[Warsztat] Obłęd...

All Posts

1 2
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#1: [Warsztat] Obłęd... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr lip 20, 2016 09:25 PM
    ----
Propozycja zasad Punktów Obłędu, bardzo wczesny wip.


SPOILER! Click here to read.

WERSJA PDF
Last edited by quidamcorvus on Śr lip 27, 2016 05:09 PM; edited 1 times in total

#2: Re: [Warsztat] Obłęd... Author: Magus , Location: Warszawa Post Posted: Śr lip 20, 2016 09:57 PM
    ----
Brak punktów obłędu był jedną z niewielu rzeczy jakich brakowało mi w Warheimie , a według mnie są bardzo klimatyczne więc cieszę się że są. Tylko wydaje mi się że zgromadzenie chociaż 8 PO może być dość trudne . Ale po za tym nie mogę doczekać się tabelki Twisted Evil

#3: Re: [Warsztat] Obłęd... Author: Repentia.Vlk , Location: Frederheim Post Posted: Śr lip 20, 2016 10:02 PM
    ----
Magus wrote:
Brak punktów obłędu był jedną z niewielu rzeczy jakich brakowało mi w Warheimie , a według mnie są bardzo klimatyczne więc cieszę się że są. Tylko wydaje mi się że zgromadzenie chociaż 8 PO może być dość trudne . Ale po za tym nie mogę doczekać się tabelki Twisted Evil
Jak to testowałam to jeden z bohaterów pierwszą chorobę złapał po 3 rozgrywce, kilka zranień krytycznych i WzA! w każdej bitwie zaowocowało szaleństwem Wink

Przy tych zasadach grając kampanię trzeba pilność bohaterów bo 1-2 PO na grę można bez trudu zarobić.

Z drugiej strony wzrośnie znaczenie umiejętności/zasad/zaklęć/magicznych przedmiotów dających NIEZŁOMNOŚĆ.

#4: Re: [Warsztat] Obłęd... Author: Magus , Location: Warszawa Post Posted: Śr lip 20, 2016 10:13 PM
    ----
W sumie to pewnie masz rację , ale moi bochaterowie dostawali W zA i krytyki raczej po równo ale faktycznie większy pech w kościach i może być naprawdę źle Wink ( o ile tabelka będzie bazowała na WHRF )

#5: Re: [Warsztat] Obłęd... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Śr lip 20, 2016 10:20 PM
    ----
Magus wrote:
W sumie to pewnie masz rację , ale moi bochaterowie dostawali W zA i krytyki raczej po równo ale faktycznie większy pech w kościach i może być naprawdę źle Wink ( o ile tabelka będzie bazowała na WHRF )
Bazujemy na WFRP (toft). Tylko muszę to jeszcze dostosować do bitewniaka (to co wybrałem do konwersji znajduje się w spoilerze).

Na razie testujemy dwa sposobo losowania.

Pierwszy to rzut K66 i odczytanie wyniku z tabeli.

Drugi (IMO lepszy) to rzut 3K6.

3k6
3 - 4 Ciężkie zaburzenia
5 - 7 Średnie zaburzenia
8 - 9 Lekkie zaburzenia
10-12 Nic się nie dzieje.
13 - 14 Lekkie zaburzenia
15 - 16 Średnie zaburzenia
17 - 18 Ciężkie zaburzenia

I w każdym byłby dodatkowy rzut na ustalenie konkretnego zaburzenia.

W porównaniu z pierwszym sposobem byłaby szansa na uniknięcie schorzenia, oraz mniejsza szansa na poważniejsze dolegliwości.


SPOILER! Click here to read.

#6: [Warsztat] Obłęd... Author: krzychu88 Post Posted: Sb lip 23, 2016 09:35 PM
    ----
brzmi ciekawie. będzie możliwość wyleczenia się z obłędu ? heh np psychiatra, terapie grupowe itp? Very Happy
hałaśnicy na dzień dobry powinni mieć jedno schorzenie, jak to mawiają: "sanity is for the weak!"

#7: [Warsztat] Obłęd... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn lip 24, 2016 06:15 AM
    ----
Będzie możliwość leczenia. Aczkolwiek dość ryzykowna.

#8: Re: [Warsztat] Obłęd... Author: szczery-do-bolu , Location: Katowice/Ruda Śląska Post Posted: Pn lip 24, 2016 08:13 AM
    ----
Idealnym miejscem i czasem na użycie PO byłaby wrześniowa kampania. Wpisy je się idealnie w kontekst ucieczki bandy przed hordą zielonoskórych.

#9: Re: [Warsztat] Obłęd... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn lip 24, 2016 08:46 AM
    ----
szczery-do-bolu wrote:
Idealnym miejscem i czasem na użycie PO byłaby wrześniowa kampania. Wpisy je się idealnie w kontekst ucieczki bandy przed hordą zielonoskórych.
Zasady do września powinny być gotowe.

#10: Re: [Warsztat] Obłęd... Author: Dominig , Location: Kędzierzyn/Wrocław Post Posted: Pn lip 24, 2016 10:27 AM
    ----
Wstępnie dobrze to wygląda i chętnie będę używał tych zasad, jednak moim zdaniem obowiązkowo powinna być opcja leczenia obłędu (oczywiście odpowiednio kosztowna).

#11: Re: [Warsztat] Obłęd... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn lip 24, 2016 10:32 AM
    ----
Dominig wrote:
Wstępnie dobrze to wygląda i chętnie będę używał tych zasad, jednak moim zdaniem obowiązkowo powinna być opcja leczenia obłędu (oczywiście odpowiednio kosztowna).
Warto będzie zdobyć zasadę specjalną NIEZŁOMNOŚĆ dla bohaterów.

Będzie można też leczyć obłęd.

#12: Re: [Warsztat] Obłęd... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn lip 25, 2016 01:39 PM
    ----
Na scribd.com wrzuciłem PDF z zasadami obłędu do Warheim FS. To wciąż WIP ale taka wersja jest dużo bardziej czytelna niż tekst w poście.


Gdyby szanowne państwo-draństwo miało jeszcze jakieś pomysły na choroby psychiczne możliwe do wykorzystania w grze bitewnej to piszcie śmiało.

Na pewno pojawi się jeszcze strach przed magią i magicznymi przedmiotami, strach przed innymi sprzymierzonymi modelami wymuszającymi przebywanie w odległości powyżej 6" od sojuszników itd.

#13: Re: [Warsztat] Obłęd... Author: Magus , Location: Warszawa Post Posted: Pn lip 25, 2016 10:53 PM
    ----
Czy będą uwzględnione w zasadach rasy które są na tyle głupie że choroby psychiczne nie są dla nich problemem ? Może się mylę ale trudno mi sobie wyobrazić herszta zwierzoludzi lub debeściaka który nabawił się katonii lub innej przypadłości.

#14: [Warsztat] Obłęd... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt lip 26, 2016 12:07 AM
    ----
Przed obłędem chroni jedynie zasada specjalna NIEZŁOMNOŚĆ.

Wszystkie rasy 'inteligentne' są podatne na szaleństwo, a patrząc na Zwierzoludzi czy Zielonoskórych to wydaje mi się nawet że bardziej.

Po prostu inaczej mogą sobie tłumaczyć anormalne zachowania. Katatonia może być tłumaczona jako kontakt z bogami itd.

#15: Re: [Warsztat] Obłęd... Author: Magus , Location: Warszawa Post Posted: Wt lip 26, 2016 08:46 PM
    ----
Sorry za narzekanie , ale na początku wydało mi się to dziwne.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

1 2
>
Page 1 of 2