Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy



































_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Izba przyjęć › Kostnica › Problem z Archaonem
Problem z Archaonem
Operacja się udała, jednak pacjent nie przeżył...
Users browsing this topic: Brak
{ Forum locked explain } This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku
View previous topic :: View next topic
Author Message
Sasomir
Nieświadomy
Nieświadomy

Sasomir

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 13
Location: Częstochowa

Post Post subject: Problem z Archaonem
Posted: Pt lip 22, 2016 12:13 PM
Reply with quote

Mam taki problem, ciekaw jestem jakie znajdą się pomysły na jego rozwiązanie. Mam figurkę Archaona (żona mi odstąpiła jak przesiadła się na Sylvaneth) i problem z nią. Granie na więcej niż 2k punktów na razie odpuszczamy, więc tak:

Na 2k Archaon to ponad 1/3 całej rozpy. Aby w pełni wykorzystać potencjał jaki z nim idzie, wypadałoby wystawić jego przybocznych - 360 pkt za trójkę (dostają mega bonusy jak on jest na stole). Pytanie - co oprócz tego? Skoro połowę rozpy zjadły 4 figsy.

Jakie kombo i na którym z bogów polecacie?


_________________
'Tym razem musi się udać...' - gen. Luigi Cadorna przed dwunastą bitwą nad rzeką Isonzo
Back to top
View user's profile
Virgil
Nieświadomy
Nieświadomy

Virgil

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 18

Post Post subject: Problem z Archaonem
Posted: Pt lip 22, 2016 03:36 PM
Reply with quote

Myślę, że 2k to trochę za mało na takie modele. Ciekawe czy będą jakieś bardziej regularne turnieje w AoS, bo wtedy raczej bym się skłaniał ku banowaniu imiennych bohaterów.

Back to top
View user's profile
Staś
Świadomy
Świadomy

Staś

Offline

Joined: lut 02, 2013
Posts: 842
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Problem z Archaonem
Posted: Sb lip 23, 2016 03:31 PM
Reply with quote

Wątpię żeby zakaz imiennych bohaterów się przyjął, wydajesz kilkaset na Nagasha i nie możesz go wystawić, nie niewiedze tego


_________________
"The OBJECTIVE of a game is to win. The POINT of a game is to have fun.
Never confuse those two."
Back to top
View user's profile Visit poster's website
M.T.
Widzący
Widzący

M.T.

Offline

Joined: marca 07, 2011
Posts: 1637
Location: Brwinów
Filia Mazowiecka

Post Post subject: Problem z Archaonem
Posted: Pn lip 24, 2016 04:34 PM
Reply with quote

W WFB na turniejach był taki zakaz.

Back to top
View user's profile
Sasomir
Nieświadomy
Nieświadomy

Sasomir

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 13
Location: Częstochowa

Post Post subject: Problem z Archaonem
Posted: Pn lip 24, 2016 07:14 PM
Reply with quote

Aha, super był ten zakaz - naprawdę świetny. Zwłaszcza domowi gracze, jak się dowiadywali, że aby zagrać na pierwszym lepszym turnieju, muszą przeczytać kilkanaście stron faqów, errat i comp scorów. Ale była zabawa..

A tak poważnie to nie widzę absolutnie żadnego powodu aby takie ograniczenia wprowadzać w AoSie - siłą tego systemu jest swoboda i luz jaki zapewnia.

Wszystkie ograniczenia co do tworzenia rozpisek poza tymi wprowadzonymi przez twórcę gry są złem - moim zdaniem.


_________________
'Tym razem musi się udać...' - gen. Luigi Cadorna przed dwunastą bitwą nad rzeką Isonzo
Back to top
View user's profile
Virgil
Nieświadomy
Nieświadomy

Virgil

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 18

Post Post subject: Problem z Archaonem
Posted: Pn lip 25, 2016 01:33 PM
Reply with quote

Ja uważam zupełnie inaczej, mówimy tutaj o 8 ed gdzie było masa dodatkowych zasad.

Turnieje w 6ed gdzie praktycznie jedynymi zasadami była ilość punktów i brak właśnie specjalnych bohaterów cieszyły się dużą popularnością i mało kto narzekał. Każdy "domowy" gracz jest w stanie ogarnąć ilość punktów i brak zazwyczaj jednej figurki z jego armii.

Akurat ostatnio gram dużo w AoS i "leader, behemoth" bohaterowie strasznie psują zabawę bo zazwyczaj aby takiego zlikwidować trzeba zabrać innego takiego bohatera.

Grałem ostatnio grę na 1999 punktów z pewnymi zmianami w zasadach
- brak behemoth, leader named characters
- tury gramy na zmianę losując tylko pierwszą a nie losując na zmianę
- jednostki/ataki którą mając możliwość "zabicia" od razu dowolnego modelu = zadają zamiast zabijać 2d6+2 Ran.
- mierzenie od podstawek
+ zasady z General's Handbook

i grało się naprawdę mega, było dużo unitów, gra ze względu na brak losowości dotyczącej tur pozwalała na więcej opcji taktycznych.

Back to top
View user's profile
Sasomir
Nieświadomy
Nieświadomy

Sasomir

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 13
Location: Częstochowa

Post Post subject: Problem z Archaonem
Posted: Pn lip 25, 2016 02:17 PM
Reply with quote

No cóż, każdy ma prawo do własnej oceny, ale usuwając imiennych bohaterów odwalasz z gry dużo więcej unitów - np. wspomnianych przybocznych Archaona, którzy bez niego nie są warci swoich punktów. W Sylvaneth armia jak się zdaje jest stworzona pod imienne postaci leader/behemoth (drycha i Alarielle) - oprócz nich, naprawdę zbyt wiele to tam nie ma.

Dla mnie AoS jest fajny właśnie dzięki dużym modelom, otoczonym wianuszkiem mniejszych kolegów - w batlu bardzo tego brakowało.


_________________
'Tym razem musi się udać...' - gen. Luigi Cadorna przed dwunastą bitwą nad rzeką Isonzo
Back to top
View user's profile
Virgil
Nieświadomy
Nieświadomy

Virgil

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 18

Post Post subject: Problem z Archaonem
Posted: Pn lip 25, 2016 03:48 PM
Reply with quote

Sylvaneth akurat gram i armia ma wystarczająco opcji aby grać bez imiennych bohaterów mi na wspomnianych wyżej zasadach grało się dużo przyjemniej i było to większym wyzwaniem. Bo każdy unit jest wtedy cenny i trzeba znaleźć dla niego optymalnie.

Czy ja wiem czy wywalam dużo unitów moim zdaniem dosyć mało, oprócz samych bohaterów nie tak wiele.

Back to top
View user's profile
wellofeternity
Nieświadomy
Nieświadomy

wellofeternity

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 15
Location: Ciekawe

Post Post subject: Problem z Archaonem
Posted: Wt sierp 09, 2016 11:45 AM
Reply with quote

W temacie Archaona - Możesz wystawić Archaona Everchosena za bodajże 320/360 punktów. Buffuje Varanguardów dokładnie tak samo jakby robił to z grzbietu wyrośniętego Dorghara, staty dalej mocne a kosztuje połowę punktów.

(tak wiem, że chodzi też o model ale z czysto technicznego punktu widzenia "budżetowy" Archaon naprawdę daje radę).

Co do samych special charakterów to absolutnie nie zaginają czasoprzestrzeni w AoS, więc ich banowanie moim zdaniem jest niepotrzebne.


_________________
Więcej ciekawego o Age of Sigmar: wellofeternitypl.blogspot.com/
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Sasomir
Nieświadomy
Nieświadomy

Sasomir

Offline

Joined: lip 20, 2016
Posts: 13
Location: Częstochowa

Post Post subject: Problem z Archaonem
Posted: Pn wrz 05, 2016 10:41 AM
Reply with quote

Czołem. Wystawiłem wczoraj Archaona w następującej rozpisce:

Archaon
Bloodthirster of Insenate Rage
Bloodsecrator
Bloodstoker
Lord of Khorne on Juggernaut
20 Bloodreavers
20 Bloodreavers
15 Blood Warriors
5 Skullreapers


Grałem przeciwko stormcastom kumpla, rozpa poniżej:

Celestant Prime
Lord Castellan
Lord Celestant on Dracoth
3x5 Liberators
2x4 Fulminators

Graliśmy Escalation (wylosowane) - ostatecznie przegrałem na zabite punkty (w objectivach był remis). Wnioski:

- Na takie jednostki jak fulminatorzy rend -1 nic nie daje. Potrzebne jest więcej jednostek z rendem 2 lub 3. Archaon ma tylko 1, co bardzo ogranicza jego możliwości (wiem jak to brzmi, ale chłop kosztuje 700 pkt).

Bo przemyśleniach rozbiłem go w rozpie na skarbranda i jeszcze jednego bloodthirstera. Będę testował jeszcze archaona w bardziej kombinowanych rozpach.


_________________
'Tym razem musi się udać...' - gen. Luigi Cadorna przed dwunastą bitwą nad rzeką Isonzo
Back to top
View user's profile
{ Forum locked explain } This topic is locked: you cannot edit posts or make replies. Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Normal
No new posts Warsztat [Figurki] Problem z modelami do Rycerzy Graala (Warheim) 13 Bysior 11442 Re: [Figurki] Problem ...
 Sb marca 17, 2012 04:03 PM 
quidamcorvus View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: Michaelleunig
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 466

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 33
_BBOT: 0
Razem: 33
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Strona główna
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy