Kult Pogromców z Karak Kadrin

All Posts
<
1 2 3 4 5
>
Forum IndexTaktyki & Strategie [Warheim FS]

#46: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt sierp 16, 2016 09:49 AM
    ----
Nigdzie nie napisałem, że to świetnie rozwiązanie. Napisałem, że to WADA z którą można żyć, a to duża różnica Smile

#47: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: kozAa Post Posted: Wt sierp 16, 2016 01:23 PM
    ----
jak dla mnie rzut 2k6 i odrzucenie kostki z niższym wynikiem nie jest złe, ewentualnie można by całkowicie zabrać losowy ruch i dać mu po prostu SZ3 tak jak każdy krasnolud

#48: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt sierp 16, 2016 01:27 PM
    ----
kozAa wrote:
jak dla mnie rzut 2k6 i odrzucenie kostki z niższym wynikiem nie jest złe, ewentualnie można by całkowicie zabrać losowy ruch i dać mu po prostu SZ3 tak jak każdy krasnolud
Ale chodzi o to, żeby Wyklęty miał jakąś wadę - i jest nią właśnie ten nieszczęsny losowy ruch.

#49: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Wt sierp 16, 2016 01:47 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
kozAa wrote:
jak dla mnie rzut 2k6 i odrzucenie kostki z niższym wynikiem nie jest złe, ewentualnie można by całkowicie zabrać losowy ruch i dać mu po prostu SZ3 tak jak każdy krasnolud
Ale chodzi o to, żeby Wyklęty miał jakąś wadę - i jest nią właśnie ten nieszczęsny losowy ruch.

Imo lepsze by bylo, tak jak wczesniej pisalem, gdyby sam sobie wbijal rane na "1" przy kazdej turze, gdy wiruje, ale wirowanie powinno byc odpalane przez gracza. Masz wade (przy nieszczesciu sam sobie robi kuku), a jakos nie swieci mi sie, ze badz co badz inteligentny Krasnolud robi piruety, gdy wroga nawet nie ma jeszcze na horyzoncie.

#50: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt sierp 16, 2016 02:11 PM
    ----
Inteligencja modelu lub jej brak nie mają tu nic wspólnego z zasadami.

I jak napisałem wcześniej to nie ma być kolejny gobliński fanatyk.

#51: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: Torin , Location: Katowice Post Posted: Wt sierp 16, 2016 03:20 PM
    ----
Niestety te 2k6 niewiele zmieni ( potestujemy w czwartek jak się da, wiem QC) bo prócz tego że wyklęty się wlecze, to samo zaszarżowanie musi być wykonane w linii prostej . . . i tu jeśli ktoś choć trochę pomyśli to widzi że takiego żółwia można robić w konia jak się chce:) Narazie najlepszym pomysłem jest normalny ruch i odpalanie wirowania, balans można zrobić na cenie i statystykach.

#52: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt sierp 16, 2016 03:36 PM
    ----
Torin wrote:
Niestety te 2k6 niewiele zmieni ( potestujemy w czwartek jak się da, wiem QC) bo prócz tego że wyklęty się wlecze, to samo zaszarżowanie musi być wykonane w linii prostej . . . i tu jeśli ktoś choć trochę pomyśli to widzi że takiego żółwia można robić w konia jak się chce:)
Ale wiesz, że w drużynie masz jeszcze inne modele? Czy Wyklęty ma być taki super, że sam wygra ci potyczkę? Wink

#53: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt sierp 16, 2016 05:15 PM
    ----
Zasadniczo te krasnoludy dupy nie urywają w porównaniu do ich pobratymców. Propozycja Grisha mi się podoba.
Btw jesteś strasznie uparty.

#54: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt sierp 16, 2016 05:20 PM
    ----
Pepe wrote:
Btw jesteś strasznie uparty.
Zasadniczo muszę to jakoś w kupie trzymać i gdyby nie na upartość to WFS pewnie by nie powstał Wink

Propozycji jest dużo, wielu graczy lobbuje za swoimi ulubionymi drużynami. Zmiany można wprowadzać tam, gdzie są potrzebne i w odpowiednim stopniu.

Moim zdaniem obniżenie ceny do 55 zk i ruch 2k6 z odrzuceniem kostki z najniższym wynikiem to wystarczające zmiany.

#55: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Wt sierp 16, 2016 05:36 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Pepe wrote:
Btw jesteś strasznie uparty.
Zasadniczo muszę to jakoś w kupie trzymać i gdyby nie na upartość to WFS pewnie by nie powstał Wink

Propozycji jest dużo, wielu graczy lobbuje za swoimi ulubionymi drużynami. Zmiany można wprowadzać tam, gdzie są potrzebne i w odpowiednim stopniu.

Moim zdaniem obniżenie ceny do 55 zk i ruch 2k6 z odrzuceniem kostki z najniższym wynikiem to wystarczające zmiany.

Twoja gra - Twoje zasady, najwyżej sobie warheimowe PKZy skręcimy Wink Razz

#56: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: Pepe , Location: Kęty Post Posted: Wt sierp 16, 2016 05:45 PM
    ----
Ja nie gram tą bandą po prostu patrzę obiektywnie na nią i widzę, że ten model nie jest wart wydania 55 zk. Są lepsze opcje. A skoro są lepsze to... model jest niegrywalny i nie dotknie stołu. Ot i cała historia.

#57: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt sierp 16, 2016 05:55 PM
    ----
Grish wrote:
Twoja gra - Twoje zasady, najwyżej sobie warheimowe PKZy skręcimy Wink Razz
Ja to proponuje spożytkować waszą energię którą tu prezentujecie w sposób twórczy. Chętnie przeczytam wasze propozycje zasad dla Postaci Dramatu, sensownego zrównoważenia zaklęć, może jakieś propozycje magicznych instrumentów lub korektę tych istniejących przedmiotów magicznych?

Możliwości jest sporo Wink

#58: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: Grish , Location: Banden Post Posted: Wt sierp 16, 2016 06:10 PM
    ----
quidamcorvus wrote:
Grish wrote:
Twoja gra - Twoje zasady, najwyżej sobie warheimowe PKZy skręcimy Wink Razz
Ja to proponuje spożytkować waszą energię którą tu prezentujecie w sposób twórczy. Chętnie przeczytam wasze propozycje zasad dla Postaci Dramatu, sensownego zrównoważenia zaklęć, może jakieś propozycje magicznych instrumentów lub korektę tych istniejących przedmiotów magicznych?

Możliwości jest sporo Wink

Cierpliwości, banda sie pisze Smile

#59: Re: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Wt sierp 16, 2016 06:12 PM
    ----
Grish wrote:
Cierpliwości, banda sie pisze Smile
Czekam cierpliwie Smile

Po prostu chciałbym podobną aktywność zobaczyć w innych wątkach Wink Smile

#60: Kult Pogromców z Karak Kadrin Author: Torin , Location: Katowice Post Posted: Wt sierp 16, 2016 06:29 PM
    ----
Widac tu ta aktywność jest na miejscu, wyklety nie ma być wymaksowany, ma byc zbalansowany ale grywalny, przy małym wyborze stronników jest w tej bandzie potrzebnym elementem.



Forum IndexTaktyki & Strategie [Warheim FS]
<
1 2 3 4 5
>
Page 4 of 5