Łowca wampirów

All Posts
Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Najemne Ostrza [Warheim FS]

#1: Łowca wampirów Author: Bahior , Location: Chorzów Post Posted: Pn stycz 23, 2017 10:32 AM
    ----
Wampiriada za nami i odcinając się od dyskusji czy wampiry są zbyt mocne czy nie postanowiłem napisać taką postać. Czekam na komentarze.

ŁOWCA WAMPIRÓW
LICZBA MODELI W DRUŻYNIE: 0-1
KOSZT REKRUTACJI: 45 ZK
ŻOŁD: SPECJALNIE
PRESTIŻ DRUŻYNY: +30 PUNKTÓW
PODSTAWKA: 20 X 20 MM


Łowcy wampirów to ponure osoby, ogarnięte fanatycznym zapałem do śledzenia i niszczenia wampirów pasożytujących na ludziach. Podczas swoich łowów już dawno zatracili część swojego człowieczeństwa, liczy się dla nich tylko to aby wytropić i zniszczyć kolejnego nieumarłego. Są w stanie sprzymierzyć się prawie z każdym aby tylko dopiąć swojego celu. Nie słyną oni z przywiązywania się do oddziałów z którymi podróżują, często przekładając osobiste polowania nad lojalność wobec pracodawców.

UWAGI: Łowca wampirów może zostać zatrudniony przez następujące drużyny: Łowcy czarownic, Muszkieterzy z Nuln, Piechota Morska z Marienburga,Gladiatorzy z Jałowej Krainy, Siostry Sigmara, Strażnicy dróg z Averlandu, Rycerze Graala, Zbrojni z Middenheim, Zbrojna kompania z Ostlandu oraz Żołnierze z Reiklandu, Zbrojną chorągiew z Kisleva, Piraci z Sartosy, Psy Wojny, Niziołki z Krainy Zgromadzenia, Zwiadowcza kompania z Królestw Ogrów, Leśni Elfowie z Athel Loren, Elfowie Wysokiego Rodu z Ulthuanu, Khazadzi z Gór Krańca Świata, Kult Pogromców z Karak Kadrin.

Łowca Wampirów, który osiągnął kolejny poziom doświadczenia i w ramach
rozwoju wylosował NOWĄ UMIEJĘTNOŚĆ może nauczyć się jednej zdolności z listy
umiejętności WALKI, STRZELECKICH, SIŁOWYCH lub SZYBKOŚCIOWYCH.

Code::
CHARAKTERYSTYKA ŁOWCY WAMPIRÓW:
ŁOWCA WAMPIRÓW SZ WW US S WT ŻW I A CP
Początkowa     4  4  3  4  3  1  4  1  8
Maksymalna     5  6  6  4  4  3  6  4  9

BROŃ/PANCERZ: Łowca wampirów posiada SZTYLET, MIECZ, PISTOLET, KUSZĘ i CIĘŻKI PANCERZ. Ponadto najmita wyposażony jest w LINĘ i HAK, CZOSNEK oraz POCHODNIE.

ZASADY SPECJALNE:
KRZEPKI:Łowca wampirów w czasie licznych pościgów nabrał niesamowitej krzepy.
Najmita może nosić CIĘŻKI PANCERZ ignorując ujemne modyfikatory do I i SZ.
NAWYKŁY DO UMARŁYCH: Łowca wampirów może przerzucić każdy nieudany test strachu i grozy powodowany przez jednostkę z cechą nieumarły.
NIENAWIŚĆ: Łowca wampirów nienawidzi wszystkich modeli wampirów. Ponadto za każdym razem gdy w sekwencji po bitwie taki model zostanie pojmany przez oddział do którego należy łowca wampirów należy traktować ten wynik jako martwy.
WALKA OGNIEM: Łowca wampirów walcząc pochodnią traktuję ją jako broń ręczną (zamiast broni improwizowanej).
ŻOŁD: Łowca wampirów służący w drużynie Ludzi zażąda po potyczce 15 zk, w każdej innej bandzie jego żołd wynosi 20 zk. Jeśli jednak podczas bitwy udało się wyłączyć z akcji model wampira łowca zrezygnuje ze swojego wynagrodzenia.
TYLKO ŁOWY: Jeśli drużyna stoczyła potyczkę w której nie brała udziału drużyna nieumarłych, lub nie wystąpił w niej wampir (występujący ze względu na scenariusz, zdarzenie losowe etc) należy rzucić k6 - przy wyniku 1 łowca opuszcza bitwę, przy wyniku 2-3 zażąda podwójnego żołdu. Przy 4+ nic się nie dzieje.



Forum IndexHome Rules [Warheim FS]Najemne Ostrza [Warheim FS]
Page 1 of 1