. 21 POŻOGA 423
4. 22 ZAGINIONA CÓRKA KUPCA 423
5. 23 ZŁOWADY 424
6. 25 TRUJĄCE GAZY 425
7. 26 SKRZYNIA SKARBÓW 425
8. 32 PŁONĄCY FURGON 426
9. 33 POLA BŁOGIEJ ROZKOSZY 427
10. 34 PLAGA INSEKTÓW 427
11. 35 'POD ŁYSYM ZBÓJEM' 428
12. 36 PRZYDROŻNA ŚWIĄTYNIA 428
13. 41 SPLĄDROWANE KURHANY 429
14. 42 TROLLOWY MOST 429
15. 43 POLE BITWY 430
16. 44 STARCIE 430
17. 45 TABOR 431
18. 46 RUCHOME PIASKI 431
19. 51 GOŚCINIEC 432
20. 52 ZŁOTO PIRATÓW 432
21. 53 GRZMIĄCA GÓRA 433
22. 54 ZAGINIONE KOSZTOWNOŚCI 433
23. 56 LAS SKARBÓW 434
24. 61 MOCZARY 435
25. 62 LEŚNA SADZAWKA 435
26. 63 SPOTKANIE NA TRAKCIE 436
27. 64-66 Gracz z niższym Prestiżem Drużyny może wybrać scenariusz.

Pozostają niepokorne Wink
24 NAPAD 424
31 CHATA GUŚLARZA 426
55 ŚWIĘTY GAJ 434

Postaram się trzy scenariusze dopisać tematycznie związane z kampanią, jak się nie uda, to wyniki zostaną poszerzone dla pozostałych Wink

#21: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Pt May 13, 2016 10:05 AM
    ----
Pomysł kampanii bardzo fajny, piszę się. Puchary bym sobie darował, to kampania, a nie turniej.

#22: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Pt May 13, 2016 10:06 AM
    ----
Może nagroda nie fizyczna - jeden z bohaterów zwycięskiej bandy zostanie bohaterem dramatu w następnej edycji podręcznika?

#23: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Pt May 13, 2016 10:10 AM
    ----
No to by było super.

#24: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pt May 13, 2016 10:17 AM
    ----
Jestem jak najbardziej za Smile

#25: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt May 13, 2016 10:31 AM
    ----
Ciekawy pomysł Smile

#26: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Pt May 13, 2016 10:36 AM
    ----
W końcu bohater który przeżyje taką kampanie musi być kimś wyjątkowym. Wielotygodniowa ucieczka przed hordą na pewno odciśnie na nim swoje piętno. A my zyskamy ciekawą postać do rozgrywek.

Jeśli by pomysł okazał się sukcesem to można zrobić z niego tradycje - po kampanii bohater/stronnik zwycięscy staje się najemnym ostrzem/bohaterem dramatu lub jakiś przedmiot ma nadane jego imię etc. Trochę więcej pracy dla graczy ale będzie o wiele przyjemniej śledzić postępy bohaterów, nadawać im imiona i dbać o warstwę fabularną tej gry.

#27: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Krnabrny Post Posted: Pt May 13, 2016 10:43 AM
    ----
Ja bym tak w turnieju już tak zrobił. Że najlepszy bohater - tzn ten który zebrał najwięcej doświadczenia ( niekoniecznie z zwycięskiej bandy ot gość z największą ilością zdobytych pd który przetrwał )

#28: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pt May 13, 2016 11:09 AM
    ----
Bahior wrote:
Może nagroda nie fizyczna - jeden z bohaterów zwycięskiej bandy zostanie bohaterem dramatu w następnej edycji podręcznika?

Fajne i motywujące Smile

#29: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pt May 13, 2016 10:03 PM
    ----
Oto pierwszy z trzech scenariuszy specjalnych do kampanii. Jako, że prawdopodobieństwo wyboru scenariusza przez graczy jest większe w kampanii (patrz wyżej zmieniona tabela rzutów na scenariusz), jest szansa, że ktoś wybierze go "taktycznie" ;). Oczywiście liczę na opinie i info zwrotne a propos czytelności opisu.

24 Pierwszeństwo przejazdu

Wszystkie drogi prowadzą do Altdorfu, mówi stare imperialne powiedzenie. Kompanie, podróżujące z różnych stron trafiły na skrzyżowanie łączące trakty w jeden prowadzący na zachód. Po piętach depczą im watahy goblińskich wilczych jeźdźców. Tak jak stado wygłodniałych wilków rzuca się na najsłabsze zwierzę w stadzie, tak zielonoskórzy dosięgną najwolniejszą grupę uchodźców. Dowódcy kompanii muszą upewnić się, że to nie ich spotka ten los, sposób jest na to tylko jeden, spowolnić przeciwnika.

Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’.
Każdy z graczy rzuca K6 w celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie
elementów terenu wiejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie. Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy.
Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalejna zmianę, póki elementy terenu wiejskiego nie zostaną ułożone tak, by stworzyć drogę rozwidlającą się w literę Y, gdzie dwa ramiona kończą się w przeciwległych rogach stołu, a trzecie w dowolnym z pozostałych. Przy czym droga może być tak kręta jak tylko zażyczą sobie tego gracze. Ponadto, należy zauważyć, że obszar znajdujący się bezpośrednio za przylegającymi do traktu terenami uznaje się na potrzeby scenariusza Pierwszeństwo przejazdu za teren trudny – las.
Pogoda:
Aby określić panujące w czasie rozgrywania potyczki warunki atmosferyczne należy
postąpić zgodnie z zasadami podanymi w umieszczonym na początku rozdziału
paragrafie POGODA W STARYM ŚWIECIE.
Drużyny:
Przed rozstawieniem modeli należy podzielić stół na ćwiartki, których boki mierzą 2’.
Następnie każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać jedną z dwóch ćwiartek gdzie znajdują się przeciwległe końce traktu i rozpocząć tam potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej ćwiartce. Gracze mogą wystawić swoje modele w dowolnym miejscu znajdującym się w odległości większej niż 6” od krawędzi ćwiartki.
W scenariuszu Pierwszeństwo przejazdu nie obowiązuje zasada specjalna ZWIADOWCA.
Rozpoczęcie potyczki :
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym
wynikiem rozpoczyna potyczkę.
Cel potyczki:
Rozgrywka zostaje zakończona gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia lub z końcem tury w której jedna
ze stron zdołała uszkodzić:
- koło wozu
- wyłączyć z akcji zwierzę pociągowe przeciwnika,
- wyłączyć z akcji woźnice.
Obie drużyny przegrywają:
- jeśli z końcem tury oba wozy są spowolnione
- jeśli jedna z drużyn nie zda testu rozbicia, a żaden z wozów nie został spowolniony.
Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWÓDCA drużyny, która osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy
Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za spowolnienie wozu. Każdy model bohatera otrzymuje +1 PD za uszkodzenie koła lub wyłączenie z akcji zwierzęcia pociągowego wozu przeciwnika.
Last edited by Findar on Wt May 24, 2016 11:45 AM; edited 2 time in total

#30: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Sb May 14, 2016 09:05 AM
    ----
Musisz ujednolicić miejskie i wiejskie elementy terenu bo się przeplatają.

Nie lepsze byłoby Y zamiast T?

Aby wygrać trzeba uszkodzić koło lub WzA! zwierzę? Zranienie samego powozu się nie liczy?

#31: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Wt May 24, 2016 11:26 AM
    ----
Co do powyższego scenariusza, to umieszczę poprawiony w poście wyżej.
Tym czasem wrzucam kolejny:
31 Krasnoludzka karawana
Wśród uciekających przed orczą inwazją, znajdowała się również krasnoludzka karawana kupiecka, która miała nadzieję na schronienie w jednej z niezdobytych twierdz.
Niestety uciekając przed najeźdźcami wpadli w łapy jednej z lokalnych grup zielonoskórych, kompaniie awanturników z daleka słyszały odgłosy walki. Wynik potyczki stał się jasny, kiedy na horyzoncie pojawił się czarny słup dymu. Krasnoludzkie kosztowności na pewno przepadły, jednak to co przykuło uwagę innych uciekających grup, to fakt, że pomimo dużego obciążenia, krasnoludy zawsze potrafiły wyprzedzić pozostałych, czasem wyjeżdżając z pozornie nieprzejezdnego starego gościńca, lub zawalonego kamieniami wąwozu. Jest szansa, że wśród zgliszczy, znajdzie się legendarny Kamień Ścieżek – magiczny przedmiot spełniający funkcje mapy i klucza, otwierającego ukryte krasnoludzkie przejścia w Górach Czarnych. Żeby go zdobyć, trzeba przejąć kontrolę nad pozostałościami karawany.

Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Należy wykonać
rzut K3+1, którego wynik określi ilość makiet reprezentujących należące do karawany
zniszczone powozy, które należy umieścić w okręgu o średnicy 12” od środka stołu. Następnie, każdy z graczy rzuca K6 w
celu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu wiejskiego
(należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie.
Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy.
Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu wiejskiego
się nie skończą.
Pogoda:
Aby określić panujące w czasie rozgrywania potyczki warunki atmosferyczne należy
postąpić zgodnie z zasadami podanymi w umieszczonym na początku rozdziału
paragrafie POGODA W STARYM ŚWIECIE.
Drużyny:
Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym
wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz,
ktory rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać krawędź stołu na ktorej
rozpocznie potyczkę. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległej
krawędzi stołu. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości
do 6” od brzegu stołu.
Rozpoczęcie potyczki :
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym
wynikiem rozpoczyna potyczkę.
Cel potyczki:
Celem rozgrywki jest przejęcie kontroli nad zniszczonymi furgonami.
Rozgrywka zostaje zakończona po upływie 8 rund lub gdy jedna z drużyn nie
zda testu rozbicia. Zwycięzcą zostaje gracz, ktory zajął więcej powozow. Jeżeli obie
drużyny nie zajęły żadnego furgonu lub zdobyły tyle samo powozow, gra kończy się
przegraną obu graczy.
Powóz może zostać zajęty przez dowolny model bohatera oraz te modele
stronników (nie podlegające zasadzie NIEUMARŁY, ISTOTA ETERYCZNA, LEŚNY DUCH
oraz DEMON lub ZWIERZĘ), które znajdą się w odległości do 1" od krawędzi makiety
reprezentującej wóz, model może na raz zajmować tylko jeden wóz. Model nie może ‘zdobyć’ powozu jeśli jest Oszołomiony!, został
Powalony na ziemię! lub Ucieka!. Jeżeli w odległości do 1" od krawędzi makiety
reprezentującej wóz znajdują się modele należące do rożnych drużyn, powóz zostaje
zajęty przez gracza który umieścił w pobliżu furgonu więcej modeli, w innym
przypadku walka o powóz będzie trwała dopóki jeden z graczy nie umieścić w
pobliżu wozu kolejnych modeli.
Punkty Doświadczenia:
+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWODCA drużyny, ktora osiągnęła cel rozgrywki otrzymuje +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy
Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za ‘zdobycie. Model, należący do zwycięskiej drużyny, ktory zajmie powoz
otrzymuje +1 PD. Jeśli furgon ‘zdobył’ stronnik, Punkty Doświadczenie otrzymuje cała
grupa stronników.
Ponadto, zwycięska drużyna odnajduje w zniszczonych powozach Kamień Ścieżek, którego właściwości pozwalają oddalić się od Hordy jednorazowo o jeden dzień.

#32: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Cz czerw 30, 2016 09:36 AM
    ----
Ostatni scenariusz, jednak nie będzie wyścigiem, po konsultacjach z QC postawiłem na trochę inny pomysł.
55 Wróg mojego wroga.

Mroczni bogowie uwielbiają plątać ścieżki losu śmiertelników. Udowodnili to po raz kolejny, stawiając przed śmiertelnymi wrogami wybór: współpraca albo zagłada.
Dwie uciekające bandy awanturników przedostały się przez most wiszący nad wąwozem, którego dnem płynie rwąca górska rzeka. Zielonoskórzy depczą im po piętach, a strzały goblińskich łuczników dziurawią płachty wozów. Jedynym ratunkiem jest zwalenie mostu, za nim dopadnie ich dzika horda.

Teren:
Zaleca się, aby potyczka została rozegrana na stole o wymiarach 4’x4’. Kostką rozrzutu należy wybrać jedną z krawędzi stołu, wyznaczyć jej środek i ustawić na nim makiety symbolizujące pylony podtrzymujące konstrukcje mostu. Pylony mają wymiar 25mmx25mm i każdy znajduje się 3” od środka krawędzi, tworząc most o szerokości 6”. Następnie w 10” od tejże krawędzi należy zostawić pusty teren, a dalej każdy z graczy rzuca K6 wcelu ustalenia, który z nich rozpocznie rozmieszczanie elementów terenu wiejskiego (należy przerzucić ewentualne remisy) – wyższy wynik zadecyduje o pierwszeństwie.
Gracz wybiera jedną z makiet i umieszcza ją w dowolnym miejscu na polu bitwy. Następnie to samo robi przeciwnik i tak dalej na zmianę, póki elementy terenu wiejskiego się nie skończą.

Pogoda:

Aby określić panujące w czasie rozgrywania potyczki warunki atmosferyczne należy
postąpić zgodnie z zasadami podanymi w umieszczonym na początku rozdziału
paragrafie POGODA W STARYM ŚWIECIE.

Drużyny:

Każdy z graczy rzuca K6 (należy przerzucić ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem wybiera czy chce rozstawić swoją drużynę jako pierwszy, czy drugi. Gracz, który rozstawia swoje modele jako pierwszy może wybrać narożnik krawędzi przeciwległej do mostu. Przeciwnik, wystawia swoje modele jako drugi na przeciwległym narożniku tej samej krawędzi. Wszystkie modele należy rozstawić w strefie rozstawienia w odległości do 12” od narożnika stołu.

Rozpoczęcie potyczki :
Należy wykonać rzut K6 (przerzucając ewentualne remisy). Gracz z wyższym wynikiem rozpoczyna potyczkę.
Cel potyczki:
Celem rozgrywki jest zniszczenie pylonów podtrzymujących konstrukcje mostu. Każdy z pylonów posiada WT 8 i ŻW 5. W 10” calach od krawędzi na której znajduje się most wszystkie modele narażone są na ostrzał golińskich łuczników. Za każdy model w tej strefie, przed turą pierwszego gracza należy wykonać rzut na trafienie US 2, S3, trafienia krytyczne dla broni strzeleckich.
Z początkiem piątej tury, przed turą pierwszego gracza przez most przedostaje się troll, który zaszarżuje losowo wybrany model, będzie próbował związać walką jak największą ilość przeciwników i losowo rozdzielał ataki pomiędzy ich maksymalną ilość.
Potyczka kończy się przegraną obu graczy, kiedy którakolwiek drużyna nie zda testu rozbicia, lub zostaną zniszczone oba pylony.


Punkty Doświadczenia:

+1 za przeżycie. Jeżeli bohater lub grupa stronników przeżyje potyczkę to otrzymują +1 PD.
+1 za zwycięstwo. DOWODCY drużyn, po zrealizowaniu scenariusza otrzymują +1 PD.
+1 za przeciwnika Wyłączonego z akcji!. Każdy bohater otrzymuje +1 PD za każdy
Wyłączony z akcji! wrogi model.
+1 za uszkodzenie pylona. Model, który zdejmie punkt żywotności pylonowi dostaje +1 PD. Jeśli pylon uszkodził stronnik, Punkty Doświadczenie otrzymuje cała grupa stronników, premia ta nie kumuluje się za kolejne punkty żywotności za wyjątkiem - patrz punkt niżej.
+1 za zdjęcie ostatniego punktu żywotności z pylona, +1 PD dostaje model bohatera lub grupa stronników do której należał model za zdjęcie ostatniego punktu żywotności pylona.

Ponadto, zwycięskie drużyny po potyczce mogą podjąć handel i wymienić się sprzętem, uzyskując dostęp do przedmiotów, których normalnie nie są wstanie kupić.

#33: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Śr lip 13, 2016 08:20 PM
    ----
Ok, myślę, że czas dodać pdfa z kampanią do Warheim, na razie wersja przyjazna drukowaniu, jeśli się uda powinna pojawić się, bardziej "wyczesana" niebawem. TADDDAM link też w pierwszym poście pod obrazkiem z orkami.
Proszę też pod tym postem wpisywać osoby, które wiedzą, że na 90% we wrześniu wezmą udział w kampanii, w pierwszym poście powstanie lista.

#34: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr lip 13, 2016 08:32 PM
    ----
Będę.

#35: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Krnabrny Post Posted: Śr lip 13, 2016 08:55 PM
    ----
Ja też będę.

#36: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Śr lip 13, 2016 09:03 PM
    ----
Na mnie też można liczyć.

#37: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Śr lip 13, 2016 09:42 PM
    ----
Zgłaszam sie.

#38: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Cz lip 14, 2016 07:38 AM
    ----
Ja również.

#39: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Cz lip 14, 2016 09:12 PM
    ----
Będę na 100%.

#40: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn sierp 14, 2016 09:37 PM
    ----
Kiedy planowane są pierwsze gry?

#41: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Śr sierp 17, 2016 10:43 AM
    ----
Od 01.09, umawiasz się z kimś z listy i wrzucacie na forum wynik Smile

#42: Kampania Warheim - wrzesień 2016 Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pt sierp 19, 2016 08:29 AM
    ----
Mam pomysl taki, zeby zrobic tabele z czwartkami na kazdy miesiąc (wiadomo, na razie wrzesien), gdzie kazdy gracz moglby zaznaczyc swoja dostepnosc. Latwiej bedzie parowac gry.

#43: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn sierp 22, 2016 07:13 PM
    ----
Powoli zbliża się wrzesień, doszedłem do wniosku, że czytelniej będzie jak założę nowy temat w którym będziemy umawiać się na gry, wpisywać ich wyniki itd. Tutaj zostawię temat, do dyskusji nad "mięchem" kampanii czyli zasadami, usprawnieniami itd. Jeśli ktoś w innym mieście chciałby kiedyś rozegrać tą kampanie, łatwiej będzie mu się w tym odnaleźć. Tak, że temat PROJEKT jeśli chcemy coś pozmieniać, temat ROZGRYWKI jeśli chcemy się umówić na gry, lub wrzucić wyniki.
Po rozmowie z QC, ustaliliśmy, że na razie gramy jedną grę na miesiąc, nie więcej nie mniej, żeby nikt nie odskoczył, albo nie został za bardzo w tyle.
Powoli też róbcie rozpiski w nowym temacie na pierwszej stronie wrzuce gracz - banda - rating - rozegrane potyczki, ilość dni zapasu przed orkami.
Oraz tabelkę z czwartkami o której pisze wyżej Grish.

#44: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Krnabrny Post Posted: Pn sierp 22, 2016 08:50 PM
    ----
Kilka pytań :
1 - Czy jak mam 2 powozy ( jest taka możliwość ) to czy mogę podzielić łupy między powozy ?
2 - czy ten bazowy powóz można ulepszać ?
3 - Czy jeśli sprzedamy wszystkie łupy gra się kończy ? Bo jest zapis ze jak pozostaje tylko 1 łup to przegrywamy ?

#45: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn sierp 22, 2016 08:59 PM
    ----
Nie wiem, czy jedna gra/miesiąc to nie za rzadko. Przy całym hypie początkowym może nam opaść motywacja w okolicach listopada, jak będzie to dopiero trzecia gra. Poza tym wrzesień ma 5 czwartków.

Moja propozycja: dwie gry/miesiąc, w dowolnych dniach. Nieodbyte gry można nadrobić.

#46: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn sierp 22, 2016 09:16 PM
    ----
Krnabrny wrote:
Kilka pytań :
1 - Czy jak mam 2 powozy ( jest taka możliwość ) to czy mogę podzielić łupy między powozy ?
2 - czy ten bazowy powóz można ulepszać ?
3 - Czy jeśli sprzedamy wszystkie łupy gra się kończy ? Bo jest zapis ze jak pozostaje tylko 1 łup to przegrywamy ?

1. Łupy przewozisz tylko na tym powozie "ekstra"
2. bazowego powozu nie ulepszasz - ma inne zasady naprawiania itd. - jeden łup "leczy wszystkie uszkodzenia"
3. tak, jeśli sprzedasz wszystkie łupy to przegrywasz, zawsze musisz mieć na wozie przynajmniej 2

Po pierwszej grze, możesz pozbyć się ekstra łupów i zostawić sobie tylko 2 na wozie, licząc, że w drugiej wygrasz i zdobędziesz wystarczająco dużo nowych.

Grish wrote:

Nie wiem, czy jedna gra/miesiąc to nie za rzadko. Przy całym hypie początkowym może nam opaść motywacja w okolicach listopada, jak będzie to dopiero trzecia gra. Poza tym wrzesień ma 5 czwartków.

Moja propozycja: dwie gry/miesiąc, w dowolnych dniach. Nieodbyte gry można nadrobić.

Zobaczymy jak to we wrześniu będzie wyglądać, zawsze na bieżąco będzie można zmodyfikować maksimum gier, na pewno zostanie minimum jedna gra w miesiącu, albo tracisz dzień.

#47: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Krnabrny Post Posted: Wt sierp 23, 2016 08:59 AM
    ----
Można sobie pociąg wystawić Very Happy Aż żal nie grać na Irondeamonie Very Happy

Btw czy można okraść przeciwnika z łupów i następnie odłożyć je do swojego drugiego powozu ?

#48: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Wt sierp 23, 2016 05:16 PM
    ----
Nie i nie można mieć odłożonych na raz więcej niż siedem.
Nie wszystkie kompanie mają dostępne wozy - ten element ma być w miarę sprawiedliwy dla wszystkich dla tego wszyscy dostali taki sam wóz.
Po za tym pamiętaj, że cały czas uciekacie, większa ilość łupów by was za bardzo spowalniała ;).

#49: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Krnabrny Post Posted: Śr sierp 24, 2016 06:42 AM
    ----
Jak masz 1 spowolniony wóz to drugi spowolniony do pierwszego i tak nie opuźni już marszu - ale rozumiem jakie jest założenie.

#50: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Śr sierp 24, 2016 12:47 PM
    ----
Grish wrote:
Nie wiem, czy jedna gra/miesiąc to nie za rzadko. Przy całym hypie początkowym może nam opaść motywacja w okolicach listopada, jak będzie to dopiero trzecia gra. Poza tym wrzesień ma 5 czwartków.

Moja propozycja: dwie gry/miesiąc, w dowolnych dniach. Nieodbyte gry można nadrobić.

Też uważam, że jedna gra na miesiąc to mało. Może zróbmy min. 1 gra, a max. 2 gry w miesiącu. Będzie bardziej elastycznie. Nie powinno to spowodować dużych różnić.

Z innej beczki. Rozumiem, że trzeba mieć model wozu?

#51: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Śr sierp 24, 2016 01:26 PM
    ----
Z iloscia gier temat otwarty, model na podstawce wozu od biedy podstawka wozu... ale poto z takim wyprzedzeniem pisalem zeby kazdy przygotowal cos ciekawego

#52: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Śr sierp 24, 2016 01:49 PM
    ----
A może być rydwan?

#53: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Śr sierp 24, 2016 02:09 PM
    ----
Na pewno lepszy niz sama podstawka Wink

#54: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Śr wrz 07, 2016 08:04 AM
    ----
Ok, pare rozgrywek za nami powiedzcie jaki robimy górny limit rozgrywek na miesiac? Pierwsza propozycja jak gralem z Qc i Szczerym w sierpniu jedna, potem na forum pisaliscie ze dwie, jest 7.09, kilka osob ma 2 zaliczone i ochotę na więcej jak rozumiem.
Radzik Krnabrny ustawiali sie na grę ale nie podali wyników. Piszcie co myślicie, moze bez gornego limitu? Na październik będzie już jasna zasada, teraz możemy po dyskutować.

#55: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Śr wrz 07, 2016 08:06 AM
    ----
Radzik i Krnabrny to zdaje sie jeszcze nie maja wyniku, bo grają jutro.

Podtrzymuje moją propozycje - dwie gry/miesiąc.

#56: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Śr wrz 07, 2016 08:23 AM
    ----
Ja też podtrzymuję, min. 1 gra, max. 2 gry. Normalnie bym nie popierał limitów, bo słabsza banda pomimo przegranej z silniejszą, może dużo zyskać przez zasadę "żółtodzioby", ale tutaj przegrany traci dzień przewagi nad pościgiem.

No i tak, gramy jutro.:D

#57: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Śr wrz 07, 2016 02:23 PM
    ----
Tzn że ja mam do końca września odstawić bandę na półkę?
Jednego dnia zagrałem 2 razy - było nas 3 i ktoś musiał grać 2 razy.
Jestem zdania że powinien być dolny limit min. 2 gry.
Górnego nie powinno być w ogóle.
Zasada słabeuszy daje taką możliwość.

#58: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr wrz 07, 2016 03:42 PM
    ----
szczery-do-bolu wrote:
Tzn że ja mam do końca września odstawić bandę na półkę?
Jednego dnia zagrałem 2 razy - było nas 3 i ktoś musiał grać 2 razy.
Jestem zdania że powinien być dolny limit min. 2 gry.
Górnego nie powinno być w ogóle.
Zasada słabeuszy daje taką możliwość.

Ale żółtodzioby nie uwzgledniają przewagi nad pościgiem. A w takiej kampanii liczba rozgrywek powinna być zbliżona.

Ja jutro zagram drugą potyczkę a 15.00 możemy zagrać innymi drużynami.

#59: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Śr wrz 07, 2016 08:12 PM
    ----
Ok.
Czyli w miesiącu gramy 1-2 razy.
Reszta spotkań jak dawniej.
Poprawcie mnie, bo może źle policzę.
8 band x 7 dni przewagi = 56 dni przewagi.
8 band = 4 potyczki x 2 w miesiącu =Max 8 dni straconych przewagi w miesiącu.
Bez uwzledniania "odzyskiwania dni przewagi" to daje min 6 miesięcy czasu trwania kampanii. Jeszcze o oczywiście są inne sposoby wyautowania bandy.
Wydaje mi się to szmat czasu w kontekście grywania w kampanię 1-2 na miesiąc.

#60: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr wrz 07, 2016 08:18 PM
    ----
Wiesz, jak ktoś przegra 7x z rzędu to go będzie mało interesowało ile przewagi zostało innym, a dzięki temu będzie można pograć 'na luzie'.

#61: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Śr wrz 07, 2016 08:46 PM
    ----
Druga sprawa jest taka, że trochę niefajnie, przyjechać żeby przegrać w 4 turach. A tak będzie jak przeciwnik będzie miał 200 więcej prestiżu. I znowu się zrobi tak jak na początku, będą ludzie z silniejszymi i ze słabszymi bandami, i ci drudzy raczej nie będą chcieli grać z tymi pierwszymi.

#62: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Cz wrz 08, 2016 05:38 AM
    ----
Ok.
Ja się dostosuje. To w końcu pierwsza kampania w Innym Wymiarze.
Kto jest chętny zagrac 15-tego świeżymi alter-bandami?

#63: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Cz wrz 08, 2016 08:08 AM
    ----
Oj, zostałem ocenzurowany.:D

#64: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Torin , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 08, 2016 09:11 AM
    ----
Ja raczej będę wolny 15 tego. Chetnie zagram kampanie i mam krasnali po 1 przegranej potyczce z QC. :-)

#65: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Krnabrny Post Posted: Cz wrz 08, 2016 10:06 AM
    ----
Ja mogę chętnie zagrać za tydzień też - mam kompanie po wygranej/przegranej ( niepotrzebne skreślić ) z Radzikiem. Marienburgi.

#66: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Cz wrz 08, 2016 10:39 AM
    ----
Zaczynacie bajzel robić, umawianie się na gry miało być w temacie ROZGRYWKI.

#67: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Torin , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 08, 2016 11:22 AM
    ----
Oczekujesz dyscypliny i porządku od Ostlandczyków??? Co za zniewaga:-)

#68: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 08, 2016 11:30 AM
    ----
szczery-do-bolu wrote:
Ok.
Ja się dostosuje. To w końcu pierwsza kampania w Innym Wymiarze.
Kto jest chętny zagrac 15-tego świeżymi alter-bandami?
Ja.

Radzik wrote:
Oj, zostałem ocenzurowany.:D
Zostałeś Twisted Evil

#69: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 08, 2016 06:05 PM
    ----
W pierwszym poście link do ładniejszej wersji kampanii Wink

#70: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Pn wrz 19, 2016 07:47 AM
    ----
Wiem, że temat już był wałkowany ale dorzucę swoje dwa grosze.
Z tego co wiem pozostał 1 mecz do rozegrania i wszyscy gracze będą po 2 bitwach. Co wy na to aby 29 rozpocząć następną turę - jeśli w ten czwartek (22) uda się zamknąć 1 turę?
Idąc dalej może zamiast umawiać się na maksimum 2 bitwy w miesiącu założymy właśnie taki system rundowy - gramy 2 bitwy a następne 2 dopiero gdy wszystkim uda się rozegrać swoje 2 potyczki. Cały czas mając w pamięci założenie, że gramy minimum 2 bitwy na miesiąc.

Wydaje mi się, że dzięki takiemu założeniu możemy nieco przyśpieszyć w miesiącach gdy wszystkim gra idzie sprawnie.

#71: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Krnabrny Post Posted: Pn wrz 19, 2016 10:12 AM
    ----
A no fajnie by było jakby dało radę tak zrobić. Obecnie chyba tylko Radzik i Grish są po 1 bitwie.

#72: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn wrz 19, 2016 10:15 AM
    ----
Jest nas tylko 8 wiec mysle ze da sie to dogadać

#73: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Pn wrz 19, 2016 12:33 PM
    ----
Krnabrny wrote:
A no fajnie by było jakby dało radę tak zrobić. Obecnie chyba tylko Radzik i Grish są po 1 bitwie.

Yup, w czwartek nadrabiamy.

#74: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Krnabrny Post Posted: Pn wrz 19, 2016 01:12 PM
    ----
To jakby było już wiadomo kiedy można grać to bym się z kimś chętnie ustawił.

#75: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn wrz 19, 2016 01:13 PM
    ----
Przeciwników dobieramy wg uznania czy po Prestiżu?

#76: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn wrz 19, 2016 01:38 PM
    ----
Mysle ze najlepiej wedle tego z kim jeszcze nie grales plus ilosc dni. Jak juz wszyscy beda mieli 2 rozgrywki to ruszy kolejny miesiąc - bedzie dluzszy bo do konca pazdziernika, chyba ze znowu wszyscy sie spreza to powtarzamy manewr

#77: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn wrz 19, 2016 01:39 PM
    ----
To ja mam 2 dni w plecy, czyli zostało mi 5. Ktoś chętny? Very Happy

#78: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Krnabrny Post Posted: Pn wrz 19, 2016 04:21 PM
    ----
Ja mam 7 dalej jakby co.

#79: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn wrz 19, 2016 04:53 PM
    ----
Po grze radzika i grisha na pierwszej stronie bedzie aktualny stan i z kim graliscie

#80: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Torin , Location: Katowice Post Posted: Wt wrz 20, 2016 08:48 AM
    ----
Po dwóch potyczkach z Findarem mam dzień w plecy i 5 łupów na wozie. Prestiż: 215. Jak co QC ja chętnie zagram w czwartek 22.09.

#81: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt wrz 20, 2016 08:52 AM
    ----
Torin wrote:
Po dwóch potyczkach z Findarem mam dzień w plecy i 5 łupów na wozie. Prestiż: 215. Jak co QC ja chętnie zagram w czwartek 22.09.
Będziesz na 16.00?

#82: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Wt wrz 20, 2016 08:57 AM
    ----
ja też po 2 porażkach, chętnie zagram. Standardowo będę chwile po 17 w czwartek.

#83: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Krnabrny Post Posted: Wt wrz 20, 2016 09:30 AM
    ----
Ja mogę być w czwartek koło 16.

#84: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Wt wrz 20, 2016 09:34 AM
    ----
przypominam, że to nie ten temat

#85: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt wrz 20, 2016 10:46 AM
    ----
Findar wrote:
przypominam, że to nie ten temat
A bo namnożyłeś tych wątków Wink

#86: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Torin , Location: Katowice Post Posted: Wt wrz 20, 2016 11:31 AM
    ----
No raczej na 17, za wczesnie konczysz robote:-)

#87: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Krnabrny Post Posted: Wt wrz 20, 2016 11:55 AM
    ----
QC - jeśli chcesz to my możemy zagrać o 16 ;]

#88: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt wrz 20, 2016 12:04 PM
    ----
Krnabrny wrote:
QC - jeśli chcesz to my możemy zagrać o 16 ;]
A to nie miało być po ilości dni?

#89: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Krnabrny Post Posted: Wt wrz 20, 2016 12:17 PM
    ----
"Mysle ze najlepiej wedle tego z kim jeszcze nie grales plus ilosc dni. Jak juz wszyscy beda mieli 2 rozgrywki to ruszy kolejny miesiąc - bedzie dluzszy bo do konca pazdziernika, chyba ze znowu wszyscy sie spreza to powtarzamy manewr "

Także nie wiem obecnie z kim mam grać. Szczery chyba ma podobną sytuację do mojej. Jeśli tak to spoko. Słowem ja się pogubiłem.

#90: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Wt wrz 20, 2016 12:47 PM
    ----
PIERWSZE kryterium czy jeszcze nie grałeś, przeszło pozytywnie =>
DRUGIE kryterium ilość dni, taka sama super!/ brakuje gracza z taką samą? Szukasz osoby z najbliższą liczbą.
Człowiek próbuje wszystko czytelnie zrobić rozbija wątki, żeby ułatwić, ale rzeczywistość weryfikuje;)

#91: Re: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Wt wrz 20, 2016 12:59 PM
    ----
Findar wrote:
PIERWSZE kryterium czy jeszcze nie grałeś, przeszło pozytywnie =>
DRUGIE kryterium ilość dni, taka sama super!/ brakuje gracza z taką samą? Szukasz osoby z najbliższą liczbą.
Człowiek próbuje wszystko czytelnie zrobić rozbija wątki, żeby ułatwić, ale rzeczywistość weryfikuje;)

Chaos w Starym Świecie! Twisted Evil

#92: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt wrz 20, 2016 01:30 PM
    ----
@Findar
Nie ma łatwo. Ale i tak łatwiej niż z turniejem Razz


Dobra to ja mam 5 dni i 5 łupów. Ktoś ma podobnie?

Rozumiem, że lista będzie aktualna po czwartku?

#93: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Wt wrz 20, 2016 01:33 PM
    ----
Przegrałem raz - mam 6 dni i 7 łupów.

Jak rozumiem, przegrana powoduje utrate dnia, ale lupy dalej zostaja na wozie i dopiero naprawa zjada łup?

#94: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 22, 2016 08:31 AM
    ----
dokładnie, chyba, że chcesz sam pozbyć się łupów w sekwencji po potyczce żeby miec więcej złota

#95: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Pn grud 11, 2016 12:25 PM
    ----
Dość późno obudziłem, ale mam 2 pytania.:D
1. Czy woźnica zdobywa doświadczenie?
2. Czy wóz z woźnicą liczą się do prestiżu drużyny?

#96: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Pn grud 11, 2016 01:20 PM
    ----
Zdobywa doświadczenie, i je dodajesz, wozu i samego woźnicy nie musisz doliczać.

#97: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: adrenalbooster Post Posted: Śr stycz 10, 2018 11:16 AM
    ----
i jak tam kampania?
Planujemy ukraść kampanię jeśli Findar pozwolisz, tylko pytanie - jak Wam poszło granie? Skończyło się jakoś, czy nie udało się dograć do momentu wybrania zwycięscy?

#98: Kampania Warheim - wrzesień 2016 - projekt Author: Radzik , Location: Sosnowiec Post Posted: Śr stycz 10, 2018 11:35 AM
    ----
Nie udało się dokończyć.



Forum IndexWydarzenia [Warheim FS]
Page 1 of 1