Wysłannicy Szarej Rady

All Posts
Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Kompanie [Warheim FS]

#1: Wysłannicy Szarej Rady Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 15, 2016 08:42 PM
    ----
Patrząc na aktualne bandy skavenów zawsze bolało mnie, że granie konkretnym klanem powoduje małą różnorodność jednostek. Skavenu mimo różnic klanowych często gęsto ruszają razem na podbój powierzchni. Współpraca jest dużo szersza niż pomiędzy wyznawcami pozostałych czterech potęg chaosu. W battlu normą było wystawianie obok siebie klocków z różnych klanów. Dlatego wpadłem na pomysł bandy która może korzystać z różnorodności jaka panuje w skaveńskim społeczeństwie. Fluffowo była by to grupa specjalna zorganizowana przez Radę Trzynastu.

Kapitan: Szary Prorok (taki jak w bandzie klanu Mors)
Bohater 2: Łowca Niewolników
Bohater 3:*Stormszczur/Czarnoszczur Eshin
Bohater 4:*Poganiacz/Mnich Zarazy
Klan skryre nie wypuści swoich cennych wynalazków żeby mogli zarządzać nimi ignoranci(mieszanie go z innymi klanami wydaje mi się najbardziej gięte).

Wybranie konkretnych bohaterów pod nr 3 i 4 powoduje, że mogą oni kupować ekwipunek z tabeli bohaterów macierzystych klanów. Łowca niewolników określa z której tabeli jednego z pozostałych bohaterów będzie korzystał. I teraz jeśli chodzi o stronnikó to można kupować ich z obu klanów, które dołączyły do Szarego Proroka.
Na pewno taka banda jest mocniejsza niż standardowe, ale:
- dowodzi mag, co samo w sobie jest minusem
- daje więcej zabawy i różnorodności na stole
Nie znaczy, że automatycznie ze wszystkimi wygrywa to wciąż szczury ze słabym CP itd.
Co, o tym myślicie?

#2: Wysłannicy Szarej Rady Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 15, 2016 08:45 PM
    ----
Szary Prorok ile ma doświadczenia 12 czy 20 jak dowódca?

#3: Wysłannicy Szarej Rady Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 15, 2016 08:46 PM
    ----
20 jak dowódca

#4: Wysłannicy Szarej Rady Author: Torin , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 15, 2016 08:46 PM
    ----
Nawet spoko, nic nie szkodzi protestować.

#5: Re: Wysłannicy Szarej Rady Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 15, 2016 08:51 PM
    ----
Findar wrote:
20 jak dowódca
No to nie taki sam.

Z jakiej magii może korzystać.

Co z zasadami specjalnymi poszczególnych klanów?

Każdy model będzie miał takie jak klan z którego pochodzi?

Czy mogę wybierać z poszczególnych klanów tylko te najmocniejsze jednostki ignorując klanbraci?

#6: Wysłannicy Szarej Rady Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 15, 2016 09:08 PM
    ----
Umiejętności specjalne z klanu z którego pochodzą (łowca niewolników wybieraj jeden z dwóch obecnych w drużynie).
Szary prorok taki jak w Morsie czyli Tradycja Spaczmagii.
Zasady specjalne: Czarny głód, w nogi,
Co do jednostek, to może analogicznie jak u zielonoskórych, że na jednego klanbrata, nie może przypadać więcej niż dwa modele charakterystyczne dla klanu.

#7: Wysłannicy Szarej Rady Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 15, 2016 09:09 PM
    ----
To teraz spróbuj to przelać to wszystko na papier Smile

#8: Wysłannicy Szarej Rady Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 15, 2016 09:12 PM
    ----
Mogę spróbować, tylko chciałem się skonsultowac najpierw czy jest w ogóle sens i czy nie będzie zbyt przegięte.

#9: Re: Wysłannicy Szarej Rady Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Cz wrz 15, 2016 09:23 PM
    ----
Findar wrote:
Mogę spróbować, tylko chciałem się skonsultowac najpierw czy jest w ogóle sens i czy nie będzie zbyt przegięte.
IMO nie ma sensu i będzie zbyt przegięte.

Każdy z klanów ma swoje + i -, a taki wytwór dąży do usunięcia wad i dodania zalet.

Jak sam zauważyłeś mieszanie klanów sprawdzało się w WFB ale tam była inna skala rozgrywki. Warheim FS to skirmish, tutaj taka banda bardziej przypomina zbieraninę awanturników rodem z RPG niż przyjęty standard.

Może lepiej stworzyć fluff i odrębne zasady dla 'nowego' klanu?

#10: Wysłannicy Szarej Rady Author: Findar , Location: Katowice Post Posted: Cz wrz 15, 2016 09:30 PM
    ----
no nic jeszcze pogłówkuje



Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Kompanie [Warheim FS]
Page 1 of 1