Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy





























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Wydarzenia [Warheim FS] › Turnieje Warheim FS › [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
[Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
..w klubie Inny Wymiar, Katowice ulica Dębowa 49
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 ... 16 17 18 ... 27 28 29
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
The following users give thanks for this topic inkofon - Cz paźdź 06, 2016 06:44 PM
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 974

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 01:08 PM
Reply with quote

A to ja też z jednym pytaniem - w powozie są złożone kosztowności. Powóz zostaje WzA! i co wtedy ? Wypada z niego wszystko jak z moba z diablo czy jak ? Dalej się licza jako zaberane kosztowności ? Automoatyczna przegrana ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 01:10 PM
Reply with quote

Krnabrny wrote:
A to ja też z jednym pytaniem - w powozie są złożone kosztowności. Powóz zostaje WzA! i co wtedy ? Wypada z niego wszystko jak z moba z diablo czy jak ? Dalej się licza jako zaberane kosztowności ? Automoatyczna przegrana ?
Złożone w machinie wojennej znaczniki kosztowności nie wypadają.

Quote::
Znacznik kosztowności:
W czasie rozgrywania scenariuszy, drużyny będą mieć styczność ze znacznikami kosztowności, które w grze WARHEIM FS reprezentują wartościowe przedmioty, klejnoty oraz szlachetne metale, które mogą zostać zdobyte przez modele już w trakcie rozgrywania potyczki.
Jeśli w scenariuszu nie napisano inaczej znacznik kosztowności może zostać podniesiony w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów przez dowolny pieszy model, którego podstawka pozostaje w kontakcie ze znacznikiem. Model nie może podnieść znacznika kosztowności jeżeli w bieżącej turze biegł, skorzystał z umiejętności lub zasady specjalnej używanej w fazie magii lub fazie strzelania, strzelał, skakał, szarżował, upadł, wspinał się został Oszołomiony!, Powalony na ziemię!, Wyłączony z akcji! lub wykonywał jakiekolwiek inne działania poza zwykłym ruchem.
Postać, która podniosła znacznik kosztowności nie może biegać oraz korzystać ze zdolności LOT, choć nadal może szarżować w zwykły sposób.
Należy zauważyć, że modele nie mogą przekazywać sobie znaczników kosztowności za wyjątkiem umieszczenia znacznika w przystosowanej do transportu SKRZYŃ ŁADUNKU odpowiedniej MACHINIE WOJENNEJ. Dowolny model, który w trakcie rozgrywania potyczki zdobył znaczniki kosztowności, może w fazie ruchu w czasie wykonywania pozostałych ruchów złożyć precjoza wewnątrz sprzymierzonej MACHINY WOJENNEJ. Każdy znacznik kosztowności złożony w MACHINIE WOJENNEJ traktowany jest jak jedna SKRZYNIA ŁADUNKU. Należy zauważyć, że kompania nie traci tak zdobytych znaczników kosztowności nawet w przypadku przegrania potyczki.
Z kolei, model który zostanie Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! traci drogocenności. Gracz może podjąć próbę powstrzymania Uciekającego! modelu przed porzuceniem znacznika kosztowności wykonując test CP. Jeżeli uda się zdać test, Uciekający! model zachowuje znaczniki kosztowności. W przypadku Wyłączenia z akcji! modelu MACHINY WOJENNEJ znaczniki kosztowności tracone są automatycznie.
W przypadku gdy model zostanie Wyłączony z akcji! lub test CP zakończy się niepowodzeniem, znacznik kosztowności należy umieścić obok Wyłączonego z akcji! modelu lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1371
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 01:22 PM
Reply with quote

Czy powóz musi się zatrzymać aby w nim złożyć znaczniki? Bo z powyższego zapisu wynika, że można wrzucić skrzynkę do przejeżdżającego powozu.
Moje wcześniejsze pytanie dotyczyło sytuacji z z WzA Woźnicy.
W związku z tym, że nie mam jasności sytuacji to jeszcze raz. Punkt po punkcie.
Oba konie są oszołomione.
Ginie woźnica.
Powinno się wykonać test CP.
Test jest oblany ponieważ konie są oszołomione.
Wykonujemy rzut na tabelkę. Wypada nieszczęsne 5-6.
Nic się nie dzieje ponieważ konie są oszołomione.
Konie się podnoszą.
I teraz powóz zaczyna się poruszać w kierunku krawędzi stołu czy też dzieje się coś innego?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 01:26 PM
Reply with quote

Zgodnie z obecnym zapisem można wrzucić do machiny w ruchu.

Dlaczego zakładasz, że CP jest automatycznie nieudane bo zwierzęta są O! lub PnZ!? Rzucasz normalnie, potem ewentualny rzut na tabelę reakcji i natychmiast stosujesz rezultat, niezależnie od tego czy zwierzęta są O! lub PnZ!.

Wiem, że tu jeszcze sporo można zmienić ale nie chcę zbytnio komplikować. Chyba, że ktoś ma pomysł jak to jasno i klarownie rozpisać w zasadach.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1371
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 02:20 PM
Reply with quote

Dlaczego uważam, że jest nie zdany test. Ponieważ zwierzęta muszą zdawać na swoim CP i nie mogą korzystać z innego. Jeżeli są O lub PnZ to w jaki sposób mają zdawać CP. Zastosowałem zasadę tą z testu rozbicia, że jeżeli wszystkie modele są O lub PnZ to test jest automatycznie nie zdany ponieważ nie ma go kto wykonać.

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 974

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 02:47 PM
Reply with quote

Przegrana potyczka to nie to samo co rozwalony powóz. Powinno być niestety tak że jak się powóz rozkraczy to znaczniki z niego wypadają albo nie wliczają się. Bo aktualnie to taka magiczna skarbonka co nawet jak jest WzA! to nie jest WzA!


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1371
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 02:56 PM
Reply with quote

Nie wiem do czego to napisałeś Wiki.
Skoro modele nie mogą przeprowadzić testu to jest on oblany i tyle.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 03:14 PM
Reply with quote

@Pepe
Test rozbicia a test psychologii lub CP to różne testy. Nie mieszaj ich ze sobą.

Tak jak napisałem zasady powozów dalekie są od doskonałości i jeszcze sporo trzeba tu poprawić ale na chwilę obecną jest tak jak napisałem powyżej.

Chętnie poznam tez propozycje zmian, uściślenia powyższych zasad.

@Krnabrny
Tak to taka skarbonka. To jeden z plusów posiadania wiele wartego powozu, który w tym przypadku może być niedoceniony bo jest za darmo.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 255

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środ
Posted: Cz list 10, 2016 07:58 PM
Reply with quote

Ja też malutkie pytanko, co dzieje się przypadku gdy ruch powozu wykonującego rozjeżdżanie kończy się na modelach przeciwnika( musiałby na nich stanąć). Przestawia się go za modele, odsuwa się te modele albo czy takie rozjeżdżanie nie jest możliwe? Generalnie zasady powozu są skomplikowane dość, na pewno proponowałbym ograniczyć rzuty kością do minimum, można by usunąć statystyki koła bo w końcu to część powozu. Dziś graliśmy z kolegą 4 scenariusz i trwało to 2,5 godziny głównie przez powozy i wątpliwości z nim związane.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 08:10 PM
Reply with quote

To kwestia ogrania zasad.

Model rozjeżdżany ustawiasz z losowo określonego boku powozu.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 255

Post Post subject: Re: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środ
Posted: Cz list 10, 2016 08:14 PM
Reply with quote

jasne że to kwestia ogrania :), generalnie powozy są fajne tylko trzeba do nich przywyknąć:), a co do rozjeżdżania można by dodać ten zapis w podręczniku o ustawieniu modelu z losowej krawędzi powozu.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Cz list 10, 2016 08:38 PM
Reply with quote

Dodam.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Radzik
Przebudzony
Przebudzony

Radzik

Offline

Joined: czerw 17, 2014
Posts: 161
Location: Sosnowiec
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Pn list 21, 2016 02:52 PM
Reply with quote

Panowie, niestety muszę zrezygnować z udziału w turnieju. Proszę o wykreślenie z listy uczestników.

Back to top
View user's profile
ZawiszaCzarny
Śniący
Śniący

ZawiszaCzarny

Offline

Joined: paźdź 20, 2016
Posts: 48

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Wt list 22, 2016 10:55 AM
Reply with quote

nowy jestem w temacie i trochę się nie znam ale:
1- kto decyduje za Trola czy leje normalnie czy rzyga?
2- jeżeli model na którego decyduje się zaszarżować zdeklaruje ucieczkę i wychodzi z obrębu 12 cali od punktu ,,0" to Trol musi go gonić czy pali szarże?
3- czy Trol po pokonaniu przeciwnika automatycznie biegnie i wraca na most czy szarżuje w najbliższego powiedzmy oddalonego od jego punktu ,,0" o 13 cali ale od Trola 1 cal?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Online

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7446
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Ucieczka z Gór Środkowych
Posted: Wt list 22, 2016 11:47 AM
Reply with quote

@Radzik
Zrobione.

@ZawiszaCzarny
1. Rzut K6. 1-3 rzyga, 4+ uderza normalnie.
2. Zgodnie z zasadami jeżeli uciekający wyjdzie poza zasięg szarży to Troll pali szarżę.
3. W takim przypadku zaszarzuje. O ile zda głupotę.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
<
1 2 3 ... 16 17 18 ... 27 28 29
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Przeklęty Szczurołap
...w dniu 24.03.2018 w Innym Wymiarze.
[ Go to pageGo to page: 1, 2, 3, 4 ]
58 quidamcorvus 454 [Turniej] WarheimFS w ...
 Wt paźdź 24, 2017 06:37 AM 
Krnabrny View latest post
Sticky
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Mitterherbst... Turniej Warheim FS...
...w dniu 30.09.2017 w Innym Wymiarze w Katowicach.
1 quidamcorvus 59 Re: [Relacja] Mitterhe...
 Wt paźdź 03, 2017 09:07 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Ucieczka z Gór Środkowych... Turniej Warheim FS...
...w dniu 21.01.2017 w klubie Inny Wymiar.
1 quidamcorvus 337 Re: [Turniej] WarheimF...
 Cz marca 30, 2017 04:32 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Śmiech Mrocznych Bogów... Turniej Warheim FS...
...w dniu 11.06.2016 w Innym Wymiarze w Katowicach.
5 quidamcorvus 931 Re: [Relacja] Śmiech ...
 Wt lip 12, 2016 12:14 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Turnieje Warheim FS [Relacja] Piekło pocztowe... Turniej Warheim FS...
...Katowice, 30 stycznia 2016 roku.
12 quidamcorvus 1867 Re: [Relacja] Piekło ...
 Cz lut 11, 2016 08:46 PM 
krzychu88 View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy