Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst...

All Posts
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 18 19 20
>
Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]

#181: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt paźdź 27, 2017 09:33 PM
    ----
Widocznie są powody, dla których mogą mieć ciężki pancerz.

Jeśli nie napisano inaczej to się łączy. Czyli będzie jak 3+.

#182: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: Krnabrny Post Posted: Pn paźdź 30, 2017 12:57 PM
    ----
Pytanie z kategorii stygmaty :

15 PODWOJENIE
Natchnione pokusą Pana Przemian ciało mutanta wydziela nowe. Mutanci są
identycznymi bliźniakami, włączając w to mutacje i posiadane doświadczenie, jednak
od tej pory następne będą zdobywane samodzielnie. Jeżeli mutant jest bohaterem, a cała
drużyna zawiera mniej niż sześć modeli bohaterów gracz może dołączyć zduplikowanego
bohatera do kompanii. Jeżeli mutant jest stronnikiem, a gracz posiada środki potrzebne na
wyekwipowanie, to model mutanta można dołączyć do istniejącej grupy stronników. Jeżeli
drużyna posiada już sześciu bohaterów lub gracz nie posiada środków niezbędnych do
wyekwipowania stronników tudzież istniejące grupy stronników zawierają już maksymalną
liczbę modeli, mutant odchodzi

Co jeśli trafi na model który ma limit 0-1 ? Mamy np 11 modeli w drużynie i wpadnie nam 15 jako stygmat dla smoczego ogra - mamy 2 smocze ogry czy smoczy ogr odchodzi i tracimy stygmat ?

#183: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn paźdź 30, 2017 01:18 PM
    ----
Zastosowanie ma ten fragment:
Quote::
...tudzież istniejące grupy stronników zawierają już maksymalną liczbę modeli, mutant odchodzi.

#184: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: adrenalbooster Post Posted: Pn paźdź 30, 2017 02:56 PM
    ----
dwa pytania:
1. jak działa 'skrytobójczy' w walce wręcz? Bohater (wszyscy jesteśmy bohatyry! i ja, i ty, i Boo!) stoi sobie przy ścianie, obok przechodzi wróg i... i co? Zasada będzie działać jeśli po ataku nadal będę 1 cal od 'zasłony'?
2. Khutar - 'ostrze lub ostrza' - dają wspinaczkę, ale są bronią ręczną. Mogę używać khutara i sztyletu, czy tylko khutara? Może warto by to jakoś zmienić, żeby nie wnosiło zamieszania... np żeby khutar to zawsze były ostrza (liczba mnoga), bez możliwości używania drugiej broni, po prostu dwuręczna, +1 atak, wyważony, wspinaczka, parujący i koniec? Jedna ręka we wspinaczce nie pomoże za bardzo, szczególnie, jak ktoś będzie latał z khutarem w jednej ręce, mieczem w drugiej, tarczy na plecach Smile

#185: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:09 PM
    ----
1. Nie mam teraz dostępu do podręcznika, czy jakaś broń do walki wręcz posiada taką cechę?

2. Możesz używać dwóch broni ręcznych. Khutar to jedna broń z pojedynczym lub więcej ostrzami.

#186: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: adrenalbooster Post Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:16 PM
    ----
ad.1. nie o broń mi chodzi a o umiejętność bohatera:
'M ISTRZ SKRYTOBÓJSTWA : Nocarz bez trudności potrafi atakować przeciwników
sam pozostając w ukryciu. Wszystkie udane trafienia wykonane przez Nocarza
podlegają zasadzie specjalnej SKRYTOBÓJCZY .' Nie wiem jak mam to rozumieć

#187: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:22 PM
    ----
Dotyczy ataków dystansowych. Doprecyzuje w podręczniku.

#188: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: adrenalbooster Post Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:37 PM
    ----
no właśnie w skrytobójczy jest napisane o broni dystansowej, ale myślałem, że jeśli tutaj nie jest to opisane to sam nocarz też jakoś spaczeniowo, po skaveńsku, może atakować z ukrycia.
Dzięki!

#189: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:44 PM
    ----
adrenalbooster wrote:
no właśnie w skrytobójczy jest napisane o broni dystansowej, ale myślałem, że jeśli tutaj nie jest to opisane to sam nocarz też jakoś spaczeniowo, po skaveńsku, może atakować z ukrycia.
Dzięki!
Za dobrze by miał. Wink

#190: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: Krnabrny Post Posted: Pn paźdź 30, 2017 03:52 PM
    ----
Skrytobójczy to i tak sama z siebie bardzo fajna umiejętność jak się ją połączy z jakimś nożownikiem czy czymś takim Very Happy Albo magicznym łukiem strzelającym 3 razy... itp Very Happy

#191: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pn paźdź 30, 2017 04:31 PM
    ----
Quote::
MISTRZ SKRYTOBÓJSTWA: Nocarz bez trudności potrafi atakować przeciwników sam pozostając w ukryciu. Wszystkie udane trafienia wykonane przez Nocarza bronią dystansową (nieprochową) podlegają zasadzie specjalnej SKRYTOBÓJCZY

#192: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: InCarius Post Posted: Cz list 02, 2017 10:02 PM
    ----
W trakcie dzisiejszej potyczki razem z Trawus'em mieliśmy wątpliwości co do znaczników kosztowności. Bohater posiadający ww znacznik po oszołomieniu go upuszcza automatycznie, utrzymanie wymaga jakiegoś testu, czy mimo oszołomienia go zatrzymuje? W podręczniku jest zapis o rzutach w momencie ucieczki i upuszczeniu w momencie wyłączenia z gry, brak natomiast o oszołomieniu/powaleniu.

#193: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: adrenalbooster Post Posted: Cz list 02, 2017 10:26 PM
    ----
InCarius wrote:
W trakcie dzisiejszej potyczki razem z Trawus'em mieliśmy wątpliwości co do znaczników kosztowności. Bohater posiadający ww znacznik po oszołomieniu go upuszcza automatycznie, utrzymanie wymaga jakiegoś testu, czy mimo oszołomienia go zatrzymuje? W podręczniku jest zapis o rzutach w momencie ucieczki i upuszczeniu w momencie wyłączenia z gry, brak natomiast o oszołomieniu/powaleniu.

"model który zostanie Wyłączony z akcji! lub będzie Uciekał! traci
drogocenności. Gracz może podjąć próbę powstrzymania Uciekającego! modelu przed
porzuceniem znacznika kosztowności wykonując test CP. Jeżeli uda się zdać test,
Uciekający! model zachowuje znaczniki kosztowności. W przypadku Wyłączenia z akcji!
modelu MACHINY WOJENNEJ znaczniki kosztowności tracone są automatycznie.
W przypadku gdy model zostanie Wyłączony z akcji! lub test CP zakończy się
niepowodzeniem, znacznik kosztowności należy umieścić obok Wyłączonego z akcji!
modelu lub w miejscu, w którym model rozpoczął Ucieczkę!."
strona 12 z podręcznika. Model gubi znacznik kosztowności tylko kiedy ucieka i nie uda mu się zdać testu CP LUB gdy zostanie wyłączony z akcji. Oszołomiony czy powalony bohater dalej kitra kamyki w sakiewce.

#194: Re: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: Apok , Location: Kędzierzyn - Koźle Post Posted: Pt list 03, 2017 10:21 AM
    ----
Witam!

Po dłuższej przerwie planujemy powrót do kampanii w Warheim! W związku z tym mam kilka pytań:
1) Umiejętność Siłacz.
"Bohater, który posiadł tę zdolność, w czasie wielu przygód nabrał
niesamowitej krzepy. Model posługujący się bronią do walki wręcz może
zignorować cechę oręża UDERZA JAKO OSTATNI. Ponadto, postać może
chronić się w walce dowolnym pancerzem, ignorując ograniczenia
wynikające z zapisów LISTY EKWIPUNKU DRUŻYNY. Należy jednak
zauważyć, że zdolność nie pozwala na używanie Zbroi Chaosu."
Czy jeżeli gram armią która ma dostęp do Zbroi Chaosu, to wybranie tej umiejętności blokuje mi do niej dostęp?
2) Czar Ostrze Rykowca.
"MAG może rzucić zaklęcie na siebie. Dopóki zaklęcie ‘pozostaje w grze’ magiczne ostrzez cechą oręża OGŁUSZAJĄCY oraz premia +3 do SIŁY materializuje się w dłoni MAGA.Ponadto, Szaman Zwierzoludzi władająca Ostrzem Rykowca otrzymuje dodatkowy +1ATAK, a wszystkie ciosy trafiają na 4+. Póki MAG włada magicznym orężem możekorzystać tylko z Ostrza Rykowca - magicznego oręża nie można łączyć z inną bronią."
Czy aby na pewno trafianie powinno być na 4+? Czy jest to przeoczenie ze starej wersji?
Jeżeli jest to zły temat to przepraszam.
Pozdrawiam,

#195: Dyskusja ogólna (pytania & odpowiedzi) Mitterherbst... Author: quidamcorvus , Location: Katowice/Żory, śląskie Post Posted: Pt list 03, 2017 10:23 AM
    ----
1. Nie blokuje, sama w sobie nie pozwala gdybyś wcześnie nie miał.
2. Dobrze jest. Wcześniej było 2+.



Forum IndexDyskusja ogólna [Warheim FS]
<
1 2 3 ... 12 13 14 ... 18 19 20
>
Page 13 of 20