Azylium  
_TOGGLE_TOGGLE
_TOGGLE Menu główne

_TOGGLE Polecamy




























_TOGGLE Styl
Each user can view the site with a different theme.
Themes marked with a * also change the forum look.

ForumsPro › Oddział WARHEIM FS › Dyskusja ogólna [Warheim FS] › Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Pytania & odpowiedzi, spostrzeżenia, propozycje i modyfikacje.
Users browsing this topic: Brak
Post new topic Reply to topic Wersja do druku
<
1 2 3 4 5
>
View previous topic :: View next topic
Author Message
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 246

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn lip 02, 2017 12:56 PM
Reply with quote

tak, jeden bohater ma jeden rzut i bohaterowie moga sobie pomagać, np. dwóch rezygnuje z rzutu to trzeci ma +2. Wrócą do łask powszechni stronnicy np. Ungory, Zeloci itp

Back to top
View user's profile
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 944

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn lip 02, 2017 03:11 PM
Reply with quote

Nie wiem jak jest z ograniem na tych zasadach ( tzn czy ktoś to już ograł mocno na dłuższą metę ) ale imo to wcale nie wrócą tacy stronnicy do łask. Taki troll np to teraz włąściwie nobrainer na początek - ma regenerację więc mało co go zabije. Nie można odkupować tak prosto bohaterów więc kto rzuci bohatera na szczęśliwy traf z pochodnią co by skasował trola. Głupi flagelant już nie jest taki prosty do odkupienia.

Moim skromnym zdaniem - każda banda która może kupić/zdobyć umiejętność regeneracji zyskała nieporównywalnie mocno. Bo mamy 2 kolejne rzuty które mogą nam nie wyjsć - dostępność stronnika i to ile punktów doświadczenia jest w puli na weteranów.

Dostępność najemników to kolejna sprawa - są kompanie których właściwie jedynym bonusem jest to że mogą brać tych najemników za free - co ci z tego teraz jak musisz zrobić rzuty na dostępność tych najemników.


Imo - zmiany w złym kierunku.


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7340
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn lip 02, 2017 03:45 PM
Reply with quote

Było ograne Smile Bo my nie teoretyzujemy tylko gramy Wink


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Tomek
Przytomny
Przytomny

Tomek

Offline

Joined: wrz 05, 2011
Posts: 75
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn lip 02, 2017 07:31 PM
Reply with quote

Planujesz wprowadzić zmiany w walce takie jakie są w 8ed Wh 40k?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7340
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn lip 02, 2017 07:33 PM
Reply with quote

Tomek wrote:
Planujesz wprowadzić zmiany w walce takie jakie są w 8ed Wh 40k?
A co konkretnie masz na myśli?


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Tomek
Przytomny
Przytomny

Tomek

Offline

Joined: wrz 05, 2011
Posts: 75
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn lip 03, 2017 12:33 AM
Reply with quote

Wyrzucenie tabelek WS/WS, S/T.

Back to top
View user's profile
kozAa
Przebudzony
Przebudzony

kozAa

Offline

Joined: list 21, 2015
Posts: 246

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn lip 03, 2017 07:10 AM
Reply with quote

Z jednej strony byłoby to dobre bo sporo by przyspieszało grę, ale ciężko by było to ogarnąć żeby każdy model miał sensowne wartości jeśli np. zombie by trafiał na 10+ i ranił na 8+ to taki krwawy smok by musiał trafiać na 2+ i ranić na 4+ np. Ja bym nie wprowadzał takich zmian, warheim jest podobny do starego klasycznego warhammera i niech tak zostanie Smile

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7340
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn lip 03, 2017 07:16 AM
Reply with quote

Tomek wrote:
Wyrzucenie tabelek WS/WS, S/T.
Nie. Przy 2k6 prawdopodobieństwo rozkłada się inaczej niż przy K6. Poza tym w WFS można rozwijać współczynniki WW i US.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Krnabrny
Widzący
Widzący

Krnabrny

Offline

Joined: May 24, 2014
Posts: 944

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn lip 24, 2017 08:45 PM
Reply with quote

Ostatnio urodziło mi się takie pytanie : Drużyny które maja dodatkowe 100 zk do wydania na ekwipunek przy rekrutacji mogą to wydawać właściwie na co ?

Czy :
- sztandar dla sztandarowego i trąbka dla trębacza to ekwipunek ?
- czy kucyki w bretonii to ekwipunek ?
- czy rydwan/powóz zaliczać nalezy jako ekwipunek ?


_________________
The first rule of Alpha Legion is – you don't talk about Alpha Legion.

Age of Sigmar na części
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7340
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Pn lip 24, 2017 08:48 PM
Reply with quote

W tym wypadku ekwipunek, to wszystko to co masz na liście ekwipunku konkretnej drużyny - czyli dostępny dla kompanii pancerz i oręż.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Rejmond
Nieświadomy
Nieświadomy

Rejmond

Offline

Joined: stycz 25, 2017
Posts: 4

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Cz sierp 10, 2017 08:56 PM
Reply with quote

Mam kilka kolejnych pytań:

1. W meczu 2v2, gdy dwaj gracze generują dwie pule kości rozproszenia, to czy mogą próbować razem rozpraszać jedno zaklęcie przeciwnika?

2. Gdy mamy graczy A i B kontra gracze C i D, to czy gracz A może rozpraszać jedno zaklęcie gracza C, a gracz B rozpraszać drugie zaklęcie gracza C? Czyli innymi słowy, czy dwaj gracze mogą rozpraszać dwa różne zaklęcia jednego gracza?

3. Kiedy w drużynie jest dwóch kapłanów, jak u Łowców Czarownic, to czy mogą używać kostek generowanych przez wszystkich kapłanów do rozpraszania jednego zaklęcia? Przykładowo, dwóch kapłanów Sigmara generuje po dwie kości rozproszenia, oraz cała drużyna ma jedną za samo istnienie. Czy mogą użyć wszystkich pięciu do rozpraszania jednego zaklęcia?

4. Kula Trującego Wichru przemieszcza się w fazie ruchów przymusowych każdego gracza, czy tylko tego, którego model rzucił kulą? Zapis sugeruje, że Kula przesuwa się w turze każdego gracza, ale kiedy graliśmy we trzech, to by oznaczało, że kula może trafić w oddział przeciwnika i przemieścić się po jego modelach trzy razy zanim on zdąży cokolwiek zrobić. Coś takiego zdarzyło się mi jakiś czas temu. To nie było fajne...

5. To już mniej pytanie, a bardziej sugestia: Dlaczego Kapłan Skinków nie może wykupić umiejętności, która daje mu kolejne +1 do wszystkich testów czarowania i rozpraszania, jak Mag Wysokich Elfów? Jako czarodzieje, którzy szybko mają dużo zaklęć, dla tych dwóch, dobrą strategią jest rzucanie jak największej liczby zaklęć co turę. A do tego bardzo przydaje się mieć zwiększoną wartość każdej próby rzucania zaklęcia. Moją pierwszą bandą były Wysokie Elfy. Potem przerzuciłem się na jaszczurki, gdzie dorobiłem się fajnego czarodzieja, i cieszyłem się, że będę mógł mu zwiększyć szansę na rzucanie zaklęć. Mam teraz 4 kości na czarowanie, więc chciałbym mieć rozsądną szansę na rzucanie dwóch zaklęć po dwie kości każde.

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7340
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Cz sierp 10, 2017 09:18 PM
Reply with quote

1. Jeżeli gracze grają grę wieloosobową w trybie kooperacji to tworzą jedną pulę kości rozproszenia, która mogą rozpraszać zaklęcia przeciwników.

Jeżeli grają wszyscy na wszystkich to rozprasza gracz, który zadeklaruje użycie większej ilości kości.

2. Zależy w jakim trybie grają. Patrz wyżej.

3. Tak, mogą połączyć kości rozproszenia w jedną pulę.

4. Bo to nie jest fajne zaklęcie dla przeciwnika.

5. Bo mag Elfów jest lepszym czarodziejem.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1345
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Wt sierp 29, 2017 07:48 PM
Reply with quote

Nie grałem właściwie od ostatniego turnieju, a to było bardzo dawno temu.
Czy zabiłeś jedną z głównych zasad skirmishu, a mianowicie darmowy obrót na początku każdej fazy? WHY?

Back to top
View user's profile
quidamcorvus
o. Założyciel
o. Założyciel

quidamcorvus

Offline

Joined: marca 06, 2011
Posts: 7340
Location: Katowice/Żory, śląskie
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Wt sierp 29, 2017 07:53 PM
Reply with quote

Wręcz przeciwnie. Teraz możesz sobie obracać model do woli bo widzi na 360 stopni.


_________________
BLOG|Warheim FS
..::PODRĘCZNIK DO WARHEIM FS - NOWA EDYCJA::..
Back to top
View user's profile Visit poster's website AIM Address Skype
Pepe
Widzący
Widzący

Pepe

Offline

Joined: grud 29, 2011
Posts: 1345
Location: Kęty
Filia Śląska

Post Post subject: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...
Posted: Wt sierp 29, 2017 07:56 PM
Reply with quote

Nie znalazłem takiego zapisu. A właściwie w czym przeszkadzał poprzedni zapis pozwalający na wykonanie obrotu w każdej fazie. Było to napisane jasno i przejrzyście.

Back to top
View user's profile
<
1 2 3 4 5
>
Post new topic Reply to topic Wersja do druku

 Topics   Replies   Author   Views   Last Post 
Announcement
No new posts Turnieje Warheim FS [Turniej] WarheimFS w Katowicach - Mitterherbst
...w dniu 30.09.2017 w klubie Inny Wymiar.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 8, 9, 10 ]
148 quidamcorvus 4369 Re: [Turniej] WarheimF...
 Wt wrz 26, 2017 04:26 AM 
Grish View latest post
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] [Download] Podręcznik do Warheim FS, edycja Mitterherbst...
...albo turniejowa.
0 quidamcorvus 171 [Download] Podręcznik...
 Śr czerw 21, 2017 03:17 PM 
quidamcorvus View latest post
Sticky
No new posts Frostgrave Pytania 7 Staś 969 Pytania
 Śr sierp 10, 2016 01:28 PM 
drachu View latest post
Normal
No new posts Dyskusja ogólna [Warheim FS] Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) 2k6...
...do wersji podręcznika 2k6.
[ Go to pageGo to page: 1 ... 64, 65, 66 ]
983 quidamcorvus 28309 Re: Dyskusja ogólna (...
 Śr czerw 21, 2017 03:20 PM 
quidamcorvus View latest post
No new posts Pytania & odpowiedzi [Mordheim] Pytania różne
Gdy w trakcie rozgrywki wyjdą niejasności
[ Go to pageGo to page: 1 ... 26, 27, 28 ]
407 Izwor 84813 Pytania różne
 Pn kwiet 30, 2017 06:01 PM 
M.T. View latest post
You cannot post new topics in this forum
You can reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum

_TOGGLE O użytkowniku

Witaj Nieznajomy


Członkowie:
Ostatni: krzewyozdobne
Nowych dzisiaj: 0
Nowych wczoraj: 0
Wszystkich: 399

Na stronie:
Użytkownicy: 0
Goście: 30
_BBOT: 0
Razem: 30
Kto gdzie jest:
 Goście:
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
Artykuły
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro
ForumsPro

Zespół online:

Nie ma nikogo z zespołu online!

_TOGGLE Sondaż
Muzyka w trakcie rozgrywania potyczki?

Tak
65 %65 %65 %
Nie
13 %13 %13 %
Czasami
21 %21 %21 %
Wyniki :: Ankiety

Głosów: 160
Komentarzy: 0

The logos and trademarks used on this site are the property of their respective owners. We are not responsible for comments posted by our users, as they are the property of the poster.
This web site is completely unofficial and in no way endorsed by Games Workshop Limited. Adeptus Astartes, Battlefleet Gothic, Black Flame, Black Library, the Black Library logo, BL Publishing, Blood Angels, Bloodquest, Blood Bowl, the Blood Bowl logo, The Blood Bowl Spike Device, Cadian, Catachan, the Chaos device, Cityfight, the Chaos logo, Citadel, Citadel Device, City of the Damned, Codex, Daemonhunters, Dark Angels, Dark Eldar, Dark Future, the Double-Headed/Imperial Eagle device, 'Eavy Metal, Eldar, Eldar symbol devices, Epic, Eye of Terror, Fanatic, the Fanatic logo, the Fanatic II logo, Fire Warrior, Forge World, Games Workshop, Games Workshop logo, Genestealer, Golden Demon, Gorkamorka, Great Unclean One, the Hammer of Sigmar logo, Horned Rat logo, Inferno, Inquisitor, the Inquisitor logo, the Inquisitor device, Inquisitor:Conspiracies, Keeper of Secrets, Khemri, Khorne, Kroot, Lord of Change, Marauder, Mordheim, the Mordheim logo, Necromunda, Necromunda stencil logo, Necromunda Plate logo, Necron, Nurgle, Ork, Ork skull devices, Sisters of Battle, Skaven, the Skaven symbol devices, Slaanesh, Space Hulk, Space Marine, Space Marine chapters, Space Marine chapter logos, Talisman, Tau, the Tau caste designations, Tomb Kings, Trio of Warriors, Twin Tailed Comet Logo, Tyranid, Tyrannid, Tzeentch, Ultramarines, Warhammer, Warhammer Historical, Warhammer Online, Warhammer 40k Device, Warhammer World logo, Warmaster, White Dwarf, the White Dwarf logo, and all associated marks, names, races, race insignia, characters, vehicles, locations, units, illustrations and images from the Blood Bowl game, the Warhammer world, the Talisaman world, and the Warhammer 40,000 universe are either ®, TM and/or © Copyright Games Workshop Ltd 2000-2009, variably registered in the UK and other countries around the world. Used without permission. No challenge to their status intended. All Rights Reserved to their respective owners.
Interactive software released under GNU GPL, Code Credits, Privacy Policy